The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Mukkus - 28-09-2006

Zelf, samen met zijn vrouw Annie. Hij blijft ook als scout verbonden aan de club. Ook Alves is door hem gescout, 5 jaar geleden, toen ie net naar Zweden verhuisd was. Hij is veel in Spanje (La manga) te vinden, waar de noorse voetbalbond een trainingscomplex heeft, die ook door andere clubs, landen uit scandinavie gebruikt worden. Daar zijn o.a. Tomasson, Nilsson, Vayrynen, Hakansson, Tobiassen en Berg-Hestad door Riemer ontdekt.

Dus een 'ijscoboer' MET verstand van voetbal.


- D'r an met de lippe - 28-09-2006

FC Twente wil een professioneel vrouwenvoetbalelftal beginnen. Dit zou het eerste professionele vrouwenelftal in Nederland worden. Daarnaast wil de club uit Enschede ook een complete jeugdafdeling voor meisjes opzetten. Volgend jaar zal begonnen worden met de werving van jong talent.

Uit cijfers van de KNVB blijkt dat vrouwenvoetbal flink in de lift zit. Sinds 2003 is het aantal vrouwelijke leden met tien procent gegroeid. Helaas is er nog geen professionele competitie voor vrouwen, dus zal het team vooralsnog in de amateurafdeling spelen. De club hoopt dan ook dat de start van een beroepselftal andere clubs zal beïnvloeden en dat die zullen volgen, zodat een professionele competitie mogelijk wordt.

De voetbalsters zullen zes keer per week trainen onder leiding van trainers met minimaal Oefenmeester 1. FC Twente hoopt dat het uiteindelijk mogelijk wordt om trainers en coaches uit het betaalde voetbal voor het elftal in te kunnen zetten. De thuiswedstrijden zullen gespeeld worden in het Arkestadion


Een voor de hand liggende cliché opmerking is natuurlijk 'hebben ze dat nog niet dan?'.

Altijd lachen met die fusiekloontjes.


- Winstonicus - 28-09-2006

Engelse fans op de vuist in Palermo

Vanavond staat het interessante duel tussen Palermo en West Ham United op het programma in de UEFA Cup. Gisterenavond raakten ‘supporters’ van beide ploegen met elkaar slaags op Sicilië.

Bij de ongeregeldheden vielen zeventien gewonden, onder wie zes politieagenten, en werden 21 Engelse hooligans gearresteerd. Op het politiebureau hebben inmiddels honderd anderen zich moeten identificeren en is de kans groot dat ze weer op het vliegtuig worden gezet.

In de heenwedstrijd in Londen werd de meegereisde Italiaanse aanhang in woord en gebaar uitgemaakt voor maffiosi.

ze zijn weer in het buitenland hoor :razz:


- Peter - 28-09-2006

27/9/2006 - Herfinanciering stadion levert extra bedrag van 20 miljoen euro op
(Gepost door RvN)



Het Eindhovens Dagblad meldt dat de herfinanciering van de hypotheek voor het stadion PSV een extra bedrag van 20 miljoen euro oplevert, los van de beduidend lagere jaarkosten. Ribbers liet tegenover het ED weten dat de club daarmee de situatie van de club wil verbeteren. „We gaan het niet direct investeren. Door die reserve kunnen we in de toekomst op wat meer ontspannen wijze plannen voor de lange termijn ontwikkelen.“

-
Dus nooit meer zeuren dat PSV resultaten behaald door op te grote voet te leven.


- Matador! - 28-09-2006

Wedden dat ze nu gaan proberen Ronaldinho te halen?

En waarom klust papa Ruud ineens bij???


- Peter - 28-09-2006

Matador! Wrote:Wedden dat ze nu gaan proberen Ronaldinho te halen?

En waarom klust papa Ruud ineens bij???

Nee, Milevski komt in de winterstop.


- Winstonicus - 28-09-2006

ze huren robinho, voel het gewoon :razz:


- Lamme Lennie - 28-09-2006

Peter Wrote:
Matador! Wrote:Wedden dat ze nu gaan proberen Ronaldinho te halen?

En waarom klust papa Ruud ineens bij???

Nee, Milevski komt in de winterstop.

Dat zou heel vet zijn!!


- Peter - 28-09-2006

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Matador! Wrote:Wedden dat ze nu gaan proberen Ronaldinho te halen?

En waarom klust papa Ruud ineens bij???

Nee, Milevski komt in de winterstop.

Dat zou heel vet zijn!!

Enige struikelblok in augustus was dat hij al CL-voorronde had gespeeld. Milevski had er wel oren naar en PSV heeft het geld van Vennegoor en Ooijer nog steeds niet besteed. Nu komt daar bovendien het geld van het stadion bij.


- Depor - 29-09-2006

Peter Wrote:27/9/2006 - Herfinanciering stadion levert extra bedrag van 20 miljoen euro op
(Gepost door RvN)



Het Eindhovens Dagblad meldt dat de herfinanciering van de hypotheek voor het stadion PSV een extra bedrag van 20 miljoen euro oplevert, los van de beduidend lagere jaarkosten. Ribbers liet tegenover het ED weten dat de club daarmee de situatie van de club wil verbeteren. „We gaan het niet direct investeren. Door die reserve kunnen we in de toekomst op wat meer ontspannen wijze plannen voor de lange termijn ontwikkelen.“

-
Dus nooit meer zeuren dat PSV resultaten behaald door op te grote voet te leven.

Door op te grote voet te leven hebben ze die basis kunnen leggen.


- Hoef - 29-09-2006

Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Matador! Wrote:Wedden dat ze nu gaan proberen Ronaldinho te halen?

En waarom klust papa Ruud ineens bij???

Nee, Milevski komt in de winterstop.

Dat zou heel vet zijn!!

Enige struikelblok in augustus was dat hij al CL-voorronde had gespeeld. Milevski had er wel oren naar en PSV heeft het geld van Vennegoor en Ooijer nog steeds niet besteed. Nu komt daar bovendien het geld van het stadion bij.

Brekend nieuws! Peter schijnt van de geldstromen binnen pusvee meer verstand en kennis te hebben dan het gehele bestuur! :roll:


- Mukkus - 29-09-2006

Die heb je hier weleens. Ik kan me nog iemand herinneren (ik noem geen namen, maar het was cc) die ons overtuigde dat Feyenoord 25 miljoen te besteden had, na de verkoop van Kuyt....


- Peter - 29-09-2006

Hoef Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Matador! Wrote:Wedden dat ze nu gaan proberen Ronaldinho te halen?

En waarom klust papa Ruud ineens bij???

Nee, Milevski komt in de winterstop.

Dat zou heel vet zijn!!

Enige struikelblok in augustus was dat hij al CL-voorronde had gespeeld. Milevski had er wel oren naar en PSV heeft het geld van Vennegoor en Ooijer nog steeds niet besteed. Nu komt daar bovendien het geld van het stadion bij.

Brekend nieuws! Peter schijnt van de geldstromen binnen pusvee meer verstand en kennis te hebben dan het gehele bestuur! :roll:

Let nou maar op.


- Ad Wim - 29-09-2006

Quote:Nieuwe tegenvaller voor Eto'o en Barcelona

29/9/2006 8 :52

Een nieuwe teleurstelling voor Samuel Eto'o en Barcelona. De aanvaller zal geen drie maar vijf maanden niet aan voetballen toe kunnen komen. Dat bleek donderdagavond na de knieoperatie van de Kameroener.
Het enige lichtpuntje tijdens de operatie was, dat dokter Cugat er in geslaagd was de buitenmeniscus van de rechterknie van Eto'o te behouden. Daartegenover stond de langere revalidatieperiode voor de topscorer van de blaugranas. In plaats van de verwachte twee à drie maanden, zal de spits vijf maanden nodig hebben om fit te geraken.

Voor de operatie waren er twee keuzes: of de beschadigde meniscus verwijderen of deze proberen te herstellen. Eto'o besloot, onder meer na overleg met enkele andere bevriende spelers, om te kiezen voor de restauratie. Clubarts Ramon Cugat gaf hem gelijk. 'Ook al is de operatie vanuit de chirurg gezien meer arbeidsintensief, toch is het de beste beslissing die hij had kunnen nemen.'

Eto'o raakte woensdag geblesseerd tijdens het Champions League-duel met Werder Bremen.
Daar gaan z'n auto's :|


- Flixieluv - 29-09-2006

Van Bommel terug bij Oranje

Uitgegeven: 29 september 2006 12:20
Laatst gewijzigd: 29 september 2006 12:29

ZEIST - Mark van Bommel is terug bij de selectie van het Nederlands voetbalelftal. Bondscoach Marco van Basten maakte vrijdag bekend dat de speler van Bayern München deel uitmaakt van zijn ploeg voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije en Albanië.

Van Bommel is in vorm bij Bayern. De Limburger leidde Bayern München zaterdag naar de koppositie van de Bundesliga. Van Bommel maakte in de thuiswedstrijd tegen Alemannia Aachen het winnende doelpunt voor zijn ploeg: 2-1.


(meer volgt)


- Ricochan - 29-09-2006

Die 83% stemming heeft marco toch bang gemaakt...

Dus terug in de selectie maar dan kan van bommel weer de schuld krijgen als de kneusjes het verpesten...


- Mukkus - 29-09-2006

29/9/2006 - PSV wil voorlopig niet meewerken aan feestje Heerenveen nav uitspraken Riemer van der Velde

In De Telegraaf laat interim voorzitter Frits Schuitema weten 'not amused' te zijn met de uitlatingen van Riemer van der Velde over Timmer. „Deze uitlating is onbegrijpelijk en onacceptabel. Zoiets zeg je gewoon niet over een grote mijnheer als Jan Timmer. Dat geeft geen pas.” PSV wil daarom vooralsnog ook niet meewerken aan het verzoek van Heerenveen om het competitieduel aanstaande zondag later te laten beginnen. „Als je dit soort dingen zegt, moet je niet verwachten dat wij gaan meewerken aan een feestje. Voorlopig is de stand van zaken dat we gewoon om half drie beginnen”, aldus Schuitema.

Van der Velde liet in een reactie weten dat de uitspraken gechargeerd waren op de bijeenkomst en dat hij ze gedaan had omdat er vooraf was afgesproken dat er geen journalisten bij aanwezig zouden zijn.


- Peter - 29-09-2006

POLL
Sepp Blatter wil geen strafschoppen meer om een WK-finale te beslissen. Wat is het beste alternatief?

Doorspelen tot golden goal
Telkens spelers laten afvallen
Replay invoeren
Tossen
Gewoon penalty's handhaven

--
Als beste alternatief voor penalty's penalty's handhaven. #-o


- Guest - 29-09-2006

=D> =D> =D> =D>


- Feits - 29-09-2006

Peter Wrote:POLL
Sepp Blatter wil geen strafschoppen meer om een WK-finale te beslissen. Wat is het beste alternatief?

Doorspelen tot golden goal
Telkens spelers laten afvallen
Replay invoeren
Tossen
Gewoon penalty's handhaven

--
Als beste alternatief voor penalty's penalty's handhaven. #-o

Pijltje gooien voor de beslissing & Biertje drinken

[Image: darts.jpg]

[Image: beer_cup.jpg][


- Mukkus - 02-10-2006

Ik heb aardig kennis van financiele zaken, maar dit snap ik niet:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://psv.blog.nl/algemeen/2006/10/02/psv_slaat_miljoenenslag">http://psv.blog.nl/algemeen/2006/10/02/ ... joenenslag</a><!-- m -->
PSV slaat miljoenenslag!

EINDHOVEN - PSV heeft - op een aantal formaliteiten na - een overeenkomst gesloten met het Amerikaanse investeringsconcern US Realty Advisors. De komende dagen zal de overeenkomst (juridisch) afgerond worden waardoor de Eindhovenaren het eigen Philips Stadion - onder gunstige voorwaarden - geherfinancierd zien worden. Eenmalig krijgt de Eindhovense club dan Eur 20.000.000,- in handen en ook zullen de jaarlijkse lasten flink naar beneden gebracht worden. De voetbaltempel blijft hoe dan ook volledig in handen van de regerend landskampioen. Dit als enige club in de Nederlandse Eredivisie!

Ter vergelijking: Ik heb een koophuis, ik ga naar de bank, die zegt: "Dat is jouw huis, het blijft je eigendom, hier heb je 20.000 EUR en de we doen de maandlasten naar beneden....d'r zal toch wel 1 concessie van de zijde van PSV tegenover staan?


- Depor - 02-10-2006

Quote:Vrouw stuurt hond op agenten af
Uitgegeven op zondag 01 oktober 2006 om 15:47:38
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - Een 60-jarige vrouw uit Zeewolde heeft zaterdag haar hond afgestuurd op twee politieagenten. Dat gebeurde toen zij haar wilden aanhouden wegens brandstichting bij een buurtbewoner. De agenten hielden de hond met pepperspray in bedwang en raakten niet gewond. Met hulp van medewerkers van de dierenambulance werd het dier gevangen. De vrouw kon vervolgens worden ingerekend.

De agenten waren gealarmeerd door een 47-jarige buurtbewoner van de vrouw. Hij ontdekte dat zijn schutting in brand stond en zag de vrouw bij het vuur weglopen, meldt de politie. Een burenruzie was de aanleiding van de brandstichting.

nieuwe hoe is het met je hond?


- de nieuwe - 02-10-2006

Depor Wrote:nieuwe hoe is het met je hond?
:lol: Had het ook al gelezen. Ik heb geen idee waar dit gebeurd is, ik heb in elk geval geen hond. :wink:


- Peter - 02-10-2006

Mukkus Wrote:Ik heb aardig kennis van financiele zaken, maar dit snap ik niet:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://psv.blog.nl/algemeen/2006/10/02/psv_slaat_miljoenenslag">http://psv.blog.nl/algemeen/2006/10/02/ ... joenenslag</a><!-- m -->
PSV slaat miljoenenslag!

EINDHOVEN - PSV heeft - op een aantal formaliteiten na - een overeenkomst gesloten met het Amerikaanse investeringsconcern US Realty Advisors. De komende dagen zal de overeenkomst (juridisch) afgerond worden waardoor de Eindhovenaren het eigen Philips Stadion - onder gunstige voorwaarden - geherfinancierd zien worden. Eenmalig krijgt de Eindhovense club dan Eur 20.000.000,- in handen en ook zullen de jaarlijkse lasten flink naar beneden gebracht worden. De voetbaltempel blijft hoe dan ook volledig in handen van de regerend landskampioen. Dit als enige club in de Nederlandse Eredivisie!

Ter vergelijking: Ik heb een koophuis, ik ga naar de bank, die zegt: "Dat is jouw huis, het blijft je eigendom, hier heb je 20.000 EUR en de we doen de maandlasten naar beneden....d'r zal toch wel 1 concessie van de zijde van PSV tegenover staan?

Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar het gaat iig om een investeringsconcern uit de VS die voet aan de grond wil krijgen in de Europese voetbal/sportwereld en daar wel wat geld (of lagere inkomsten) voor over heeft waardoor PSV er nu geld aan overhoudt. En volgens mij was er ook nog een x-bedrag gereserveerd wat ooit betaald moet worden aan de (nu dus oude) hypotheek, wat nu opeens niet meer betaald moet worden. Volgens mij is t iig geen makkelijke constructie die wij leken begrijpen.


- Depor - 02-10-2006

de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:nieuwe hoe is het met je hond?
:lol: Had het ook al gelezen. Ik heb geen idee waar dit gebeurd is, ik heb in elk geval geen hond. :wink:

Zeewolde Smile


- de nieuwe - 02-10-2006

Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:nieuwe hoe is het met je hond?
:lol: Had het ook al gelezen. Ik heb geen idee waar dit gebeurd is, ik heb in elk geval geen hond. :wink:

Zeewolde Smile
Zeewolde is nou weer niet zo klein dat ik alle 60-jarige vrouwen en alle honden ken. :razz:


- Depor - 02-10-2006

de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:nieuwe hoe is het met je hond?
:lol: Had het ook al gelezen. Ik heb geen idee waar dit gebeurd is, ik heb in elk geval geen hond. :wink:

Zeewolde Smile
Zeewolde is nou weer niet zo klein dat ik alle 60-jarige vrouwen en alle honden ken. :razz:

Jaja was gewoon om de hoek....Zeewollywood is 4 straten en een supermarkt...


- de nieuwe - 02-10-2006

Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:nieuwe hoe is het met je hond?
:lol: Had het ook al gelezen. Ik heb geen idee waar dit gebeurd is, ik heb in elk geval geen hond. :wink:

Zeewolde Smile
Zeewolde is nou weer niet zo klein dat ik alle 60-jarige vrouwen en alle honden ken. :razz:

Jaja was gewoon om de hoek....Zeewollywood is 4 straten en een supermarkt...
Ik moet je teleurstellen. Het aantal straten zal ik nog wel eens voor je tellen als ik wat meer tijd heb, het aantal supermarkten is 3. :razz:


- Bocaloca - 02-10-2006

de aldi, de lidl en de jumbo?


- de nieuwe - 02-10-2006

Bocaloca Wrote:de aldi, de lidl en de jumbo?
Slechts 1 goed! Raad nog maar eens!