The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Gerben Zonderland - 11-10-2006

Bocaloca Wrote:Zou het niet weten Gezo, dat doen ze bij mij nooit

Jij neukt alleen blinde vrouwen?


- Bor de Wolf - 11-10-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Zou het niet weten Gezo, dat doen ze bij mij nooit

Jij neukt alleen blinde vrouwen?

Boca is Lionel!

[Image: lionel.JPG]


- FC Petr - 13-10-2006

'R. Koeman heeft Maxwell op verlanglijstje'
Gepubliceerd op 13-10-06 om 10:26 door Stefan Ashouwer
Voormalig-Ajacied Maxwell zou in de interesse staan van PSV. Ronald Koeman zou de linksback hoog op zijn verlanglijstje hebben staan, dat meldt Voetbal International.

"Maxwell is niet alleen een fantastische jongen, maar ook een fantastische voetballer. Mocht de kans ooit aanwezig zijn om Maxwell te halen, dan sta ik daar voor open", aldus Koeman.

Op dit moment staat Maxwell onder contract in Italië bij Internazionale maar komt daar weinig tot niet aan spelen toe. Zijn coach Roberto Mancini maakte dit seizoen pas twee keer gebruik van hem. Het afgelopen seizoen speelde de Braziliaan ook zelden vanwege een vervelende knieblessure.


- de nieuwe - 13-10-2006

'Nieuwe sterke man dient zich aan voor Feyenoord'

13/10/2006 20:00

Feyenoord staat voor een drastische verandering. Volgens VI-hoofdredacteur Johan Derksen heeft in de persoon van Steven Rottier een nieuwe sterke man aangediend die de Rotterdamse club wil overnemen.

'Een bijzondere integere man, en zeker kredietwaardig', vertelde Johan Derksen in Voetbal Insite over de mogelijk nieuwe sterke man voor Feyenoord. Volgens de hoofdredacteur van Voetbal International weet de Rotterdamse club nog van niets. Rottier zou zich op de achtergrond willen houden, maar een team neerzetten om Feyenoord te leiden.

Voorzitter van de raad van commissarissen Jorien van den Herik liet eerder in VI weten bereid te zijn zijn functie ter beschikking te stellen. 'Alleen voor mensen die kunnen aangeven wat ze met Feyenoord van plan zijn en die over geld beschikken.'


- Ricochan - 14-10-2006

Ten Care is helemaal gek geworden, nu wil hij gewoon dat spelers gaan bedanken voor Jong Oranje als ze een EK kunnen spelen !!! Laat hij ze dan lekker rust in de competitie geven...


Ten Cate waarschuwt: 'We vermoorden talent'

14/10/2006 15:22

Henk ten Cate hoopt dat Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro en Ryan Babel komende zomer niet in actie komen namens Jong Oranje tijdens het EK dat in Nederland wordt georganiseerd. 'Als we zo doorgaan, zijn die jongens over een paar jaar opgebrand.'
Ten Cate vindt dat er te veel wordt geëist van de jonge spelers, die zowel voor het Nederlands elftal als voor Jong Oranje kunnen uitkomen. 'Zonder dat ik kritiek wil leveren op Foppe de Haan, zie ik het nut van al die prestigetoernooien niet in. Internationale ervaring doen spelers van Ajax of PSV ook wel bij hun club op. Jong Oranje lijkt me meer iets voor spelers die een rustiger programma hebben.'

'Ik weet wel dat ik me als clubcoach behoorlijk egocentrisch opstel, maar ik denk ook aan de spelers die al drie jaar over de kling worden gejaagd. Eigenlijk moet ik er een paar drie weken naar de Canarische Eilanden sturen, maar dat is geen optie. Ik kan Emanuelson momenteel maar een dag per week belasten. Zijn we dan nog aan het opleiden.'

Emanuelson en Babel maakten deze week nog deel uit van de selectie van bondscoach Marco van Basten. Maduro ontbreekt al enige tijd bij Oranje omdat hij met een vormcrisis kampt én omdat hij te kampen heeft met overbelasting. De middenvelder maakte nog wel deel uit van de WK-selectie.

'Ik kan alleen hopen dat die spelers bedanken voor Jong Oranje. Je moet altijd uitgaan van de gezondheid van de voetballers, want op deze manier vermoorden we talent. Aan die eeuwige discussie over de bomvolle kalender kun je pas een eind maken als spelers zelf een keer massaal een statement maken.'


- T00L - 14-10-2006

Wat is er zo vreemd aan dat Ten Cate opkomt voor de belangen van zijn club? Zij betalen het salaris van die spelers, niet de KNVB


- Keyzer - 14-10-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=6BMMw3di9d0">http://www.youtube.com/watch?v=6BMMw3di9d0</a><!-- m -->


- Hoef - 14-10-2006

Jahaaa, al lang op TV geweest en bovendien verkeerde topic


- Gerben Zonderland - 15-10-2006

Quote: 120 Teletekst zo 15 okt
***************************************
Kort binnenlands nieuws

***************************************
` In een bioscoop in Amsterdam-Zuidoost
is vanochtend het lichaam gevonden van
een man.Hij was gisteren naar een feest
in de Heineken Music Hall geweest.Hij
werd daar verwijderd en zou geprobeerd
hebben om via de bioscoop weer binnen
te gaan,maar zakte door het plafond.

Keyzer, leef je nog? Ik dacht dat je op dieet was... :eeeek:


- Treesong - 15-10-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote: 120 Teletekst zo 15 okt
***************************************
Kort binnenlands nieuws

***************************************
` In een bioscoop in Amsterdam-Zuidoost
is vanochtend het lichaam gevonden van
een man.Hij was gisteren naar een feest
in de Heineken Music Hall geweest.Hij
werd daar verwijderd en zou geprobeerd
hebben om via de bioscoop weer binnen
te gaan,maar zakte door het plafond.

Keyzer, leef je nog? Ik dacht dat je op dieet was... :eeeek:


Undecided


- Gerben Zonderland - 16-10-2006

Quote:Spaans debuut voor zoon Neeskens
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 16 oktober om 17:15

Armand Neeskens, de zoon van Johan Neeskens, heeft afgelopen weekeinde zijn debuut gemaakt in het Spaanse clubvoetbal. De 9-jarige Armand hielp zijn club Hospitalet aan een 9-0 zege.

Armand zou net als zijn vader over een flinke dosis voetbaltalent beschikken. Afgelopen zomer kon hij overstappen naar de voetbalacademie van FC Barcelona, maar zijn vader vreesde een hype rond zijn zoon en koos voor het rustieke Hospitalet.

Armand is overigens een linksbenige middenvelder.



- gittermaster - 17-10-2006

Van Hooijdonk stopt vanwege generatiekloof

17/10/2006 9 :45

Pierre van Hooijdonk is bezig aan zijn laatste seizoen. De aanvaller van Feyenoord heeft te veel problemen met de generatiekloof en wil een zuur afscheid voor zijn.
'Voetbal is nog steeds een hobby voor me. Ik train nog elke dag met een glimlach op mijn gezicht en Feyenoord betekent echt veel voor me', zegt Van Hooijdonk in de Feyenoord Krant. 'Daarom wil ik niet het moment afwachten waarop dat plezier is verdwenen.'

Van Hooijdonk, die bezig is aan zijn tweede periode in De Kuip, spreekt in Sportweek onder meer over het generatieconflict als een van de redenen. 'Ik stel voor mezelf bepaalde eisen aan het spelen bij een topclub. De groep die er hetzelfde over denkt, is helaas niet zo groot. Ik heb nog wel plezier. Alleen is de meetlat gezakt naar een punt waarvan ik denk: nee, het hoeft voor mij niet meer.'

Van Hooijdonk is bezig aan zijn achttiende seizoen. Na zijn profdebuut bij RBC Roosendaal in 1989 speelde de 36-jarige aanvaller voor NAC Breda, Celtic, Nottingham Forest, Vitesse, Benfica, Fenerbahçe en Feyenoord. In totaal heeft Van Hooijdonk 530 competitiewedstrijden achter de rug, waarin hij 330 doelpunten op zijn naam zette.

Van Hooijdonk staat niet alleen bekend om zijn doelpunten. De oud-international maakt van zijn hart geen moordkuil en kan slecht leven met mensen die hun afspraken niet nakomen. Dat leverde hem in het verleden de nodige conflicten op, die hem onder meer een koel afscheid bij Celtic, Nottingham Forest en Fenerbahçe opleverde.


- Keyzer - 17-10-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote: 120 Teletekst zo 15 okt
***************************************
Kort binnenlands nieuws

***************************************
` In een bioscoop in Amsterdam-Zuidoost
is vanochtend het lichaam gevonden van
een man.Hij was gisteren naar een feest
in de Heineken Music Hall geweest.Hij
werd daar verwijderd en zou geprobeerd
hebben om via de bioscoop weer binnen
te gaan,maar zakte door het plafond.

Keyzer, leef je nog? Ik dacht dat je op dieet was... :eeeek:

Ik was zaterdag in Ahoy' bij P!nk...


- Saartje - 17-10-2006

Benelux to bid for 2018 World Cup finals

By Darren Ennis

BRUSSELS, Oct 16 (Reuters) - Belgium, the Netherlands and Luxembourg will formally apply in January to host the 2018 World Cup finals, the man in charge of the bid told Reuters on Monday.

Alain Courtois, a member of the Belgian parliament and the man in charge of delivering the project, has received approval from all three associations, the governments and local authorities.

ADVERTISEMENT


"At the moment, we are just awaiting the outcome of the elections in the Netherlands next month, but after that we should be in a position go ahead in the new year," he said.

Courtois was tournament director when Belgium and the Netherlands jointly hosted the 2000 European championship in 2000, the first European finals to make a profit.

Australia, England, Mexico and Spain have all expressed an interest in staging the 2018 Cup. Bids remain open until 2010.

South Africa will host soccer's biggest event in four year's time while Brazil are favourites to be awarded the tournament in 2014.

Courtois said he was confident of seeing off bids from England, Italy or France.

"We will have brand new new stadiums here in Brussels, Bruges and Antwerp while the Dutch already have world class arena which will just need tweaking, so I think we are in the strongest position," Courtois said.

He said he was unconcerned by comments made by Sepp Blatter, president of soccer's world governing body FIFA, when he said he no longer supported the idea of joint bids for the finals in a reference the 2002 finals hosted by Japan and Korea.

"Benelux is one political institution, therefore it is one bid with one organisation, not like Japan and Korea which had two separate committees," Courtois said.


- Gerben Zonderland - 17-10-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote: 120 Teletekst zo 15 okt
***************************************
Kort binnenlands nieuws

***************************************
` In een bioscoop in Amsterdam-Zuidoost
is vanochtend het lichaam gevonden van
een man.Hij was gisteren naar een feest
in de Heineken Music Hall geweest.Hij
werd daar verwijderd en zou geprobeerd
hebben om via de bioscoop weer binnen
te gaan,maar zakte door het plafond.

Keyzer, leef je nog? Ik dacht dat je op dieet was... :eeeek:

Quote:'Gerben geweigerd om drugs'

Van onze verslaggevers

AMSTERDAM - Vrienden van de man die zondagnacht in het Pathé theater overleed toen hij door een plafond zakte, hebben tegen de politie verklaard dat hij bij de naastgelegen Heineken Music Hall was geweigerd omdat hij drugs bij zich had.

Het slachtoffer is Gerben de Haan, een 21-jarige student lichamelijke opvoeding uit het Friese Ouwster-Nijega. Na de weigering bij het hardstyle dansfeest Qlubtempo in de Music Hall in Zuidoost probeerde De Haan via een nooduitgang en het trappenhuis van het naastgelegen Pathé-theater toch in de feestzaal te komen, niet wetende dat er geen verbinding is tussen beide gebouwen.

Het Pathé-plafond hield zijn gewicht niet, waardoor hij naar beneden stortte. De student maakte een val van vijf meter. De politie gaat uit van een ongeval. Op het lichaam van De Haan wordt geen sectie verricht. ''Vrienden hebben gezegd dat hij was geweigerd vanwege drugs,'' aldus een woordvoerder.

De Haan was zaterdagavond met een groepje feestvierders uit Friesland naar Amsterdam gekomen. De club arriveerde met een busje om ongeveer twee uur 's nachts in Zuidoost, zegt Paul Stiekema, directeur van de Heineken Music Hall. ''Vrij laat.''

Stiekema heeft niet kunnen achterhalen waarom De Haan is geweigerd. ''Het meest logische is dat hij werd geweigerd omdat hij geen toegangskaart had. Dan ontstaat meestal weinig discussie. Wordt iemand geweigerd vanwege drugs, dan komt er een leidinggevende bij. Dat is in dit geval niet gebeurd. Ook zijn medefeestvierders hebben geen stampij gemaakt. Volgens mij is hij als enige van het groepje geweigerd.''

Iemand weigeren - ook al is hij onder invloed van alcohol of drugs - die in het bezit is van een kaartje, gaat niet zo makkelijk, aldus Stiekema.

Volgens Stiekema konden bewakers zich de man wel herinneren, doordat hij een witte slagersjas met blauw geverfde knopen aanhad.

Het komt volgens Stiekema vaker voor dat mensen zonder toegangsbewijs voor de deur staan. ''Ze denken dat ze er toch nog in kunnen. Dit feest was stamp-uitverkocht.''

De dood van De Haan is hard aangekomen in Ouwster-Nijega. ''Dit is verschrikkelijk,'' aldus voorzitter Minne Wietsma van dorpsvereniging. Plaatselijk Belang. ''Ons dorp telt 450 inwoners. Iedereen kent iedereen. De verslagenheid is groot.''

De Haan had het cios in Heerenveen afgerond en zou naar de lerarenopleiding Academie voor Lichamelijke Opvoeding in Groningen (alo) gaan, zegt Wietsma.

Student De Haan was een muziekliefhebber. ''Hij was een hobby-deejay en was met geluidsinstallaties bezig.''

Ook Wietsma heeft gehoord dat De Haan werd geweigerd vanwege drugs. ''Hoe dan ook, dit is een tragedie. Hij was 21, in de bloei van zijn leven.''

De uitvaart van De Haan is vrijdag. Wietsma: ''Dan ligt het hele dorp stil. Bij het dorpshuis, waar 180 man in kunnen, worden waarschijnlijk schermen geplaatst.''

#-o Wat een vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag verhaal...


- gittermaster - 17-10-2006

Quote:'Gerben geweigerd om drugs'
Nu begrijp ik waarom jij zo betrokken bent bij dit verhaal


- Treesong - 17-10-2006

Typisch geval van 'opgeruimd staat netjes' Hakkuh


- Berend Botje - 17-10-2006

Wietsma, Stiekema, drugs? Lijkt me geen zuivere koffie.


- Gerben Zonderland - 17-10-2006

Treesong Wrote:Typisch geval van 'opgeruimd staat netjes' Hakkuh

"Mag ik van u: 1 veger en blik?"


- Treesong - 17-10-2006

Berend Botje Wrote:Wietsma, Stiekema, drugs? Lijkt me geen zuivere koffie.

1 ding is zeker: er is geen groot gymleraar aan verloren gegaan... een val van 5 meter pfff


- FC Petr - 17-10-2006

:cry: Triest om zo aan je einde te komen.


- Ricochan - 17-10-2006

Sjit happens...


- Berend Botje - 17-10-2006

[Image: fatfreddy.jpg]


- Ricochan - 18-10-2006

De avonturen van Dikkie Dik


Advocaat hoopte op aanbieding van PSV
Door: Jeroen de Laat
18/10/2006 12:10


Dick Advocaat baalt dat PSV afgelopen zomer niet bij hem heeft aangeklopt. De trainer had graag de opvolger willen worden van Guus Hiddink.

"Ik had gehoopt op PSV, maar ik ben niet gevraagd", aldus Advocaat in de VI. De Eindhovense club koos uiteindelijk voor Ronald Koeman. Naast die teleurstelling, bekende de Haagse oefenmeester ook graag nog ooit een land onder zijn hoede te nemen. "Nu ik hier in Zenith 24 uur per dag bezig ben en al die vliegreizen maak, dan denk ik nú dat bondscoach zijn helemaal niet verkeerd is. Het lijkt me leuk om nog een keer bondscoach te zijn, maar niet bij het Nederlands elftal, want dat gaat niet meer. Daarvoor is er al te veel gebeurd."


- Gerben Zonderland - 18-10-2006

Quote:Man van Martinitoren gesprongen

Uitgegeven: 18 oktober 2006 13:56
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2006 15:09

GRONINGEN - Een nog onbekende man is woensdagmiddag van de Martinitoren in het centrum van Groningen gesprongen. Dat heeft de politie woensdag gemeld. De man overleefde het niet. Het incident vond plaats voor het oog van tientallen mensen.

De man is volgens een woordvoerder van de politie van de eerste trans aan de achterkant van de toren gesprongen. De politie vermoedt dat het om zelfdoding gaat, maar sluit een misdrijf nog niet uit. De omgeving is afgezet en er vindt sporenonderzoek plaats.


Het Dagblad van het Noorden meldt dat de hulpdiensten snel ter plekke waren. De traumaheli landde op de Grote Markt, en steeg een half uur na aankomst zonder het slachtoffer weer op.

Boven in de toren is een tas aangetroffen. Het is nog niet duidelijk of deze van de man was. Enkele getuigen zijn door de politie opgevangen.

Duw

Het is niet de eerste keer dat iemand van de Martinitoren valt. In april 2004 viel een 20-jarige man uit Assen van de toren, waarna een 24-jarige vrouw een jaar later bekende hem te hebben geduwd. De Martinitoren is 97 meter hoog.

Wees maar niet bang! Ik was het niet. :wink: Ben ook nog maar 1 keer boven geweest, maar drink wel regelmatig was bij de Kosterij en het was vandaag mooi weer, maar glucklicherweise zat ik thuis... :-&


- Bocaloca - 18-10-2006

Jammer je bent er nog Sad :wink:


- Balthazar - 18-10-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Man van Martinitoren gesprongen

Uitgegeven: 18 oktober 2006 13:56
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2006 15:09

GRONINGEN - Een nog onbekende man is woensdagmiddag van de Martinitoren in het centrum van Groningen gesprongen. Dat heeft de politie woensdag gemeld. De man overleefde het niet. Het incident vond plaats voor het oog van tientallen mensen.

De man is volgens een woordvoerder van de politie van de eerste trans aan de achterkant van de toren gesprongen. De politie vermoedt dat het om zelfdoding gaat, maar sluit een misdrijf nog niet uit. De omgeving is afgezet en er vindt sporenonderzoek plaats.


Het Dagblad van het Noorden meldt dat de hulpdiensten snel ter plekke waren. De traumaheli landde op de Grote Markt, en steeg een half uur na aankomst zonder het slachtoffer weer op.

Boven in de toren is een tas aangetroffen. Het is nog niet duidelijk of deze van de man was. Enkele getuigen zijn door de politie opgevangen.

Duw

Het is niet de eerste keer dat iemand van de Martinitoren valt. In april 2004 viel een 20-jarige man uit Assen van de toren, waarna een 24-jarige vrouw een jaar later bekende hem te hebben geduwd. De Martinitoren is 97 meter hoog.

Wees maar niet bang! Ik was het niet. :wink: Ben ook nog maar 1 keer boven geweest, maar drink wel regelmatig was bij de Kosterij en het was vandaag mooi weer, maar glucklicherweise zat ik thuis... :-&

is dat lekker?


- Gerben Zonderland - 18-10-2006

Balthazar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Wees maar niet bang! Ik was het niet. :wink: Ben ook nog maar 1 keer boven geweest, maar drink wel regelmatig was bij de Kosterij en het was vandaag mooi weer, maar glucklicherweise zat ik thuis... :-&

is dat lekker?

Heerlijk! Smaakt naar honing! :8:


- waf - 18-10-2006

Quote:Ado Den Haag keeper Stefan Postma die onder meer onder de lat stond bij FC Utrecht, De Graafschap en Aston Villa, heeft een tijdje geleden samen met zijn vriendin een sexvideo gemaakt. Op deze video wordt hij door zijn vriendin genomen met een strap-on dildo: http://en.wikipedia.org/wiki/Strap-on_dildoDe video is hier te bekijken:http://www.totallycrap.com/videos/v...tma_sexvideo/NL

:eeeek: willen iemand ff kijken?

pluk ik van een feyenoordforum. ik heb het zelf nog niet gezien...


- Treesong - 18-10-2006

waf Wrote::eeeek: willen iemand ff kijken?

pluk ik van een feyenoordforum. ik heb het zelf nog niet gezien...

Pfff, durf je niet of ben je bang dat je vrouw/baas het ziet? :waf: