The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Scumpie - 18-10-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://video.google.nl/videoplay?docid=1794858634241171204&pr=goog-sl">http://video.google.nl/videoplay?docid= ... pr=goog-sl</a><!-- m -->

Zie hier wat wassenaarse vriendjes die in de voorste metro zaten in Rome. Één van hen heeft zijn kaak gebroken.


- waf - 18-10-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote::eeeek: willen iemand ff kijken?

pluk ik van een feyenoordforum. ik heb het zelf nog niet gezien...

Pfff, durf je niet of ben je bang dat je vrouw/baas het ziet? :waf:

hehe, nee, kon daar geen filmpjes kijken. dit is het bericht van geenstijl.nl.

ben opeens wel minder geinteresseerd in het fimpje...

Quote:Stefan Postma, wie kent hem niet. Meneer probeert tegenwoordig het doel schoon te houden van ADO Den Haag. Hij begon zijn profcarrière overigens in Utrecht, om via de Graafschap in 2002 in Engeland te belanden. Dit seizoen keerde hij terug naar ons land. Hij was wel een beetje uitgekeken overzee. Lees meneer verliet met de strap-on staart tussen de benen in allerijl het eiland. Hij was namelijk het lachertje geworden van de Premier League. Zo blijkt de ADO-goalie nogal een liefhebber te zijn van anale seks. Nee, niks geen heaumeau, gewoon je vriendin een strap-on aanmeten. Beetje vervelend alleen dat diezelfde dame de beelden hiervan per opbod wilde verkopen. Postma wist erger te voorkomen door zelf het hoogste bod uit te brengen op de gewraakte DVD. Tenminste, dat dacht hij. Want bilmaatje had nog een kopietje. Stefan, buk je even (NSFW)...

http://www.thedugout.tv/community/showthread.php?t=10025

wel een geestig forum: 'hij kan beter in griekenland gaan voetballen cry


- T00L - 18-10-2006

topic is zo te zien verwijderd...


- Ricochan - 19-10-2006

Stefan Postma, wie kent hem niet. Meneer probeert tegenwoordig het doel schoon te houden van ADO Den Haag. Hij begon zijn profcarrière overigens in Utrecht, om via de Graafschap in 2002 in Engeland te belanden. Dit seizoen keerde hij terug naar ons land. Hij was wel een beetje uitgekeken overzee. Lees meneer verliet met de strap-on staart tussen de benen in allerijl het eiland. Hij was namelijk het lachertje geworden van de Premier League. Zo blijkt de ADO-goalie nogal een liefhebber te zijn van anale seks. Nee, geen heaumeau, gewoon je vriendin een strap-on aanmeten. Beetje vervelend alleen dat diezelfde dame de beelden hiervan per opbod wilde verkopen. Postma wist erger te voorkomen door zelf het hoogste bod uit te brengen op de gewraakte DVD. Tenminste, dat dacht hij. Want z'n bilmaatje had nog een kopietje. Stefan, buk je even (via) oh en NSFW...

Pritt Stift | 18-10-06 | 18:21 | Link | Comments (366)


het filmpje staat op geenstijl.nl ik heb het net bekeken :eeeek:


- Ekslem - 19-10-2006

:eeeek: , gadver


- Ricochan - 19-10-2006

en nog een dik wijf ook...


- gittermaster - 19-10-2006

Marcel koopt krantjes

'Kun je mij één ding beloven?', lachte Marcel Boekhoorn vanochtend in de espressobar van de Hilton Apollolaan. 'Ik sta toch wel hoger dan Beatrix op jullie 500?' 'Nog 13 nachtjes slapen Marcel,' plaagde ik, en zag achter mij Ton aan de Stegge door de draaideur lopen. De deal was beklonken, de commissarissen van PCM zijn om voor een samenwerking die rustig bizar mag heten.

Laat Boekhoorn rustig slapen, intussen kunnen Pieter Broertjes en al die honderden andere PCM'ers wakker liggen van wat de mediadeal van het jaar zal zijn. PCM sluit een niet-aanvalsverdrag met de gevreesde entrepreneur en mediatycoon in wording. In ruil voor 49 procent van de aandelen in een nog niet bestaande krant, verzekert Boekhoorn zich van goedkoop drukken en distribueren. Winst maakt-ie sowieso al, want aan de advertentiekant heeft Boekhoorn even wat grote zakenvrienden gebeld. Klaar is Marcel.

In één woord: on-ge-lo-fe-lijk. Nu even afwachten wat deze tsunami binnen het laatste rood-conservatieve bolkwerk van Nederland te weeg gaat brengen. Gokje: er onstaat een mini-revolte op de Wibautstraat, er vliegen her en der wat hoofdredacteuren uit (Broertjes, net aan de lijn: 'Pfoeh, ik heb mijn nek wel uitgestoken ja ...') en Apax verkoopt óf NRC Handelsblad voor minimaal driehonderd miljoen óf dropt de linkse lastpakken van Trouw en de Volkskrant. En het AD? 20 Miljoen verlies, laat maar, ten dode opgeschreven, dus naar Wegener. Eigenlijk heb je als argeloze lezer nog maar één mijmering: het geld is binnen, maar hoe goed wordt die gratis krant nu?


De beste man was eerst van plan zelf een krant op te zetten, maar doet t nu op deze manier. Ben erg benieuwd wat de gevolgen zullen zijn.


- waf - 20-10-2006

Quote:Gelezen bij reacties in het AD:

Hebben ze tenminste 1 "sterspeler" bij ADO
Hij wou als keeper natuurlijk ook wel eens gedekt worden
Snap nu wel waarom hij altijd sluitpost wilde worden
stephanus postma



- Ekslem - 20-10-2006

:lol:


- Ricochan - 20-10-2006

Balkenende boos Onze grote leider is boos. Nou zeg maar gerust woedend. Jan Peter was gisteravond te gast bij Paul & Witteman. Wat u echter niet zag, was dat onze premier direct na de uitzending stampvoetend de studio verliet. Wat maakte JP zo verschikkelijk kwaad dan? Was het dat onophoudelijke getutoyeer van knuffel-Marokkaan Ali B misschien. Petmans heeft zijn cd-release gepland in de verkiezingsperiode. Uitgekiende shizzle, want nu kan hij aanschuiven bij de groten der aarde. Zoals Jan Peter. En dat is voor Jan Peter best een opgave. Het was dan ook GeenStijl dat Paul en Witteman aan het slot van de uitzending onze premier zonodig weer even moesten neerzetten als een lul met vingers. “Ja! Ik vind dit geen manier van werken. Dit was niet afgesproken,” aldus een zichtbaar aangeslagen Balk. Dat is nu het mooie van live TV...


- FC Petr - 20-10-2006

Blaas je pop nou maar op en ga ermee in een hoekje knuffelen. :roll:


- Marshall - 20-10-2006

Moet wel zeggen dat ik het gezien en dat die Ali B. best een authentieke Marokkaanse opvoeding kan gebruiken. Fukking rechtop zitten, pet af aan tafel en gewoon netjes meneer zeggen tegen Balkenende... Fukking knuffel-allochtonen ook altijd!


- Hoef - 20-10-2006

VI Wrote:20/10/2006 19:17

PSV vindt het niet nodig één front te vormen met Ajax bij het afstaan van spelers voor vertegenwoordigende elftallen. De Eindhovenaren stellen hun talenten gewoon beschikbaar, vertelde trainer Ronald Koeman.

De Amsterdammers vrezen voor overbelasting van hun beloften. Zo heeft Urby Emanuelson door de verschillende toernooien in de zomer van de Oranje-teams al twee jaar geen vakantie meer gehad.

'Het komt er soms zelfs op neer dat wij spelers bij de club vrij moeten geven zodat ze op tijd fit zijn om weer de volgende interland te kunnen spelen', verduidelijkte Ajax' technisch directeur Martin van Geel deze week nog in VI.

Om de spelers niet te 'vermoorden', zoals Ajax-coach Henk ten Cate het verwoordde, zouden zijn spelers misschien wel bewust moeten bedanken voor Jong Oranje.

Dat probleem leeft bij PSV veel minder. Enerzijds haalt bondscoach Foppe de Haan minder spelers op uit Eindhoven en anderzijds zijn de internationals Ibrahim Afellay en Ismail Aissati lang niet altijd vaste waarden in de hoofdmacht van PS20/10/2006 19:17

PSV vindt het niet nodig één front te vormen met Ajax bij het afstaan van spelers voor vertegenwoordigende elftallen. De Eindhovenaren stellen hun talenten gewoon beschikbaar, vertelde trainer Ronald Koeman.

De Amsterdammers vrezen voor overbelasting van hun beloften. Zo heeft Urby Emanuelson door de verschillende toernooien in de zomer van de Oranje-teams al twee jaar geen vakantie meer gehad.

'Het komt er soms zelfs op neer dat wij spelers bij de club vrij moeten geven zodat ze op tijd fit zijn om weer de volgende interland te kunnen spelen', verduidelijkte Ajax' technisch directeur Martin van Geel deze week nog in VI.

Om de spelers niet te 'vermoorden', zoals Ajax-coach Henk ten Cate het verwoordde, zouden zijn spelers misschien wel bewust moeten bedanken voor Jong Oranje.

Dat probleem leeft bij PSV veel minder. Enerzijds haalt bondscoach Foppe de Haan minder spelers op uit Eindhoven en anderzijds zijn de internationals Ibrahim Afellay en Ismail Aissati lang niet altijd vaste waarden in de hoofdmacht van PSV.

Het gaat toch om spelers die zowel in het NL elftal als in Jong Oranje/Oranje onder X spelen en regelmatig in de basis spelen bij hun club? Wie doet dat bij pusvee? Wat is dit voor nonbericht en waar heeft Koeman het over?

Overigens ben ik het volledig eens met de clubmensen: degene die betaalt (én het risico loopt), mag het uitmaken. Ik zie al gebeuren dat een bankmedewerker iedere maand een paar dagen naar het nationale bankteam gaat waar hij flink wordt uitgeput en zich na die sessie eventueel moet ziekmelden bij zijn eigenlijke werkgever. Dat wordt naar de rechter rennen voor de werkgever om de schade vergoed te krijgen.


- Ricochan - 20-10-2006

(behrens) , assatti, affalay zijn echt wel vast waarden.


- Mukkus - 20-10-2006

Ricochan Wrote:(behrens) , assatti, affalay zijn echt wel vast waarden.

En waar spelen die? Dyslexie United?


- Hoef - 20-10-2006

Ricochan Wrote:(behrens) , assatti, affalay zijn echt wel vast waarden.

Ja, en nu ook de rest van de woorden in mijn vorige bericht lezen...


- Bredanaar - 21-10-2006

Er wordt voorbijgegaan aan het feit dat de waarde van spelers verveelvoudigd wordt wanneer zij voor het Nederlands Elftal geselecteerd worden. Bij een eventuele verkoop spint de club hier dus garen bij.
Gewoon een klotensmoes van Ten Cate. Spelers van clubs als Ajax en AZ spelen weinig tegen echte wereldtoptegenstanders waar ze door ervaring alleen maar beter van kunnen worden.


- waf - 21-10-2006

Bredanaar Wrote:wereldtoptegenstanders

zoals albanie en luxemburg en wit rusland?

de waarde klopt wel. dat is namelijk ook de enige reden dat vanbasten enkelt neuzen selecteert. ten cate gaat nu ff roepen dat hij het niet leuk vindt, maar dat is alleen omdat hij het complot wil bestofwolken.

maar hoef heeft wel gelijk, waar heeftie koeman het over?


- Hoef - 21-10-2006

waf Wrote:
Bredanaar Wrote:wereldtoptegenstanders

zoals albanie en luxemburg en wit rusland?

de waarde klopt wel. dat is namelijk ook de enige reden dat vanbasten enkelt neuzen selecteert. ten cate gaat nu ff roepen dat hij het niet leuk vindt, maar dat is alleen omdat hij het complot wil bestofwolken.

maar hoef heeft wel gelijk, waar heeftie koeman het over?

UIteraard had ik een complot over het hoofd gezien... :wink:


- Bredanaar - 21-10-2006

waf schreef:
Quote:zoals albanie en luxemburg en wit rusland?
:lol: soms zit er wel eens een betere tegenstander tussen zoals Italie of Portugal :razz: :wink:


- Tripplexxx - 21-10-2006

Even een dartnieuwtje; Raymond van Barneveld heeft na zijn manager, zijn begeleider nu ook zijn vrouw Sylvia aan de kant gezet. Ze gaan scheiden en Raymond heeft al een nieuw vrouwtje. De ex van Darryl Fitton, de blonde vrouw die in een ander topic al uitgebreid besproken is :o


- Ekslem - 21-10-2006

Fotootje?


- gittermaster - 24-10-2006

:lol: :lol: :lol:

Keeper op te halen met toegift van een ton

24/10/2006 9 :54

Steaua Boekarest, of beter gezegd voorzitter George Becali, heeft genoeg van Carlos Alberto Fernandes. De Portugese doelman is vanwege zijn blunders niet langer welkom bij de Roemeense club.
Becali zet zelfs een bonus op zijn vertrek. 'Als iemand zich voor hem meldt, trek ik mijn portemonnee en leg ik er zelf 100.000 euro bij', aldus de voormalige spelersmakelaar.

Carlos Fernandes zou volgens Becali de hoofdschuldige zijn voor de nederlagen in de Champions League tegen Olympique Lyon en Real Madrid. 'Ik ben al een beetje bekoeld, maar ik blijf erbij: Fernandes mag weg en ik hoop dat de trainer deze winter een andere keeper haalt.'

Carlos Fernandes was tot aan afgelopen weekend altijd eerste keus bij Steaua. De doelman met Congolese roots staat bekend vanwege zijn fratsen in en buiten het veld. Bij Steaua sloeg hij al eens de camera van een fotograaf kapot toen hij geblesseerd toekeek bij het duel met Standard Luik.

Gelukkig voor Feyenoord heeft ie t daar niet voor t zeggen...


- Ricochan - 24-10-2006

Tripplexxx Wrote:Even een dartnieuwtje; Raymond van Barneveld heeft na zijn manager, zijn begeleider nu ook zijn vrouw Sylvia aan de kant gezet. Ze gaan scheiden en Raymond heeft al een nieuw vrouwtje. De ex van Darryl Fitton, de blonde vrouw die in een ander topic al uitgebreid besproken is :o


dat meen je niet????????!!!!!


- Treesong - 24-10-2006

Het staat in de Privee dus het zal wel zo zijn


- Bocaloca - 24-10-2006

Ricochan Wrote:
Tripplexxx Wrote:Even een dartnieuwtje; Raymond van Barneveld heeft na zijn manager, zijn begeleider nu ook zijn vrouw Sylvia aan de kant gezet. Ze gaan scheiden en Raymond heeft al een nieuw vrouwtje. De ex van Darryl Fitton, de blonde vrouw die in een ander topic al uitgebreid besproken is :o


dat meen je niet????????!!!!!

KUTRECLAME Icon_evil


- gittermaster - 24-10-2006

ouwe snoeperd, hij gaat er in ieder geval niet op achteruit...

[Image: barneveld-sylvia.jpg]

[Image: fitton_vriendin.jpg]


- Saartje - 24-10-2006

da's toch geen foto, da's een vlekje op mijn beeldscherm.... een FOTO willen we zien !! :wink:


- gittermaster - 24-10-2006

ja, ik heb echt mijn uitrste best gedaan, maar kon niets groters vinden...


- Treesong - 24-10-2006

Precies! Nu is het net Kelly-met-de-op-elkaar-geplakte-kipfilets... Dead