The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Treesong - 14-02-2007

[Image: NeroWolfe01_10022002.jpg]


- Dre - 14-02-2007

He yo het is geen lees bibliotheek hier..wegwezen ravotten.


- Gerben Zonderland - 14-02-2007

http://pu.solidbasics.com/remix/Sly%20Dog%20and%20RelaxZ%20-%20hijbaktzebruinzeg.mp3


- Treesong - 14-02-2007

Dre Wrote:He yo het is geen lees bibliotheek hier..wegwezen ravotten.

[Image: Picture%20039.jpg]


- Berend Botje - 14-02-2007

Treesong Wrote:[Image: NeroWolfe01_10022002.jpg]

Stout!


- Treesong - 14-02-2007

Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:[Image: NeroWolfe01_10022002.jpg]

Stout!

[Image: stout.jpg]

=P~ :cheers:


- waf - 14-02-2007

Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Bij 'ons' worden we nou eenmaal niet zo enthousiast van voetballers van het niveautje Drenthe of Bahia, ik geef het toe...

wat leuk zeg, een jij-bak. :roll:

Het is helemaal geen jij-bak, het geeft juist de tegenstelling tussen 'jullie' en 'ons' aan.
Je moeder stinkt! Nee, jouw moeder dan! Dat is een jijbak.

ook een verkapte jij-bak is een jij-bak. louter een variatie op het thema:

jullie publiek is suf. nee, jullie publiek, dat is pas suf!

ik snap dat je het als anti-jij-bakker enigszins gecamoufleerd weergeeft, maar een jij-bak it is.


- Peter - 14-02-2007

waf Wrote:
marcus rosenberg Wrote:'Ze hebben in Amsterdam een groot stadion met veel toeschouwers, maar die zijn niet zo enthousiast. Ze komen om een wedstrijd te bekijken. Als het Werder lukt dáár een doelpunt te maken, dan kan het gebeuren dat het gemor begint en het publiek zich van de eigen ploeg afkeert.'

:razz:

Waarom moet Rosenberg dat in vredesnaam roepen? En waarom haalt zoiets de krant? Iedereen weet dit toch al lang. Misschien moeten ze morgen nog eens in de krant zetten dat Charisteas getransfereerd is naar Feyenoord. :|


- Hoef - 14-02-2007

waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Bij 'ons' worden we nou eenmaal niet zo enthousiast van voetballers van het niveautje Drenthe of Bahia, ik geef het toe...

wat leuk zeg, een jij-bak. :roll:

Het is helemaal geen jij-bak, het geeft juist de tegenstelling tussen 'jullie' en 'ons' aan.
Je moeder stinkt! Nee, jouw moeder dan! Dat is een jijbak.

ook een verkapte jij-bak is een jij-bak. louter een variatie op het thema:

jullie publiek is suf. nee, jullie publiek, dat is pas suf!

ik snap dat je het als anti-jij-bakker enigszins gecamoufleerd weergeeft, maar een jij-bak it is.

Ik zeg juist dat jullie publiek ontzettend snel blij en tevreden is itt ons publiek dussuh..... :roll:


- waf - 15-02-2007

Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Bij 'ons' worden we nou eenmaal niet zo enthousiast van voetballers van het niveautje Drenthe of Bahia, ik geef het toe...

wat leuk zeg, een jij-bak. :roll:

Het is helemaal geen jij-bak, het geeft juist de tegenstelling tussen 'jullie' en 'ons' aan.
Je moeder stinkt! Nee, jouw moeder dan! Dat is een jijbak.

ook een verkapte jij-bak is een jij-bak. louter een variatie op het thema:

jullie publiek is suf. nee, jullie publiek, dat is pas suf!

ik snap dat je het als anti-jij-bakker enigszins gecamoufleerd weergeeft, maar een jij-bak it is.

Ik zeg juist dat jullie publiek ontzettend snel blij en tevreden is itt ons publiek dussuh..... :roll:

ja tuurlijk, de ondertoon was duidelijk positief en helemaaaal niet sarcastisch. :roll: maak dat de kat maar wijs.


- waf - 15-02-2007

vanavond bij 538 bij ruud de wild, ik viel wat later in, maar het kwam erop dat je bloemen mocht weggeven voor valentijn en je kon een reis winnen voor 2 personen naar italie.

aan de lijn marjolein die vertelde dat zij en haar vriend een beetje langs elkaar heen leefden en het allemaal niet zo lekker liep, en ze was benieuwd of haar vriend de bloemen aan haar zou geven.

de sidekick van ruud belt en doet zich voor als medewerkster van bloemwinkel de klaproos en vertelt hem dat het lot op hem is gevallen en dat hij een bos bloemen mag weggeven. hoe komen jullie aan mijn nummer? vroeg hij nog, maar hij was gewoon uit het telefoonboek geprikt. ok dan, en gaan jullie die vandaag nog bezorgen? ja? dus ik moet een naam en adres geven? ja, begin maar met een naam.

nou, stuur dan maar naar irma. ok, en wat moeten we op het kaartje zetten? uhhhhhhhhhh, nou zet maar neer: morgen zal ik het haar echt vertellen! ok.

waarna ruud de wild inbreekt, hallo met ruud de wld, je bent live op de radio en ik heb ook marjolein aan de lijn, volgens mij hebn je die wat uit te leggen?

:oops: ik zat echt met gekromde tenen.....

marjolein heeft iig een reis voor 2 personen gewonnen, maar het is nog niet bekend wie met haar meegaat.. :lol:


- EJR - 15-02-2007

Hilarisch idd!

Zie: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=9340">viewtopic.php?t=9340</a><!-- l -->


- waf - 15-02-2007

EJR Wrote:Hilarisch idd!

Zie: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=9340">viewtopic.php?t=9340</a><!-- l -->

oh, ik had niet verwacht dat dat hetzelfde zou zijn omdat ik het om 18.30 uur hoorde op de radio in de auto... :oops:

ik kan niet geloven dat dit in scene gezet is, maar ook dan zou ik het mooi vinden....


- Flixieluv - 16-02-2007

waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Bij 'ons' worden we nou eenmaal niet zo enthousiast van voetballers van het niveautje Drenthe of Bahia, ik geef het toe...

wat leuk zeg, een jij-bak. :roll:

Het is helemaal geen jij-bak, het geeft juist de tegenstelling tussen 'jullie' en 'ons' aan.
Je moeder stinkt! Nee, jouw moeder dan! Dat is een jijbak.

ook een verkapte jij-bak is een jij-bak. louter een variatie op het thema:

jullie publiek is suf. nee, jullie publiek, dat is pas suf!

ik snap dat je het als anti-jij-bakker enigszins gecamoufleerd weergeeft, maar een jij-bak it is.

Ik zeg juist dat jullie publiek ontzettend snel blij en tevreden is itt ons publiek dussuh..... :roll:

ja tuurlijk, de ondertoon was duidelijk positief en helemaaaal niet sarcastisch. :roll: maak dat de kat maar wijs.

:eeeek: Jezus Waf, geef nou eens een keer toe dat je fout zat, ontzettende wannabe paling in een emmer snot!


- waf - 16-02-2007

Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Bij 'ons' worden we nou eenmaal niet zo enthousiast van voetballers van het niveautje Drenthe of Bahia, ik geef het toe...

wat leuk zeg, een jij-bak. :roll:

Het is helemaal geen jij-bak, het geeft juist de tegenstelling tussen 'jullie' en 'ons' aan.
Je moeder stinkt! Nee, jouw moeder dan! Dat is een jijbak.

ook een verkapte jij-bak is een jij-bak. louter een variatie op het thema:

jullie publiek is suf. nee, jullie publiek, dat is pas suf!

ik snap dat je het als anti-jij-bakker enigszins gecamoufleerd weergeeft, maar een jij-bak it is.

Ik zeg juist dat jullie publiek ontzettend snel blij en tevreden is itt ons publiek dussuh..... :roll:

ja tuurlijk, de ondertoon was duidelijk positief en helemaaaal niet sarcastisch. :roll: maak dat de kat maar wijs.

:eeeek: Jezus Waf, geef nou eens een keer toe dat je fout zat, ontzettende wannabe paling in een emmer snot!

:roll: ik vind het (overigens een zeer duidelijk) voorbeeld van een jij-bak. dat jij dat niet vindt moet je zelf weten (en daar denk ik het mijne van), maar dat heeft niets met foutzitten te maken, laat staan dat ik het toe kan geven.


- Gerben Zonderland - 17-02-2007

Quote:Indiase baby huwt hond
NEW DELHI (ANP) – Een Indiase baby is getrouwd met een hond. Het huwelijk moet het jongetje behoeden voor een aanval van een tijger, stelt een plaatselijk geloof in de Indiase deelstaat Orissa.

Bij de ruim veertien maanden oude Ashirbad groeien snijtanden in de bovenkaak, waardoor hij op latere leeftijd door een roofdier wordt aangevallen. Volgens plaatselijk geloof is de enige manier om dat te voorkomen een huwelijk met een dier. De ouders vonden de jonge teef Samina een goede partij voor hun zoon, meldden Indiase media.

De verbintenissen tussen mensen en dieren in India staan een later huwelijk met een mens niet in de weg.

NEW DELHI (ANP) – Een Indiase baby is getrouwd met een hond. Het huwelijk moet het jongetje behoeden voor een aanval van een tijger, stelt een plaatselijk geloof in de Indiase deelstaat Orissa.

Bij de ruim veertien maanden oude Ashirbad groeien snijtanden in de bovenkaak, waardoor hij op latere leeftijd door een roofdier wordt aangevallen. Volgens plaatselijk geloof is de enige manier om dat te voorkomen een huwelijk met een dier. De ouders vonden de jonge teef Samina een goede partij voor hun zoon, meldden Indiase media.

De verbintenissen tussen mensen en dieren in India staan een later huwelijk met een mens niet in de weg.

:crazy: Woof Woof, who let the dogs out?


- Ricochan - 18-02-2007

britney kaal :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.telegraaf.nl/prive/58905441/Britney_scheert_hoofd_kaal.html?p=7,1">http://www.telegraaf.nl/prive/58905441/ ... html?p=7,1</a><!-- m -->


- Gerben Zonderland - 18-02-2007

Ricochan Wrote:britney kaal :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.telegraaf.nl/prive/58905441/Britney_scheert_hoofd_kaal.html?p=7,1">http://www.telegraaf.nl/prive/58905441/ ... html?p=7,1</a><!-- m -->


Oooooooooooooooooh, haar hoofd! Das inderdaad nieuws! :wink:


- Ricochan - 20-02-2007

Aangifte tegen Landzaat
Door: Yvonne Dombrakis
20/02/2007 10:03


Een vrouw uit Amsterdam heeft aangifte gedaan tegen Denny Landzaat. Ze beweert afgelopen vrijdag in een horecagelegenheid door de middenvelder van Wigan Athletic aan de haren door de zaak te zijn gesleurd en bedreigd. Dat meldt het AD.

Volgens de vrouw reageerde de oud-speler van AZ zo toen ze ruzie kreeg met zijn vriendin. 'Ik werd van achteren aan mijn haren getrokken, door de zaak gesleurd en met mijn hoofd op een tafel geslagen. Nadat ik me had losgerukt, heeft hij me nog twee keer vastgepakt. Hij riep: ik ga je pakken.'

De eigenaar van de zaak heeft een hele andere lezing. 'Ik ben met stomheid geslagen. Er is gewoon een opstootje geweest. Er is niet geslagen, alleen geduwd, waarbij iemand een nagel in het gezicht heeft gekregen.' Ook Landzaat ontkent alles. 'Hij was tijdens het opstootje op het toilet', laat zijn zaakwaarnemer Sigi Lens weten.


- Peter - 20-02-2007

Groningen mogelijk al toe aan nieuw stadion

20/2/2007 8 :26

FC Groningen zit met een luxeprobleem. De nummer negen van de Eredivisie komt er ruim een jaar na de opening van De Euroborg (capaciteit 20.000) achter dat het stadion te klein is.
De club is samen met Euroborg BV een onderzoek gestart om te kijken hoe het beter kan profiteren van de grote interesse van de aanhang om thuisduels te bezoeken. Een uitbreiding van de huidige thuishaven voldoet wellicht niet eens.

'Het zou zelfs kunnen zijn dat er een nieuw stadion moet komen', legde algemeen directeur Hans Nijland het veranderde perspectief uit. 'Wij hebben de plannen voor Euroborg al in 1996 gelanceerd. Destijds bungelden we onderaan in de Eredivisie en stond het water ons financieel aan de lippen.'

Het onderzoek naar een geschiktere behuizing is volgens Nijland nu al nodig. 'We zitten in de huidige situatie aan ons plafond. Met de overgang naar De Euroborg hebben we een achterstand goedgemaakt, maar het mag niet zo zijn dat we over tien jaar opnieuw achter de feiten aanlopen.'

--
Wat een rare trend dat alle clubs een nieuw stadion willen om zo te groeien. Alsof je stadion bepaalt of je wel of geen succes haalt. Over 15 jaar heeft iedereen een nieuw stadion, zijn de schulden niet te overzien en staan dezelfde clubs als nu bovenaan en onderaan. Xtragaap4de


- Mukkus - 20-02-2007

Peter Wrote:Wat een rare trend dat alle clubs een nieuw stadion willen om zo te groeien. Alsof je stadion bepaalt of je wel of geen succes haalt.

Nieuw stadion betekent: vooruitgang. Geen succes. Heerenveen en AZ zijn daar goede voorbeelden van. Stilstand betekent achteruitgang.

Groningen heeft een gigantische inschattingsfout gemaakt een stadion te (laten) bouwen zonder uitbreidingsmogelijkheden. AZ en Heerenveen o.a. hebben in de bouwplannen wel rekening gehouden met een eventuele uitbreiding.


- Ricochan - 20-02-2007

ADO ook :roll:


- Woutiknout - 21-02-2007

het AD Wrote:Broer en zus willen incest legaliseren
HAMBURG - Een Duitse broer en zus die samen vier kinderen hebben, stappen naar de hoogste rechterlijke instantie om het verbod op incest aan te vechten. Dat berichtte de krant Bild woensdag.
Nog deze maand wil de advocaat van het paar een klacht bij het federale constitutionele hof indienen. De 30-jarige Patrick S. kreeg begin deze maand van de rechter te horen dat hij 2,5 jaar de cel in moet, zijn 22-jarige zus Susan K. wordt een jaar onder toezicht geplaatst.
De broer en zus uit de Oost-Duitse deelstaat Saksen komen uit een probleemgezin en groeiden gescheiden van elkaar op. Ze leerden elkaar in 2000 kennen en werden verliefd. Hun raadslieden noemen het verbod op incest een schending van hun fundamentele rechten en een historisch relict.

[Image: Getrouwd_broer_en_z_105586h.jpg]
Broer Patrick en zus Susan. FOTO BILD.DE



- Bor de Wolf - 21-02-2007

Woutiknout Wrote:
het AD Wrote:Broer en zus willen incest legaliseren
HAMBURG - Een Duitse broer en zus die samen vier kinderen hebben, stappen naar de hoogste rechterlijke instantie om het verbod op incest aan te vechten. Dat berichtte de krant Bild woensdag.
Nog deze maand wil de advocaat van het paar een klacht bij het federale constitutionele hof indienen. De 30-jarige Patrick S. kreeg begin deze maand van de rechter te horen dat hij 2,5 jaar de cel in moet, zijn 22-jarige zus Susan K. wordt een jaar onder toezicht geplaatst.
De broer en zus uit de Oost-Duitse deelstaat Saksen komen uit een probleemgezin en groeiden gescheiden van elkaar op. Ze leerden elkaar in 2000 kennen en werden verliefd. Hun raadslieden noemen het verbod op incest een schending van hun fundamentele rechten en een historisch relict.

[Image: Getrouwd_broer_en_z_105586h.jpg]
Broer Patrick en zus Susan. FOTO BILD.DE

Lelijke niet-blonde Duitsers als Patrick en Susan mogen zich zowiezo niet voortplanten.


- Gerben Zonderland - 21-02-2007

Bor de Wolf Wrote:Lelijke niet-blonde Duitsers als Patrick en Susan mogen zich zowiezo niet voortplanten.

Quote:Basil Fawlty: Don't mention the war. I mentioned it once, but I think I got away with it all right.



- T00L - 21-02-2007

vi.nl Wrote:UEFA onderzoekt rellen tijdens Lille-ManU

21/2/2007 18:02

De UEFA heeft een onderzoek gelast naar de ongeregeldheden die plaatsvonden tijdens het Champions League-duel tussen Lille en Manchester United. De Franse politie gebruikte traangas om de Engelse supporters in toom te houden.

De disciplinaire commissie van de Europese voetbalbond zal zich op 22 maart buigen over de voorvallen in Stade Félix-Bollaert, de thuishaven van RC Lens waarnaar Lille uitwijkt voor het spelen van Europese thuisduels. De organisatie van het duel zal onder de loep worden genomen en ook het gedrag van beide supportersgroepen vormt onderwerp van gesprek.

Als gevolg van soortgelijke rellen werd Feyenoord onlangs nog uit het UEFA Cup-toernooi genomen. Ook toen was de tegenstander afkomstig uit Frankrijk (AS Nancy) en ook toen besloot de politie traangas te gebruiken. Het duel werd zelfs enige tijd stilgelegd doordat de spelers en de arbitrage last kregen van het traangas.
bbc.co.uk/football Wrote:Uefa launches Man Utd crush probe

Uefa has officially launched its investigation into the crush scare involving Manchester United fans at the Champions League tie against Lille.
United fans appeared to be pushed against a 10-foot high fence and at least two people were lifted to safety.
Riot police then fired tear gas and swung truncheons at those who were trying to climb over the fence.
And Uefa are investigating "possible violations of binding Uefa safety and security instructions by the hosts".

A statement from Uefa added that it will also look into the "alleged improper conduct of both sets of supporters".

The control and disciplinary body will meet on 22 March to discuss the incidents, effectively ruling out the expulsion of the French side from the tournament in the way Feyenoord were kicked out of the Uefa Cup this season for crowd disturbances.

The Old Trafford club are appealing for eye-witness reports to the incidents at Lens' Stade Felix-Bollaert.
Fans who were at the game have already criticised the actions of the French police.
One supporter - himself a serving police officer who cannot be named - told the BBC: "I was appalled by our treatment by the French police from the moment that we arrived.
"I couldn't believe the state of the ground - it was like returning to the era before all-seater stadiums. We were fenced in like cattle only treated worse.
"In addition to being treated barbarically by the police, we were constantly targeted by the Lille fans directly above us in an upper tier.
"Throughout the match, coins and other missiles rained down and yet the police did nothing. There has to be a full Uefa investigation."

Another fan, 27-year-old Mark Harrison, from Lymm, Cheshire, said: "I think people were worried it might be like Hillsborough, so they started climbing the fence and trying to get out the stand.

"The police reaction was well over the top, they started spraying us with pepper spray, my eyes were streaming and I couldn't catch my breath."

United goalkeeper Edwin van der Sar suffered double vision as a result of the tear gas fired into the stand.
Television reports suggested the gates at the back of the stand had been opened by police to allow United supporters with tickets for the home section of the stadium to sit with their own fans.

United had expressed concerns about the basic facilities at the ground before the match, and queried the decision to move the game to the compact 42,000 stadium in northern France rather than a larger, more modern venue like the Stade de France.

Manchester United secretary Ken Ramsden revealed the club would meet with Uefa and Football Association officials to discuss the incident.
A Manchester United club official, at the match, said he had not been made aware of any injuries to fans.
Meanwhile, sports minister Richard Caborn has pleaded with Uefa to ensure grounds used for the Champions League meet minimum safety requirements.
"I think some of the grounds are not coming up to what even Uefa are saying are the minimum standards," he said.

gaat lekker daar in Frankrijk en bij de UEFA...


- waf - 21-02-2007

djiez, toch wel duidelijk dat ze daar redelijk paranoia zijn..... :roll:


- Gerben Zonderland - 22-02-2007

Het is nauwelijks meer opmerkelijk te noemen, maar Lowie pookt het vuurtje weer wat op... :lol:

Quote:'Alleen San Marco was beter dan Arveladze'
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 21 februari om 12:12

Louis van Gaal laat zich in een interview met Sportweek zeer positief uit over Shota Arveladze. De huidige aanvoerder van AZ behoort in zijn ogen zelfs tot de beste spitsen ooit.

“Shota Arveladze is na Marco van Basten de beste spits ooit. Ik vind hem met zijn manier van spelen de ideale teamspits. Ik heb hem niet echt zien spelen toen hij jong was, niet op de leeftijd waarop ik Van Basten heb zien spelen, maar hij benadert hem wel, hoor.”

“En als persoon is hij denk ik zelfs nog béter voor een groep dan Van Basten was als spits. Shota is sociaal, ik heb begrepen dat Van Basten dat niet was. Shota is echt de leider van deze groep. Als hij praat is iedereen stil, daar hoeft hij geen moeite voor te doen,” aldus Van Gaal.

Hij vertelt er natuurlijk niet bij dat van Basten in een team speelde met (bijna) allemaal grote spelers en Shota in een team met voornamelijk jeugdige, onervaren spelers of oudere spelers voor wie het 'succes' ook allemaal nieuw is.


- Ricochan - 22-02-2007

Hij vertelt ook niet dat meneer arveladze de sociaal na tig jaren in Nederland nog steeds bijna geen woord nederlands spreekt terwijl bijv. kezman gewoon nog steeds de interviews graag in het nederlands doet...


- Treesong - 22-02-2007

waf Wrote:djiez, toch wel duidelijk dat ze daar redelijk paranoia zijn..... :roll:

Waarom wordt mijn favoriete aandoening altijd zo verhaspeld? Icon_evil

Je BENT paranoïde en je LIJDT aan paranoïa... :eeeek: