The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Depor - 02-10-2006

Ik weet een Edah er zit vast een albert heijn dus dan zit er ook een Lidl...


- de nieuwe - 02-10-2006

Depor Wrote:Ik weet een Edah er zit vast een albert heijn dus dan zit er ook een Lidl...
=D> :lol:


- gittermaster - 02-10-2006

wat is dit nou voor advies???

Eto'o trekt zich niets aan van 'medisch' advies

2/10/2006 19:20

Chirurg Ramón Cugat had hem na de operatie met klem afgeraden om de verrichtingen van zijn collega's direct weer te bekijken. Samuel Eto'o kon voor zijn eigen bestwil maar beter afstand nemen van het voetbal.
Op die manier zou het herstel na zijn knieoperatie het voorspoedigst verlopen. De grootste vijand van de Kameroense spits van Barcelona is haast en te gretig zijn, zo legde de arts hem uit.

Maar wat deed Samuel Eto'o? Anderhalf uur voor de wedstrijd was hij al druk in de weer geweest om per sms de opstelling te achterhalen. Hij nestelde zich zaterdag vervolgens voor z'n riante breedbeeld tv om Athletic de Bilbao-Barcelona te zien als een socio in hart en nieren.

Eto'o zag dat Barcelona met 3-1 won en dat zijn vervanger Eidur Gudjohnsen het uitstekend deed met een goal en een assist. Cugat zal heel wat drastischere maatregelen moeten nemen om Eto'o bij zijn revalidatie geduld bij te brengen.


- de nieuwe - 03-10-2006

de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:nieuwe hoe is het met je hond?
:lol: Had het ook al gelezen. Ik heb geen idee waar dit gebeurd is, ik heb in elk geval geen hond. :wink:

Zeewolde Smile
Zeewolde is nou weer niet zo klein dat ik alle 60-jarige vrouwen en alle honden ken. :razz:

Jaja was gewoon om de hoek....Zeewollywood is 4 straten en een supermarkt...
Ik moet je teleurstellen. Het aantal straten zal ik nog wel eens voor je tellen als ik wat meer tijd heb, het aantal supermarkten is 3. :razz:
Aantal straten is om en nabij 270. :lol:


- Ricochan - 06-10-2006

Stoitchkov vindt Oranje niet meer zo goed

5/10/2006 19:33

'Volgens mij hoeven we niet bang te zijn voor Robben, Van Persie of Kuijt.' Hristo Stoitchkov is duidelijk niet van plan de rol van underdog aan te nemen. De bondscoach van Bulgarije is vol vertrouwen in een goed resultaat tegen het Nederlands elftal zaterdag in Sofia.
De voormalige pupil van Johan Cruijff bij Barcelona meent dat Oranje niet zo goed is als het eens is geweest, ook al startte Marco van Basten met zijn ploeg met zes punten uit twee EK-kwalificatieduels. De Bulgaren hebben er na ontmoetingen met Roemenië en Slovenië vier.

'Als je onze ploeg bekijkt, zul je zien dat wij Berbatov, Martin Petrov, Stilian Petrov en Bojinov hebben. We hebben dus een getalenteerd team, dat tegen hen op kan', concludeert Stoitchkov.

'We gaan voor de overwinning maar als het gelijk wordt, zijn we ook niet teleurgesteld. Ook dan blijven we in de race voor kwalificatie voor het EK.'


- Woutiknout - 06-10-2006

Vind dit eigenlijk niet zo'n opmerkelijk bericht! Denk dat heel de (voetbal)wereld het ermee eens is dat NL niet zo goed meer is. Had dus eigenlijk in een ander topic gemogen! :wink:


- de nieuwe - 06-10-2006

Ricochan Wrote:Stoitchkov vindt Oranje niet meer zo goed
Ik ook niet.... :8:


- Ricochan - 06-10-2006

Van Persie had wondergoal nodig na dipje

6/10/2006 13:02

Robin van Persie geniet ook bij het Nederlands elftal nog na van de prachtige goal die hij afgelopen weekeinde maakte namens Arsenal. 'Het doelpunt kwam precies op tijd.'
Zaterdag scoorde Van Persie met een vliegende volley tegen Charlton Athletic. Zijn wonderschone treffer bleek ook nog eens de winnende. Het was niet alleen een mooie goal, bekende de Rotterdamse Gunner aan De Telegraaf.

'Het doelpunt kwam precies op tijd. Na Wit-Rusland was ik het bij Arsenal een beter kwijt, speelde matig en verprutste veel te veel kansen. Onder andere tegen FC porto. Thuisgekomen heb ik enorm zitten balen. Het leek nergens op en vervolgens maak je drie dagen later zo'n doelpunt…'

Het is ongelooflijk wat die goal heeft losgemaakt. Wildvreemden spreken me aan tijdens het boodschappen doen. Heel leuk allemaal, maar nu is het wel genoeg. Natuurlijk ben ik trots. Het moet even tot je doodringen, maar als je het later op televisie ziet, en ik heb hem al wat keren zien langskomen, denk je: heel mooi, heel speciaal. Ik koester het.'

Kreeg hij door deze goal zelfs het publiek van Charlton op de banken in The Valley, hij wil proberen om zaterdag met het Nederlands elftal het Bulgaarse publiek stil te krijgen in Sofia. 'Ik geniet van van de vijandige ambiance, van al die mensen, die tegen je zijn, om die vervolgens stil te krijgen. Gebeurde met Arsenal in Zagreb', verwees de Oranje-international naar het voorrondeduel in de Champions League, dat Arsenal met 3-0 won van Dinamo dankzij een uitblinkende Van Persie.


het leuke is dat mark van hintum hem minder mooi vond (als analist op sport1)omdat hij de bal namelijk vol met zijn scheenbeen raakte ipv met zijn voet, en daardoor was het ook een beetje een geluks goal aldus de "kenner"
:wink:


- Bumme - 06-10-2006

Ricochan Wrote:het leuke is dat mark van hintum hem minder mooi vond (als analist op sport1)omdat hij de bal namelijk vol met zijn scheenbeen raakte ipv met zijn voet, en daardoor was het ook een beetje een geluks goal aldus de "kenner"
:wink:

Ik sluit mij aan bij Van Hintum! Was zeker een mooie goal maar het feit dat de bal deels op zijn scheen kwam en het meespringen van de verdediger maakte toch dat het er niet supermooi uitzag.
Van mij krijgt deze goal een 8,5 (dus bijvoorbeeld achter Maxi Rodriquez, Bergkamp vs Argentinie, Van Basten 88)


- Dugarry - 06-10-2006

Ravage na oefenduel FC Utrecht-Marokko

Uitgegeven: 6 oktober 2006 11:26
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 11:44

AMSTERDAM - De politie heeft donderdag 25 aanhoudingen verricht tijdens en na de oefenwedstrijd tussen FC Utrecht en Marokko. Na het vriendschappelijke duel werden geparkeerde auto's en stadsbussen vernield en werden ruiten ingegooid van huizen nabij het stadion Galgenwaard.

In het stadion werden tientallen stoeltjes vernield. De rust keerde pas na middernacht terug.


FC Utrecht won de wedstrijd tegen het Marokkaanse nationale elftal met 3-2. Treffers aan Utrechtse zijde kwamen op naam van Kruys, Douglas en Van Steensel. Voor Marokko scoorden Chamakhi en Bouhkari.


- Ricochan - 06-10-2006

tsja......


- waf - 06-10-2006

Dugarry Wrote:Ravage na oefenduel FC Utrecht-Marokko

Uitgegeven: 6 oktober 2006 11:26
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 11:44

AMSTERDAM - De politie heeft donderdag 25 aanhoudingen verricht tijdens en na de oefenwedstrijd tussen FC Utrecht en Marokko. Na het vriendschappelijke duel werden geparkeerde auto's en stadsbussen vernield en werden ruiten ingegooid van huizen nabij het stadion Galgenwaard.

In het stadion werden tientallen stoeltjes vernield. De rust keerde pas na middernacht terug.


FC Utrecht won de wedstrijd tegen het Marokkaanse nationale elftal met 3-2. Treffers aan Utrechtse zijde kwamen op naam van Kruys, Douglas en Van Steensel. Voor Marokko scoorden Chamakhi en Bouhkari.

die utrechtsupporters krijgen een steeds slechtere naam zo. :waf:


- Flixieluv - 06-10-2006

waf Wrote:die utrechtsupporters krijgen een steeds slechtere naam zo. :waf:

:lol: :lol:


- Mukkus - 09-10-2006

Debutant Fortuna haakt ernstig geblesseerd af

9/10/2006 11:06

Danny Schreurs heeft zijn competitiedebuut voor Fortuna Sittard moeten bekopen met een ernstige blessure. Zeven minuten nadat hij vrijdag tegen Cambuur Leeuwarden (2-1 nederlaag) was ingevallen voor Brahim Bouhadan moest de negentienjarige aanvaller alweer van het veld met een knieblessure.
De eerste diagnose luidt dat Schreurs de kruisband in zijn rechterknie heeft gescheurd. Mocht die indruk juist zijn, dan staat hij een half jaar buitenspel. Schreurs was vorige maand uitblinker aan Nederlandse zijde tijdens het wereldkampioenschap voor spelers met een licht verstandelijke handicap in Duitsland.


- de nieuwe - 10-10-2006

Hebben die ook een coach met een lichte verstandelijke handicap?


- Tripplexxx - 10-10-2006

Daphne Bunskoek betrokken bij ongeval
Daphne Bunskoek heeft maandag RTL Boulevard niet gepresenteerd, wegens een verkeersongeval dat zij zaterdag had.

In overleg met RTL besloot zij van de presentatie af te zien, aldus de omroep. Jeroen Latijnhouwers verving haar.

Traumateam
Bunskoek kwam zaterdagavond rond half tien in Amsterdam op de Europaboulevard met haar auto in botsing met een 20-jarige bromfietser. Die raakte zwaargewond, aldus de politie. Diverse hulpdiensten, waaronder een traumateam, verleenden eerste hulp. Het slachtoffer werd in kritieke toestand naar een ziekenhuis vervoerd. Inmiddels is zijn toestand stabiel.

Onderzoek
Bunskoek zelf raakte niet gewond. Zij kon na het afleggen van een verklaring naar huis. De politie doet onderzoek naar de toedracht van het ongeval. In verband met de aanrijding werd een deel van de buitenring van de Ringweg afgesloten. Na enkele uren werd de weg weer vrijgegeven. De politie heeft wel te kennen gegeven dat Daphne geen alcohol op had.


- Tripplexxx - 10-10-2006

Quote:Snookerspeler Hunter overleden
Paul Hunter is maandag op 27-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker.

De 'Beckham van het groene laken' was één van de beste snookerspelers van de afgelopen jaren. De Engelsman won onder meer drie keer de Masters, twee keer het Welsh Open en één keer het British Open.

In 2003 ging de WK-finale net aan zijn neus voorbij. Hij verloor in de halve eindstrijd met 17-16 van Ken Doherty. Op de wereldranglijst bereikte Hunter de vijfde plaats.

:cry:


- FC Wageningen - 10-10-2006

Tripplexxx Wrote:Daphne Bunskoek betrokken bij ongeval
Wat een nieuws... Xtragaap4de

Deze er ook maar opgooien dan:

Bevalling op vluchtstrook A10

Uitgegeven: 10 oktober 2006 08:45
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2006 08:57

AMSTERDAM - Op de vluchtstrook langs de A10 buitenring is dinsdagochtend om 08.11 uur een meisje ter wereld gekomen. Dat meldde een woordvoerder van de politie. Politie en ambulance waren in de ochtendspits uitgerukt voor spoedhulp, maar de vader heeft volgens de zegsman het meeste werk verricht.

De bevalling vond plaats op de vluchtstrook bij de afslag Duivendrecht. Moeder en kind maken het volgens de politie goed. Ze zijn naar een ziekenhuis vervoerd.


- Bocaloca - 10-10-2006

Tripplexxx Wrote:
Quote:Snookerspeler Hunter overleden
Paul Hunter is maandag op 27-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker.

De 'Beckham van het groene laken' was één van de beste snookerspelers van de afgelopen jaren. De Engelsman won onder meer drie keer de Masters, twee keer het Welsh Open en één keer het British Open.

In 2003 ging de WK-finale net aan zijn neus voorbij. Hij verloor in de halve eindstrijd met 17-16 van Ken Doherty. Op de wereldranglijst bereikte Hunter de vijfde plaats.

:cry:

Zeer triest. Zo jong. :cry:
Zeer goede snookerspeler, en niet zo'n standaard zuurpruim


- goa - 10-10-2006

Shit zeg ik dacht eigenlijk dat die hersteld was! Sad


- goa - 10-10-2006

de nieuwe Wrote:Hebben die ook een coach met een lichte verstandelijke handicap?

Je bedoelt met "ook": net als de reguliere bondscoach?


- Bocaloca - 10-10-2006

goa Wrote:Shit zeg ik dacht eigenlijk dat die hersteld was! Sad

Dat dacht ik ook in eerste instantie.
Hij speelde toch regelmatig weer wedstrijden ook?


- gittermaster - 10-10-2006

ai Sad rip
Pijnlijk om te horen dit soort berichten...


- Ricochan - 10-10-2006

:|


- Stiene - 10-10-2006

Voetballer wordt in neus gebeten door trainer

FRANEKER (ANP) - Voetballer Christaan de Jong van voetbalvereniging Stiens is zondagmiddag door trainer Niels Overweg van opponent Franeker in zijn neus gebeten. De wedstrijd in de derde klasse B van het amateurvoetbal is daarop in de rust gestaakt.
De Jong heeft maandag bij de politie aangifte gedaan tegen oud-voetbalinternational Overweg, aldus aanvoerder Allard Valkema van Stiens


- Dugarry - 10-10-2006

:razz:


- Bor de Wolf - 10-10-2006

Dugarry Wrote::razz:

Is je toetsenbord weer stuk?


- Ricochan - 10-10-2006

Bor de Wolf Wrote:
Dugarry Wrote::razz:

Is je toetsenbord weer stuk?


Nee hij was weer met zijn pielemuisje aan het spelen...


- Balthazar - 10-10-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=MU3VMuEAxY0">http://www.youtube.com/watch?v=MU3VMuEAxY0</a><!-- m -->


Dit is wel heel ziek...


- Winstonicus - 10-10-2006

:eeeek: wous zeg