The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- _Tampie - 21-12-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Van Geel: 'AZ nooit een topclub'

Wed €15 gratis bij MrBookmaker

Martin van Geel denkt dat AZ nooit zal uitgroeien tot een echte topclub. Dit stelde de Ajax-directeur maandag in het AT5-programma FC Godenzonen.

"AZ zal nooit een echte topclub worden, want daarvoor mist het teveel. Het mist daarvoor de achterban, het mist daarvoor het budget(...) Het waren leuke jaren bij AZ, maar Ajax is voor mij pas een echte uitdaging."

Fijne jongen, die van Geel. We wisten dat hij niet de beste vriend meer was van Dirk S., maar hier wordt het ook niet beter van. :Big Grin

Hij zegt niets vreemds, mi. Als het huidige AZ weer uit elkaar valt, zal AZ weer subtopper of middenmoter zijn. Zo ging het tot nu toe met alle Nederlandse clubs die met de neus tegen het venster van de top hebben gezeten, en zo zal het ook met AZ gaan.


- Ekslem - 21-12-2005

Hij zegt idd weinig fout, maar waarom zegt hij het uberhaupt? Totaal geen toegevoegde waarde!


- Kezmania - 21-12-2005

Ekslem Wrote:Hij zegt idd weinig fout, maar waarom zegt hij het uberhaupt? Totaal geen toegevoegde waarde!

Daarom is het dus een zielig mannetje.
Hij kan het gewoon niet hebben dat Vlaar, Perez en Landzaat niet naar Ajax komen. En daarom geeft hij zijn oude club nog een sneer na.

Best wel stom. Scheringa gaat er nu natuurlijk alles aan doen om het tegendeel te bewijzen. En zal helemaal niemand meer naar Ajax laten gaan.


- Gerben Zonderland - 21-12-2005

Ekslem Wrote:Hij zegt idd weinig fout, maar waarom zegt hij het uberhaupt? Totaal geen toegevoegde waarde!

Precies. Hij had zich ook enigszins op de vlakte kunnen houden door gewoon te zeggen dat Ajax een grotere uitdaging was, omdat die club meer historie heeft en structureel bij de top-3 hoort. Dan had ie ook niet gelogen, maar was het toch minder 'offensief' geweest.


- Mukkus - 21-12-2005

Fabian Wrote:Mukkus, waar heppie die foto's ?


Jeugdspeler Rawley Rozendaal is in opspraak geraakt. Onder supporters circuleren foto's waarop de speler te zien is met mogelijk cocaïne en wapens.

Rozendaal is om die reden op het matje geroepen door SC Heerenveen en kreeg een officiële waarschuwing. De speler zelf zegt dat de foto's in scène zijn gezet en dat het om kattenkwaad gaat. Het pistool is niet echt en de cocaïne is in werkelijkheid gewone suiker. Voorzitter Riemer van der Velde wil niet reageren. Verschillende supporters schijnen die foto's in bezit te hebben en blijkbaar hebben nu ook mensen binnen de club ze onder ogen gehad.

Rawley Rozendaal speelt sinds maart van dit jaar bij SC Heerenveen. Daarvoor kwam hij uit voor Ajax, maar die club stuurde hem weg vanwege gedrags-problemen. Rozendaal speelde ook voor Oranje Onder 17.

Bij deze: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.geenstijl.nl/paginas/rawleyplaya.html">http://www.geenstijl.nl/paginas/rawleyplaya.html</a><!-- m -->


- Bocaloca - 21-12-2005

Waarom moet er in godsnaam in het nieuws getoond worden dat die randdebiel van een Balkenende naar de kapper is geweest :letitallout: :letitallout: :letitallout:


- Fabian - 21-12-2005

Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Hij zegt idd weinig fout, maar waarom zegt hij het uberhaupt? Totaal geen toegevoegde waarde!

Daarom is het dus een zielig mannetje.
Hij kan het gewoon niet hebben dat Vlaar, Perez en Landzaat niet naar Ajax komen. En daarom geeft hij zijn oude club nog een sneer na.

Best wel stom. Scheringa gaat er nu natuurlijk alles aan doen om het tegendeel te bewijzen. En zal helemaal niemand meer naar Ajax laten gaan.

Tuurlijk Kletsmaniak...

Hij kan het niet hebben, en terecht, dat Scheringa niet met Ajax wil onderhandelen, omdat vGeel de overstap heeft gemaakt.

Scheringa is gewoon een kleinzielig ventje die het niet kan hebben als er ook maar iets gebeurt wat hem niet helemaal zint.... :roll:

Zowel Vlaar, Perez als Landzaat zouden liever bij een andere club voetballen, maar zijn tegengehouden door de absurde bedragen die Scheringa vraagt, daarom tekent een Perez en Vlaar ook niet bij...


- Bredanaar - 22-12-2005

Die laatste zin doet me denken aan het geval Kalou die zo graag naar PSV wilde


- Kleine Jan - 22-12-2005

Quote:Afellay kans op moslim van het jaar
Jan-Anton - Datum: 21-12-2005 - Bron: PSVZone.nl

Ibrahim Afellay is genomineerd voor 'Nederlandse moslim van het jaar'. Op de website van Wijblijvenhier.nl (klik om te stemmen) kunnen de bezoekers hun eigen top drie samenstellen. Er zijn 24 moslims genomineerd voor de titel. De uitslag wordt 11 januari tijdens het offerfeest bekend gemaakt.


Wijblijvenhier.nl :lol: :lol:


- Kezmania - 22-12-2005

Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:
Ekslem Wrote:Hij zegt idd weinig fout, maar waarom zegt hij het uberhaupt? Totaal geen toegevoegde waarde!

Daarom is het dus een zielig mannetje.
Hij kan het gewoon niet hebben dat Vlaar, Perez en Landzaat niet naar Ajax komen. En daarom geeft hij zijn oude club nog een sneer na.

Best wel stom. Scheringa gaat er nu natuurlijk alles aan doen om het tegendeel te bewijzen. En zal helemaal niemand meer naar Ajax laten gaan.

Tuurlijk Kletsmaniak...

Hij kan het niet hebben, en terecht, dat Scheringa niet met Ajax wil onderhandelen, omdat vGeel de overstap heeft gemaakt.

Scheringa is gewoon een kleinzielig ventje die het niet kan hebben als er ook maar iets gebeurt wat hem niet helemaal zint.... :roll:

Zowel Vlaar, Perez als Landzaat zouden liever bij een andere club voetballen, maar zijn tegengehouden door de absurde bedragen die Scheringa vraagt, daarom tekent een Perez en Vlaar ook niet bij...

Wat ben je toch enorm bekrompen met je Ajax bril.

Het is zijn goed recht om de spelers aan hun contract te houden.
Schreeuwde ze bij Ajax niet moord en brand toen de gebroeders de Boer naar Barcelona wilde? Kalou wilde ook naar PSV, Feyenoord liet hem niet gaan. Maar nu betreft het Ajax, en nu is Scheringa gewoon een kleinzielig ventje... :lol:.. Was Van den Herik ook een kleinzielig ventje?

Nu gaat Vlaar naar Tottenham, en niet naar Ajax, en hebben Scheringa en Vlaar hun zin.


- Peter - 23-12-2005

Nederlands paspoort optie voor Maxwell

23/12/2005 11:27

EXCLUSIEF - De Braziliaan Maxwell overweegt een Nederlands paspoort aan te vragen. De linksback van Ajax vergroot op die manier zijn kansen op een lucratieve buitenlandse transfer.
Dat Maxwell aan het eind van het seizoen Ajax gaat verlaten staat al een tijdje vast. Tot op heden heeft de Braziliaan nog geen nieuwe club gevonden.

Met een Nederlands paspoort worden de mogelijkheden voor Maxwell een stuk groter. Hij geldt dan niet langer als speler van buiten de EU wat hem interessanter maakt voor onder andere Italiaanse en Spaanse clubs. In de competitie van deze twee Zuid-Europese landen gelden beperkingen voor het aantal niet-EU spelers dat een club onder contract mag hebben.

Omdat Maxwell al 4,5 jaar in Nederland is, komt hij in aanmerking voor een versnelde naturalisatieprocedure. Als de linksback een Nederlands paspoort krijgt, kan hij overigens niet voor Oranje uitkomen. Maxwell speelde al interlands voor Brazilië.

Momenteel is Maxwell herstellende van een ernstige knieblessure. Als gevolg van die kwetsuur speelde hij dit seizoen nog geen minuut.

====

Pff... Nederlander worden om zo snel mogelijk uit Nederland weg te kunnen komen. :roll:


- Ricochan - 23-12-2005

Dat laat die #%^@#$#$#$@#$ verdonck toch niet toe...in dit geval wel juist.


- Bredanaar - 23-12-2005

Alleen om financiele redenen, net als Kalou, Nederlander willen worden. :roll:
Bestrijden!!! Icon_evil Hup Ria!!!! =D>


- Ricochan - 23-12-2005

Ria kan van mij de k.... krijgen.


- Bor de Wolf - 23-12-2005

Ricochan Wrote:Ria kan van mij de k.... krijgen.

Wie is Ria? Ria Lubbers?


- Bocaloca - 23-12-2005

Ricochan Wrote:Ria kan van mij de k.... krijgen.
[-X [-X [-X [-X
Of bedoelde je kroepoek? :razz:


- Tripplexxx - 23-12-2005

Er staan 4 puntjes achter de k. Is het misschien Kalou?


- Treesong - 23-12-2005

Ik denk Ria Valk


- gittermaster - 23-12-2005

Politie arresteert Maradona

Uitgegeven: 22 december 2005 14:44
Laatst gewijzigd: 22 december 2005 21:58

RIO DE JANEIRO - Diego Maradona, afgeslankt en weer actief, blijft recalcitrant. De voormalige voetbalheld (45) van Argentinië maakte donderdag amok op het vliegveld van Rio de Janeiro omdat het vliegtuig naar Buenos Aires niet op hem en zijn vier vrienden wachtte.

Bekijk video: Modem/ Breedband


Het begon met een verhitte discussie met het baliepersoneel en werd gevolgd door het beschadigen en forceren van twee deuren. De politie arresteerde Maradona. Ze liet hem enkele uren later gaan, juist op tijd voor de middagvlucht naar de Argentijnse hoofdstad.

De legendarische nummer tien, die het Argentijnse voetbalelftal in 1986 aan de wereldbeker hielp, was in Brazilië voor een benefietwedstrijd op de voetbalschool van oud-international Zico. 'Pluisje' zou meevoetballen, maar liet uiteindelijk alleen even zijn gezicht zien.


- Ricochan - 23-12-2005

Ik bedoelde de gebroeders anker :8:


- Bor de Wolf - 23-12-2005

Ricochan Wrote:Ik bedoelde de gebroeders anker :8:

Ria Anker?


- Ricochan - 23-12-2005

Ja wie kent haar niet...


- Peter - 23-12-2005

'Ibrahim Afellay wilde met me spelen'

23/12/2005 12:15


Oké, eigenlijk hebben PSV's knuffeljonge-ren Ibrahim Afellay en Ismail Aissati al genoeg reclame voor zichzelf gemaakt. Op het veld met hun verfijnde spel, overtuiging, spelvreugde en onbevangen-heid en daarbuiten met hun bescheiden-heid en aanstekelijke enthousiasme.

Toch nog een kleine anekdote. Toen PSV al kampioen was, en alleen nog de bekerfinale als duel om het echie moest afwerken, kwamen de Eindhovenaren naar Aalsmeer om een footvolley-toernooi te spelen. Via een bekende werd ik onder meer gevraagd om een schema in elkaar te draaien en waar nodig te helpen.

Daar waar sommige PSV'ers het ontspannen uitje aangrepen om te relaxen, dartelde Afellay, die net even daarvoor twee keer had gescoord tegen Feyenoord, als een veulen dat in het zand mocht spelen. Toen er tussendoor even een veldje vrij was, en hij geen geschikte partner zag, stapte hij op me af.

'Meneer, wilt u met me spelen? Ja natuurlijk.' En na afloop: 'Bedankt meneer, ik vond het erg leuk.' Aisatti was er nog niet bij, maar ik twijfel er niet aan dat hij exact zo zou hebben gehandeld.

Bas Heijt

=D>


- Mac - 23-12-2005

*houdt zich in*

maar wel goed zo hoort t! =D>


- Ricochan - 23-12-2005

Wilt u met me spelen?

Ja hoor graag, want ik ben van de stichting martijn.....

:wink:


- Bocaloca - 23-12-2005

Wat een ongelofelijk fout gekozen titel


- FC Wageningen - 23-12-2005

Landerl mee op trainingskamp Emmen

23/12/2005 17:51

Rolf Landerl keert mogelijk terug op de Nederlandse velden. De Oostenrijkse aanvaller gaat als proefspeler met FC Emmen mee op het trainingskamp.
AZ haalde Landerl (30) in 1997 naar Nederland, waar hij in totaal zeven jaar actief was. De aanvaller speelde na zijn Alkmaarse dienstverband voor Fortuna Sittard en FC Groningen. Na een weinig gelukkig jaar bij het Portugese Penafiel kwam de Oostenrijker terecht bij het Hongaarse Matáv Sopron, waar hij het na een half jaar en tien duels wel heeft gezien.

Rolf Landerl, die fantastische spits van FC Groningen :cry:


- Ekslem - 27-12-2005

:eeeek:

Quote:'Oud-spelers Roda criminelen'

Volgens Bill Gillessen zijn enkele oud-spelers van Roda JC grote criminelen. De oud-mental coach van de Limburgers zegt dit in een interview met het Brabants Dagblad.

"Regillio Vrede zat in zijn Roda-tijd aan de cocaïne en oud-doelman Zeljko Kalac kwam met een vuurwapen bij de voorzitter binnen om hem af te persen", zo vertelt Gillessen. "Bij Roda JC waren twee informele leiders crimineel. Je hebt er geen van hoeveel druk er soms wordt uitgeoefend op bestuurders en coaches. Diezelfde voorzitter van Roda stond even later supporters toe te spreken in een kogelvrij vest."



- _Tampie - 27-12-2005

Kalac ken ik niet zo goed maar dat Regilio Vrede zich met duistere zaken bezighoudt dat mag bekend geacht worden.


- Vret Mien Gras - 27-12-2005

Een kameraad van mij heeft Regillio Vrede in een oefenpot tegen roda jaren geleden bijna door midden geschopt. Het is een laatste man van 130 kilo met de kracht van een K1 fighter. Regillio zal toen ook wel voor het voetbal een lijntje hebben gehad, anders was hij echt niet meer opgestaan, haha.