The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Treesong - 09-08-2006

aha, is dat mysterie ook opgehelderd. Ik zet de TV aan op 6, zie ik daar bovenin staan: u kijkt naar McCloud, terwijl er een of andere dommespelletjeskwistenkwiebel in beeld verschijnt. :|


- Gerben Zonderland - 09-08-2006

Treesong Wrote:aha, is dat mysterie ook opgehelderd. Ik zet de TV aan op 6, zie ik daar bovenin staan: u kijkt naar McCloud, terwijl er een of andere dommespelletjeskwistenkwiebel in beeld verschijnt. :|

Letterwaarde? Woordwaarde?


- Treesong - 09-08-2006

Iig meer als kwebbelschaap


- Gerben Zonderland - 09-08-2006

Treesong Wrote:Iig meer als kwebbelschaap

Zit je Ad Wim nou uit te dagen? :wink: Hij let alleen op vervoegingen van werkwoorden, volgens mij....


- Treesong - 09-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Iig meer als kwebbelschaap

Zit je Ad Wim nou uit te dagen? :wink: Hij let alleen op vervoegingen van werkwoorden, volgens mij....

Adriaan's perceptie is inderdaad behoorlijk gelimiteerd. Maar dat geefde niks want het was bijna weekend.


- Berend Botje - 10-08-2006

Heb jij SBS op 6? Bij mij staat hij op 10. Op 6 staat AT5.


- Treesong - 10-08-2006

Berend Botje Wrote:Heb jij SBS op 6? Bij mij staat hij op 10. Op 6 staat AT5.

Bij mij is't precies omgekeerd. Verder staan de Nederlanden op 1, 2 en 3
Rtl 4 op 4, Rtl 5 op 5, Rtl 7 op 7, Net 5 op 8, Veronica op 9 en Talpa op 63


- Bor de Wolf - 10-08-2006

Berend Botje Wrote:Heb jij SBS op 6? Bij mij staat hij op 10. Op 6 staat AT5.

AT5 staat bij mij op 714. Fijn, die digitale tv van mn vrienden van upc...


- Depor - 10-08-2006

Ned 1 2 3 RTL 4 5 7 SBS 6 Net 5 Veronica TMF Box MTV Talpa en dan Discovery Nat. Geo en Eurosport, en Omroep Flevoland uiteraard op 17 Smile


- goa - 10-08-2006

Berend Botje Wrote:Heb jij SBS op 6? Bij mij staat hij op 10. Op 6 staat AT5.

En op 1 het Polygoonkanaal mag ik aannemen? :wink:


- de nieuwe - 10-08-2006

Bor de Wolf Wrote:AT5 staat bij mij op 714. Fijn, die digitale tv van mn vrienden van upc...
Ikzelf ben sinds een paar maanden ook upc-klant en ben vooralsnog zeer content, die zenderindeling neem ik op de koop toe. Lekker veel muziekzenders die zelfs dagelijks rock en metal laten zien en horen en de digitale radio is helemaal te gek:
24/7 METAL !!!!
En eindelijk Animal Planet weer terug!


- Berend Botje - 10-08-2006

goa Wrote:
Berend Botje Wrote:Heb jij SBS op 6? Bij mij staat hij op 10. Op 6 staat AT5.

En op 1 het Polygoonkanaal mag ik aannemen? :wink:

Ach ja, het Polygoonjournaal met Philip Bloemendaal, hier http://home.wanadoo.nl/em.bloemendal-olman/fragmenten.html zijn enkele oude fragmenten en muziekjes te zien n te beluisteren.


- Ricochan - 10-08-2006

Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Heb jij SBS op 6? Bij mij staat hij op 10. Op 6 staat AT5.

Bij mij is't precies omgekeerd. Verder staan de Nederlanden op 1, 2 en 3
Rtl 4 op 4, Rtl 5 op 5, Rtl 7 op 7, Net 5 op 8, Veronica op 9 en Talpa op 63


Ik heb digitaal en dan programmeert hij die shit automatisch, dus staat sbs6 op 6 etc.


- Berend Botje - 10-08-2006

Dat kan je heus wel veranderen als je dat zou willen. Ik heb alle kanalen met troep waar ik nooit naar kijk of met talen die ik niet versta ook verwijderd.


- Ricochan - 10-08-2006

Berend Botje Wrote:Dat kan je heus wel veranderen als je dat zou willen. Ik heb alle kanalen met troep waar ik nooit naar kijk of met talen die ik niet versta ook verwijderd.


Klopt je kan het wijzigen, maar ik vind het zo wel goed staan, en ik kijk bijna alleen maar naar ned 2, film1 en sport 1, rtl 7, en hoe ze staan maakt toch niet zo uit, ff intikken en je bent er.


- Treesong - 10-08-2006

Berend Botje Wrote:Ik heb alle kanalen met troep waar ik nooit naar kijk of met talen die ik niet versta ook verwijderd.

Je hebt toch niet de zender verwijderd met de Levensstroom van ds. Jan 'Helleloejah' Zijlstra? :wink:

[Image: leesmap20040401rdzijlstra1.jpg]


- FC Petr - 10-08-2006

Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik heb alle kanalen met troep waar ik nooit naar kijk of met talen die ik niet versta ook verwijderd.

Je hebt toch niet de zender verwijderd met de Levensstroom van ds. Jan 'Helleloejah' Zijlstra? :wink:

[Image: leesmap20040401rdzijlstra1.jpg]

Fijn dat je daar naar kijkt broeder. OSmile


- Treesong - 10-08-2006

Jaja, prima tv hoor... Ik kijk Bob Ross om tot rust te komen en de Levensstroom voor de comedy capersachtige taferelen! =D>


- FC Petr - 10-08-2006

Treesong Wrote:Jaja, prima tv hoor... Ik kijk Bob Ross om tot rust te komen en de Levensstroom voor de comedy capersachtige taferelen! =D>

[-o< Ik ga vanaf nu voor je bidden broer....


- Treesong - 10-08-2006

Helleloejah! In naam van Jeeeeeezus GGGGGGGristus! Vade retro Satanis! Zo, en nu gaan we koffiedrinken... Hakkuh


- Gerben Zonderland - 10-08-2006

Treesong Wrote:Jaja, prima tv hoor... Ik kijk Bob Ross om tot rust te komen en de Levensstroom voor de comedy capersachtige taferelen! =D>


"We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news."

"When i was a kid i had a pet aligator. I don't know if you ever make a pet out of an aligator, but i had one that lived with me, let's put it that way. I fed him everyday, and everyday he bit me. one thing about aligators, i don't know if you could ever make a pet out of 'em. i finally turned him loose and he still wanted to bite me."

:lol: Ik heb een stuk of 25 afleveringen van Bob van het net geript en ze zijn inderdaad uitermate rustgevend.


- FC Petr - 10-08-2006

Treesong Wrote:Helleloejah! In naam van Jeeeeeezus GGGGGGGristus! Vade retro Satanis! Zo, en nu gaan we koffiedrinken... Hakkuh

:-$ Rustig maar kerel, 't komt allemaal goed.
Ik ga ook maar eens een bakkie zetten.


- Bumme - 10-08-2006

FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:Helleloejah! In naam van Jeeeeeezus GGGGGGGristus! Vade retro Satanis! Zo, en nu gaan we koffiedrinken... Hakkuh

:-$ Rustig maar kerel, 't komt allemaal goed.

Just let that little rascal shake and play !


- Treesong - 10-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:"When i was a kid i had a pet aligator. I don't know if you ever make a pet out of an aligator, but i had one that lived with me, let's put it that way. I fed him everyday, and everyday he bit me. one thing about aligators, i don't know if you could ever make a pet out of 'em. i finally turned him loose and he still wanted to bite me."

:lol: Ik heb een stuk of 25 afleveringen van Bob van het net geript en ze zijn inderdaad uitermate rustgevend.

"Look at that happy little bugger!"

"People sometimes ask me, "Bob, Do I have to use so much paint?" (of een andere volstrekt nutteloze vraag)

"There are nooooo people in my paintings. Juuuust nature, some little critters and peace... Peeeeace and quiet"

Ik mag van mijn vriendin nooit naar Bob kijken, want ze wordt er juist nerveus van :waf:


- Gerben Zonderland - 10-08-2006

FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:Helleloejah! In naam van Jeeeeeezus GGGGGGGristus! Vade retro Satanis! Zo, en nu gaan we koffiedrinken... Hakkuh

:-$ Rustig maar kerel, 't komt allemaal goed.

Helaas, maar zoals Rick de Leeuw al zong: het komt NOOIT meer goed.

Waarom wordt dat nooit meer herhaald trouwens? Uit de tijd dat Thomas nog een Thomasje was...


- Treesong - 10-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:Helleloejah! In naam van Jeeeeeezus GGGGGGGristus! Vade retro Satanis! Zo, en nu gaan we koffiedrinken... Hakkuh

:-$ Rustig maar kerel, 't komt allemaal goed.

Helaas, maar zoals Rick de Leeuw al zong: het komt NOOIT meer goed.

Waarom wordt dat nooit meer herhaald trouwens? Uit de tijd dat Thomas nog een Thomasje was...

Omdat ze alleen kwaliteitsproducten als Kees en Co herhalen. Of zo'n inwisselbare Vara-serie a la Oppassen...


- Gerben Zonderland - 10-08-2006

Treesong Wrote:Ik mag van mijn vriendin nooit naar Bob kijken, want ze wordt er juist nerveus van :waf:

Als hij niet had kunnen kliederen was ie vast zielenknijper geworden met die zalvende stem. Of omroeper bij de Spoorwegen.


- Treesong - 10-08-2006

FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:Helleloejah! In naam van Jeeeeeezus GGGGGGGristus! Vade retro Satanis! Zo, en nu gaan we koffiedrinken... Hakkuh

:-$ Rustig maar kerel, 't komt allemaal goed.
Ik ga ook maar eens een bakkie zetten.

Goed, dan zet ik even een plaatje op

[Image: Glory,Glory,Hallelujah.JPG]


- Treesong - 10-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik mag van mijn vriendin nooit naar Bob kijken, want ze wordt er juist nerveus van :waf:

Als hij niet had kunnen kliederen was ie vast zielenknijper geworden met die zalvende stem. Of omroeper bij de Spoorwegen.

Nouuu, ik heb eens een aflevering gezien waarin Bob onthulde dat hij als marinier had gevochten en door de verschrikkingen van de oorlog (seeing my buddies die face down in the mud at Khe Sangh etc.) besloten had om de weg van pais en vree en happiness te bewandelen...


- Gerben Zonderland - 10-08-2006

Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Ik mag van mijn vriendin nooit naar Bob kijken, want ze wordt er juist nerveus van :waf:

Als hij niet had kunnen kliederen was ie vast zielenknijper geworden met die zalvende stem. Of omroeper bij de Spoorwegen.

Nouuu, ik heb eens een aflevering gezien waarin Bob onthulde dat hij als marinier had gevochten en door de verschrikkingen van de oorlog (seeing my buddies die face down in the mud at Khe Sangh etc.) besloten had om de weg van pais en vree en happiness te bewandelen...

:-&

Als hij dat kapsel in de oorlog ook al had dan vermoed ik dat hij er gewoon genoeg van had dat ze hem de hele tijd als kanonontstopper gebruikten.

[Image: robboss.gif]

Wat je al niet met feuteusjup kunt doen trouwens... :lol: