The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Flixieluv - 07-06-2006

waf Wrote:juist omdat het nutteloss is deze dooddoener; ik wilde louter aangeven dat ik een dom of nutteloos antwoord mag geven op een met verbazing gestelde vraag waarom ik (ik noem een zijstraat) in godsnaam erwtensoep uit een plastic kuipbekertje lekker vind.

Je reageert zelf op mijn vraag/opmerking met allerlei (overigens, nogal matige) argumenten over het zgn. 'goed zijn' van van bobbel. Daarmee geef je dus aan, dat je de strekking van m'n vraag prima snapt: 'Waf, kun je me even vertellen wat er nou zo goed aan domme uli is? Ik vind 'm nl. niet goed.' En bovendien geef je aan dat je 't zelf wel een discussie-onderwerp van enig belang vindt, door 't zelf op te starten... Maar goed, ik zie 't nog eerder gebeuren dat van bobbel een slimme opmerking gaat maken, dan dat jij je ongelijk gaat toegeven hierover. :| Helaas!


- waf - 07-06-2006

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:wat weet jij er nou van man, toen ik zat de genieten van de aanvallende en verdedigende rushes van uli zat jij naast je papa en mama en domme belgische vrindjes naar de prachtige voetballers van kv mechelen te kijken. daarnaast, als uli ipv die trage stan valkx romario had mogen dekken waren we in 94 wereldkampioen geworden.

misschien ben ik de enige die hem een mooie speler vind. dan is er ook nog een kans dat er op de hele wereld ook een wijf te vinden is dat jou wel leuk vindt. :razz:

:| Sterke teksten. Niet de eerste keer dat je reageert als een ongesteld wijf op m'n opmerkingen (lekker op de man spelen), maar goed, de waarheid doet (voor jou) pijn.

zozo, huilebalk, heb ik je gekwetst? maar ja, jouw mening is kennelijk de waarheid. oh nee, mijn mening is onderuit gehaald door 1 wedstrijd uit 1991. :roll:


- Flixieluv - 07-06-2006

waf Wrote:zozo, huilebalk, heb ik je gekwetst? maar ja, jouw mening is kennelijk de waarheid. oh nee, mijn mening is onderuit gehaald door 1 wedstrijd uit 1991. :roll:

:roll: :roll: :roll: Ik zeg toch niet dat mijn mening de waarheid is, ongesteld hert!!! Ik voer gewoon (in ieder geval redelijke) argumenten aan om m'n mening te staven. Daar ben jij wat minder goed toe in staat, want ik heb nog niet 1 goed argument voor je stelling gezien.


- waf - 07-06-2006

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:juist omdat het nutteloss is deze dooddoener; ik wilde louter aangeven dat ik een dom of nutteloos antwoord mag geven op een met verbazing gestelde vraag waarom ik (ik noem een zijstraat) in godsnaam erwtensoep uit een plastic kuipbekertje lekker vind.

Je reageert zelf op mijn vraag/opmerking met allerlei (overigens, nogal matige) argumenten over het zgn. 'goed zijn' van van bobbel. Daarmee geef je dus aan, dat je de strekking van m'n vraag prima snapt: 'Waf, kun je me even vertellen wat er nou zo goed aan domme uli is? Ik vind 'm nl. niet goed.' En bovendien geef je aan dat je 't zelf wel een discussie-onderwerp van enig belang vindt, door 't zelf op te starten... Maar goed, ik zie 't nog eerder gebeuren dat van bobbel een slimme opmerking gaat maken, dan dat jij je ongelijk gaat toegeven hierover. :| Helaas!

oh ja, als ik een andere mening heb dan jij dan heb ik ongelijk. :| dit onderwerp is gestart omdat uli zoek is. ik vond uli goed, dat jij mijn (uiteraard onvolledige) argumenten matig vindt doet me niet zo veel. je vraag blijft stom, welke wending je er ook aan geeft. 'maar de kans dat uli iets slims gaat zeggen is groter dan de kans dat jij dat toe zult geven' :roll:

met je ajakkesbril. :razz:


- Flixieluv - 07-06-2006

waf Wrote:oh ja, als ik een andere mening heb dan jij dan heb ik ongelijk. :| dit onderwerp is gestart omdat uli zoek is. ik vond uli goed, dat jij mijn (uiteraard onvolledige) argumenten matig vindt doet me niet zo veel. je vraag blijft stom, welke wending je er ook aan geeft. 'maar de kans dat uli iets slims gaat zeggen is groter dan de kans dat jij dat toe zult geven' :roll:

met je ajakkesbril. :razz:

Ongelijk ging over je stelling over m'n vraag, niet over van knobbel, meneertje de selectieve lezer. En ik heb daar blijkbaar gelijk over... :razz:

Pas nou maar op, anders word ik fysiek zondag... Icon_twisted :razz:


- waf - 07-06-2006

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:zozo, huilebalk, heb ik je gekwetst? maar ja, jouw mening is kennelijk de waarheid. oh nee, mijn mening is onderuit gehaald door 1 wedstrijd uit 1991. :roll:

:roll: :roll: :roll: Ik zeg toch niet dat mijn mening de waarheid is, ongesteld hert!!! Ik voer gewoon (in ieder geval redelijke) argumenten aan om m'n mening te staven. Daar ben jij wat minder goed toe in staat, want ik heb nog niet 1 goed argument voor je stelling gezien.

dat zeg je wel:

aangebrande flixieluv Wrote:maar goed, de waarheid doet (voor jou) pijn.

ik zal je maar niet vermoeien met het nuanceverschil tussen prachtige en fantastisch goeie verdediger, want dat wordt je vast te veel in deze stemming.


- Flixieluv - 07-06-2006

waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:zozo, huilebalk, heb ik je gekwetst? maar ja, jouw mening is kennelijk de waarheid. oh nee, mijn mening is onderuit gehaald door 1 wedstrijd uit 1991. :roll:

:roll: :roll: :roll: Ik zeg toch niet dat mijn mening de waarheid is, ongesteld hert!!! Ik voer gewoon (in ieder geval redelijke) argumenten aan om m'n mening te staven. Daar ben jij wat minder goed toe in staat, want ik heb nog niet 1 goed argument voor je stelling gezien.

dat zeg je wel:

aangebrande flixieluv Wrote:maar goed, de waarheid doet (voor jou) pijn.

ik zal je maar niet vermoeien met het nuanceverschil tussen prachtige en fantastisch goeie verdediger, want dat wordt je vast te veel in deze stemming.

Klopt, voor wat betreft Romario is dat idd de waarheid. Voor wat betreft de vraagstelling '=van bobbel een goede verdediger?' is dat een argument.

Is dit trouwens een poging om uit de kast te komen, met je prachtige verdediger? :razz:


- waf - 07-06-2006

Flixieluv Wrote:Ongelijk ging over je stelling over m'n vraag, niet over van knobbel, meneertje de selectieve lezer. En ik heb daar blijkbaar gelijk over... :razz:

Pas nou maar op, anders word ik fysiek zondag... Icon_twisted :razz:

tuurlijk, ik ben de selectieve lezer, arie aangebrand. ik vind uli een prachtige voetballler, jij niet. jouw domme vraag was hoe het in godsnaam mogelijk was dat ik een andere smaak heb dan jij. je hebt nog geen enkel argument gegeven waarom dat geen domme vraag is.

ik snap overigens nog steeds niet waarom je zo op tilt slaat van mijn 'ludieke' opmerkingen. maar dat zal wel komen omdat je weer blind met je ajakkesvriendje meeloopt.

shit, ik dacht dat je niet kwam zondag. nu word ik bang. :razz:


- waf - 07-06-2006

Flixieluv Wrote:Klopt, voor wat betreft Romario is dat idd de waarheid.

huhhuh, jouw mening dus. :roll:

een wedstrijd (uit 91) waarbij gobbel niet op romario stond is uiteraard geen argument voor de gehele loopbaan. ik ga ervan uit dat je dat zelf ook inziet.


- Flixieluv - 07-06-2006

waf Wrote:ik snap overigens nog steeds niet waarom je zo op tilt slaat van mijn 'ludieke' opmerkingen. maar dat zal wel komen omdat je weer blind met je ajakkesvriendje meeloopt.

Mmmm... Feit is, dat je niet echt bekend staat om je korte tenen, Wafmans... Achteraf alles maar ludiek noemen telt niet!


- waf - 07-06-2006

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:ik snap overigens nog steeds niet waarom je zo op tilt slaat van mijn 'ludieke' opmerkingen. maar dat zal wel komen omdat je weer blind met je ajakkesvriendje meeloopt.

Mmmm... Feit is, dat je niet echt bekend staat om je korte tenen, Wafmans... Achteraf alles maar ludiek noemen telt niet!

als je me echt zo goed zou kennen zou je weten dat ik toch echt niet briesend dat bericht intikte. maar ludieke opmerkingen worden inderdaad leuker als je het voor de lezer er even bij zet. (nb, die is een ludieke opmerking, niet happen hoor!!!!!!!!!)

maar het is natuurlijk uitgesloten dat je (meelopend met hoefsel) het idd veel te serieus hebt genomen.


- Flixieluv - 07-06-2006

waf Wrote:maar het is natuurlijk uitgesloten dat je (meelopend met hoefsel) het idd veel te serieus hebt genomen.

Ik weet nog niet wat ik daar van vind. Ik probeer Hoef de hele tijd te bellen voor m'n mening daarover, maar hij neemt niet op! :razz:


- Hoef - 07-06-2006

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:maar het is natuurlijk uitgesloten dat je (meelopend met hoefsel) het idd veel te serieus hebt genomen.

Ik weet nog niet wat ik daar van vind. Ik probeer Hoef de hele tijd te bellen voor m'n mening daarover, maar hij neemt niet op! :razz:

Waarom zou je me bellen als je met me meeloopt? Dan kun je het beter gewoon vragen.


- Flixieluv - 07-06-2006

Hoef Wrote:Waarom zou je me bellen als je met me meeloopt? Dan kun je het beter gewoon vragen.

Dat vind ik te direct, en daar ben ik wat te angstig voor...


- centre court - 07-06-2006

FT Jiul Petrosani [3 - 0] Rapid Bucuresti

16' D.G. Niculae ROOD

19' M.M. Constantin ROOD

50' V. Maftei ROOD

65' D.D. Coman ROOD

73' [1 - 0] Paleacu (pen.)

75' [2 - 0] C. Stancu ROOD

75' [3 - 0]

Rapid 5x rood binnen 75 minuten. knap. daarna gestaakt waarschijnlijk?


- BIERTEAM.NET - 07-06-2006

Deze wedstrijd is idd gestaakt en automatisch geïndigd in een regelementaire 3-0 nederlaag voor Rapid...


- Mukkus - 07-06-2006

waf Wrote:uli, waar ben je? Sad

http://www.ad.nl/rotterdam/article387127.ece

Quote:Oud-voetbalprof Van Gobbel moet voor de rechter verschijnen. Maar zijn woon- en verblijfplaats zijn onbekend. Oud-Feyenoordverdediger Ulrich van Gobbel (35) is zoek. Dat blijkt uit een gerechtelijke advertentie in deze krant.

De Fortis Bank heeft beslag laten leggen op een onroerende zaak - een gebouw of een stuk land - van Van Gobbel. De Amsterdamse advocaat Westera, die namens de bank deze kwestie behandelt, laat enkel weten dat het gaat om een zakelijk geschil. ,,Meer mededelingen doe ik niet over een lopende zaak.’’

In de advertentie van justitie is te lezen dat van Van Gobbel geen bekende woon- of verblijfplaats binnen of buiten Nederland heeft. De oud-voetballer wordt verzocht om 13 september ‘vertegenwoordigd door een procureur’ te verschijnen bij de rechtbank in Rotterdam.

Op de West Kruiskade in Rotterdam, waar uiteenlopende Surinaamse bedrijvigheid is, blijkt de oud-Feyenoorder al enige tijd niet meer gesignaleerd te zijn. Enkele aangesproken Surinamers spreken hun zorgen uit. ,,Het gaat niet zo goed met Ulrich.’’ Hij werd volgens hen vaak gezien in een tabakswinkel die ook in winti-artikelen handelt.

De in Paramaribo geboren Van Gobbel speelde in zijn profcarrière voor Willem II, Feyenoord, Galatasaray, Southampton en opnieuw Feyenoord. Ook speelde hij een aantal keren in Oranje.

Na te zijn afgekeurd voor het betaalde voetbal, haalde de stevige verdediger nog het nieuws door een ruzie met het pensioenfonds CFK voor profvoetballers. Van Gobbel wilde in verband met schulden graag in een eenmalige uitkering van het opgepotte vermogen, naar verluid enkele miljoenen euro’s. Volgens de CFK-reglementen is een dergelijke uitkering echter verboden.

prachtige verdediger, maar het was wegens gebrek aan hersencellen al te verwachten dat hij slecht om zou kunnen gaan met het zwarte gat. hij had toch ook al eens hardhandig aanspraak gemaakt op zijn pensioengelden?

zoveel verdiend en nu kennelijk al blut en op de vlucht voor schuldeisers. treurig, heel treurig.

Hij's gewoon een boek aan het schrijven:
"Deze neger verschijnt voor niemand"


- Berend Botje - 07-06-2006

waf Wrote:daarnaast, als uli ipv die trage stan valkx romario had mogen dekken waren we in 94 wereldkampioen geworden.

En in 98 ook, Uli van Gobbel had Ronaldo c.s. er wel uitgelopen.


- Hoef - 07-06-2006

Uli kon inderdaad hard lopen maar hij was te dom om te begrijpen dat hij moest remmen als zijn tegenstander de bal kapte.


- Mukkus - 07-06-2006

Ik heb hem gevonden! Ik heb hem gevonden!

[Image: 17%20Popper%20Nigger.jpg]


- waf - 07-06-2006

Hoef Wrote:Uli kon inderdaad hard lopen maar hij was te dom om te begrijpen dat hij moest remmen als zijn tegenstander de bal kapte.

wel vreemd dat hij dan zo vaak geselecteerd is voor oranje. :razz:


- Mukkus - 07-06-2006

Kwam op wikipedia het volgende lijstje tegen:

Lijst van bijnamen in de sport, onder de 'Z'....

Z
De Zebra's → De Graafschap, Nederlandse voetbalclub
Die Zebras → MSV Duisburg, Duitse voetbalclub
The Zebras → Adelaide City Force, Australische voetbalclub
Les Zèbres (De Zebra's) → Sporting Charleroi, Belgische voetbalclub
Zeel → Wilco Zeelenberg, Nederlands motorcoureur
De Ziener → Danny Blind, Nederlands voetballer Undecided
De Zigeuner → Roger de Vlaeminck, Belgisch wielrenner
Zizou → Zinedine Zidane, Frans voetballer
Zoeloe → Wout Wagtmans, Nederlands wielrenner
De Zonnekoning → Laurent Fignon, Frans wielrenner
Zooming Taxi en de Kat → Takazumi Katayama, Japans motorcoureur
De Zwarte Arend → Marcel Kint, Belgisch wielrenner
De Zwarte van Brakel → Peter van Petegem, Belgisch wielrenner
De Zwarte Gazelle → Wilma Rudolph, Amerikaans sprintster
De Zwarte van Tervuren → Eddy Merckx, Belgisch wielrenner
De Zwarte Tulp → Ruud Gullit, Nederlands voetballer
De Zwarte Octopus → Lev Jasjin, Russisch voetballer
De Zwarte Panter → Frans de Munck, Nederlands voetballer
De Zwarte Spin → Lev Jasjin, Russisch voetballer
De Zwarte Spin → Fabio Cudicini, Italiaans voetballer

De hele lijst op: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_bijnamen_in_de_sport">http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... n_de_sport</a><!-- m -->


- Hoef - 07-06-2006

waf Wrote:
Hoef Wrote:Uli kon inderdaad hard lopen maar hij was te dom om te begrijpen dat hij moest remmen als zijn tegenstander de bal kapte.

wel vreemd dat hij dan zo vaak geselecteerd is voor oranje. :razz:

Dat waren niet voor niets de donkere jaren van het NL voetbal...


- Gerben Zonderland - 08-06-2006

Hoef Wrote:
Keyzer Wrote:Ze hebben het verhaal gewoon wat geromantiseerd... Van Basten kreeg wel degelijk een schop van Olde Riekerink... Ik ben oud genoeg om het moment nog helder voor de geest te halen... De auteur van bovenstaand stukje is vast een Groningen- of Olde Riekerink-supporter... :wink:

Volgens mij probeerde Van Basten iemand van Groningen te schoppen (of ging hij er minstens onbesuisd in) maar mislukte dat.

Precies, je zag dat incident namelijk ook in deel 1 van de docu. Van Basten komt inzetten met een sliding op enkelhoogte, Olde Riekerink springt half omhoog en stapt dan hard op de enkel van Marco. Maar het was voor een groot gedeelte zijn eigen schuld, want om als aanvaller aan de zijlijn, op het middenveld een verdediger een schop te willen geven is natuurijk redelijk overbodig.

De auteur van bovenstaand stukje is vast een mede-utrechter en blind idolaat van Marco. :wink:


- Marshall - 08-06-2006

Gerben Zonderland Wrote:Precies, je zag dat incident namelijk ook in deel 1 van de docu. Van Basten komt inzetten met een sliding op enkelhoogte, Olde Riekerink springt half omhoog en stapt dan hard op de enkel van Marco. Maar het was voor een groot gedeelte zijn eigen schuld, want om als aanvaller aan de zijlijn, op het middenveld een verdediger een schop te willen geven is natuurijk redelijk overbodig.

Er staat mij iets bij dat of Bergkamp of Van Basten een dergelijk trucje ook eens in een interland uitgehaald heeft... Bal was reeds onhaalbaar in de hoek van het veld bij de eigen cornervlag van de verdediger, van Basten of Bergkamp (kan het moment niet meer voor de geest halen) sprint er achteraan en haalt grofweg die verdediger zeeeeer lomp onderuit. Maar wie wat waar wil me even niet te binnen schieten Sad


- Berend Botje - 08-06-2006

Bergkamp, Nederland-Argentinie, WK 1998?


- Marshall - 08-06-2006

Zou kunnen maar op de een of andere wijze staat de kop van Van Basten meer met die actie in verband in mijn gedachten... Kan me alleen echt totaal niet meer herinneren. Naja, lama...


- Ekslem - 08-06-2006

Bergkamp ging volgens mij idd op een Argentijn staan...


- centre court - 08-06-2006

Op een Joegoslaaf.


- waf - 08-06-2006

Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Uli kon inderdaad hard lopen maar hij was te dom om te begrijpen dat hij moest remmen als zijn tegenstander de bal kapte.

wel vreemd dat hij dan zo vaak geselecteerd is voor oranje. :razz:

Dat waren niet voor niets de donkere jaren van het NL voetbal...

dus jij vond de jaren 90 donkere jaren voor het nederlandse voetbal? :roll: