The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- centre court - 17-08-2006

wat moet jij op fr-fans.nl dan?


- Bocaloca - 17-08-2006

Peter Wrote:17/8/2006 - Lucius nieuwe aanvoerder Feyenoord?
(Gepost door K)

BRON: FR-Fans.nl

Lucius wordt na het vertrek van Dirk Kuyt genoemd als grootste kandidaat om de spits op te volgen als aanvoerder van Feyenoord. De aanvoerder liet tegenover Radio Rijnmond weten dat dat inderdaad een mogelijkheid is. Daar zou inmiddels al over gesproken zijn intern.
--

Wisselspeler bij PSV, aanvoerder bij Feyenoord. Undecided Maar ik gun het Theo van harte! =D>

hij moet et nog worden maar ze noemen al wel de aanvoerder in da stukkie


- Ed united - 17-08-2006

Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:17/8/2006 - Lucius nieuwe aanvoerder Feyenoord?
(Gepost door K)

BRON: FR-Fans.nl

Lucius wordt na het vertrek van Dirk Kuyt genoemd als grootste kandidaat om de spits op te volgen als aanvoerder van Feyenoord. De aanvoerder liet tegenover Radio Rijnmond weten dat dat inderdaad een mogelijkheid is. Daar zou inmiddels al over gesproken zijn intern.
--

Wisselspeler bij PSV, aanvoerder bij Feyenoord. Undecided Maar ik gun het Theo van harte! =D>

hij moet et nog worden maar ze noemen al wel de aanvoerder in da stukkie
guzeman schat ik wel wat hoger in hoor dan theo, die mag blij zijn met een basis plek


- FC Petr - 17-08-2006

Ed united Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:17/8/2006 - Lucius nieuwe aanvoerder Feyenoord?
(Gepost door K)

BRON: FR-Fans.nl

Lucius wordt na het vertrek van Dirk Kuyt genoemd als grootste kandidaat om de spits op te volgen als aanvoerder van Feyenoord. De aanvoerder liet tegenover Radio Rijnmond weten dat dat inderdaad een mogelijkheid is. Daar zou inmiddels al over gesproken zijn intern.
--

Wisselspeler bij PSV, aanvoerder bij Feyenoord. Undecided Maar ik gun het Theo van harte! =D>

hij moet et nog worden maar ze noemen al wel de aanvoerder in da stukkie
guzeman schat ik wel wat hoger in hoor dan theo, die mag blij zijn met een basis plek

Guzman is denk ik nog te jong, daarnaast weet ik niet of hij goed Nederlands spreekt.
Theo is zeer zeker basisspeler, wat maak je me nou Edje. :8:


- Mukkus - 17-08-2006

FC Petr Wrote:
Ed united Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:17/8/2006 - Lucius nieuwe aanvoerder Feyenoord?
(Gepost door K)

BRON: FR-Fans.nl

Lucius wordt na het vertrek van Dirk Kuyt genoemd als grootste kandidaat om de spits op te volgen als aanvoerder van Feyenoord. De aanvoerder liet tegenover Radio Rijnmond weten dat dat inderdaad een mogelijkheid is. Daar zou inmiddels al over gesproken zijn intern.
--

Wisselspeler bij PSV, aanvoerder bij Feyenoord. Undecided Maar ik gun het Theo van harte! =D>

hij moet et nog worden maar ze noemen al wel de aanvoerder in da stukkie
guzeman schat ik wel wat hoger in hoor dan theo, die mag blij zijn met een basis plek

Guzman is denk ik nog te jong, daarnaast weet ik niet of hij goed Nederlands spreekt.
Theo is zeer zeker basisspeler, wat maak je me nou Edje. :8:

Neuh, die de Guzman is al sinds zijn 13e in nederland, die spreekt vast nog geen nederlands.


- FC Petr - 17-08-2006

Mukkus Wrote:
FC Petr Wrote:
Ed united Wrote:
Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:17/8/2006 - Lucius nieuwe aanvoerder Feyenoord?
(Gepost door K)

BRON: FR-Fans.nl

Lucius wordt na het vertrek van Dirk Kuyt genoemd als grootste kandidaat om de spits op te volgen als aanvoerder van Feyenoord. De aanvoerder liet tegenover Radio Rijnmond weten dat dat inderdaad een mogelijkheid is. Daar zou inmiddels al over gesproken zijn intern.
--

Wisselspeler bij PSV, aanvoerder bij Feyenoord. Undecided Maar ik gun het Theo van harte! =D>

hij moet et nog worden maar ze noemen al wel de aanvoerder in da stukkie
guzeman schat ik wel wat hoger in hoor dan theo, die mag blij zijn met een basis plek

Guzman is denk ik nog te jong, daarnaast weet ik niet of hij goed Nederlands spreekt.
Theo is zeer zeker basisspeler, wat maak je me nou Edje. :8:

Neuh, die de Guzman is al sinds zijn 13e in nederland, die spreekt vast nog geen nederlands.

Bedankt, dat wist ik niet.

Dan blijft alleen zijn jeugdige leeftijd over......GEBOREN: 13-09-1987


- Mukkus - 17-08-2006

Dan is ie dus al 5 a 6 jaar in Nederland. Volgens mij spreek dan je dan al beter nederlands dan iemand als, pak hem beet, Berry van Aerle.


- waf - 17-08-2006

Mukkus Wrote:Neuh, die de Guzman is al sinds zijn 13e in nederland, die spreekt vast nog geen nederlands.

leonardo ook. :wink:

die heeft toch ook wel weer lekker aangetoond las ik vandaag op vi.nl dat het niet echt aan fainoid lag dat hij niet tot wasdom kwam. zo jammer dat zo'n goeie voetballer zo dom is. blijft ook het grote risico voor persie...

ik denk dat greene een goeie is voor aanvoerder. maar ja, watdehek, lekke boeie wie er aanvoerder is.


- Mukkus - 17-08-2006

Timmer lijkt mij ook wel een aardige kandidaat.


- waf - 17-08-2006

Mukkus Wrote:Timmer lijkt mij ook wel een aardige kandidaat.

of milevski, hoewel die ook wat jong is. :wink:


- Bakke - 18-08-2006

Leuk om te zien dat de Liverpool-fans al druk discussieren over het aantrekken van Kuyt. Er worden liedjes bedacht, zijn techniek en verleden worden besproken, de transfersom etc. Kunnen we nog wat van leren, die Engelsen ;.

http://forums.liverpoolfc.tv/Forum15/HTML/110316-2.html


- de nieuwe - 18-08-2006

Wel heel apart dit.
nos.nl Wrote:18 Augustus 2006 04:00
Jongen hangt bekneld aan brug

Een scooterrijder heeft vannacht na een ongelukkige val 2,5 uur aan zijn arm onder een brug gehangen. Het ongeluk gebeurde op de Spijkenissebrug over de Oude Maas in Rotterdam.

De jongen viel op het ogenblik dat de brug werd gesloten. Hij gleed over de rand, maar zijn arm bleef op het laatste moment steken tussen het dichtgaande brugdeel en het wegdek. Hulpverleners bevrijdden hem door de brug een beetje te openen. Ze hadden hem al in een soort zak gehesen om zijn arm wat te ontzien.

De 17-jarige bleef bij bewustzijn. Hij is naar de intensive care gebracht. Zijn verwondingen lijken mee te vallen.



- Woutiknout - 18-08-2006

Die brug ga ik elke dag minimaal 2 keer over, althans, sta er eerst een eeuw voor te wachten, en ga er dan over. :letitallout:


- Bocaloca - 18-08-2006

Quote:Fenerbahçe haalt Lugano én zoon
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 18 augustus om 10:22

Volgens de laatste berichtgevingen in de Uruguayaanse media heeft Fenerbahçe voor negen miljoen euro Diego Lugano van Sao Paulo overgenomen. Opmerkelijk genoeg is in de deal van de 27-jarige verdediger bovendien ook diens zoon, Nicolás, van vijf jaar inbegrepen.

Lugano, die zijn laatste wedstrijd speelde tegen Internacional in de strijd om de Copa Libertadores, nam op televisie afscheid van de aanhang voordat hij naar Instanbul vertrok.

De zoon van de Uruguayaans international wordt gezien als een uitzonderlijk talent en is daarmee de jongste voetballer ooit die door een profclub wordt binnengehaald.

Is er nog geen bod uitgebracht op domme jan van der vaart :-k


- gittermaster - 18-08-2006

Sir Alex Ferguson heeft vandaag duidelijk gemaakt dat Manchester United nooit meer onder zijn leiding op het Amsterdam Tournament aanwezig zou zijn. Tijdens dit voorbereidingstoernooi liepen Wayne Rooney en Paul Scholes tegen rode kaarten op, waardoor zij in de Engelse competitie voor drie duels geschorst zijn.

"We zullen daar niet meer spelen. Die zekerheid geef ik jullie," aldus een zwaar geirriteerde Ferguson. Scheidsrechter Bossen gaf beide spelers in de wedstrijd tegen FC Porto een rode kaart en rapporteerde dit aan de UEFA. Hierdoor mag het duo de eerste competitiewedstrijd tegen Fulham nog wel spelen, maar zijn zij daarna drie weken niet beschikbaar.

"In deze gevallen hoop je dat het gezonde verstand zegeviert. Maar nee, hij heeft het gerapporteerd en via de officiële kanalen is het bij Engelse bond terechtgekomen. Die is ermee aan de slag gegaan.”


- Bakke - 18-08-2006

Ik kan me de irritatie van Ferguson goed voorstellen. Ik mag de man niet, maar het is natuurlijk volslagen belachelijk dat een rode kaart in een vrienschappelijk toernooi doorwerkt in de eigen competitieduels.


- Ad Wim - 18-08-2006

Mukkus Wrote:Dan is ie dus al 5 a 6 jaar in Nederland. Volgens mij spreek dan je dan al beter nederlands dan iemand als, pak hem beet, Berry van Aerle.
Of Theo Lucius.


- Gerben Zonderland - 19-08-2006

Quote: Rechter masturbeert onder toga: 4 jaar cel
BRISTOW - Een Amerikaanse rechter die tijdens processen onder zijn toga masturbeerde, is veroordeeld tot vier jaar cel en 40.000 dollar boete. Dit meldde de krant The Oklahoman zaterdag.

Volgens het vonnis masturbeerde rechter Donald Thompson in 2002 en 2003 tijdens zeker vier rechtszaken. De aanklager en de rechter in de zaak-Thompson hadden het over „de meest surrealistische en bizarre” rechtszaak in hun leven.

De 59-jarige Thompson had aan het begin van zijn masturbatieproces ontslag genomen als rechter. Zijn advocaat had voor een voorwaardelijke straf gepleit omdat Thompson al „verschrikkelijke emotionele pijn” heeft geleden door wat zijn gezin heeft moeten meemaken door de publiciteit.

Thompson gaat in hoger beroep tegen zijn veroordeling. Hij moet de beroepszaak in hechtenis afwachten.

:lol:

"Ejaculation, Your Honor!"


- Vret Mien Gras - 20-08-2006

Kroatische fans in een oefenduel tegen Italie afgelopen dinsdag:

[Image: Italy%20-%20Croatia%20Human%20Swastika%2...135%5B1%5D.jpg]


- Bocaloca - 21-08-2006

Trefzekere keeper Ceni in recordboeken
Doelman Rogério Ceni van São Paulo FC heeft zich in de recordboeken geschoten. De Braziliaan maakte in de competitiewedstrijd tegen Cruzeiro (2-2) twee goals en passeerde daarmee de Paraguyaan José Luis Chilavert (62 treffers) als meest scorende keeper in de historie. Ceni schoot tegen Cruzeiro raak uit een vrije trap en een strafschop.

Ceni speelde even voor zijn twee goals ook al een hoofdrol door bij een 0-2 achterstand een penalty te stoppen.


- Gerben Zonderland - 21-08-2006

Quote: Duizenden Amsterdammers zonder tv door kabelbreuk
AMSTERDAM - Ongeveer 4000 huishoudens in Amsterdam hebben maandagavond vanaf 18.00 uur enige uren geen televisie kunnen kijken door een breuk in een glasvezelkabel van UPC. Ook delen van Hilversum zaten zonder televisie. Dat heeft de woordvoerder van de kabelmaatschappij laten weten.

Door nog onbekende oorzaak was een kabel in de Van Halstraat in Amsterdam gebroken. De kijkers in een naburige wijk werden erdoor getroffen. Hetzelfde lot sommige wijken in Hilversum die om historische redenen van dezelfde kabel afhankelijk zijn. Niet alleen de televisieontvangst was gestoord. Abonnees die ook internet en telefonie van UPC afnemen, konden van die diensten evenmin gebruikmaken.

Adje, heppie weer een dooie kat begraven in de tuin en per ongeluk een kabel doorgestoken met je schop? :lol:


- gittermaster - 21-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote: Duizenden Amsterdammers zonder tv door kabelbreuk
AMSTERDAM - Ongeveer 4000 huishoudens in Amsterdam hebben maandagavond vanaf 18.00 uur enige uren geen televisie kunnen kijken door een breuk in een glasvezelkabel van UPC. Ook delen van Hilversum zaten zonder televisie. Dat heeft de woordvoerder van de kabelmaatschappij laten weten.

Door nog onbekende oorzaak was een kabel in de Van Halstraat in Amsterdam gebroken. De kijkers in een naburige wijk werden erdoor getroffen. Hetzelfde lot sommige wijken in Hilversum die om historische redenen van dezelfde kabel afhankelijk zijn. Niet alleen de televisieontvangst was gestoord. Abonnees die ook internet en telefonie van UPC afnemen, konden van die diensten evenmin gebruikmaken.

Adje, heppie weer een dooie kat begraven in de tuin en per ongeluk een kabel doorgestoken met je schop? :lol:

Heb dit inderdaad ervaren. Zat midden in een pokertoernooi en stond er goed voor... Prutsers...


- Treesong - 21-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:in de Van Halstraat in Amsterdam

Waar mag dat wezen?


- Gerben Zonderland - 21-08-2006

Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:in de Van Halstraat in Amsterdam

Waar mag dat wezen?

[Image: Sergeant%20Van%20Hal.jpg]

Ter ere van deze gevallen soldaat misschien?


- goa - 21-08-2006

van Hallstraat. Staatsliedenbuurt. Sloebers.


- Treesong - 21-08-2006

goa Wrote:van Hallstraat. Staatsliedenbuurt. Sloebers.

Haha, als ik iemand spreek die met veel blijdschap aan mij vertelt dattie daar een woning heeft gevonden vult mijn hart zich met een oprecht gevoel van schadenfreude Hakkuh


- Berend Botje - 21-08-2006

Hier http://www.filmhuiscavia.nl/ nog niet geweest?


- Treesong - 21-08-2006

Berend Botje Wrote:Hier http://www.filmhuiscavia.nl/ nog niet geweest?

Ik heb daar enige tijd terug nog een Purno de Purno marathon bijgewoond...

*Edit*

Oh joy! Ik zie dat ze de hele maand september een David Cronenberg retrospectief gaan vertonen. Waar zo'n stroomstoring al niet toe kan leiden... :8:


- Gerben Zonderland - 22-08-2006

Poll van VI:

POLL
Welke spits is de beste optie voor Feyenoord?

Julio Cruz
Rick Hoogendorp
Ahmed Hossam :lol:
Patrick Kluivert :lol:

Erik Nevland
Claudio Pizarro
Jan Vennegoor :lol:
Geen van allen

Wat een non-opties. Die twee ex-ajacieden kunnen ze niet nemen, al zouden ze nog zo goed zijn en wat voegt Vennegoor precies toe als je al een 'onrustzaaier' hebt in de persoon van Pierre?
Feyenoord moet een snelle, hardwerkende spits hebben met scorend vermogen en bij voorkeur ook met het hoofd. Geen lange, statische, teruglegger.


- centre court - 22-08-2006

Rick Hoogendorp lijkt me toch ook echt een non-optie.

jij zegt dus dat ie snel moet zijn, veel moet scoren, hard moet werken en kopsterk moet zijn? waar kan ik tekenen?! :lol: