The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- centre court - 24-08-2006

Treesong Wrote:
centre court Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:en ik vind het iig geen vernedering.

Dat begrijp ik volkomen. Als Feyenooiter heb je de definitie van vernedering al zo veel jaar moeten afzwakken, dat zo'n gruwelijke nederlaag tegen Grun tegenwoordig 'een plaagstootje' heet in je woordenboek... Hakkuh

hoe noem jij die gruwelijke nederlaag van gisteren dan? :lol:

een gruwelijke nederlaag... hoezo?

0-2 tegen een campingelftal uit kopenhagen?


- Ad Wim - 24-08-2006

Oke, we hadden moeten winnen, maar campingelftal? Wat noem je Feyenoord dan wel niet?!


- waf - 24-08-2006

Bor de Wolf Wrote:
centre court Wrote:
Treesong Wrote:Ook dom dan, dat je 3x iets moet controleren... anyway, ik heb even die link van je bekeken en na 1x vluchtig lezen al drie gevonden:

12-08-1992
25-02-2001
21-09-2003

Die was in Eindhoven vriend. Laten we er maar over ophouden. je begint je belachelijk te maken. Voorzover je dat al niet deed op dit forum.

PTT Telecom Cup 1992
12-08-1992 PSV Feyenoord 1-0

Score: 1-0 E. Koeman ('25)
Stadium: Stadion Feijenoord
Spectators: 32,650

Lijkt me toch een duidelijke vernedering....

En nu is het genoeg.

dat vind ik wel meevallen. er staat psvee fainoid omdat psvee de kampioen was. dat is idd een vergissing. bovendien telde deze wedstrijd niet mee in de opsomming. ik had gedacht dat tressong wat beters onder de pet had. helaas.

pas nu is het genoeg. :razz:


- waf - 24-08-2006

Ad Wim Wrote:Oke, we hadden moeten winnen, maar campingelftal? Wat noem je Feyenoord dan wel niet?!

ik vond het ook geen campingelftal en het huidige fainoid had er niet van gewonnen denk ik.


- Treesong - 24-08-2006

centre court Wrote:hoe noem jij die gruwelijke nederlaag van gisteren dan? :lol:

Treesong Wrote:een gruwelijke nederlaag... hoezo?

poepzak zonder taalgevoel Wrote:0-2 tegen een campingelftal uit kopenhagen?

Ja, zo zou je het ook kunnen noemen


- centre court - 24-08-2006

Ad Wim Wrote:Oke, we hadden moeten winnen, maar campingelftal? Wat noem je Feyenoord dan wel niet?!

ik noem kopenhagen van 't niveau rapid boekarest. dat heb ik jou al eens een campingelftal horen noemen. En Feyenoord schaal ik net als ajax hoger in dan Kopenhagen en dus ook dan Rapid.


- Ad Wim - 24-08-2006

Ten eerste heb ik Rapid nooit een campingelftal genoemd en ten tweede heeft Kopenhagen gewoon best een goed elftal; harde werkers gecombineerd met een paar goede technici.


- Bor de Wolf - 24-08-2006

Mijn god, nu gaan die tannes-mongolen ook nog met elkaar in discussie...


- Ad Wim - 24-08-2006

Gelukkig ben je wel origineel in je bewoordingen.


- de nieuwe - 24-08-2006

Bor de Wolf Wrote:Mijn god, nu gaan die tannes-mongolen ook nog met elkaar in discussie...
Alsof ze in hun eigen topic op het tennisforum daar al niet genoeg gelegenheid voor hebben Puke


- Treesong - 24-08-2006

[Image: cartman.jpg]


- Bor de Wolf - 24-08-2006

Treesong Wrote:[Image: cartman.jpg]

en je thuis niet afreageren op moeder de vrouw...

[-X


- Ricochan - 25-08-2006

Ajax rekent zich, ondanks verlies op de beurs, al weer rijk

AMSTERDAM, 25 augustus 2006 11:40 - Het verwerkingsproces van de uitschakeling is nog maar nauwelijks in werking gezet of een deel van de Amsterdamse leiding ziet de zon al weer in het water schijnen. Op het moment dat het ‘aandeel Ajax’ naar aanleiding van het verlies tegen FC Kopenhagen (0-2) op de AEX-beurs met 7,7 % flink onderuit ging, wist directeur Maarten Fontein te melden dat Ajax, bij het winnen van de UEFA-cup, alsnog 9 miljoen euro op de bankrekening kan bijschrijven. Volgens beursanalisten is dit echter gezwets. Naast het directe verlies van de start- en overwinningspremies van de Champions League zijn zij van mening dat ook de spelers minder waard zullen worden omdat ze zich niet in de kijker kunnen spelen.


- Bredanaar - 25-08-2006

Als er deze week één club, na Kopenhagen, zich in de kijker heeft gespeeld is dat Ajax wel.

Die spelers van Ajax spelen zich bij oranje al genoeg (lees: belachelijk veel) in de kijker. :roll:


- gittermaster - 25-08-2006

Zag deze cijfers in VI nu pas... Was t zo'n slechte wedstrijd...

Zwarthoed 3.0
Bandjar 2.0
Gyan 2.0
Van Nieuwstadt 3.0
Zijm 1.0
Bruins 3.0
Van Dieren 3.0
Guijo-Velasco 1.0
Slory 3.0
Voskamp 2.0
Steur 2.0

Vandamme 3.0
Van Tornhout 3.0
Cissé 3.0
Meeuwis 3.0
Agustien 3.0
Bodor 2.0
De Jong 3.0
Saeijs 3.0
Kah 4.0
De Fauw 3.0
Kujovic 4.0


- de nieuwe - 25-08-2006

Kijk de andere wedstrijden er eens op na, kan denk ik nog wel slechter.........


- Ricochan - 25-08-2006

de nieuwe Wrote:Kijk de andere wedstrijden er eens op na, kan denk ik nog wel slechter.........

Ik schrok ook bij de eerste wedstrijd :razz:


- Woutiknout - 26-08-2006

hmmm... weet niet wat je heir nou weer mee opschiet... :roll:

Quote:Lunatic News meldt dat fans het hek van het trainingsveld op slot hebben gedaan. Ze eisten dat Jorien van den Herik zou komen. Die kreeg vervolgens het verzoek om op te stoppen als voorzitter. Het zou uiteindelijk Boussabon zijn geweest die de ketting heeft doorgeknipt.

Foto's: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.Feyenoordtraining.nl">http://www.Feyenoordtraining.nl</a><!-- w -->



- Depor - 26-08-2006

Dat je word uitgelachen door half Nederland. Waarom moet vdHerik nou weg zo slecht gaat het toch ook niet in R'dam?
Zeker van die debielen die serieus geloven dat Nederlandse clubs wereldtoppers kunnen vasthouden.


- Bor de Wolf - 26-08-2006

Woutiknout Wrote:hmmm... weet niet wat je heir nou weer mee opschiet... :roll:

Quote:Lunatic News meldt dat fans het hek van het trainingsveld op slot hebben gedaan. Ze eisten dat Jorien van den Herik zou komen. Die kreeg vervolgens het verzoek om op te stoppen als voorzitter. Het zou uiteindelijk Boussabon zijn geweest die de ketting heeft doorgeknipt.

Foto's: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.Feyenoordtraining.nl">http://www.Feyenoordtraining.nl</a><!-- w -->

Die is natuurlijk ook opgegroeid met inbrekersgereedschap...


- Ricochan - 27-08-2006

Wie van hier is dit?



Drankrijder geniet kort van rijbewijs

Uitgegeven: 26 augustus 2006 14:51

AMSTERDAM - Een 18-jarige man uit Castricum is vrijdagnacht zijn rijbewijs kwijtgeraakt nadat hij een spoor van vernieling had achtergelaten in zijn woonplaats. Een blaastest toonde aan dat hij ruim tien keer meer had gedronken dan hem als beginnende bestuurder is toegestaan. De man had net twee weken zijn rijbewijs. Dat heeft de politie zaterdag laten weten.

De politie zag rond 00.30 uur een beschadigde auto met de lichten aan in de berm staan. De man verzette zich in eerste instantie tegen zijn aanhouding, maar werkte uiteindelijk toch mee aan een blaastest.

Daaruit bleek dat het alcoholpromillage in zijn bloed ruim tien keer boven de limiet was. De man had eerder op de avond volgens de politie een verkeersbord geraakt, diverse tegels uit de grond gereden en een hek geramd.


- Ricochan - 29-08-2006

Als je maar lang genoeg jankt dan krijg je toch je zin...

De Haan geeft Ten Cate zin en Maduro rust

29/8/2006 9 :51

Henk ten Cate en Ajax hebben toch hun zin. Hedwiges Maduro hoeft zich toch niet te melden bij Jong Oranje, dat komende vrijdag oefent tegen Bayer Leverkusen.
In overleg met Ajax heeft bondscoach Foppe de Haan alsnog besloten om Maduro rust te geven. Daarmee voldoet hij aan de wens van coach Ten Cate, die afgelopen weekeinde Maduro nog spaarde voor het duel met NAC Breda en als uitleg gaf: 'Drie wedstrijden in een week is nog wat teveel voor hem.'

De Haan besloot Haris Medunjanin op te roepen als vervanger van de Ajacied. De door AZ aan Sparta Rotterdam verhuurde middenvelder zal zich melden in het trainingskamp dat Jong Oranje van dinsdag tot en met vrijdag belegt in Venlo.


- FC Petr - 29-08-2006

Ricochan Wrote:Als je maar lang genoeg jankt dan krijg je toch je zin...

De Haan geeft Ten Cate zin en Maduro rust

29/8/2006 9 :51

Henk ten Cate en Ajax hebben toch hun zin. Hedwiges Maduro hoeft zich toch niet te melden bij Jong Oranje, dat komende vrijdag oefent tegen Bayer Leverkusen.
In overleg met Ajax heeft bondscoach Foppe de Haan alsnog besloten om Maduro rust te geven. Daarmee voldoet hij aan de wens van coach Ten Cate, die afgelopen weekeinde Maduro nog spaarde voor het duel met NAC Breda en als uitleg gaf: 'Drie wedstrijden in een week is nog wat teveel voor hem.'

De Haan besloot Haris Medunjanin op te roepen als vervanger van de Ajacied. De door AZ aan Sparta Rotterdam verhuurde middenvelder zal zich melden in het trainingskamp dat Jong Oranje van dinsdag tot en met vrijdag belegt in Venlo.

Eén voordeel, ik zie Maduro liever niet dan wel spelen.


- Berend Botje - 29-08-2006

Ik denk dat als Maduro dit niet aankan, zijn dagen geteld zijn, en hij via de zijdeur verdwijnt naar een klein clubje. Jammer, weer een (omhooggeschreven) talent dat mislukt is.


- Feits - 29-08-2006

Ricochan Wrote:Als je maar lang genoeg jankt dan krijg je toch je zin...

De Haan geeft Ten Cate zin en Maduro rust

29/8/2006 9 :51

Henk ten Cate en Ajax hebben toch hun zin. Hedwiges Maduro hoeft zich toch niet te melden bij Jong Oranje, dat komende vrijdag oefent tegen Bayer Leverkusen.
In overleg met Ajax heeft bondscoach Foppe de Haan alsnog besloten om Maduro rust te geven. Daarmee voldoet hij aan de wens van coach Ten Cate, die afgelopen weekeinde Maduro nog spaarde voor het duel met NAC Breda en als uitleg gaf: 'Drie wedstrijden in een week is nog wat teveel voor hem.'

De Haan besloot Haris Medunjanin op te roepen als vervanger van de Ajacied. De door AZ aan Sparta Rotterdam verhuurde middenvelder zal zich melden in het trainingskamp dat Jong Oranje van dinsdag tot en met vrijdag belegt in Venlo.

Kan hij zich goed voorbereiden op het spannende UEFA Cup avontuur met IK START =; en loopt hij de echte voetbaltalenten uit Jong Oranje niet in de weg. :wink:


- Ricochan - 29-08-2006

Westerhof kondigt vertrek aan bij PSV
29 augustus 2006

Rob Westerhof zal per 1 oktober zijn functie als voorzitter van PSV neerleggen. Dat maakte de club uit Eindhoven dinsdag bekend. Westerhof trad twee jaar geleden aan als opvolger van de enorm populaire Harry van Raay, maar kan volgens een officiële verklaring 'de zware tijdsbelasting van de functie in combinatie met zijn overige verantwoordelijkheden' niet meer aan.





Volgens de officiële verklaring heeft Westerhof zijn beslissing al enige tijd geleden kenbaar gemaakt bij de Raad van Commissarissen. De Raad heeft het vertrek van Westerhof vervolgens geaccepteerd. Na 1 oktober zal Frits Schuitema op ad-interim basis de functie van voorzitter gaan vervullen. Schuitema is momenteel lid van de Raad van Commissarissen.

Westerhof blijft de lopende zaken tot dit najaar afhandelen en blijft beschikbaar voor zaken die om continuïteit vragen. Sinds hij aantrad, boekte PSV veel sportief veel succes. Zo werd de ploeg twee keer landskampioen en drong het in 2005 bovendien door tot de halve finale van de Champions League.


- goa - 29-08-2006

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1999&start=6900">viewtopic.php?t=1999&start=6900</a><!-- l -->


- gittermaster - 29-08-2006

Staat een interview met J. van den Herik in t AD vandaag. Hij kent iemand in het buitenland die wellicht bereid is de club te kopen???
Mooie qoute: "Al lig ik onder de zoden, houden ze me nog verantwoordelijk"


- gittermaster - 29-08-2006

Hoe ziek kun je zijn.
Mannen zijn gewoon opgesloten terwijl ze eerst de boel in de fik hadden gestoken..

[Image: p103-0.png]


- Ricochan - 30-08-2006

Giftige gassen boven kunstgrasvelden


door Jouke Schaafsma en Herman Stam
ARNHEM - Voetballen op kunstgrasvelden is mogelijk toch kankerverwekkend. Boven een nieuw kunstgrasveld in Arnhem zijn bij onderzoek door de gemeente wolken met giftige gassen en stofdeeltjes aangetroffen. Gevreesd wordt dat ook andere velden niet veilig zijn.


TeleVideo



Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) is naar aanleiding van de metingen in Arnhem een diepgravend onderzoek gestart. Eerdere eigen conclusies dat kunstgrasvelden veilig zijn, moeten eventueel worden herzien. Gezien de verontrustende eerste resultaten in Arnhem adviseert het RIVM op voorhand in ieder geval de bouw te staken van nieuwe velden en vooral te wachten met het uitstrooien van rubberkorrels. Vermoed wordt dat de giftige stoffen (nitrosamines) daar vanaf komen. In Arnhem is het uitstrooien van de korrels op een ander nieuw veld alvast gestaakt. Spelen op kunstgras wordt vooralsnog niet afgeraden. De eventuele gezondheidsrisico's kunnen zich alleen voordoen door blootstelling op langere termijn. In Nederland zijn nu al meer dan driehonderd van deze kunstgrasvelden, waarvan het grootste voordeel is dat er het hele jaar op gevoetbald kan worden.

"Het is nog afwachten welke concentraties nog meer gemeten worden en hoe de rubberkorrels reageren op gebruik door sporters in combinatie met verhitting door de zon of nat weer. Dat tezamen bepaalt onder meer of de velden wel of niet veilig zijn", zegt dr. Rolaf van Leeuwen van RIVM.


Literatuurstudie

Het RIVM concludeerde na een literatuurstudie van de buitenlandse onderzoeken afgelopen maand echter dat kunstgrasvelden veilig zijn. Het rijksinstituut is blij dat ze nu meteen zijn ingelicht en is bereid de eigen conclusie te herroepen. "In de buitenlandse onderzoeken is nooit de relatie gelegd met het voorkomen van de giftige gassen die nu zijn aangetroffen in Arnhem. Het onderzoek dat nu wordt gedaan is internationaal gezien uniek en zal mogelijk ook overal consequenties hebben", zegt Van Leeuwen. In tegenstelling tot veel andere gemeenten ging de gemeente Arnhem er niet zonder meer van uit dat kunstgras veilig zou zijn en hield een eigen onderzoek. Door gebruik te maken van een onderzoeksbureau dat ook in de rubberindustrie zelf werkzaam is kwam het de giftige gassen op het spoor. "Door onze ervaring bij rubberfabrikanten wisten we dat je niet alleen moet kijken naar zware metalen, maar ook naar gassen en stoffen die vrijkomen bij verwerking van het rubber", zegt onderzoeker Jan Willem Peters van RPS Advies.




Het zogeheten rubbergranulaat dat op de eeuwig groene kunstzoden wordt neergelegd, bestaat uit versnipperde oude autobanden. Arnhem gaat zo snel mogelijk de zes andere kunstgrasvelden in de gemeente controleren op giftige stoffen, waaronder een Johan Cruyff-veldje.

Inmiddels zijn GGD's in heel Nederland ingelicht over de vondst van giftige gassen boven de kunstgrasvelden.