The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Mukkus - 06-09-2006

Het ingelijste bordje met de tekst "this is Anfield", die de spelers te zien krijgen voordat ze het veld betreden kunnen ze ook weggooien.....


- Hoef - 06-09-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:PvdA: 'Allochtoon' verbieden
AMSTERDAM - De Amsterdamse afdeling van de PvdA pleit ervoor om binnen de gemeente het woord allochtoon niet langer te gebruiken. Volgens fractieleider Manon van der Garde is het woord niet meer van deze tijd. bladiebla Als het aan de PvdA ligt, wordt het woord allochtoon straks zowel schriftelijk als mondeling niet meer gebruikt binnen de gemeente.

:lol:

Geenstijl Wrote:PvdA schrapt toch niet 'allochtoon'

De Amsterdamse afdeling van de PvdA heeft woensdag op het laatste moment het voorstel ingetrokken om het woord allochtoon af te schaffen binnen de gemeente. Aangezien evenveel raadsleden zich voor als tegen de motie zouden uitspreken, besloot fractieleider Manon van der Garde het idee niet in stemming te brengen. "We vinden het al heel belangrijk dat deze discussie hier nu is gevoerd en zullen dit in de toekomst ook blijven doen."

De sociaal-democraten vonden het woord allochtoon achterhaald en pleitten tijdens een gemeenteraadsvergadering voor een specifiekere aanduiding van bepaalde groepen personen. Alleen D66 steunde het plan om de benaming niet langer te gebruiken in zowel de mondelinge als schriftelijke communicatie binnen de gemeente. De andere partijen vonden de motie te ver gaan.

We vinden het al heel belangrijk dat deze discussie hier nu is gevoerd? Ze zijn gewoon door heel Nederland en de helft van Allochtonië uitgelachen en terecht, stelletje theedrinkers die rooien!


- FC Petr - 06-09-2006

Pfff....Partij van de Armoe, wie neemt ze nog serieus. :roll:


- Bredanaar - 06-09-2006

Ik niet maar volgens de peilingen toch zo'n 30 % van de kiezers wel. #-o


- FC Petr - 06-09-2006

Puke Stelletje sloebers


- Treesong - 06-09-2006

Maak je maar geen zorgen hoor... zo lang er brave provincialen zoals jullie bestaan, blijft het CDA groot genoeg


- FC Petr - 06-09-2006

Daar heb je d'r weer één. Confused


- Bredanaar - 06-09-2006

Partij van de Ajaxaanhangers :wink:


- Treesong - 06-09-2006

Bredanaar Wrote:Partij van de Ajaxaanhangers :wink:

Ahum, Wouter Bos is een overtuigd fan van de club van waf


- FC Petr - 06-09-2006

Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Partij van de Ajaxaanhangers :wink:

Ahum, Wouter Bos is een overtuigd fan van de club van waf

Lekker belangrijk :roll:


- Bocaloca - 06-09-2006

jah want dan is het niet de partij van de ajax aanhangers


- Frits - 06-09-2006

FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Partij van de Ajaxaanhangers :wink:

Ahum, Wouter Bos is een overtuigd fan van de club van waf

Lekker belangrijk :roll:

nog een rede op er niet op te stemmen :Big Grin


- FC Petr - 06-09-2006

Xtragaap4de Sloebers vind je helaas overal......


- Treesong - 06-09-2006

FC Petr Wrote:Xtragaap4de Sloebers vind je helaas overal......

Zo, en Petr de Peulebroek is weer es uitgeluld


- Ekslem - 06-09-2006

Het wordt tijd dat Petr weer eens van bil gaat, zo vermoeiend Xtragaap4de


- FC Petr - 06-09-2006

:-$ Ik ga maar weer 's werken, anders kunnen ze je uitkering niet uitkeren aan 't einde van de maand.


- FC Petr - 06-09-2006

Ekslem Wrote:Het wordt tijd dat Petr weer eens van bil gaat, zo vermoeiend Xtragaap4de


Ja, laten we het daar eens over hebben....

Ik denk dat ik iets heb geflikt dat geen van jullie zou kunnen. :8:


- Treesong - 06-09-2006

FC Petr Wrote:Ik denk dat ik iets heb geflikt dat geen van jullie zou kunnen. :8:

Je hebt jezelf oraal bevredigd?


- FC Petr - 06-09-2006

Treesong Wrote:
FC Petr Wrote:Ik denk dat ik iets heb geflikt dat geen van jullie zou kunnen. :8:

Je hebt jezelf oraal bevredigd?

Pfff.....wie niet. :wink:


- FC Petr - 06-09-2006

De volgende "kanjer" biedt zich aan.....


El Hamdaoui: 'Ben net Van Persie'
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 6 september om 15:43

Mounir El Hamdaoui laat zich in een openhartig interview met Voetbal International enkele opvallende uitspraken ontvallen. Zo vindt de 21-jarige Willem II-aanvaller zich niet minder dan Arsenal-aanvaller Robin van Persie en zou hij nu wel voor het Nederlands elftal kiezen wanneer bondscoach Marco van Basten een beroep op hem wil doen.

“Ik maak er geen geheim van dat ik Willem II zie als tussenstap naar mooiere tijden. Ik weet wat ik kan, dat is het belangrijkste. Ja, uiteindelijk is de top mogelijk. Eerst de Nederlandse, dan de Europese. Kijk naar Khalid Bouhlarouz, zó snel kan het gaan. In drie jaar van RKC Waalwijk naar Chelsea. En datzelfde geldt voor Van Persie. Ik bewonder enorm wat hij heeft bereikt, maar ik ben zeker niet minder dan hij.”

“In het verleden heb ik wel eens een voorlopige keuze voor het Marokkaanse team gemaakt, maar daar wil ik op terugkomen. Als Marco van Basten me zou benaderen, kies ik voor Oranje. De Marokkaanse bond heeft me gebruikt."

"Ze willen dat je zo snel mogelijk een officiële wedstrijd speelt, zodat ze je later in de wachtkamer laten zitten. Nou, dan hebben ze aan mij een verkeerde. Marokko zit in mijn bloed en in mijn manier van leven. Qua voetbal zegt mijn hart: Nederland,” sluit hij af.


- D'r an met de lippe - 06-09-2006

Wij een voorbeeld voor de rest?

Heracles in UEFA-film over succesvolle clubs
06 september 2006

Een bijzondere delegatie van de UEFA is deze week op bezoek in Almelo. De Europese voetbalbond heeft Heracles uitgekozen als één van de clubs die belicht zal worden in een speciale film over succesvolle ploegen in het betaald voetbal.

Een cameraploeg van de UEFA was vandaag te gast in het Polman Stadion om opnames te maken voor de speciale documentaire. De film zal ter beschikking worden gesteld aan de nationale bonden van alle 52 landen die lid zijn van de UEFA. Nadere details over de film zijn voorlopig nog niet bekend.



- Treesong - 06-09-2006

D'r an met de lippe Wrote:Wij een voorbeeld voor de rest?

Heracles in UEFA-film over succesvolle clubs
06 september 2006

Een bijzondere delegatie van de UEFA is deze week op bezoek in Almelo. De Europese voetbalbond heeft Heracles uitgekozen als één van de clubs die belicht zal worden in een speciale film over succesvolle ploegen in het betaald voetbal.

Een cameraploeg van de UEFA was vandaag te gast in het Polman Stadion om opnames te maken voor de speciale documentaire. De film zal ter beschikking worden gesteld aan de nationale bonden van alle 52 landen die lid zijn van de UEFA. Nadere details over de film zijn voorlopig nog niet bekend.

Zouden ze daarom die Japanner als de sodemieter op het vliegtuig hebben gezet? Idea


- D'r an met de lippe - 06-09-2006

Treesong Wrote:Zouden ze daarom die Japanner als de sodemieter op het vliegtuig hebben gezet? Idea

Staat het niet indrukwekkend als er een Japanner rond loopt op een film? Bruce Lee was toch ook stoer? :8:

Overigens stond vandaag in AD de verklarende woorden van onze voorzitter, Hirayama had heimwee waardoor prestaties ook achteruit gingen. Voor beide partijen het beste, daar kan ik mij in vinden. Hirayama gaat zijn studie niet vervolgen maar gaat spelen voor een - nog niet bekende - club in Japan.


- de nieuwe - 06-09-2006

D'r an met de lippe Wrote:
Treesong Wrote:Zouden ze daarom die Japanner als de sodemieter op het vliegtuig hebben gezet? Idea

Staat het niet indrukwekkend als er een Japanner rond loopt op een film? Bruce Lee was toch ook stoer? :8:

Overigens stond vandaag in AD de verklarende woorden van onze voorzitter, Hirayama had heimwee waardoor prestaties ook achteruit gingen. Voor beide partijen het beste, daar kan ik mij in vinden. Hirayama gaat zijn studie niet vervolgen maar gaat spelen voor een - nog niet bekende - club in Japan.
Jokkebrokken!


- Peter - 06-09-2006

Feyenoord is op de FIFA wereldranglijst voor clubs gezakt naar de 253ste plaats. Door de slechte internationale resultaten staat de Stadionclub zo laag.

uitgegeven: 16:09 06-09-2006 gewijzigd: 20:09 06-09-2006


De Rotterdammers moeten onder andere AZ, Roda JC en ook FC Groningen voor zich dulden. De FIFA maakte woensdag de nieuwe wereldranglijst bekend.

Ajax is met de 23ste plaats de hoogstgenoteerde Nederlandse club op de lijst, die door FC Barcelona wordt aangevoerd. PSV staat op de 39ste plaats.

Tongue Groningen heeft de laatste jaren niet eens Europees gespeeld.


- Mukkus - 06-09-2006

wat klopt hier niet?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.voetbalcentraal.nl/competities/nederland">http://www.voetbalcentraal.nl/competities/nederland</a><!-- m -->

Ja, weet het. Calimero-gedrag.


- Haggie - 06-09-2006

San Marino - Duitsland na 72min: 0-11 #-o


- Bor de Wolf - 07-09-2006

Haggie Wrote:San Marino - Duitsland na 72min: 0-11 #-o

Is er geen tannes op TV?


- de nieuwe - 07-09-2006

Haggie Wrote:San Marino - Duitsland na 72min: 0-11 #-o

Ja MvB: zo kan het ook !!!!


- FC Petr - 07-09-2006

FC Petr Wrote:En daar hebben we nummer 2.....

Diba verlaat boos de training van NAC
Gepubliceerd op 05-09-06 om 15:29 door Stefan Ashouwer

Anouar Diba van NAC Breda is tijdens de training van vandaag boos weggelopen nadat trainer Ernie Brandts hem uitleg gaf. Ronnie Stam en Arno van Zwam wisten hem in eerste instantie terug op het trainingsveld te praten, maar na een tweede woordenwisseling met de trainer besloot Diba te vertrekken.

Het is al de tweede keer dat een speler bij NAC in conflict raakt met Brandts en er vandoor gaat. Eerder verliet Leonardo boos de training nadat hij van de trainer op links moest gaan spelen in plaats van in de spits.

Wat er precies is gezegd tussen Brandts en Diba en wat voor gevolgen het gaat krijgen voor de Marokkaan is onbekend.

NAC schorst Diba voor onbepaalde tijd
Gepubliceerd op 07-09-06 om 08:38 door Mark Marinus

Anouar Diba is door zijn club NAC Breda voor onbepaalde tijd geschorst. Dit is al de tweede selectie-speler die een schorsing krijgt opgelegd. De Braziliaan Leonardo krijg al eerder een competitieduel schorsing na zijn slechte gedrag tegenover de trainer.

Earnest Stewart liet gisteren weten dat de aanvaller voorlopig voor onbepaalde tijd uit de selectie is gezet. Hoelang deze schorsing zal zijn is dus nog niet bekend. Het is in ieder geval zeker dat hij de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag zal moeten gaan missen.

:roll: Gaat goed daar......voor mij iig geen naccers in mijn team.
Volgens mij had goa er twee in z'n team staan Hakkuh