The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Treesong - 26-09-2006

Hij kan altijd nog gaan aspergesteken in m'n moestuin Hakkuh


- Bor de Wolf - 26-09-2006

en ik heb nog wat schilderwerk...

Ik denk dat ik meneer Eagles maar ff op ga stellen, aangezien deze als eenzame spits zal fungeren tegen Heracles.


- Ricochan - 26-09-2006

Bor de Wolf Wrote:en ik heb nog wat schilderwerk...

Ik denk dat ik meneer Eagles maar ff op ga stellen, aangezien deze als eenzame spits zal fungeren tegen Heracles.


die werd wel vroeg gewisseld....en ze hebben die kerstboom toch ook...


- Treesong - 26-09-2006

Bor de Wolf Wrote:aangezien deze als eenzame spits zal fungeren tegen Heracles.

Deze sloeber doet toch ook nog mee?

[Image: romanocolorbio.jpg]


- FC Petr - 26-09-2006

Gerben Zonderland Wrote:
goa Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik begrijp wat je bedoelt, maar het staat er wel wat verrot.

Zeikstraal.


Hela! :lol:

goa Wrote:Maar even on topic, die resultaten spreken helemaal niet in zijn voordeel want het WK was gewoon een afgang. En dat hij het moet doen met kwalitatief mindere spelers heeft vooral te maken met het feit dat hij liever Tokkie Jansen selecteert dan Bommel of Seedorf.

Hij selecteert liever spelers die naar hem luisteren (ook al zie je dat op het veld nog niet echt vaak terug) dan spelers die denken dat ze het allemaal wel weten, vinden dat ze niet mee hoeven te verdedigen en liever zelf de bondscoach willen zijn.

Desondanks zou ik graag eens een wedstrijd zien tussen Oranje en de niet-geselecteerden, maar ik denk dat Marco dat niet aandurft en zegt dat hij er geen heil in ziet.


:crazy: Het probleem van Jansen is juist dat ie naar niemand luistert.


- de nieuwe - 26-09-2006

FC Wageningen Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik kan me nog herinneren dat voordat Kluivert definitief bij PSV tekende er de discussie gaande was of Kluivert al dan niet een prestatiecontract oid. zou krijgen. De meningen alhier waren dat dat niet het geval was of onwaarschijnlijk leek. Ik was dan ook zeer verbaasd om bij Studio Voetbal te horen dat het toch wel degelijk zo is. Was dit al "algemeen" bekend of ligt het aan mij dat ik dat blijkbaar helemaal gemist heb? :oops:
Algemeen bekend :8:

Alleen bij Westerhof blijkbaar nog niet:
Quote:‘Kluivert heeft wel degelijk jaarcontract’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 26 september om 09:20

In verklaringen aan het programma Voetbal Insite heeft PSV-voorzitter Rob Westerhof laten weten dat Patrick Kluivert 'gewoon' een contract voor één seizoen heeft getekend.

Eerder deze week wist Jack van Gelder namelijk in het programma Studio Voetbal te melden dat de topscorer aller tijden van het Nederlands elftal per gespeelde wedstrijd betaald kreeg. Op deze manier waren de Eindhovenaren bereid om Kluivert aan te trekken en zou hij geen buitensporig salaris verdienen.



- Gerben Zonderland - 26-09-2006

FC Petr Wrote::crazy: Het probleem van Jansen is juist dat ie naar niemand luistert.

Je herkent zeker heel veel van jezelf in hem. :lol:

En Theo luistert prima als meester Marco hem iets opdraagt. En naar wie luistert hij dan niet? Volgens mij heeft Aad de Mos ook redelijk de wind eronder bij Vitesse...


- Mukkus - 26-09-2006

Gerben Zonderland Wrote:En naar wie luistert hij dan niet?

Naar zijn tandarts.



- Bocaloca - 26-09-2006

Dietiste :8:


- Bor de Wolf - 26-09-2006

Ricochan Wrote:
Bor de Wolf Wrote:en ik heb nog wat schilderwerk...

Ik denk dat ik meneer Eagles maar ff op ga stellen, aangezien deze als eenzame spits zal fungeren tegen Heracles.


die werd wel vroeg gewisseld....en ze hebben die kerstboom toch ook...

Klopt. Maar Eagles speelt wel naast Kerstboom, aangezien Holman (zijn vervanger) door die Deense Spanjool bewusteloos is geslagen en onze Poolse vriend op de tribune zit.


- goa - 26-09-2006

Eagles heeft voor watford in 55 wedstrijden maar liefst 7 keer het net weten te vinden.


- Berend Botje - 26-09-2006

Was niet zo goed verstopt dan zeker.


- Bor de Wolf - 26-09-2006

goa Wrote:Eagles heeft voor watford in 55 wedstrijden maar liefst 7 keer het net weten te vinden.

Tja, dan maar Babos.... Hoewel ik net op de VI-site lees dat Everton waarschijnlijk al weer kan ballen


- Peter - 26-09-2006

Maakt bondscoach Marco van Basten zich schuldig aan vriendjespolitiek?

86% Ja


13% Nee


8519 antwoorden
=D>


- Bredanaar - 26-09-2006

ha, het marco-moet-opzouten-balletje begint te rollen. =D> =D> =D>


- waf - 26-09-2006

Bredanaar Wrote:ha, het marco-moet-opzouten-balletje begint te rollen. =D> =D> =D>

waarom, hij is de baas, en hij wil vriendjes erbij. hij wordt pas ontslagen als hij niet presteert. afgezien van het wk is daar geen sprake van.


- Ricochan - 26-09-2006

Op een paar potjes tegen de tsjechen na, is het al weer 2 jaar kut met peren, dus marco moet gewoon oprotten want dit selectiebeleid blijkt niet te werken, dus gewoon weer de BESTE spelers oproepen.


- Hoef - 26-09-2006

Ricochan Wrote:Op een paar potjes tegen de tsjechen na, is het al weer 2 jaar kut met peren, dus marco moet gewoon oprotten want dit selectiebeleid blijkt niet te werken, dus gewoon weer de BESTE spelers oproepen.

Moet hij nou oprotten of gewoon weer de beste (wie mogen dat dan wel zijn en gelukkig mag jij dat niet uitmaken) oproepen?
Het beleid dat jij voorstaat is in ieder geval minder duidelijk dan de matige prestaties van Marco.


- Peter - 26-09-2006

De selectie van Marco tegen de selectie van niet-geselecteerden lijkt me een goede oplossing. Als Marco verliest moet ie aftreden.


- Balthazar - 26-09-2006

Peter Wrote:De selectie van Marco tegen de selectie van niet-geselecteerden lijkt me een goede oplossing. Als Marco verliest moet ie aftreden.


Maar er zijn minstens 16 miljoen mensen niet geselecteerd...


- Peter - 26-09-2006

Balthazar Wrote:
Peter Wrote:De selectie van Marco tegen de selectie van niet-geselecteerden lijkt me een goede oplossing. Als Marco verliest moet ie aftreden.


Maar er zijn minstens 16 miljoen mensen niet geselecteerd...

Dan laten we die 16 miljoen mensen toch via internet hun ideale 11 uit de 16 miljoen invoeren.


- Feits - 26-09-2006

Peter Wrote:Dan laten we die 16 miljoen mensen toch via internet hun ideale 11 uit de 16 miljoen invoeren.

Door die zelfde "16 Miljoen", waarvan er ruim 30% zelfs te belazerd is om op 22 november een veel belangrijkere keus te maken?

[Image: verkiezingen.jpg]

Laat dat andere lekker aan Van Basten over, die komt er wel :wink:


- de nieuwe - 26-09-2006

Ja , die van Basten heeft groot gelijk dat ie zo'n prutser als van Nistelrooy niet meer oproept :roll:
Wat doet die jongen het momenteel toch weer slecht Confused


- Gerben Zonderland - 26-09-2006

de nieuwe Wrote:Ja , die van Basten heeft groot gelijk dat ie zo'n prutser als van Nistelrooy niet meer oproept :roll:
Wat doet die jongen het momenteel toch weer slecht Confused

Tsja, in de Spaanse competitie en in de Champions League. Daar kan Jan Vennegoor ze ook nog maken, want dat zijn Mickey Mouse-competities... :roll:


- Bor de Wolf - 26-09-2006

Feits Wrote:
Peter Wrote:Dan laten we die 16 miljoen mensen toch via internet hun ideale 11 uit de 16 miljoen invoeren.

Door die zelfde "16 Miljoen", waarvan er ruim 30% zelfs te belazerd is om op 22 november een veel belangrijkere keus te maken?

[Image: verkiezingen.jpg]

Laat dat andere lekker aan Van Basten over, die komt er wel :wink:

Waar is de partij voor de dieren?


- Woutiknout - 27-09-2006

IDIOTEN!

AD: Alfred Schreuder nog altijd verbijsterd over sfeer langs lijn bij SDC

http://www.ad.nl/utrecht/sport/article662135.ece


- Mukkus - 27-09-2006

Triest. Hij had het inderdaad niet moeten horen, anders was er een tweede 'puttense moordzaak' geweest, ben ik bang.


- Dugarry - 27-09-2006

Met die Puttense mensen wisten de moffen wel raad.

Met A1 van Nunspeet zijn we daar kampioen geworden. We moesten winnen, en bij een overwinning van hun kant waren zij kampioen. 0-1 voor ons, 10 minuten voor tijd 1-1 en direct na de aftrap 1-2. Ze gingen door het lint daar, maar gelukkig waren ze wel netjes en beschaafd.

Ik denk dat het verhaal Schreuder erg opgeklopt is. Er kan best iemand geweest zijn die wat geroepen heeft, maar zeker geen grote groepen. Die staat daar normalité niet eens te kijken.


- Ad Wim - 27-09-2006

Hij zal iig geen last hebben van voetballen op een lege maag.

Quote:Ali Elkhattabi houdt het voor gezien

27/9/2006 9 :18

Bij gebrek aan interesse zet Ali Elkhattabi op 29-jarige leeftijd een punt achter zijn carrière. Zijn zoektocht naar een nieuwe club heeft hij gestaakt.
In zijn elfjarige loopbaan maakte Elkhattabi voldoende indruk als spits. Alleen in zijn, wat nu blijkt laatste seizoen deed de Marokkaan in dienst van RBC Roosendaal qua productiviteit weinig van zich spreken.

Vooral voor Sparta Rotterdam maakte Elkhattabi faam als goalgetter. Het leverde de spits, die bij SC Heerenveen niet uit verf was gekomen, een overgang naar AZ op. Maar in Alkmaar kon hij zich niet manifesteren als vaste waarde.

Eind augustus vroeg Elkhattabi zich hardop af, waarom er geen interessante club zich meldde. 'Ik had niet gedacht dat ik geen club meer zou vinden', vertelde de Marokkaan in het AD. 'Dit is echt een grote teleurstelling voor me.'

Alleen NAC Breda kwam met een voorstel over de brug, maar dat werd als 'veel te laag' afgewezen. 'Aan de andere kant ben ik blij dat ze überhaupt interesse hebben getoond, want verder heb ik niets gehoord. Jammer. Sparta bijvoorbeeld, daar zou ik echt heel graag nog voor willen uitkomen. Vroeger heb ik vaak gedacht dat ik daar de laatste jaren van mijn carrière zou slijten.'

Elkhattabi speelde in totaal 238 competitiewedstrijden, waarin hij 81 keer doel trof. De gewezen aanvaller gaat zich nu richten op het onroerend goed. In die bedrijfstak was hij de laatste jaren al bezig.



- Bredanaar - 27-09-2006

Peter Wrote:Maakt bondscoach Marco van Basten zich schuldig aan vriendjespolitiek?

86% Ja


13% Nee


8519 antwoorden
=D>

En nu nog steeds dezelfde score:

Quote:Maakt bondscoach Marco van Basten zich schuldig aan vriendjespolitiek?
86% Ja
13% Nee
17372 antwoorden

Dit is natuurlijk wel een overweldigende meerderheid. Kijken of MvB hier zijn "politieke" consequenties uit trekt:

ONTSLAG NEMEN :razz: