The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- gittermaster - 24-07-2006

farfan farfan, je moeder is een man, was toch wel origineel....


- Marshall - 24-07-2006

Voor sinterklaastijd was ie vrij origineel... Tegenwoordig zou iedere seizoenskaarthouder gratis een rijmwoordenboek dienen te krijgen. Poëzie zal het nooit worden maar misschien dat het dan nog ietsjepietsje beter wordt Wink


- Depor - 24-07-2006

Marshall Wrote:Eindelijk een post van een tukker waar ik om kan lachen Big Grin

Het valt me overigens al tijden op dat de originaliteit van het gemiddelde 'legioen' zeer ondermaats is. Zelfs in vroegere tijden bij Volleybal (ja, houd je vast! Volleybal!) werd er bij ons nog origineler gezongen bij de eredivisiewedstrijden...
Origineler dan "Dries Boussatta, je moeder heeft een snor.." komt het bij voetbal meestal niet...

Is toch ook zo?


- Bredanaar - 25-07-2006

gittermaster Wrote:farfan farfan, je moeder is een man, was toch wel origineel....

Wie dat zingt verdient een keihard ziedannetje Icon_evil


- Ronnie D. - 25-07-2006

Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:farfan farfan, je moeder is een man, was toch wel origineel....

Wie dat zingt verdient een keihard ziedannetje Icon_evil

En wie geen geintjes kan hebben die moet niet naar voetballiedjes luisteren :|


Dat eerder besproken liedje over Ajax heb ik wel vaker gehoord vanuit het F side vak trouwens.


- Keyzer - 25-07-2006

Ik weet nog wel, een jaar of acht, negen geleden bij de FCU... Advocaat was de trainer, FCU speelde zo tegen Sinterklaas tegen PSV. Toen werd op de wijs van De Zak Van Sinterklaas de volgende tekst gezongen:

De vrouw van Advocaat, Advocaat, Advocaat
De vrouw van Advocaat verdient haar centen op de straat
Daar neukt ze, daar neukt ze, daar neukt ze voor de poen
Zodat ze, zodat ze ook boodschappen kan doen

Misschien niet heel gepast, maar die briesende en springende kabouter langs de kant vergeet ik niet snel meer.


- Hoef - 25-07-2006

Ronnie D. Wrote:
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:farfan farfan, je moeder is een man, was toch wel origineel....

Wie dat zingt verdient een keihard ziedannetje Icon_evil

En wie geen geintjes kan hebben die moet niet naar voetballiedjes luisteren :|


Dat eerder besproken liedje over Ajax heb ik wel vaker gehoord vanuit het F side vak trouwens.

Beaam; is 'vast repertoire'


- Berend Botje - 25-07-2006

Dan zal het wel aan mij liggen, ik heb het nog nooit gehoord, dan moeten ze wat harder en duidelijker zingen. Of het is nieuw.


- Bumme - 25-07-2006

Lied is al oud en wordt nog regelmatig gezongen.
Ben het er echter niet mee eens dat het "het bekendste lied" is.


- Ekslem - 25-07-2006

Lied lijkt me ook geen Ajax nummer daar de gemiddelde ajacied geen Engels spreekt!


- Bumme - 25-07-2006

Ekslem Wrote:Lied lijkt me ook geen Ajax nummer daar de gemiddelde ajacied geen Engels spreekt!

He ouwe what ar you talking about? The Ajax-onhang speaks Inglisch ferry wel !
Sjek out this site en zie it for yourself:

http://www.euronet.nl/~tnt/liedn.htm


- Ricochan - 25-07-2006

Ekslem Wrote:Lied lijkt me ook geen Ajax nummer daar de gemiddelde ajacied geen Engels spreekt!

de gemiddelde ajassied draait de hele dag andre hazes, heeft een paar gouden kettingen om zijn nek, en een of ander blond mokkel als vriendin...


- Ekslem - 25-07-2006

Quote:Wim Kieft aangehouden na ruzie in vliegtuig

Oud-topvoetballer Wim Kieft, tegenwoordig actief als analyticus in voor- en nabeschouwingen, is afgelopen week op Schiphol door de marechaussee gearresteerd, zo meldt De Telegraaf vandaag. Dat gebeurde na een incident aan boord van een avondvlucht van een KLM-vliegtuig vanuit Madrid.

De 43-jarige Kieft kreeg in de business class ruzie met een vrouw. Dat liep zo hoog op dat de gezagvoerder nog overwogen heeft een tussenlanding te maken in Parijs. De KLM spreekt van een ''ernstig incident.''

De marechaussee kan en wil overigens om privacy redenen niet veel kwijt over het gebeuren. Op vragen laat men alleen weten dat er een man is aangehouden op verdenking van overlast en bedreiging. Deze is na verhoor heengezonden. De passagier met wie de man (Kieft red.) in de clinch lag, heeft aangifte tegen hem gedaan

Kieft laat in de krant zijn advocaat het woord doen. Die zegt: ''Mijnheer Kieft had gewoon een ticket voor de economy class. Omdat hij het land op voetbalgebied goed heeft gediend, nodigde de KLM hem uit in de business class. Daar werd hij geconfronteerd met een dame die na een tijdje vrijwel dronken was en nadrukkelijk avances maakte. Meneer Kieft was daar niet van gediend en liet dat blijken. Ja, dan krijg je dit. Maar er is niet geslagen, geschopt of aan haren getrokken.''

Mooi Telegraaf verhaal. Ben benieuwd wat er echt gebeurd is. Iemand wat meet details?


- Ricochan - 25-07-2006

Wim wilde gewoon niets weten van een dronken sloerie omdat hij gelukkig getrouwd is, dus goed gedaan wim ! =D>


- Marshall - 25-07-2006

Ekslem Wrote:Mooi Telegraaf verhaal. Ben benieuwd wat er echt gebeurd is. Iemand wat meet details?

Ben er gelukkig niet bij geweest maar meer dan 2cm zal het niet zijn...


- Ricochan - 25-07-2006

seedorf spreekt weer eens

#-o Seedorf bekritiseert Van Basten en Zidane

24/7/2006 21:36

'Met enkele andere spelers had Nederland het beter kunnen doen tijdens het WK', vindt Clarence Seedorf. De dertigjarige middenvelder sprak maandagmiddag tijdens een persconferentie op Milanello over zichzelf, Zinedine Zidane, de toestand in het Italiaanse voetbal én over het Nederlands elftal.
Seedorf is alweer begonnen aan zijn vijfde seizoen in dienst van AC Milan. Deze jaargang zal hij officieel als nummer tien op het veld staan, en niet meer met rugnummer 20. 'Het dragen van nummer 10 geeft een fantastisch gevoel. Het is fijn je favoriete nummer te kunnen kiezen en om je respect te kunnen tonen aan diegenen die voor je met dit nummer hebben gespeeld.' De middenvelder kreeg Numero 10 omdat Manuel Rui Costa is vertrokken naar Benfica.

Seedorf is minder blij met bondscoach Marco van Basten, die de 77-voudig international had geweigerd op te roepen voor het WK. 'Van Basten heeft mij nooit uitgelegd waarom hij mij niet heeft geselecteerd. Hij heeft nog nooit met me gewerkt en kan me dus ook niet echt beoordelen. Het spijt me voor de mensen in Nederland, want met enkele andere spelers had Nederland het beter kunnen doen. Maar ik blijf vooruit kijken. Mijn toekomst ligt bij Milan en wie weet wat er nog kan gebeuren.'

Seedorf nam het niet alleen op voor zichzelf, maar ook voor Marco Materazzi, die vorige week een schorsing voor twee interlands kreeg opgelegd omdat Zinedine Zidane hem een kopstoot had gegeven tijdens de WK-finale. De FIFA pakte de Italiaan aan omdat deze de Fransman had uitgedaagd.

'Ik ben van mening dat alleen Zidane fout zat. Materazzi heeft moeten boeten omdat hij geen voorbeeld is voor schoon voetbal. Maar het is niet juist. Het is voor het eerst in het voetbal dat iemand voor zoiets is veroordeeld. Of men bestraft het altijd of men doet het nooit', wijst Seedorf op de willekeur van de straf voor Materazzi. 'Zidane mag niet op zo'n manier reageren. En het is niet voor het eerst dat Zidane zoiets doet. Als je groots bent, moet je ook in alles groots zijn. Er zijn andere grote spelers die nog nooit zoiets hebben gedaan. Het geweld hoeft niet.'

Seedorf, die met Ajax, Real Madrid en AC Milan de Champions League won, zal dit seizoen waarschijnlijk niet mee kunnen doen aan deze competitie als gevolg van de fraude in het Italiaanse voetbal. 'Als we geen Champions League spelen, zullen we ons moeten concentreren op het winnen van de Scudetto. Maar ik heb op het veld nog nooit het gevoel gehad dat we werden bevoordeeld. We hebben altijd moeten vechten voor de zeges. Dat heb ik voor mijn gevoel altijd moeten doen in Italië.'


- gittermaster - 25-07-2006

Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:farfan farfan, je moeder is een man, was toch wel origineel....

Wie dat zingt verdient een keihard ziedannetje Icon_evil

Ik had kunnen weten dat jij dit niet kon waarderen.
Farfan, Farfan, jij bent een onaardige man, had dat wel gekund?


- Depor - 25-07-2006

Storm in een glas water....


- Ronnie D. - 25-07-2006

Ricochan Wrote:seedorf spreekt weer eens

#-o Seedorf bekritiseert Van Basten en Zidane


Seedorf is minder blij met bondscoach Marco van Basten, die de 77-voudig international had geweigerd op te roepen voor het WK. 'Van Basten heeft mij nooit uitgelegd waarom hij mij niet heeft geselecteerd. Hij heeft nog nooit met me gewerkt en kan me dus ook niet echt beoordelen. Het spijt me voor de mensen in Nederland, want met enkele andere spelers had Nederland het beter kunnen doen. Maar ik blijf vooruit kijken. Mijn toekomst ligt bij Milan en wie weet wat er nog kan gebeuren.'

Van Basten hoeft Seedorf helemaal geen uitleg te geven.
Wat is dat voor bullshit dat je met iemand gewerkt moet hebben om een oordeel te hebben.
Hij heeft toch de rest van alle Nederlandse voetballers toch ook niet een belletje gegeven van " sorry maar je bent in mijn ogen niet geschikt voor dit elftal". Of ze uitgenodigd voor een oefenwedstrijd.


- Bumme - 25-07-2006

Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:farfan farfan, je moeder is een man, was toch wel origineel....

Wie dat zingt verdient een keihard ziedannetje Icon_evil

Treurig dat je daar de grap niet van inziet........
Kan je wel lachen om:

Hamas, Hamas, koeien eten gras?
of
Hamas, hamas, vuurwerk in je jas?

Nee?

Ik wel !


- Ekslem - 25-07-2006

Quote:Eneco stuurt man rekening van 2 miljoen euro
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Algemeen Dagblad

Een 45-jarige klant van energiebedrijf Eneco uit Pijnacker kreeg vorige week een nota in de bus van 2.144.607,90 euro. Hij zou in twee maanden tijd in zijn woning 20.000.000 kilowattuur stroom hebben afgenomen en 102.284 kuub gas hebben verstookt.

Toen de man lichtelijk in paniek het call-center belde, werd hem door een telefonist te verstaan gegeven dat hij eerst de nota van ruim 2 miljoen euro moest voldoen, en dat er daarna naar de klacht zou worden gekeken. De telefonist zei nog dat er zonodig een betalingsregeling getroffen kon worden. Undecided

Eneco zegt in een reactie dat de man uiteraard niet eerst hoeft te betalen. Ze zoeken nog uit waar de fout vandaan komt.



- Bredanaar - 25-07-2006

Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:farfan farfan, je moeder is een man, was toch wel origineel....

Wie dat zingt verdient een keihard ziedannetje Icon_evil

Treurig dat je daar de grap niet van inziet........
Kan je wel lachen om:

Hamas, Hamas, koeien eten gras?
of
Hamas, hamas, vuurwerk in je jas?

Nee?

Ik wel !

:roll: Ik bedoelde ermee te zeggen dat moedergrapjes wettelijk niet gewaardeerd mogen worden. Het was cynisch. OK ik had er een :wink: achter moeten zetten, maar rekende (onterecht blijkbaar) op een hoger IQ-gehalte dan ik dacht te kunnen aannemen. (Toch maar even WEER een :winkSmile Materazzi heeft er zelfs 2 wedstrijden schorsing voor gekregen. De FIFA vindt zelfs een kopstootreactie te billijken.,


- gittermaster - 25-07-2006

Bredanaar Wrote:
Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:
gittermaster Wrote:farfan farfan, je moeder is een man, was toch wel origineel....

Wie dat zingt verdient een keihard ziedannetje Icon_evil

Treurig dat je daar de grap niet van inziet........
Kan je wel lachen om:

Hamas, Hamas, koeien eten gras?
of
Hamas, hamas, vuurwerk in je jas?

Nee?

Ik wel !

:roll: Ik bedoelde ermee te zeggen dat moedergrapjes wettelijk niet gewaardeerd mogen worden. Het was cynisch. OK ik had er een :wink: achter moeten zetten, maar rekende (onterecht blijkbaar) op een hoger IQ-gehalte dan ik dacht te kunnen aannemen. (Toch maar even WEER een :winkSmile Materazzi heeft er zelfs 2 wedstrijden schorsing voor gekregen. De FIFA vindt zelfs een kopstootreactie te billijken.,

Wat heeft dat nou met IQ te maken, gezien eerdere discussies met jou, is het zeker niet vreemd om aan te nemen dat het niet cynisch was.


- Marshall - 25-07-2006

gittermaster Wrote:Wat heeft dat nou met IQ te maken, gezien eerdere discussies met jou, is het zeker niet vreemd om aan te nemen dat het niet cynisch was.

Maar het is wel knap dat hij IQ goed schrijft!


- Bumme - 25-07-2006

Precies Bredanaar, jij bent het type dat bij dit soort berichten ZEKER een smiley moet zetten als je het zo bedoelt.

Ik keek er niet vreemd van op dat een overdreven fatsoensrakker als jij hier aanstoot aan zou nemen. Zegt veel meer over jouw gevoel voor humor dan over mijn IQ.


- Keyzer - 25-07-2006

Terwijl ik genoeg mensen in Breda ken die wél gevoel voor humor hebben...


- gittermaster - 25-07-2006

Wist niet dat Heerenveen met 2 ploegen in de eredivisie zou gaan beginnen...

STAND
Team G W G V P V T
1 ADO Den Haag 0 0 0 0 0 0 - 0
2 Ajax 0 0 0 0 0 0 - 0
3 AZ 0 0 0 0 0 0 - 0
4 Excelsior 0 0 0 0 0 0 - 0
5 FC Groningen 0 0 0 0 0 0 - 0
6 FC Twente 0 0 0 0 0 0 - 0
7 FC Utrecht 0 0 0 0 0 0 - 0
8 Feyenoord 0 0 0 0 0 0 - 0
9 Heracles Almelo 0 0 0 0 0 0 - 0
10 NAC Breda 0 0 0 0 0 0 - 0
11 NEC 0 0 0 0 0 0 - 0
12 PSV 0 0 0 0 0 0 - 0
13 RKC Waalwijk 0 0 0 0 0 0 - 0
14 Roda JC 0 0 0 0 0 0 - 0
15 SC Heerenveen 0 0 0 0 0 0 - 0
16 SC Heerenveen 2 0 0 0 0 0 0 - 0

17 Sparta Rotterdam 0 0 0 0 0 0 - 0
18 Vitesse 0 0 0 0 0 0 - 0
19 Willem II 0 0 0 0 0 0 - 0


- centre court - 25-07-2006

als ze de punten bij elkaar optellen halen ze misschien europees voetbal.


- Matador! - 25-07-2006

Als ze de punten halveren staan ze nog boven de complete rotterdamse afvaardiging.


- Mukkus - 25-07-2006

centre court Wrote:als ze de punten bij elkaar optellen halen ze misschien europees voetbal.

Ja, kunnen we misschien zelfs weer overwinteren, maar dan moeten we in de eerste ronde wel een roemeens campingelftalletje loten.