The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Mukkus - 19-03-2007

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1017778,00.html">http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 78,00.html</a><!-- m -->

Volgens een vooraanstaande zweedse krant is Alves momenteel al rond de 25 miljoen euro waard.... :8:


- Frits - 21-03-2007

SC Heerenveen aast op vertrekkende Knol

19/3/2007 21:52

EXCLUSIEF - Ruud Knol maakt komend seizoen mogelijk de overstap van Gelderland naar Friesland. SC Heerenveen heeft interesse in de 26-jarige verdediger van Vitesse en ziet in hem een geschikte opvolger voor de vertrekkende Zweed Petter Hansson.

Knol wil weg uit Arnhem ondanks dat Vitesse hem graag langer wilde behouden en hem een nieuwe aanbieding deed. Financieel eiste de transfervrije speler echter een te hoog salaris. Of Heerenveen hem wel 500 duizend euro wil betalen, is nog maar de vraag.




wat denkt ie nou... 1,2 miljoen gulden per jaar, 100.000 gulden per maand, 25.000 gulden per week.... voor een Knol


- Berend Botje - 21-03-2007

Knollen voor citroenen. Iets voor het Wereldje misschien?


- Mukkus - 21-03-2007

Frits Wrote:SC Heerenveen aast op vertrekkende Knol

19/3/2007 21:52

EXCLUSIEF - Ruud Knol maakt komend seizoen mogelijk de overstap van Gelderland naar Friesland. SC Heerenveen heeft interesse in de 26-jarige verdediger van Vitesse en ziet in hem een geschikte opvolger voor de vertrekkende Zweed Petter Hansson.

Knol wil weg uit Arnhem ondanks dat Vitesse hem graag langer wilde behouden en hem een nieuwe aanbieding deed. Financieel eiste de transfervrije speler echter een te hoog salaris. Of Heerenveen hem wel 500 duizend euro wil betalen, is nog maar de vraag.




wat denkt ie nou... 1,2 miljoen gulden per jaar, 100.000 gulden per maand, 25.000 gulden per week.... voor een Knol
....die blessuregevoelig is/was.

Dat lijkt me puur een onderhandelingskwestie. Zo van: "Eigenlijk wil ik wel weg (de Mos lijkt meer vertrouwen te hebben in Sprockel en Es-penoze) en als jullie me willen houden zal er wat op tafel moeten komen, zodat jullie een transfervergoeding kunnen vragen......

Heerenveen betaalt hem geen 5ton per jaar. Dat verdient Hansson nog niet eens. Alves zit daar ergens in de buurt.


- Peter - 21-03-2007

Mukkus Wrote:
Frits Wrote:SC Heerenveen aast op vertrekkende Knol

19/3/2007 21:52

EXCLUSIEF - Ruud Knol maakt komend seizoen mogelijk de overstap van Gelderland naar Friesland. SC Heerenveen heeft interesse in de 26-jarige verdediger van Vitesse en ziet in hem een geschikte opvolger voor de vertrekkende Zweed Petter Hansson.

Knol wil weg uit Arnhem ondanks dat Vitesse hem graag langer wilde behouden en hem een nieuwe aanbieding deed. Financieel eiste de transfervrije speler echter een te hoog salaris. Of Heerenveen hem wel 500 duizend euro wil betalen, is nog maar de vraag.




wat denkt ie nou... 1,2 miljoen gulden per jaar, 100.000 gulden per maand, 25.000 gulden per week.... voor een Knol
....die blessuregevoelig is/was.

Dat lijkt me puur een onderhandelingskwestie. Zo van: "Eigenlijk wil ik wel weg (de Mos lijkt meer vertrouwen te hebben in Sprockel en Es-penoze) en als jullie me willen houden zal er wat op tafel moeten komen, zodat jullie een transfervergoeding kunnen vragen......

Heerenveen betaalt hem geen 5ton per jaar. Dat verdient Hansson nog niet eens. Alves zit daar ergens in de buurt.

Ben jij de penningmeester van Heerenveen dan? :o Als Alves nog niet eens 5 ton verdient zal hij zeker binnen no-time ergens het veelvoudige willen gaan verdienen.


- Gerben Zonderland - 21-03-2007

Berend Botje Wrote:Knollen voor citroenen. Iets voor het Wereldje misschien?

Das niet voor een appel en een ei in ieder geval.
En dan 'binne de rapen gear'....


- FC Petr - 21-03-2007

Hup, weg met dat peerd.


- FC Petr - 21-03-2007

Tsja.... :-k


Vitesse wil Laurent Delorge naar Arnhem halen
Gepubliceerd op 21-03-07 om 15:47 door Roel Pelders
Als we de Voetbal International moeten geloven, staat Laurent Delorge nadrukkelijk in de belangstelling van Vitesse. In Arnhem zou hij de aanval moeten versterken. Afgelopen zomer kwam de aanvoerder van ADO den Haag over van Anderlecht waar hij werd ontslagen vanwege omkoping.

"Delorge is absoluut een interessante speler, maar er staan wel meer jongens op ons lijstje. Bovendien speelt hij in Den Haag vooral op het middenveld en daar ligt niet onze prioriteit." Als de Hagenezen volgend jaar naar de Jupiler League zouden degraderen, zou Delorge voor een klein bedrag de club kunnen verlaten.

‘Vitesse geïnteresseerd in MVV-spits Gommans’Gepubliceerd op 21-03-07 om 11:30 door Johan Kroon
Harrie Gommans staat in de belangstelling van Vitesse, zo meldt het voetbalmaandblad Elf. De aanvaller van MVV scoorde dit seizoen zeventien keer in de Jupiler League en wekte zo de interesse van de Arnhemmers.

Gommans werd volgens geruchten de afgelopen maand bekeken door Vitesse-trainer Aad de Mos. De Belg heeft bij MVV nog een contract tot medio 2008, maar mag voor een gelimiteerd bedrag worden overgenomen.

Gommans begon zijn carrière bij Fortuna Sittard. Daarna speelde hij voor Excelsior en Westerlo alvorens in medio 2005 bij MVV te belanden.


- Mukkus - 21-03-2007

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:SC Heerenveen aast op vertrekkende Knol

19/3/2007 21:52

EXCLUSIEF - Ruud Knol maakt komend seizoen mogelijk de overstap van Gelderland naar Friesland. SC Heerenveen heeft interesse in de 26-jarige verdediger van Vitesse en ziet in hem een geschikte opvolger voor de vertrekkende Zweed Petter Hansson.

Knol wil weg uit Arnhem ondanks dat Vitesse hem graag langer wilde behouden en hem een nieuwe aanbieding deed. Financieel eiste de transfervrije speler echter een te hoog salaris. Of Heerenveen hem wel 500 duizend euro wil betalen, is nog maar de vraag.




wat denkt ie nou... 1,2 miljoen gulden per jaar, 100.000 gulden per maand, 25.000 gulden per week.... voor een Knol
....die blessuregevoelig is/was.

Dat lijkt me puur een onderhandelingskwestie. Zo van: "Eigenlijk wil ik wel weg (de Mos lijkt meer vertrouwen te hebben in Sprockel en Es-penoze) en als jullie me willen houden zal er wat op tafel moeten komen, zodat jullie een transfervergoeding kunnen vragen......

Heerenveen betaalt hem geen 5ton per jaar. Dat verdient Hansson nog niet eens. Alves zit daar ergens in de buurt.

Ben jij de penningmeester van Heerenveen dan? :o Als Alves nog niet eens 5 ton verdient zal hij zeker binnen no-time ergens het veelvoudige willen gaan verdienen.

Moet ie doen. Moet ie wel een club vinden die 20M+ voor hem op tafel legt. Niet zeuren dan, hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend tot en met 2011.

Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat de spelers bij Heerenveen verdienen, ik denk zo dat Alves rond de 5 a 6 ton verdient. Kan ook best een miljoen zijn. Boeit me eigenlijk ook niet.....als ie die ballen er maar inhengst.


- Frits - 21-03-2007

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:SC Heerenveen aast op vertrekkende Knol

19/3/2007 21:52

EXCLUSIEF - Ruud Knol maakt komend seizoen mogelijk de overstap van Gelderland naar Friesland. SC Heerenveen heeft interesse in de 26-jarige verdediger van Vitesse en ziet in hem een geschikte opvolger voor de vertrekkende Zweed Petter Hansson.

Knol wil weg uit Arnhem ondanks dat Vitesse hem graag langer wilde behouden en hem een nieuwe aanbieding deed. Financieel eiste de transfervrije speler echter een te hoog salaris. Of Heerenveen hem wel 500 duizend euro wil betalen, is nog maar de vraag.




wat denkt ie nou... 1,2 miljoen gulden per jaar, 100.000 gulden per maand, 25.000 gulden per week.... voor een Knol
....die blessuregevoelig is/was.

Dat lijkt me puur een onderhandelingskwestie. Zo van: "Eigenlijk wil ik wel weg (de Mos lijkt meer vertrouwen te hebben in Sprockel en Es-penoze) en als jullie me willen houden zal er wat op tafel moeten komen, zodat jullie een transfervergoeding kunnen vragen......

Heerenveen betaalt hem geen 5ton per jaar. Dat verdient Hansson nog niet eens. Alves zit daar ergens in de buurt.

Ben jij de penningmeester van Heerenveen dan? :o Als Alves nog niet eens 5 ton verdient zal hij zeker binnen no-time ergens het veelvoudige willen gaan verdienen.

Moet ie doen. Moet ie wel een club vinden die 20M+ voor hem op tafel legt. Niet zeuren dan, hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend tot en met 2011.

Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat de spelers bij Heerenveen verdienen, ik denk zo dat Alves rond de 5 a 6 ton verdient. Kan ook best een miljoen zijn. Boeit me eigenlijk ook niet.....als ie die ballen er maar inhengst.

Knol die nimmer een bal er in hengst. Ik denk dat Heerenveen te veel hooi op z'n vork neemt wanneer ze hem van stal wil halen. Ik vind die Knol maar een over het paard getild mannetje, maar goed, als ze hem transvervrij laten vertrekken moeten ze ook geen gegeven paard in de bek kijken natuurlijk


- Fred Naaigaren - 21-03-2007

Ik denk dat Alves in zijn handjes mag knijpen als hij bij Heerenveen 4 ton krijgt.
Samaras heeft (dacht ik) zijn salaris bij Manchester City vertienvoudigd. Van een ton naar een miljoen.


- Ekslem - 21-03-2007

Fred Naaigaren Wrote:Ik denk dat Alves in zijn handjes mag knijpen als hij bij Heerenveen 4 ton krijgt.
Samaras heeft (dacht ik) zijn salaris bij Manchester City vertienvoudigd. Van een ton naar een miljoen.

Ajax, PSV en wrs AZ zullen mss rond het miljoen betalen, maar Hee idd echt niet!


- waf - 21-03-2007

FC Petr Wrote:‘Vitesse geïnteresseerd in MVV-spits Gommans’

die gast raakte de keren dat ik hem zag bij excelsior geen pepernoot...


- FC Petr - 22-03-2007

waf Wrote:
FC Petr Wrote:‘Vitesse geïnteresseerd in MVV-spits Gommans’

die gast raakte de keren dat ik hem zag bij excelsior geen pepernoot...

Was inderdaad niet goed genoeg voor Excelsior, maar wellicht wel voor ons aangezien wij in de twee onderlinge duels slechts 1 punt tegen de Rotterdammers wisten te halen. :wink:


- Flixieluv - 22-03-2007

Frits Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:SC Heerenveen aast op vertrekkende Knol

19/3/2007 21:52

EXCLUSIEF - Ruud Knol maakt komend seizoen mogelijk de overstap van Gelderland naar Friesland. SC Heerenveen heeft interesse in de 26-jarige verdediger van Vitesse en ziet in hem een geschikte opvolger voor de vertrekkende Zweed Petter Hansson.

Knol wil weg uit Arnhem ondanks dat Vitesse hem graag langer wilde behouden en hem een nieuwe aanbieding deed. Financieel eiste de transfervrije speler echter een te hoog salaris. Of Heerenveen hem wel 500 duizend euro wil betalen, is nog maar de vraag.




wat denkt ie nou... 1,2 miljoen gulden per jaar, 100.000 gulden per maand, 25.000 gulden per week.... voor een Knol
....die blessuregevoelig is/was.

Dat lijkt me puur een onderhandelingskwestie. Zo van: "Eigenlijk wil ik wel weg (de Mos lijkt meer vertrouwen te hebben in Sprockel en Es-penoze) en als jullie me willen houden zal er wat op tafel moeten komen, zodat jullie een transfervergoeding kunnen vragen......

Heerenveen betaalt hem geen 5ton per jaar. Dat verdient Hansson nog niet eens. Alves zit daar ergens in de buurt.

Ben jij de penningmeester van Heerenveen dan? :o Als Alves nog niet eens 5 ton verdient zal hij zeker binnen no-time ergens het veelvoudige willen gaan verdienen.

Moet ie doen. Moet ie wel een club vinden die 20M+ voor hem op tafel legt. Niet zeuren dan, hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend tot en met 2011.

Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat de spelers bij Heerenveen verdienen, ik denk zo dat Alves rond de 5 a 6 ton verdient. Kan ook best een miljoen zijn. Boeit me eigenlijk ook niet.....als ie die ballen er maar inhengst.

Knol die nimmer een bal er in hengst. Ik denk dat Heerenveen te veel hooi op z'n vork neemt wanneer ze hem van stal wil halen. Ik vind die Knol maar een over het paard getild mannetje, maar goed, als ze hem transvervrij laten vertrekken moeten ze ook geen gegeven paard in de bek kijken natuurlijk

Te hopen voor 'm dat 'ie niet binnenkort geBles-seerd raakt. Dan Hoeft H'veen 'm nooit en blijft ie bij vites zitten tot er schimmel op 'm groeit!


- Mukkus - 22-03-2007

Flixieluv Wrote:
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:SC Heerenveen aast op vertrekkende Knol

19/3/2007 21:52

EXCLUSIEF - Ruud Knol maakt komend seizoen mogelijk de overstap van Gelderland naar Friesland. SC Heerenveen heeft interesse in de 26-jarige verdediger van Vitesse en ziet in hem een geschikte opvolger voor de vertrekkende Zweed Petter Hansson.

Knol wil weg uit Arnhem ondanks dat Vitesse hem graag langer wilde behouden en hem een nieuwe aanbieding deed. Financieel eiste de transfervrije speler echter een te hoog salaris. Of Heerenveen hem wel 500 duizend euro wil betalen, is nog maar de vraag.




wat denkt ie nou... 1,2 miljoen gulden per jaar, 100.000 gulden per maand, 25.000 gulden per week.... voor een Knol
....die blessuregevoelig is/was.

Dat lijkt me puur een onderhandelingskwestie. Zo van: "Eigenlijk wil ik wel weg (de Mos lijkt meer vertrouwen te hebben in Sprockel en Es-penoze) en als jullie me willen houden zal er wat op tafel moeten komen, zodat jullie een transfervergoeding kunnen vragen......

Heerenveen betaalt hem geen 5ton per jaar. Dat verdient Hansson nog niet eens. Alves zit daar ergens in de buurt.

Ben jij de penningmeester van Heerenveen dan? :o Als Alves nog niet eens 5 ton verdient zal hij zeker binnen no-time ergens het veelvoudige willen gaan verdienen.

Moet ie doen. Moet ie wel een club vinden die 20M+ voor hem op tafel legt. Niet zeuren dan, hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend tot en met 2011.

Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat de spelers bij Heerenveen verdienen, ik denk zo dat Alves rond de 5 a 6 ton verdient. Kan ook best een miljoen zijn. Boeit me eigenlijk ook niet.....als ie die ballen er maar inhengst.

Knol die nimmer een bal er in hengst. Ik denk dat Heerenveen te veel hooi op z'n vork neemt wanneer ze hem van stal wil halen. Ik vind die Knol maar een over het paard getild mannetje, maar goed, als ze hem transvervrij laten vertrekken moeten ze ook geen gegeven paard in de bek kijken natuurlijk

Te hopen voor 'm dat 'ie niet binnenkort geBles-seerd raakt. Dan Hoeft H'veen 'm nooit en blijft ie bij vites zitten tot er schimmel op 'm groeit!

Dan heeft Vitesse ook niks meer aan hem en zullen ze een andere verdediger van stal moeten halen! Hij is gratis, dus wat mij betreft mogen ze hem brengen met de trailer, als ie er maar niet uitspringt.

Heerenveen heeft trouwens belangstelling voor Anky van Grunsven, ter uitbreiding van de technische staf, om dat paard te trainen. Voordeel is dat deze Knol geen hands kan maken, een paard heeft tenslotte 4 benen.
Gert-Jan Verbeek volgt momenteel een rodeo-cursus om dit paard te temmen en er wordt al over gesproken dat Dingsdag een paardenfluisteraar wordt om zijn verdedigingsmaatje goede adviezen in zijn oren te fluisteren.


- Fabian - 22-03-2007

Ekslem Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Ik denk dat Alves in zijn handjes mag knijpen als hij bij Heerenveen 4 ton krijgt.
Samaras heeft (dacht ik) zijn salaris bij Manchester City vertienvoudigd. Van een ton naar een miljoen.

Ajax, PSV en wrs AZ zullen mss rond het miljoen betalen, maar Hee idd echt niet!

Sneyder verdient bij Ajax 2.6 mio (incl wat extraatjes dacht ik), dus als Knalves gehaald wordt, zal hij wel rond de 1,5/2 komen te zitten.


- Fabian - 22-03-2007

Quote:Slop: 'Ajax hoeft geen spelers te verkopen'

Jeroen Slop, Financieel directeur van Ajax, denkt niet dat het nodig is om op korte termijn spelers te verkopen om het nettoverlies om te buigen. Dat zegt hij in de gratis ochtendkrant De Pers. "We hebben een eigen vermogen van 62 miljoen euro, dus we kunnen dit verlies vrij makkelijk opvangen", aldus Slop over het nettoverlies van 5,6 miljoen euro.

"Het is geen uitgangspunt om spelers te verkopen om het verlies te compenseren", stelt de directeur de supporters van Ajax enigszins gerust. "Want dat zou sportieve successen en dus eventuele financiële winsten in de toekomst alleen maar moeilijker maken." Volgens Slop is het bij voortdurende slechte prestaties in Europa wel noodzaak om spelers van de hand te doen. "Zonder de inkomsten uit de Champions League is het voor ons moeilijk om winst te maken. Alleen als je zeer aantrekkelijke tegenstanders loot in de UEFA Cup valt het resultaat nog te redden."

Vrij opmerkelijk! Ongeveer 1,5 jaar geleden was het EV nog zo'n 50 mio, hierna is er 2 maal een verlies naar buiten gebracht en het EV gestegen...

Icon_question


- Ekslem - 22-03-2007

Meer aandelen uitgegeven? Ik noem maar een dwarsstraat, kan natuurlijk wel.


- Treesong - 22-03-2007

Een Financiële man aanstellen die Slop heet, is natuurlijk vragen om ellende #-o


- Ad Wim - 22-03-2007

Gewoon Sneijder verkopen in de zomer. Heb je genoeg geld om het verlies op te vangen en dan kun je ook nog een leuke speler extra kopen. Bovendien ben je ook zijn hoge salaris kwijt op de begroting.


- Peter - 22-03-2007

Ad Wim Wrote:Gewoon Sneijder verkopen in de zomer. Heb je genoeg geld om het verlies op te vangen en dan kun je ook nog een leuke speler extra kopen. Bovendien ben je ook zijn hoge salaris kwijt op de begroting.

Of gewoon kampioen worden of de play-offs winnen (en dan de voorronde CL doorkomen Wink). CL schijnt een must te zijn gezien de financiele situatie las ik in VI. Als dat lukt scheen er weinig aan het handje te zijn.


- Ad Wim - 22-03-2007

CL halen is voor Ajax altijd een must. Maar ik denk dat het vertrek van Sneijder onvermijdelijk is dus dat zal een flinke boost worden voor de financien.


- Peter - 22-03-2007

Ad Wim Wrote:CL halen is voor Ajax altijd een must. Maar ik denk dat het vertrek van Sneijder onvermijdelijk is dus dat zal een flinke boost worden voor de financien.

Dit seizoen was het dat blijkbaar niet aangezien ze zeggen dat t prima gaat financieel als ze maar niet voor 2e jaar op rij CL mislopen. En natuurlijk geeft Sneijders vertrek een financiele boost, en als Huntelaar en Babel dan ook nog vertrekken (elke dag worden ze wel aan een andere club gelinkt) ist helemaal fantastisch. Alleen houdt je dan qua team naast de veteranen Stam en Davids verrekte weinig over. Dus moet je het geld opnieuw investeren. Wil je Alves halen ben je het hele verkoopbedrag van Huntelaar weer kwijt.


- Fred Naaigaren - 22-03-2007

Babel zal door zijn gelimiteerde transfersom in zijn nieuwe contract voor max. 10 mln wegmogen.

De zilvervloot begint bij spelers als Babel & Sneijder pas bij 15 mln.


- Gerben Zonderland - 22-03-2007

Quote:Klink wil happy hour aanpakken

DEN HAAG - CDA-minister Ab Klink van Volksgezondheid wil 'zo snel mogelijk' de zogenoemde happy hours en andere prijsacties in cafés aanpakken. Uit onderzoek van de Universiteit Twente (UT) blijkt dat veertien- en vijftienjarigen gretig gebruik maken van deze kortingen. Klink wil daar een stokje voor steken.

Een woordvoerder van de minister bevestigt donderdag een bericht van die strekking in Trouw.

Klink wil binnenkort om tafel met de horeca en de gemeenten, om afspraken te maken over de prijsacties. ,,De nadruk moet daarbij liggen op het niet meer aantrekken van minderjarige jongeren'', aldus een woordvoerder.

Uit het onderzoek van de UT, in opdracht van Stichting Alcoholpreventie, blijkt dat een op de drie cafés alcoholhoudende drank met korting aanbiedt. (ANP)

Wat nou Happy Hours? Dat zijn slechts de periodes waarin alcohol NIET met een 100% prijsstijging verkocht wordt. En dat 14- en 15-jarige jongeren daardoor aangetrokken worden (en in de gelegenheid gesteld
worden door o.a. ouders en natuurlijk de niet op ID-bewijzen controlerende horeca zelf) heeft niets te maken met het aanbieden van drank tegen lagere prijzen 'an sich'. Eerder met de tijdstippen waarop die
Happy Hours zijn (vrijdag- en zaterdagmiddag?) en het gebrek aan nuttige
bezigheden voor die kinders in het algemeen.
[ouwe-zak-mode] In mijn 'jeugd' had ik op vrijdagmiddag en zaterdag geen tijd om te gaan lopen slempen en sloeren in de kroeg, want dan werkte ik om te sparen voor een paar sportschoenen, skateboard of schaatsen. [/ouwe-zak-mode].


- Treesong - 22-03-2007

Dat komt wel griezelig dicht in de buurt

Klink de Relibink Wrote:In mijn 'jeugd' had ik op vrijdagmiddag en zaterdag geen tijd om te gaan lopen slempen en sloeren in de kroeg, want dan werkte ik om te sparen voor een paar instappers, een leuk hoedje of een nieuwe bijbel. En zondags zat ik in de KARK!



- Gerben Zonderland - 22-03-2007

Treesong Wrote:Dat komt wel griezelig dicht in de buurt

Klink de Relibink Wrote:In mijn 'jeugd' had ik op vrijdagmiddag en zaterdag geen tijd om te gaan lopen slempen en sloeren in de kroeg, want dan werkte ik om te sparen voor een paar Jezus-Nikes, een leuk hoedje of een nieuwe bijbel. En zondags zat ik in de KARK!

Destijds was Jezus inderdaad nog 'my homeboy', maar heb dat toen nooit als straf ervaren. Bovendien ging ik niet op zondagochtend, maar zondagavond 'ter kerke', dus kon ik uitslapen van het slempen en sloeren op zaterdagAVOND.


- Bakke - 23-03-2007

Meer exciting news gaarne, ik schrijf radioteksten voor een regionale zender en pluk veel van mijn bizarre berichten hier vandaan Wink.


- Mukkus - 23-03-2007

Bakke Wrote:Meer exciting news gaarne, ik schrijf radioteksten voor een regionale zender en pluk veel van mijn bizarre berichten hier vandaan Wink.

Heb jij daar toestemming voor?
Mocht je mijn teksten gebruiken.......graag lappen, vriend!