The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Depor - 21-09-2006

Quote:Top Gear's Richard Hammond is seriously ill in hospital after a crash in a jet-powered car while filming for the BBC programme.

The 36-year-old presenter was taken by air ambulance to Leeds General Infirmary's neurological unit.

A spokesman for the hospital said Mr Hammond was "stable".

Mr Hammond had been driving a dragster-style car capable of reaching 300mph at the former RAF airfield in Elvington, near York.


Hopen dat hij het overleefd, in hetzelfde stuk staat een interview met een hulpverlener die het had over rugpijn.


- Hoef - 21-09-2006

Is rugpijn dodelijk?


- waf - 21-09-2006

Hoef Wrote:Is rugpijn dodelijk?

nee, maar als die hulpverlener rugpijn heeft kan hij minder goed helpen.


- Ekslem - 21-09-2006

:crazy:

Quote:Trainer laat falend elftal door knokploeg aftuigen

Geen donderpreek in de rust, geen boetes. De trainer van Metallurg Lipezk, uitkomend in de derde Russische voetbaldivisie bedacht een indringender methode om zijn elftal het sportief falen onder ogen te brengen. Hij huurde een professionele knokploeg en liet de spelers aftuigen.

De knokploeg nam geen halve maatregelen. De doelman, een aanvaller en de aanvoerder van het team moesten naar het ziekenhuis, waar artsen onder meer een hersenschudding constateerden. De coach is inmiddels door de clubleiding ontslagen.

Na twee nederlagen ontstond een conlict tussen coach en spelers. Er vielen boze woorden, onder meer over omkoping. De coach is de baas, dus die ontbood in zijn woede voor goed geld enkele gespierde mannen. De knokploeg ging op het trainingsveld de selectie te lijf. Een van de gorilla's trok zelfs een pistool en vuurde een rubbel kogel af die een speler aan een arm trof.



- Treesong - 21-09-2006

Alternatieve titel: 70 laffe knokkers proberen 11 kaartende Russen te vermoorden Hakkuh


- Winstonicus - 21-09-2006

zieke coach, Perez zal nu wel lachen om die paas eieren


- Dugarry - 21-09-2006

:lol: =D>


- Bocaloca - 22-09-2006

Verdediger geschorst na pleidooi voor Toni

22/9/2006 9 :18

Luca Toni ontsnapt aan een schorsing. De tuchtcommissie van de Italiaanse voetbalbond (FIGC) besloot de rode kaart die de spits van Fiorentina woensdag incasseerde in het duel met Parma, te seponeren. Tegenstander Massimo Paci is de klos en moet boeten voor zijn oprechtheid.
Toni moest vlak voor tijd van het veld tijdens de 1-0 uitoverwinning. De lange spits had het de hele wedstrijd al flink te verduren gehad met de erg fysieke aanpak van zijn tegenstanders. Hij liet zich gaan door zich voor zijn tegenstander te knokken en daarbij een woeste beweging te maken die het midden hield tussen een elleboogstoot en een poging tot losrukken. Reden genoeg voor tegenstander Paci om zich op het gras te laten vallen en voor scheidsrechter Pieri di Lucca om rood te trekken.

De tuchtcommissie besloot echter na het bestuderen van de televisiebeelden én na het horen van de verklaring van Paci om af te zien van een straf voor Toni. Hierdoor kan de topscorer van vorig seizoen komende zondag aantreden tegen Udinese.

Paci, die direct na afloop bekend had dat Toni geen elleboog had uitgedeeld, moet boeten voor zijn valpartij. De verdediger kreeg een schorsing voor twee duels opgelegd.


- de nieuwe - 22-09-2006

Quote: Bierfontein in Limburgs plaatsje
In het Limburgse Velden gaat vanavond een (mannen-)droom in vervulling: een fontein die bier spuit. De fontein wordt op het dorpsplein neergezet en zal vanavond voor één keer bier ophoesten.

Met recht een droom in vervulling ! :cheers: :cheers: :cheers:

Hoewel ophoesten in dezen een wat merkwaardige woordkeus is.


- Balthazar - 25-09-2006

'Rechterbeen van Dario Silva geamputeerd'

25/9/2006 14:33

Het is gedaan met de voetballoopbaan van Dario Silva. Bij een spoedoperatie is het rechterbeen van de Uruguayaanse aanvaller geamputeerd, zo meldt het Uruguayaanse dagblad El País.
Volgens dokter Mario Canela heeft Dario Silva een operatie ondergaan voor een amputatie vanaf de rechterknie. 'De amputatie wil nog niet zeggen dat het absoluut beter met hem zal gaan. Maar het was ons doel om een eventuele infectie te voorkomen', aldus Canela.

Dario Silva ligt sinds zondagavond in het ziekenhuis nadat hij met zijn pick-uptruck was verongelukt in Montevideo. De 33-jarige spits hield aan dat ongeluk een zeer gecompliceerde beenbreuk en een zware hersenschudding over.

De voormalig international zat zonder club sinds zijn contract bij Portsmouth het afgelopen seizoen niet werd verlengd. Dario Silva speelde eerder onder meer voor Peñarol, Málaga, Sevilla en Cagliari.


- gittermaster - 25-09-2006

Balthazar Wrote:'Rechterbeen van Dario Silva geamputeerd'

25/9/2006 14:33

Het is gedaan met de voetballoopbaan van Dario Silva. Bij een spoedoperatie is het rechterbeen van de Uruguayaanse aanvaller geamputeerd, zo meldt het Uruguayaanse dagblad El País.
Volgens dokter Mario Canela heeft Dario Silva een operatie ondergaan voor een amputatie vanaf de rechterknie. 'De amputatie wil nog niet zeggen dat het absoluut beter met hem zal gaan. Maar het was ons doel om een eventuele infectie te voorkomen', aldus Canela.

Dario Silva ligt sinds zondagavond in het ziekenhuis nadat hij met zijn pick-uptruck was verongelukt in Montevideo. De 33-jarige spits hield aan dat ongeluk een zeer gecompliceerde beenbreuk en een zware hersenschudding over.

De voormalig international zat zonder club sinds zijn contract bij Portsmouth het afgelopen seizoen niet werd verlengd. Dario Silva speelde eerder onder meer voor Peñarol, Málaga, Sevilla en Cagliari.

en ook nog geamputeerd


- Bredanaar - 25-09-2006

Quote:ver·on·ge·luk·ken (onov.ww.)
1 door een ongeluk omkomen

:razz:


- de nieuwe - 25-09-2006

Van VI :
Quote: PSV niet verrast door knieblessure Kluivert

25/9/2006 18:36

Binnen PSV lijkt niemand er van op te kijken dat Patrick Kluivert in al na achttien minuten tegen Feyenoord, negentig tegen Kozakken Boys en zeventien tegen ADO Den Haag last heeft gekregen van zijn knie. Een ingecalculeerd risico, zo concluderen de Eindhovenaren.

Kluivert mist in ieder geval het Champions Leagueduel met Girondins Bordeaux en werkt aan zijn herstel. 'Hoe lang hij een aangepast programma volgt, is niet bekend', liet een woordvoerder van PSV aan het ANP weten. 'De blessure is niet mysterieus of geheimzinnig. Patrick heeft last van de knie waar hij de afgelopen maanden ook problemen mee had, verder niets. Het is geen nieuwe blessure.'

Die mededeling wekt de indruk dat Kluivert niet fit was toen PSV hem vastlegde en mogelijk ook nog een tijdje niet zal zijn. Clubarts Cees-Rein van den Hoogenband liet dat ook al doorschemeren in het AD. 'We weten namelijk precies wat er aan de hand is met de knie van Patrick. Daar zeg ik verder niets over, dat gaat niemand wat aan. Maar we moeten niet elke keer schrikken als dit gebeurt. Er was een sterk verhoogd risico. Dat wisten we.'

Toch meent voorzitter Rob Westerhof dat PSV geen onverantwoorde sprong in het diepe heeft genomen bij het contracteren van Kluivert. 'Alle testen hebben uitgewezen dat de risico's vrij beperkt waren. En bij de keuring is het licht op groen gezet. Niet op oranje, ook niet een beetje. We moeten wel een spits hebben die kan spelen.'

Ik kan me nog herinneren dat voordat Kluivert definitief bij PSV tekende er de discussie gaande was of Kluivert al dan niet een prestatiecontract oid. zou krijgen. De meningen alhier waren dat dat niet het geval was of onwaarschijnlijk leek. Ik was dan ook zeer verbaasd om bij Studio Voetbal te horen dat het toch wel degelijk zo is. Was dit al "algemeen" bekend of ligt het aan mij dat ik dat blijkbaar helemaal gemist heb? :oops:


- FC Wageningen - 25-09-2006

de nieuwe Wrote:Ik kan me nog herinneren dat voordat Kluivert definitief bij PSV tekende er de discussie gaande was of Kluivert al dan niet een prestatiecontract oid. zou krijgen. De meningen alhier waren dat dat niet het geval was of onwaarschijnlijk leek. Ik was dan ook zeer verbaasd om bij Studio Voetbal te horen dat het toch wel degelijk zo is. Was dit al "algemeen" bekend of ligt het aan mij dat ik dat blijkbaar helemaal gemist heb? :oops:
Algemeen bekend :8:


- centre court - 25-09-2006

Westerhof bij VI: Kluivert heeft geen prestatiecontract, maar gewoon een 1-jarig contract.


- Matador! - 25-09-2006

Westerhof bij Studio Voetbal: Alex is van PSV, niet van Chelsea....


- Winstonicus - 25-09-2006

mm afwchten vertrekt volgend jaar als het deze winterstop nog niet gebeurd


- Mukkus - 25-09-2006

Westerhof voor CNN: "There are no Americans in Bagdad......"


- de nieuwe - 25-09-2006

Winstonicus Wrote:mm afwchten vertrekt volgend jaar als het deze winterstop nog niet gebeurd
Westerhof :wink: of Alex ?


- Mukkus - 25-09-2006

Westerhof vertrekt volgende week al.


- Voyou - 26-09-2006

Quote:Van Nistelrooy haalt uit naar Van Basten

26/9/2006 11:57

Dat zijn interlandcarrière in het slop zou raken, had Ruud van Nistelrooy verwacht. De vertroebelde verstandhouding met bondscoach Marco van Basten gaf hem het, inmiddels bevestigde, voorgevoel.
Volgens Van Nistelrooy is Van Basten niet eerlijk over de manier waarop die zijn Oranje-selectie bepaalt. 'Het jammere is dat de bondscoach zich niet alleen laat leiden door voetbalkwaliteiten van spelers, maar ook door andere dingen. Ik noem dat het ik mag je-gehalte.', zegt de Madrid-spits in Sportweek. 'Hij wil bepaalde persoonlijkheden gewoon niet in zijn selectie hebben. Zég dat dan. Draai er niet omheen.'

Dat Van Nistelrooy na het WK in de ban werd gedaan door Van Basten kwam niet als een verrassing. 'Meteen na het WK zei ik tegen mensen in mijn directe nabijheid: dit was het, Van Basten zal me niet meer oproepen. Dat gevoel had ik. En nu sta ik hier in de verleden tijd over het Nederlands elftal te praten. Dat is raar. Niet dat ik ooit zal bedanken hoor, dat niet. Ik hoor daar gewoon te staan, daar ben ik van overtuigd. Maar ik schijn er nu niet meer bij te horen.'

Van Nistelrooy voerde met de bondscoach discussies over zijn spel. Daarbij bleken de twee niet altijd op één lijn te zitten. 'Van Basten vond dat ik alle drie de poulewedstrijden slecht had gespeeld op het WK. Nou, als hij me tegen Ivoorkust slecht vond, is het misschien ook wel beter om niet met elkaar te werken.'




=D> =D> Ruud heeft natuurlijk volkomen gelijk, al zal zijn interlandcarrière nu wel definitief voorbij zijn..


- Ricochan - 26-09-2006

RUUD die zegt tenminste wat hij denkt en heel nederland al lang weet !

=D>


- goa - 26-09-2006

Van Basten mag wat mij betreft al weg sinds hij begon Bommel niet te selecteren.


- Gerben Zonderland - 26-09-2006

goa Wrote:Van Basten mag wat mij betreft al weg sinds hij begon Bommel niet te selecteren.


Ik begrijp wat je bedoelt, maar het staat er wel wat verrot. Ik ben het overigens niet met je argumentatie eens, maar vind wel dat hij niet waarmaakt wat hij 'belooft' (aanvallend, attractief en dominant spelen). Desondanks spreken de resultaten tot nu toe (gedeeltelijk) in zijn voordeel en heeft hij te maken met een kwalitatief mindere spelersgroep die echter nog erg jong is en nog veel kan en moet leren. Ik geef hem nog steeds het voordeel van de twijfel.


- goa - 26-09-2006

Gerben Zonderland Wrote:Ik begrijp wat je bedoelt, maar het staat er wel wat verrot.

Zeikstraal.

Maar even on topic, die resultaten spreken helemaal niet in zijn voordeel want het WK was gewoon een afgang. En dat hij het moet doen met kwalitatief mindere spelers heeft vooral te maken met het feit dat hij liever Tokkie Jansen selecteert dan Bommel of Seedorf.


- Gerben Zonderland - 26-09-2006

goa Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik begrijp wat je bedoelt, maar het staat er wel wat verrot.

Zeikstraal.


Hela! :lol:

goa Wrote:Maar even on topic, die resultaten spreken helemaal niet in zijn voordeel want het WK was gewoon een afgang. En dat hij het moet doen met kwalitatief mindere spelers heeft vooral te maken met het feit dat hij liever Tokkie Jansen selecteert dan Bommel of Seedorf.

Hij selecteert liever spelers die naar hem luisteren (ook al zie je dat op het veld nog niet echt vaak terug) dan spelers die denken dat ze het allemaal wel weten, vinden dat ze niet mee hoeven te verdedigen en liever zelf de bondscoach willen zijn.

Desondanks zou ik graag eens een wedstrijd zien tussen Oranje en de niet-geselecteerden, maar ik denk dat Marco dat niet aandurft en zegt dat hij er geen heil in ziet.


- goa - 26-09-2006

Sorry maar ik zie Theo Tokkie ook niet echt vlot achter zijn man aanrennen met die dikke togus van hem :lol:


- Ricochan - 26-09-2006

Gefeliciteerd Ruudje !

Van Nistelrooy is er alsnog bij tegen Kiev

26/9/2006 12:52

Fabio Capello kan alsnog een beroep doen op Ruud van Nistelrooy. De Nederlandse spits werd vannacht vader van een dochter, zo meldt Real Madrid, en heeft zich inmiddels weer bij de selectie gevoegd. Real speelt dinsdagavond in het eigen Bernabéu tegen Dinamo Kiev.
Capello had Van Nistelrooy gisteren vrijaf gegeven om de geboorte van zijn kind mee te maken. Ronaldo werd daardoor bij de ploeg gehaald. Het is nog niet bekend wie de Italiaanse coach van de negentienkoppige selectie naar de tribune verbant. Hij mag achttien spelers op het wedstrijdformulier zetten.


- Bredanaar - 26-09-2006

Marco van Basten heeft met zijn huidige selectie geen kans tegen het beste Nederlandse elftal "niet-geselecteerden". Hij selecteert inderdaad niet op voetbalkwaliteiten maar op aardige-jongens-die-hem-niet-tegenspreken. Dan is het eigenbelang geworden en geen landsbelang. Van Basten cs. moeten op grond hiervan onmiddellijk uit functie gezet worden. :letitallout:


- Ricochan - 26-09-2006

Niedzielan teruggezet naar de beloftes NEC

26/9/2006 14:32

NEC-trainer Mario Been heeft het gehad met Andrzej Niedzielan. De Poolse spits is vanwege zijn onprofessionele gedrag teruggezet naar Jong NEC.
Voor Been was maandagavond de maat vol nadat Niedzielan zich rond de wedstrijd Jong Heracles-Jong NEC niet had gehouden aan de afspraken. 'Het is heel simpel. Andrzej is één van de 21 selectiespelers en moet zich ook aan de regels houden als hij bij Jong NEC moet spelen', aldus de coach tegen Omroep Gelderland

'Hij moest zich om drie uur melden en heeft dus de hele dag de tijd. Hoe kun je het dan presteren om te laat te komen?', vroeg Been zich af. 'En omdat hij te laat was, bleef hij negentig minuten op de bank. Hij was zo boos, dat hij na afloop meteen met kennissen mee naar huis is gereden.'

Voorlopig traint de spits, die zijn fout heeft toegegeven, voor straf mee met Jong NEC. Over een week wordt bekeken of de verbanning wordt opgeheven. Been heeft de aanvaller nog niet afgeschreven. 'Ik wil graag dat Andrzej zijn kwaliteiten weer gaat tonen, want dan kan hij een hele belangrijke speler zijn voor NEC.'

Niedzielan heeft sinds zijn komst in 2004 nooit aan de (hoge) verwachtingen kunnen voldoen die hem als duurste speler in de geschiedenis van NEC waren toegedicht. Ook zijn gedrag buiten het veld zorgde regelmatig voor de nodige wrevel.