The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- FC Petr - 11-08-2006

Wie neemt hij i.p.v. deze twee kanjers mee?


- Ricochan - 11-08-2006

FC Petr Wrote:Wie neemt hij i.p.v. deze twee kanjers mee?


2 ajassesieden... Dus straks spelen we met 80% ajaks terwijl die internationaal niks presteren.


- FC Petr - 11-08-2006

Ik zie het al, Schaars en Huntelaar. =D>


- T00L - 11-08-2006

Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:Wie neemt hij i.p.v. deze twee kanjers mee?


2 ajassesieden... Dus straks spelen we met 80% ajaks terwijl die internationaal niks presteren.

gelukkig heeft kuijt internationaal wel al veel gepresteerd he


- T00L - 11-08-2006

FC Petr Wrote:Ik zie het al, Schaars en Huntelaar. =D>

de jong en huntelaar bedoel je.. schaars zal de vervanger van Cocu zijn


- Kezmania - 11-08-2006

Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:Wie neemt hij i.p.v. deze twee kanjers mee?


2 ajassesieden... Dus straks spelen we met 80% ajaks terwijl die internationaal niks presteren.

Gelukkig hoeven we dan niet 2 jaar de illusie te hebben dat we europees kampioen worden.


- Gerben Zonderland - 11-08-2006

Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:Wie neemt hij i.p.v. deze twee kanjers mee?


2 ajassesieden... Dus straks spelen we met 80% ajaks terwijl die internationaal niks presteren.

Gelukkig hoeven we dan niet 2 jaar de illusie te hebben dat we europees kampioen worden.

heeeeeee....ik dacht al: "wat is het stil aan de overkant!" :lol:


- Depor - 11-08-2006

Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:Wie neemt hij i.p.v. deze twee kanjers mee?


2 ajassesieden... Dus straks spelen we met 80% ajaks terwijl die internationaal niks presteren.

Gelukkig hoeven we dan niet 2 jaar de illusie te hebben dat we europees kampioen worden.

Hoeven we met vBommel en vNistelrooy ook niet dus dat maakt niet zo heel veel uit.


- Ricochan - 11-08-2006

Depor Wrote:
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:Wie neemt hij i.p.v. deze twee kanjers mee?


2 ajassesieden... Dus straks spelen we met 80% ajaks terwijl die internationaal niks presteren.

Gelukkig hoeven we dan niet 2 jaar de illusie te hebben dat we europees kampioen worden.

Hoeven we met vBommel en vNistelrooy ook niet dus dat maakt niet zo heel veel uit.


Maar met die 2 kunnen we nog hopen, nu is zelfs de hoop vervlogen. We maken pas weer kans als die idioot Bassie richting Milan vertrekt en we weer een echte goede coach krijgen.


- Keyzer - 11-08-2006

Vond dit ook wel aardig:

NOS biedt Utrecht excuses aan

***************************************
` De NOS biedt de gemeente Utrecht en
de familie Brouwer excuses aan voor
het onjuiste overlijdensbericht over
burgemeester Brouwer.NOS Teletekst
meldde vanochtend op basis van
onbetrouwbare informatie dat Brouwer
overleden was.

Het bericht werd snel weer verwijderd.
De NOS-hoofdredactie betreurt de
slordige berichtgeving ten zeerste.

De Utrechtse politie onderzoekt hoe het
bericht in de wereld is gekomen.De
politie beschikt over een e-mail waarin
iemand Brouwers overlijden meldt.Zij
ligt sinds gisteren in het ziekenhuis
met een legionellabesmetting.

En van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.rtvu.nl">http://www.rtvu.nl</a><!-- w -->:

Geruchten over overlijden Brouwer onjuist



UTRECHT - De gemeente Utrecht doet aangifte bij de politie vanwege het onjuiste nieuws dat burgemeester Brouwer is overleden. Dat bericht stond vanmorgen een halve minuut op NOS Teletekst, waarna Business News Radio het bericht overnam.

Bij RTV Utrecht kwam vanmorgen een e-mail binnen met een persbericht dat wemelt van tik- en spelfouten. Daarin schrijft een vrouw dat Brouwer vanmorgen om kwart voor acht overleden is in het ziekenhuis. Het is niet bekend of de NOS haar bericht op die e-mail heeft gebaseerd. Utrecht wil precies weten hoe het onjuiste bericht over het overlijden van burgemeester Brouwer de wereld ingekomen is.

Brouwer werd gisteren met een longontsteking opgenomen in het Diakonessenhuis. Die ontsteking is veroorzaakt door legionella. De bacterie heeft ze waarschijnlijk opgelopen tijdens haar vakantie in Italië.

Geactualiseerd: 11 augustus 2006 14:16 uur


- Bor de Wolf - 11-08-2006

T00L Wrote:
Quote:ZEIST - Marco van Basten heeft Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij niet opgeroepen voor de vriendschappelijke wedstrijd tegen Ierland, volgende week woensdag. De bondscoach wil in principe niet verder met de twee en geeft andere spelers de komende tijd het vertrouwen. Het duo zat wel bij de WK-selectie.

:crazy:
dit gaat echt helemaal nergens meer over...

Heel goed van meneer van Basten. Hij heeft geleerd dat hij geen mensen meer aan het lijntje moet houden.


- Depor - 11-08-2006

Ricochan Wrote:
Depor Wrote:
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:
FC Petr Wrote:Wie neemt hij i.p.v. deze twee kanjers mee?


2 ajassesieden... Dus straks spelen we met 80% ajaks terwijl die internationaal niks presteren.

Gelukkig hoeven we dan niet 2 jaar de illusie te hebben dat we europees kampioen worden.

Hoeven we met vBommel en vNistelrooy ook niet dus dat maakt niet zo heel veel uit.


Maar met die 2 kunnen we nog hopen, nu is zelfs de hoop vervlogen. We maken pas weer kans als die idioot Bassie richting Milan vertrekt en we weer een echte goede coach krijgen.

Als het met de 3 beste teams die we ooit hebben gehad alleen in '88 lukt, verwacht ik niet dat we met het huidige niveau spelers (en dan bedoel ik ook Seedorf Davids vBommel vNistelrooy) ook maar een kans maken op het EK. Dan kan je beter jeugd een kans geven om zich te ontwikkelen, dan kunnen we over een jaar of 8 misschien weer op woonboten dansen.


- Bor de Wolf - 11-08-2006

Quote:kunnen we over een jaar of 8 misschien weer op woonboten dansen

Liggen die ook in Lelystad?


- Gerben Zonderland - 11-08-2006

Bor de Wolf Wrote:
Quote:kunnen we over een jaar of 8 misschien weer op woonboten dansen

Liggen die ook in Lelystad?

Ze hebben er wel moderne grachten, toch? Of is dat in Almere?


- Treesong - 11-08-2006

Ik zat nog op de kleuterschool in '88 Wrote:dan kunnen we over een jaar of 8 misschien weer op woonboten dansen.

Sleutelwoorden zijn 'we' en 'weer' dunkt me


- Bor de Wolf - 11-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Quote:kunnen we over een jaar of 8 misschien weer op woonboten dansen

Liggen die ook in Lelystad?

Ze hebben er wel moderne grachten, toch? Of is dat in Almere?

Ah, ff gegoegeld. Hier gaat blijkbaar het dansfestijn plaatsvinden:

http://www.houseboats.cybercomm.nl/havendiep.html


- Depor - 11-08-2006

Treesong Wrote:
Ik zat nog op de kleuterschool in '88 Wrote:dan kunnen we over een jaar of 8 misschien weer op woonboten dansen.

Sleutelwoorden zijn 'we' en 'weer' dunkt me

Ik zat toen net in groep 5 op de basisschool, was wel in A'dam met vader, en oranje is in mijn beleving "we"


- Depor - 11-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Quote:kunnen we over een jaar of 8 misschien weer op woonboten dansen

Liggen die ook in Lelystad?

Ze hebben er wel moderne grachten, toch? Of is dat in Almere?

Dat is Almere, wij hebben wel iets van een kanalen systeem, maar dat is meer bedoeld voor binnenvaarders.


- goa - 11-08-2006

Kanalen, binnenvaarders, ik vind het allemaal wat onsmakelijk wat jij hier te berde brengt Depor Puke


- waf - 11-08-2006

goa Wrote:Kanalen, binnenvaarders, ik vind het allemaal wat onsmakelijk wat jij hier te berde brengt Depor Puke

:lol: :lol:

kanalenvaarder Wrote:Ik zat toen net in groep 5 op de basisschool, was wel in A'dam met vader, en oranje is in mijn beleving "we"

dan weten we nu iig dat hij het gloryhunterism niet van een vreemde heeft.


- Gerben Zonderland - 11-08-2006

goa Wrote:Kanalen, binnenvaarders, ik vind het allemaal wat onsmakelijk wat jij hier te berde brengt Depor Puke

Depor heeft iets te vaak naar het liedje 'Als ik jou zo zie' van NUHR geluisterd...


- Treesong - 11-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
goa Wrote:Kanalen, binnenvaarders, ik vind het allemaal wat onsmakelijk wat jij hier te berde brengt Depor Puke

Depor heeft iets te vaak naar het liedje 'Als ik jou zo zie' van NUHR geluisterd...

Daar heb ik gelukkig nog nooit van gehoord


- Depor - 11-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
goa Wrote:Kanalen, binnenvaarders, ik vind het allemaal wat onsmakelijk wat jij hier te berde brengt Depor Puke

Depor heeft iets te vaak naar het liedje 'Als ik jou zo zie' van NUHR geluisterd...

Nog nooit van gehoord, zal em eens downloaden als ie nog te vinden is.


- Depor - 11-08-2006

waf Wrote:
goa Wrote:Kanalen, binnenvaarders, ik vind het allemaal wat onsmakelijk wat jij hier te berde brengt Depor Puke

:lol: :lol:

kanalenvaarder Wrote:Ik zat toen net in groep 5 op de basisschool, was wel in A'dam met vader, en oranje is in mijn beleving "we"

dan weten we nu iig dat hij het gloryhunterism niet van een vreemde heeft.

Ow nee hoor mijn vader kijkt amper clubvoetbal, dus dat gloryhunten heb ik zelf ontwikkeld, gelukkig valt er voor mijn clubbie nog wat glory te hunten wat ik overigens niet van Feijenoord kan zeggen.


- Bor de Wolf - 11-08-2006

Quote:gelukkig valt er voor mijn clubbie nog wat glory te hunten

FC Omniworld?


- Depor - 11-08-2006

Nee ik woon godzijdank niet in Almere


- FC Petr - 13-08-2006

Portsmouth hoopt op Huntelaar'
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 13 augustus om 12:17

Portsmouth heeft belangstelling voor Klaas Jan Huntelaar, zo meldt de Britse krant The People. De Engelse club zou een flinke transfersom veil hebben voor de trefzekere spits van Ajax.

Portsmouth is al geruime tijd op zoek naar aanvallende versterking. Lange tijd leek de keuze te vallen op Nikola Zigic (Rode Ster Belgrado), maar de boomlange aanvaller werd uiteindelijk toch te licht bevonden door manager Harry Redknapp.

Nu lijkt de Huntelaar de voornaamste kandidaat te zijn om de spitspositie van Portsmouth te versterken. Een hoge transfersom hoeft geen probleem te zijn voor de Engelse club, omdat de steenrijke clubeigenaar en Russische zakentycoon Alexandre Gaydamak niet op de kleintjes hoeft te letten.

Met het geld van Gaydamak deed Portsmouth afgelopen zomer al diverse opvallende aankopen. Met Glen Johnson (Chelsea), David Thompson (Wigan Athletic), David James (Manchester City) en Sol Campbell (Arsenal) werden al vier bekende namen vastgelegd.

Mocht Portsmouth er niet inslagen om Huntelaar los te weken bij Ajax dan verlegt het zijn interesse naar Diego Forlan, de Uruguayaanse spits van Villarreal.

Zou toch zonde zijn als onze "wonderspits" nu al zou vertrekken.
Daarnaast lijkt Portsmouth mij nou niet echt de topclub waarvan KJ natte dromen heeft. :wink:


- Bakke - 13-08-2006

Huntelaar zal m.i. sowieso niet komen, heeft al diverse keren aangegeven voorlopig nog niet naar een buitenlandse club te willen vertrekken en eerst prijzen te willen pakken met Ajax. Forlán zou kunnen, maar diens eerste avontuur in Engeland pakte ook niet echt denderend uit. Als ze toch zoveel geld hebben kunnen ze Vennegoor wellicht overnemen, geen wereldspits maar wel een versterking.


- FC Petr - 13-08-2006

Vreven geen spat veranderd
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 13 augustus om 21:17

Stijn Vreven heeft vanmiddag zijn debuut bij ADO Den Haag opgeluisterd met een onstuimig optreden. De vleugelverdediger kreeg tegen de amateurs van DCV de aanvoerdersband om, maar werd na rust op aanraden van de scheidsrechter gewisseld.

Het oefenduel tegen DCV was door trainer Frans Adelaar ingelast om de stagiair Goran Bunjevcevic aan het werk te zien. Vreven drukte echter een flinke stempel op het duel. Hij kreeg het meerdere malen aan de stok met zijn directe tegenstander en maakte het zelfs zo bont dat de scheidsrechter aan Adelaar verzocht om Vreven te wisselen. Deze gaf gehoor aan het verzoek.


- FC Petr - 14-08-2006

Van Basten roept Theo Janssen op
Geschreven door Harm Jan Deuring op maandag, 14 augustus om 13:26

Theo Janssen is door bondscoach Marco van Basten opgeroepen als vervanger voor Wesley Sneijder. De middenvelder van Ajax en zijn vrouw verwachten een dezer dagen hun eerste kind, waarna hij heeft aangegeven niet af te willen reizen naar Ierland.

Woensdag speelt Nederland een vriendschappelijke wedstrijd tegen Ierland, waarbij Theo Janssen nu ook deel uitmaakt van de selectie. In 2001 werd de 25-jarige middenvelder van Vitesse al eens opgeroepen door toemalig bondscoach Louis van Gaal, maar heeft nog geen interlands achter zijn naam staan.