The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- waf - 26-10-2006

Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Pi-air staat 2 tegen 1 genoteerd bij de bookies als "het lek"
het bericht komt van nijnatten, het grote vrindje van pi-air.

overigens heeft kuijt vorig jaar al eens gezegd dat er gasten met hun onderbroek onder de douche staan. was ook niet echt nodig om te zeggen...


hmmm kuyt die altijd zegt dat je alles binnenskamers moet houden...

het is maar hoe belangrijk je het maakt natuurlijk. hij mag ook zeggen dat iemand in de kleedkamer zijn voetbalschoenen aantrekt.

maar het huidige bericht is alleen anders omdat anderen ook met hun onderbroek onder de douche gaan staan. maar dat kan ook uit respect zijn. als je al lollig wilt doen, doe je toch een regenjas aan? :wink:


- Berend Botje - 26-10-2006

waf Wrote:Hij mag ook zeggen dat iemand in de kleedkamer zijn voetbalschoenen aantrekt.

Ik zou er ook wat van zeggen als iemand mijn voetbalschoenen zou aantrekken.


- waf - 26-10-2006

Berend Botje Wrote:
waf Wrote:Hij mag ook zeggen dat iemand in de kleedkamer zijn voetbalschoenen aantrekt.

Ik zou er ook wat van zeggen als iemand mijn voetbalschoenen zou aantrekken.

heb jij nog voetbalschoenen berend? dat zijn vast van die bruine voltreffer vick sloffen. wees daar idd maar zuinig op! :wink:


- Marshall - 26-10-2006

Wat een heisa om niks... Dus er douchen spelers bij Feyenoord met een zwembroek aan?!
1. Waarom moet de buitenwereld dit weten?
2. Wat is het probleem?

Laat me raden, dit komt uit of de Telegraaf of het AD (waarbij ik een lichte neiging heb om de laatst genoemde aan te wijzen)?


- Bocaloca - 26-10-2006

[Image: zwembroek%20achterzijde.jpg]

daarom misschien?


- Bor de Wolf - 26-10-2006

daarom:

[Image: AJ481032.jpg]


- waf - 26-10-2006

Marshall Wrote:Wat een heisa om niks... Dus er douchen spelers bij Feyenoord met een zwembroek aan?!
1. Waarom moet de buitenwereld dit weten?
2. Wat is het probleem?

Laat me raden, dit komt uit of de Telegraaf of het AD (waarbij ik een lichte neiging heb om de laatst genoemde aan te wijzen)?

je mist de clou.


- Bocaloca - 26-10-2006

Die mist hij wel vaker


- Aukinho - 26-10-2006

gittermaster Wrote:Yildirim wil niet meer uitkomen voor Oranje

Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 25 oktober om 11:15

Het zal voor Ugur Yildirim blijven voor één optreden in het Nederlands elftal. De buitenspeler van SC Heerenveen stond voor de keuze om voor het Turkse team of Oranje uit te komen. Destijds koos hij voor het Nederlands elftal, maar inmiddels heeft hij besloten niet meer uit te komen voor Oranje.

''Het was leuk om mee te maken, maar dat hoofdstuk ligt achter me. Het is klaar, Oranje is geweest. Ik ben niet anti-Van Basten, maar na mijn debuut heb ik niets meer van hem vernomen. Dat is me erg tegen gevallen," aldus Yildirim in de nieuwe versie van VI.

Of hij spijt heeft met zijn keuze voor Oranje? ''Dat niet, maar ik kreeg na verloop van tijd wel door dat ik beter voor Turkije had kunnen kiezen. Wat mij betreft is de weg vrij naar het Turkse elftal. Ik heb daarover ook al contact gehad met de bondscoach van Turkije. Als hij me uitnodigt, sta ik daarvoor open."

hahahahahahahahha, wil hij nu ook de bommel/nistelrooij gaan uithangen...

zo gek vind ik het niet. hij is destijds van alle kanten aangemoedigd om voor nederland te gaan spelen (iig door de haan, maar ik dacht ook marco zelf), als ie dat dan doet vind ik het idd vreemd dat hij in een mindere periode helemaal niks te horen krijgt. ik vind het sowieso vreemd dat het normaal is dat spelers die niet meer in de selectie zitten niet standaard iets te horen krijgen van de coach.


- waf - 26-10-2006

Aukinho Wrote:
gittermaster Wrote:Yildirim wil niet meer uitkomen voor Oranje

Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 25 oktober om 11:15

Het zal voor Ugur Yildirim blijven voor één optreden in het Nederlands elftal. De buitenspeler van SC Heerenveen stond voor de keuze om voor het Turkse team of Oranje uit te komen. Destijds koos hij voor het Nederlands elftal, maar inmiddels heeft hij besloten niet meer uit te komen voor Oranje.

''Het was leuk om mee te maken, maar dat hoofdstuk ligt achter me. Het is klaar, Oranje is geweest. Ik ben niet anti-Van Basten, maar na mijn debuut heb ik niets meer van hem vernomen. Dat is me erg tegen gevallen," aldus Yildirim in de nieuwe versie van VI.

Of hij spijt heeft met zijn keuze voor Oranje? ''Dat niet, maar ik kreeg na verloop van tijd wel door dat ik beter voor Turkije had kunnen kiezen. Wat mij betreft is de weg vrij naar het Turkse elftal. Ik heb daarover ook al contact gehad met de bondscoach van Turkije. Als hij me uitnodigt, sta ik daarvoor open."

hahahahahahahahha, wil hij nu ook de bommel/nistelrooij gaan uithangen...

zo gek vind ik het niet. hij is destijds van alle kanten aangemoedigd om voor nederland te gaan spelen (iig door de haan, maar ik dacht ook marco zelf), als ie dat dan doet vind ik het idd vreemd dat hij in een mindere periode helemaal niks te horen krijgt. ik vind het sowieso vreemd dat het normaal is dat spelers die niet meer in de selectie zitten niet standaard iets te horen krijgen van de coach.

als van basten iedereen moet bellen die hij ooit heeft opgeroepen, heeft hij een dagtaak. hoewel hij via het prikbord in de aarsrena al veel mensen kan bereiken.

ik vind het wel gek. ik vind het sowieso al gek dat hij 2 paspoorten houdt. maar goed, hij koos voor nederland. weloverwogen, als ik hem toen moest geloven. als hij voor turkije had gekozen, net zoals veel marokkanen voor marokko doen, vind ik dat je je nl paspoort moet inleveren. maar goed, dat deed hij niet. vervolgens komtie in een vormcrisis en dan gaat hij lopen huilebalken? dit is toch de weg van de minste weerstand? hij kan er ook voor kiezen om zijn stinkende best te doen om weer geselecteerd te worden?


- Bocaloca - 26-10-2006

T is gewoon een standaard turk

Lui in het werk, toch geld krijgen en daarbij om alles janken


- Treesong - 26-10-2006

Bocaloca Wrote:T is gewoon een standaard turk

Lui in het werk, toch geld krijgen en daarbij om alles janken

Turken zijn niet lui, achterlijke racist. Je bent in de war met Marokkanen...


- Bocaloca - 26-10-2006

1 pot ellende


- gittermaster - 26-10-2006

Aukinho Wrote:
gittermaster Wrote:Yildirim wil niet meer uitkomen voor Oranje

Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 25 oktober om 11:15

Het zal voor Ugur Yildirim blijven voor één optreden in het Nederlands elftal. De buitenspeler van SC Heerenveen stond voor de keuze om voor het Turkse team of Oranje uit te komen. Destijds koos hij voor het Nederlands elftal, maar inmiddels heeft hij besloten niet meer uit te komen voor Oranje.

''Het was leuk om mee te maken, maar dat hoofdstuk ligt achter me. Het is klaar, Oranje is geweest. Ik ben niet anti-Van Basten, maar na mijn debuut heb ik niets meer van hem vernomen. Dat is me erg tegen gevallen," aldus Yildirim in de nieuwe versie van VI.

Of hij spijt heeft met zijn keuze voor Oranje? ''Dat niet, maar ik kreeg na verloop van tijd wel door dat ik beter voor Turkije had kunnen kiezen. Wat mij betreft is de weg vrij naar het Turkse elftal. Ik heb daarover ook al contact gehad met de bondscoach van Turkije. Als hij me uitnodigt, sta ik daarvoor open."

hahahahahahahahha, wil hij nu ook de bommel/nistelrooij gaan uithangen...

zo gek vind ik het niet. hij is destijds van alle kanten aangemoedigd om voor nederland te gaan spelen (iig door de haan, maar ik dacht ook marco zelf), als ie dat dan doet vind ik het idd vreemd dat hij in een mindere periode helemaal niks te horen krijgt. ik vind het sowieso vreemd dat het normaal is dat spelers die niet meer in de selectie zitten niet standaard iets te horen krijgen van de coach.

hou nou toch op man. Dat gejank de hele tijd over "een belletje".
Als hij sinds zijn eerste interland steeds beter was gaan spelen, had hij wellicht nog in oranje gezeten.
Dat hij niet opgeroepen wordt komt gewoon doordat hij geen goeie wedstrijd meer gespeeld heeft.
En nu hoort ie ruud en mark janken, en denkt ie "he, ideale gelegenheid om ook te gaan janken". Nu vond ik het gejank van eerder genoemde al triest, maar goed enigszins begrijpelijk, gezien staat van dienst, maar dat Yildirim nu ook begint....


- Aukinho - 26-10-2006

waf Wrote:
Aukinho Wrote:
gittermaster Wrote:Yildirim wil niet meer uitkomen voor Oranje

Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 25 oktober om 11:15

Het zal voor Ugur Yildirim blijven voor één optreden in het Nederlands elftal. De buitenspeler van SC Heerenveen stond voor de keuze om voor het Turkse team of Oranje uit te komen. Destijds koos hij voor het Nederlands elftal, maar inmiddels heeft hij besloten niet meer uit te komen voor Oranje.

''Het was leuk om mee te maken, maar dat hoofdstuk ligt achter me. Het is klaar, Oranje is geweest. Ik ben niet anti-Van Basten, maar na mijn debuut heb ik niets meer van hem vernomen. Dat is me erg tegen gevallen," aldus Yildirim in de nieuwe versie van VI.

Of hij spijt heeft met zijn keuze voor Oranje? ''Dat niet, maar ik kreeg na verloop van tijd wel door dat ik beter voor Turkije had kunnen kiezen. Wat mij betreft is de weg vrij naar het Turkse elftal. Ik heb daarover ook al contact gehad met de bondscoach van Turkije. Als hij me uitnodigt, sta ik daarvoor open."

hahahahahahahahha, wil hij nu ook de bommel/nistelrooij gaan uithangen...

zo gek vind ik het niet. hij is destijds van alle kanten aangemoedigd om voor nederland te gaan spelen (iig door de haan, maar ik dacht ook marco zelf), als ie dat dan doet vind ik het idd vreemd dat hij in een mindere periode helemaal niks te horen krijgt. ik vind het sowieso vreemd dat het normaal is dat spelers die niet meer in de selectie zitten niet standaard iets te horen krijgen van de coach.

als van basten iedereen moet bellen die hij ooit heeft opgeroepen, heeft hij een dagtaak. hoewel hij via het prikbord in de aarsrena al veel mensen kan bereiken.

ik vind het wel gek. ik vind het sowieso al gek dat hij 2 paspoorten houdt. maar goed, hij koos voor nederland. weloverwogen, als ik hem toen moest geloven. als hij voor turkije had gekozen, net zoals veel marokkanen voor marokko doen, vind ik dat je je nl paspoort moet inleveren. maar goed, dat deed hij niet. vervolgens komtie in een vormcrisis en dan gaat hij lopen huilebalken? dit is toch de weg van de minste weerstand? hij kan er ook voor kiezen om zijn stinkende best te doen om weer geselecteerd te worden?

dat laatste ben ik met je eens. vreemde en laffe keuze van hem.

en het prikbord in de arena heeft hij niet nodig, 9 belletjes naar de buitenspelers uit het rechterrijtje voldoet wél


- Aukinho - 26-10-2006

gittermaster Wrote:
Aukinho Wrote:
gittermaster Wrote:Yildirim wil niet meer uitkomen voor Oranje

Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 25 oktober om 11:15

Het zal voor Ugur Yildirim blijven voor één optreden in het Nederlands elftal. De buitenspeler van SC Heerenveen stond voor de keuze om voor het Turkse team of Oranje uit te komen. Destijds koos hij voor het Nederlands elftal, maar inmiddels heeft hij besloten niet meer uit te komen voor Oranje.

''Het was leuk om mee te maken, maar dat hoofdstuk ligt achter me. Het is klaar, Oranje is geweest. Ik ben niet anti-Van Basten, maar na mijn debuut heb ik niets meer van hem vernomen. Dat is me erg tegen gevallen," aldus Yildirim in de nieuwe versie van VI.

Of hij spijt heeft met zijn keuze voor Oranje? ''Dat niet, maar ik kreeg na verloop van tijd wel door dat ik beter voor Turkije had kunnen kiezen. Wat mij betreft is de weg vrij naar het Turkse elftal. Ik heb daarover ook al contact gehad met de bondscoach van Turkije. Als hij me uitnodigt, sta ik daarvoor open."

hahahahahahahahha, wil hij nu ook de bommel/nistelrooij gaan uithangen...

zo gek vind ik het niet. hij is destijds van alle kanten aangemoedigd om voor nederland te gaan spelen (iig door de haan, maar ik dacht ook marco zelf), als ie dat dan doet vind ik het idd vreemd dat hij in een mindere periode helemaal niks te horen krijgt. ik vind het sowieso vreemd dat het normaal is dat spelers die niet meer in de selectie zitten niet standaard iets te horen krijgen van de coach.

hou nou toch op man. Dat gejank de hele tijd over "een belletje".
Als hij sinds zijn eerste interland steeds beter was gaan spelen, had hij wellicht nog in oranje gezeten.
Dat hij niet opgeroepen wordt komt gewoon doordat hij geen goeie wedstrijd meer gespeeld heeft.
En nu hoort ie ruud en mark janken, en denkt ie "he, ideale gelegenheid om ook te gaan janken". Nu vond ik het gejank van eerder genoemde al triest, maar goed enigszins begrijpelijk, gezien staat van dienst, maar dat Yildirim nu ook begint....

ik bekijk het vanuit de vrouwelijke kant van de maatschappij. als je die neukt maar niet belt krijg je ook gezeik. en nu blijkbaar voetballers met zwembroekjes aan onder de douche staan lijkt me dit niet zo'n vreemde manier om de 'zaak' te bekijken :wink:

maar serieus, zoveel moeite kost het toch niet om even een speler te bellen en te zeggen waarom hij er niet bij zit? ik zou dat als speler ook fijn vinden. weet je waar je aan toe bent.


- Bocaloca - 26-10-2006

Moet hij de halve competitie gaan bellen waarom een speler er niet bij zit?
Als je gewoon kut speelt zegt dat toch al genoeg, dan verdien je het niet eens


- gittermaster - 26-10-2006

Quote:ik bekijk het vanuit de vrouwelijke kant van de maatschappij. als je die neukt maar niet belt krijg je ook gezeik. en nu blijkbaar voetballers met zwembroekjes aan onder de douche staan lijkt me dit niet zo'n vreemde manier om de 'zaak' te bekijken
Doe dat nou niet. Voetbal met vrouwen vergelijken. De reden om te ontkomen aan het vrouwelijk gezeik is voetbal... Wink
Ik snap wel dat het niet veel moeite kost om een belletje te geven, maar goed hij heeft dat niet gedaan. Jammer. punt. Dat gejank wordt ik zo moe van. Het begint inderdaad steeds meer op "de vrouwelijke kant" te lijken. Helluuup


- Aukinho - 26-10-2006

Bocaloca Wrote:Moet hij de halve competitie gaan bellen waarom een speler er niet bij zit?
Als je gewoon kut speelt zegt dat toch al genoeg, dan verdien je het niet eens

ik bedoel uiteraard alleen de spelers die er de keer daarvoor wél bij zaten.

maargoed, het is gewoon mijn mening dat het netjes zou zijn. je mag er anders over denken.


- Marshall - 26-10-2006

Bocaloca Wrote:Die mist hij wel vaker
Beter de clou missen dan in bed missen...
Ik zal ook alvast voor je reageren: Xtragaap4de

@Waf, uiteraard snap ik dat het er om draait dat er grote onrust heerst bij Feyenoord maar ook dat was al lang bekend... Dat was al bekend ruim voor Charineus zijn Feyenoordzwembroekje aantrok...


- waf - 26-10-2006

Marshall Wrote:@Waf, uiteraard snap ik dat het er om draait dat er grote onrust heerst bij Feyenoord maar ook dat was al lang bekend... Dat was al bekend ruim voor Charineus zijn Feyenoordzwembroekje aantrok...

en ook nadat je erop gewezen bent, snap je de clou nog niet. dat is toch wel treurig....


- FC Wageningen - 26-10-2006

waf Wrote:
Marshall Wrote:@Waf, uiteraard snap ik dat het er om draait dat er grote onrust heerst bij Feyenoord maar ook dat was al lang bekend... Dat was al bekend ruim voor Charineus zijn Feyenoordzwembroekje aantrok...

en ook nadat je erop gewezen bent, snap je de clou nog niet. dat is toch wel treurig....
Hehe, waf heeft wel gelijk.
Doe nog een poging, zou ik zeggen. :wink:


- Marshall - 26-10-2006

waf Wrote:
Marshall Wrote:@Waf, uiteraard snap ik dat het er om draait dat er grote onrust heerst bij Feyenoord maar ook dat was al lang bekend... Dat was al bekend ruim voor Charineus zijn Feyenoordzwembroekje aantrok...

en ook nadat je erop gewezen bent, snap je de clou nog niet. dat is toch wel treurig....

Ik ga ervan uit dat jij me dus uitgebreid kunt uitleggen wat jij dus anders onder 'de clou' verstaat dan onrust. Al het andere komt namelijk uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer: er heerst onrust bij Feyenoord...


- waf - 27-10-2006

ik heb nog een bon dus ik kan en ga nu voor het laatst dit jaar naar amsterdom.

wens me sterkte!


- Treesong - 27-10-2006

waf Wrote:ik heb nog een bon dus ik kan en ga nu voor het laatst dit jaar naar amsterdom.

wens me sterkte!

De zon schijnt vandaag, dus geen gezeik a.u.b. :wink:


- waf - 27-10-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:ik heb nog een bon dus ik kan en ga nu voor het laatst dit jaar naar amsterdom.

wens me sterkte!

De zon schijnt vandaag, dus geen gezeik a.u.b. :wink:

net als vorige week zal het gaan regen zodra ik de stad van de hoeren, toeristen, duiven en hondenstront betreed. maar dat geeft niet, dat heet zoiets als 'sympathetische natur'


- Saartje - 27-10-2006

niet met vreemde mannen meegaan waf !!
en kijk uit met oversteken !!


- Treesong - 27-10-2006

waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:ik heb nog een bon dus ik kan en ga nu voor het laatst dit jaar naar amsterdom.

wens me sterkte!

De zon schijnt vandaag, dus geen gezeik a.u.b. :wink:

net als vorige week zal het gaan regen zodra ik de stad van de hoeren, toeristen, duiven en hondenstront betreed. maar dat geeft niet, dat heet zoiets als 'sympathetische natur'

Misschien kun je jezelf dan opvrolijken door alvast wat kerstinkopen te doen

[Image: kerst1988.gif]


- gittermaster - 27-10-2006

waf Wrote:ik heb nog een bon dus ik kan en ga nu voor het laatst dit jaar naar amsterdom.

wens me sterkte!

Ga je een biertje pakken?


- T00L - 27-10-2006

gittermaster Wrote:
waf Wrote:ik heb nog een bon dus ik kan en ga nu voor het laatst dit jaar naar amsterdom.

wens me sterkte!

Ga je een biertje pakken?

bockbier festival! Hakkuh