The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Gerben Zonderland - 27-10-2006

Quote:Explosie tankwagen bij Norit in Klazienaveen

Gepubliceerd op 27 oktober 2006, 11:32
Laatst bijgewerkt op 27 oktober 2006, 12:25

Klazienaveen -
Door een ontploffing in een tankauto met koolstof in een bunker van de Norit-fabriek aan het Mr. Ovingkanaal OZ in Klazienaveen is vrijdagochtend één persoon licht gewond geraakt. Dit zegt politiewoordvoerster Ramona Venema.

De explosie was in de wijde omtrek te horen en in de nabije omgeving klapten de ramen. Met de man die licht gewond raakte, gaat het volgens Venema naar omstandigheden goed. "Hij is ontzettend geschrokken en heeft wat last van zijn longen, maar verder lijkt het allemaal mee te vallen."

De oorzaak van de explosie is nog niet bekend. De brandweer is nog de hele dag bezig om de bunker, die bedekt is met een dikke zwarte laag, schoon te maken.

Pfffff....laat de jongens van CSI maar thuis. De chauffeur had een bonenschotel met spekjes gegeten en was net te laat voor de Norit. :wink:


- Flixieluv - 27-10-2006

waf Wrote:ik heb nog een bon dus ik kan en ga nu voor het laatst dit jaar naar amsterdom.

wens me sterkte!

Waar zit je vnv, ouwe kakkerlak?


- gittermaster - 27-10-2006

Feyenoord heeft nieuwe trainer...

[Image: NieuwetrainerFeyenoord.jpg]


- Gerben Zonderland - 27-10-2006

Quote:F-16’s gooien echte bommen op Vliehors

Gepubliceerd op 27 oktober 2006, 11:58

VLIELAND -
F-16’s van de Koninklijke Luchtmacht gooien de komende twee weken 32 echte bommen op de Vliehors. Het gaat om vijfhonderdponders die telkens ’s middags afgeworpen worden.

Op Texel wordt een meetpost voor geluid ingericht om te voorkomen dat door de dreunen schade ontstaat. De Vliehors is tijdens de oefeningen gesloten voor publiek.

Hoe kan je met een meetpost nou voorkomen dat er door de dreunen schade ontstaat????? :roll:


- Berend Botje - 27-10-2006

Ze zullen wel bedoelen dat ze gaan meten tot hoever ze gaan kunnen zonder schade te veroorzaken. Maar ik vind het een kinderachtig dat er geen publiek toegelaten wordt. Als je een beetje realistisch wilt oefenen moeten er toch burgerslachtoffers vallen. Dat is in het echt ook altijd zo.


- Gerben Zonderland - 28-10-2006

Quote:Woningen bij vliegbasis Volkel ontruimd na vondst bom
UDEN - De politie heeft vijf woningen vlakbij de vliegbasis Volkel zaterdag ontruimd na de vondst van een vliegtuigbom op de basis. Dat liet een politiewoordvoerder weten. De bom, een duizendponder, wordt gedemonteerd.

Van een aantal huizen in de omgeving moeten de bewoners tijdelijk binnenblijven.

En bij eentje heeft de Tom-Tom niet gewerkt en ze hadden ook nog een verkeerde bom gemonteerd.... :roll:


- Mukkus - 01-11-2006

Megashirt voor fans Heerenveen

Supporters van SC Heerenveen zijn vanaf donderdag eigenaar van het grootste voetbalshirt ter wereld.De Dokkumer Vlaggen Centrale heeft speciaal voor de Friese club een shirt gemaakt van 16 bij 12,5 meter.

Het shirt is een cadeautje van hoofdsponsor Univé aan de aanhang van de Friese eredivisionist.
Donderdag wordt het shirt voorafgaand aan het duel met Odense BK overhandigd aan de supportersvereniging van Heerenveen.


- Bocaloca - 01-11-2006

Berend Botje Wrote:Ze zullen wel bedoelen dat ze gaan meten tot hoever ze gaan kunnen zonder schade te veroorzaken. Maar ik vind het een kinderachtig dat er geen publiek toegelaten wordt. Als je een beetje realistisch wilt oefenen moeten er toch burgerslachtoffers vallen. Dat is in het echt ook altijd zo.

Hadden ze de uit supporters van galataseray wel voor kunnen gebruiken


- Bor de Wolf - 01-11-2006

TS, is je broek al droog?

Quote:
Wildplasser te water door stormweer
1-11-2006 Woensdagmorgen is een man te water geraakt nadat hij in het stormachtige weer zijn blaas wilde legen tegen een boom op het Singel.
Door het harde herfstweer viel de boom omver. Daarbij kwam de boom met de kruin in het water. De bestrating werd door de wortels losgetrokken. Twee auto's liepen hierdoor schade op.
De wildplasser kwam ten val en belandde in de gracht. Het slachtoffer kon op eigen kracht uit het water klimmen. De man is voor onderzoek meegenomen naar het ziekenhuis, maar kon na behandeling weer naar huis.



- Treesong - 01-11-2006

Dat zeker, maar ik zit nu wel thuis Sad

[Image: dsc200788.jpg]


- Bor de Wolf - 01-11-2006

Ik heb het staaf-incident van zeer nabij meegemaakt, en vond het allemaal een beetje aanstellerij van de keepert. Toch vind ik dat die amoebe Gerald uit het stadion moet worden verbannen...

Quote:'Gerald' gewoon seizoenkaarthouder
30-10-2006 De toen 17-jarige jongen die in 1989 een staaf op het veld gooide in De Meer in de wedstrijd tegen Austria Wien, is tegenwoordig gewoon een seizoenkaarthouder in de ArenA. "Die vervult me met trots", zei hij in een interview met De Ajacied.
'Gerald' is er indirect voor verantwoordelijk dat Ajax in een nieuw stadion speelt. Het staafincident toonde aan dat De Meer volslagen verouderd was.
Hoe reageerden zijn omgeving op zijn daad en zijn veroordeling (vijf maanden cel)? "Mijn ouders konden zich niet voorstellen dat ik mijn eigen club zo in problemen had gebracht. " "Eerlijk gezegd had ik er wel rekening mee gehouden dat de club me die niet meer zou willen verstrekken", vertelt Gerald op Ajax. netwerk. to.
"Of ik nooit heb gedacht dat ik me niet meer bij Ajax zou durven vertonen? Jawel, maar de wil, de druk van binnen die ik voelde om de club te blijven volgen was toch groter. " En: "Eens een Ajacied, altijd een Ajacied. "
"Ik ben nog één keer in De Meer geweest, tegen Den Haag. Ik ben op een rustig plekkie gaan zitten. Daarna heb ik het stadion tot mijn grote spijt nooit meer van binnen gezien. En dat heeft me de meeste pijn gedaan. "



- Gerben Zonderland - 01-11-2006

Bor de Wolf Wrote:Ik heb het staaf-incident van zeer nabij meegemaakt, en vond het allemaal een beetje aanstellerij van de keepert. Toch vind ik dat die amoebe Gerald uit het stadion moet worden verbannen...

De staaf stuiterde via jouw dikke kop richting het veld? Dan ben jij dus eigenlijk de medeplichtige in deze zaak! Bel Peter R. de Vries! :8:


- Ricochan - 01-11-2006

Dat ze zo'n KLOOTZAK nog gaan interviewen ook, die zouden ze moeten kielhalen.


- Treesong - 01-11-2006

En bedankt weer, mr. Democracy :roll:


- Ricochan - 01-11-2006

Are you talking to me? to me ?


- Ricochan - 01-11-2006

KONE heeft een alter ego :eeeek:

Goalgetter Koné op absoluut hoogtepunt

1/11/2006 15:15

Van de spits die ondanks een karrenvracht aan kansen maar niet weet te scoren, tot de man die aan de lopende band doelpunten aaneen rijgt. De eerste is de Arouna Koné die van 26 maart tot 19 september veertien wedstrijden achtereen droog stond, de tweede zijn alter ego dat in de laatste veertien dagen zeven goals maakte.
Sinds hij in september 2005 Roda JC verruilde voor PSV kende Koné nog nooit zo'n productieve maand. Bij lange na niet zelfs. De Ivoriaan verbeterde zijn maandrecord met liefst zeven treffers. Waar hij in oktober 2005 en in maart 2006 op drie doelpunten eindigde, heeft hij er nu tien in liggen.

De reeks begon op 8 oktober. In de kwalificatiewedstrijd voor de Afrika Cup van Ivoorkust tegen Gabon maakte Koné er drie. Zijn trefzekerheid liet hem vervolgens één keer in de steek. Tegen zijn oude club Roda JC scoorde hij niet. Maar in de volgende vijf duels bewees Koné wel degelijk de bal in het net te kunnen krijgen. Zeven keer zelfs.


- Bor de Wolf - 01-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Ik heb het staaf-incident van zeer nabij meegemaakt, en vond het allemaal een beetje aanstellerij van de keepert. Toch vind ik dat die amoebe Gerald uit het stadion moet worden verbannen...

De staaf stuiterde via jouw dikke kop richting het veld? Dan ben jij dus eigenlijk de medeplichtige in deze zaak! Bel Peter R. de Vries! :8:

[Image: kamele26.jpg]
Gerben Zonderland is de grootste grappenmaker van het dorp.

[Image: HighlyConfused.gif]


- Gerben Zonderland - 01-11-2006

Je was er zeker ook bij in Beverwijk?


- Peter - 01-11-2006

Ricochan Wrote:KONE heeft een alter ego :eeeek:

Goalgetter Koné op absoluut hoogtepunt

1/11/2006 15:15

Van de spits die ondanks een karrenvracht aan kansen maar niet weet te scoren, tot de man die aan de lopende band doelpunten aaneen rijgt. De eerste is de Arouna Koné die van 26 maart tot 19 september veertien wedstrijden achtereen droog stond, de tweede zijn alter ego dat in de laatste veertien dagen zeven goals maakte.
Sinds hij in september 2005 Roda JC verruilde voor PSV kende Koné nog nooit zo'n productieve maand. Bij lange na niet zelfs. De Ivoriaan verbeterde zijn maandrecord met liefst zeven treffers. Waar hij in oktober 2005 en in maart 2006 op drie doelpunten eindigde, heeft hij er nu tien in liggen.

De reeks begon op 8 oktober. In de kwalificatiewedstrijd voor de Afrika Cup van Ivoorkust tegen Gabon maakte Koné er drie. Zijn trefzekerheid liet hem vervolgens één keer in de steek. Tegen zijn oude club Roda JC scoorde hij niet. Maar in de volgende vijf duels bewees Koné wel degelijk de bal in het net te kunnen krijgen. Zeven keer zelfs.

Wist ik al. Nog maar 10 te gaan he..

:waf:


- Ekslem - 02-11-2006

Quote: RBC-trainer Maaskant deelt elleboogstoot uit

RBC-trainer Robert Maaskant heeft als speler van amateurclub Baronie het verkeerde voorbeeld gegeven. De oefenmeester kreeg enige tijd geleden een rode kaart in het duel met de Tilburgse amateurclub SVG, nadat hij een elleboogstoot uitdeelde. De straf voor Maaskant is zwaar (zes duels schorsing), maar volledig terecht. Tenminste, dat vindt Maarten Jansen, het slachtoffer.

In BN/ De Stem doet Jansen, een speler van SVG, zijn verhaal. "Nadat Maaskant zijn medespelers opdracht had gegeven met zijn allen voor de goal te gaan liggen en op de counter te loeren, zei ik tegen hem dat Willem II dat ook had gedaan, maar dat dat weinig resultaat had opgeleverd", vertelt hij.

"Hij zei dat hij de zwarte band jiu-jitsu had en mij wel even een lesje zou leren. Mijn reactie was dat hij de eerste bekende Nederlander zou zijn die ik een klap op zijn bek zou geven. Na de uittrap van onze keeper kreeg ik in een luchtduel een dusdanige elleboogstoot, dat ik zeker vijf minuten niet wist waar ik was. Blijkbaar zit het gebeuren bij Willem II hem nog steeds hoog", zegt Jansen laconiek.

"Dat een man met zo'n status zich zo laat gaan, vind ik belachelijk. Om over de overtreding nog maar te zwijgen", aldus de amateurvoetballer.



- Tripplexxx - 02-11-2006

Ekslem Wrote:
Quote: RBC-trainer Maaskant deelt elleboogstoot uit

RBC-trainer Robert Maaskant heeft als speler van amateurclub Baronie het verkeerde voorbeeld gegeven. De oefenmeester kreeg enige tijd geleden een rode kaart in het duel met de Tilburgse amateurclub SVG, nadat hij een elleboogstoot uitdeelde. De straf voor Maaskant is zwaar (zes duels schorsing), maar volledig terecht. Tenminste, dat vindt Maarten Jansen, het slachtoffer.

In BN/ De Stem doet Jansen, een speler van SVG, zijn verhaal. "Nadat Maaskant zijn medespelers opdracht had gegeven met zijn allen voor de goal te gaan liggen en op de counter te loeren, zei ik tegen hem dat Willem II dat ook had gedaan, maar dat dat weinig resultaat had opgeleverd", vertelt hij.

"Hij zei dat hij de zwarte band jiu-jitsu had en mij wel even een lesje zou leren. Mijn reactie was dat hij de eerste bekende Nederlander zou zijn die ik een klap op zijn bek zou geven. Na de uittrap van onze keeper kreeg ik in een luchtduel een dusdanige elleboogstoot, dat ik zeker vijf minuten niet wist waar ik was. Blijkbaar zit het gebeuren bij Willem II hem nog steeds hoog", zegt Jansen laconiek.

"Dat een man met zo'n status zich zo laat gaan, vind ik belachelijk. Om over de overtreding nog maar te zwijgen", aldus de amateurvoetballer.

Maarten Jansen krijgt de kans om de publiciteit te halen en grijpt deze met beide banden aan. Beetje goedkoop natuurlijk....


- Gerben Zonderland - 02-11-2006

En welke status? Maaskant is de voormalige trainers-kroonprins die blijkbaar alleen bij RBC zijn kunstje kan doen en daarom nu nooit meer ergens anders aan de bak gaat komen. Onvrijwillige clubliefde of hoe noem je dat?


- FC Petr - 02-11-2006

‘Hiddink wil Russische talenten bij Twente’

Volgens RTV Oost is Guus Hiddink van plan om in de toekomst enkele Russische talenten bij FC Twente te gaan stallen. Dit zou volgens de bondscoach van het Russische elftal beter zijn voor de ontwikkeling van jonge spelers, die in eigen land nauwelijks aan bod komen door het grote contingent buitenlanders dat daar actief is.

Dat het oog van de meester juist op Twente is gevallen, is geen toeval. De contacten van Hiddink met zijn voormalige assistenten bij PSV, Fred Rutten en René Eijkelkamp, zijn nog steeds uitstekend, en dit tweetal heeft het momenteel voor het zeggen in Enschede.

Of de deal daadwerkelijk doorgang zal gaan vinden, moet nog blijken. Enkele weken geleden bemoeide ook de Russische president zich met het ‘buitenlanders probleem’ in de Russische Prem’jer Liga. Hierdoor zou er op korte termijn wel eens een oplossing kunnen komen die gunstig uit valt voor de jongelingen.


- FC Petr - 02-11-2006

‘Magath eist bezoek aan de kapper’ cry

Een opmerkelijk bericht doet de laatste dagen de ronde in de Duitse media. Felix Magath, trainer van Bayern München, wil namelijk dat enkele spelers uit de selectie hun haren kort laten knippen om zo meer agressiviteit te kunnen vertonen binnen de krijtlijnen.

“Een dergelijke maatregel kan voor een ommekeer zorgen. Een speler als Michael Ballack is hier een goed voorbeeld van, hij straalt agressiviteit uit en bovendien laten de spelers op deze manier zien dat ze daadwerkelijk met de club verbonden zijn”, aldus Magath.

In de selectie van Der Rekordmeister kan dit gevolgen hebben voor Martin Demichelis, Claudio Pizarro en Roque Santa Cruz. Vooral voor de Argentijn Demichelis zal dit bekend in de oren klinken.

Eind jaren negentig had namelijk Daniel Passarella, destijds bondscoach van Argentinië, het aan de stok met Gabriel Batistuta en Claudio Caniggia over hun haardracht.


- Gerben Zonderland - 02-11-2006

Ik krijg ineens visioenen van een dienstbarbier uit een vooroorlogse periode die met een verroeste schaar en dito scheermes iedere dienstplichtige het haar milimetert en daarna met een schuiertje de loze/losse lokken van de schouders veegt. "ORDNUNG MUSS SEIN, JA!" :lol:


- Treesong - 02-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:een dienstbarbier uit een vooroorlogse periode

Hier gaat het al mis


- FC Petr - 02-11-2006

Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:een dienstbarbier uit een vooroorlogse periode

Hiet gaat het al mis

Hiet rijmt op tiet. :|


- Treesong - 02-11-2006

Vooruit


- Berend Botje - 02-11-2006

FC Petr Wrote:
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:een dienstbarbier uit een vooroorlogse periode

Hiet gaat het al mis

Hiet rijmt op tiet. :|

Zwarte Piet?


- Bredanaar - 03-11-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://urbanlegends.about.com/library/bl_caught_stealing_bread.htm">http://urbanlegends.about.com/library/b ... _bread.htm</a><!-- m -->

en

<!-- m --><a class="postlink" href="http://urbanlegends.about.com/library/bl_caught_stealing_bread2.htm">http://urbanlegends.about.com/library/b ... bread2.htm</a><!-- m -->


:eeeek: :eeeek: :eeeek: Icon_evil