The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Treesong - 29-03-2007

Depor Wrote:Vond je al zo een kraker typje

Kraken is voor sloebers


- Treesong - 29-03-2007

Ricochan Wrote:Nee alleen het grauw...

Het grauw dient ongeacht politieke voorkeur in zee te worden geworpen


- Depor - 29-03-2007

Iemand 1vandaag aan het kijken?

Ongelovelijk dat er zulke mongolen nog vrij kunnen rondlopen......


- Bocaloca - 29-03-2007

Depor Wrote:Iemand 1vandaag aan het kijken?

Ongelovelijk dat er zulke mongolen nog vrij kunnen rondlopen......

inderdaad


- Ricochan - 30-03-2007

Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Nee alleen het grauw...

Het grauw dient ongeacht politieke voorkeur in zee te worden geworpen


In zee werpen is voor sloebers, het grauw moet gekielhaald worden.


- Amor Fati - 30-03-2007

UEFA wil bekerwinnaars in Champions League

30/3/2007 10:25

De UEFA overweegt winnaars van nationale bekertoernooien toe te laten in de Champions League.
'We willen de bekercompetities nieuw leven inblazen', verklaarde William Gaillard, speciaal adviseur van UEFA-voorzitter Michel Platini. 'Bekerwinnaars laten meedoen, is iets wat we bestuderen. De laatste jaren hebben deze toernooien flink geleden.' Daarmee wijst hij op het grote aantal clubs dat voorrang geeft aan de competitie of de internationale toernooien en daarom met een verzwakte elftal aantreedt in bekerduels.



Amateurclubs kunnen dus rechtstreeks toegelaten tot de Championsleague :Big Grin Ik ga voor Nunspeet-Real Madrid over twee jaar


- Mukkus - 30-03-2007

Amor Fati Wrote:UEFA wil bekerwinnaars in Champions League

30/3/2007 10:25

De UEFA overweegt winnaars van nationale bekertoernooien toe te laten in de Champions League.
'We willen de bekercompetities nieuw leven inblazen', verklaarde William Gaillard, speciaal adviseur van UEFA-voorzitter Michel Platini. 'Bekerwinnaars laten meedoen, is iets wat we bestuderen. De laatste jaren hebben deze toernooien flink geleden.' Daarmee wijst hij op het grote aantal clubs dat voorrang geeft aan de competitie of de internationale toernooien en daarom met een verzwakte elftal aantreedt in bekerduels.



Amateurclubs kunnen dus rechtstreeks toegelaten tot de Championsleague :Big Grin Ik ga voor Nunspeet-Real Madrid over twee jaar

Dat kan niet. Real wordt 7e en wint de beker niet......


- Gerben Zonderland - 30-03-2007

Quote:vrijdag 30 maart 2007
Taxichauffeur bekent 250 moorden

NEW DELHI - Een taxichauffeur heeft bekend dat hij in de Noord-Indiase deelstaat Uttar Pradesh maar liefst 250 van zijn klanten heeft vermoord. Hij bekende nadat hij in het kader van het onderzoek naar twee van de moorden was gepakt, aldus de politie vrijdag.

Samen met een kompaan die nog voortvluchtig is, beroofde de taxichauffeur zijn klanten van alle bezittingen. Onder zijn slachtoffers waren mannen, vrouwen en kinderen. De serie moorden zou in slechts vier maanden tijd zijn gepleegd. Volgens de politie gaat het om een man van middelbare leeftijd die Salim heet.

(ANP)

In 4 maanden tijd 250 moorden.... :eeeek:


- Ekslem - 30-03-2007

Vroeger toen ik in mijn studententijd taxichauffeur was, haalde ik dat aantal bij lange aan niet. Vrij opmerkelijk idd!


- Gerben Zonderland - 30-03-2007

Ekslem Wrote:Vroeger toen ik in mijn studententijd taxichauffeur was, haalde ik dat aantal bij lange aan niet. Vrij opmerkelijk idd!

Ja, maar toen moest je af en toe ook nog slapen, zuipen, uitkateren, krabbel zetten op tentamenformulier, enz.... Daar hoeven deze sloebers zich allemaal niet druk om te maken. :8:


- Amor Fati - 30-03-2007

uitgaande van 10 klanten per dag, had je bij deze man toch 80% kans dat je op je zelf gekozen eindbestemming aankwam. Voor 20% was het daarentegen een echte eindbestemming


- Peter - 04-04-2007

De komende thuiswedstrijd van RKC Waalwijk tegen Ajax van zondag 8 april is misschien wel een van de belangrijkste in de historie van de voetbalclub. Elk punt dat zondag gehaald wordt tegen de Amsterdammers kon weleens het verschil maken tussen degradatie, nacompetitie of rechtstreekse handhaving in de eredivisie. Vandaar dat de supporters van RKC de krachten gebundeld hebben. De komende 2 wedstrijden gaan zij zich extra laten gelden en ervoor zorgen dat er een 12e man bijkomt in het Mandemakers Stadion. Codenaam van deze sfeeraktie: La Bombonera.



La Bombonera is de gevreesde thuishaven van de roemruchte Argentijnse club Boca Juniors. Hier werdt Maradona de beste voetballer van de wereld en zijn de supporters wereldberoemd om de sfeer die ze maken in het stadion. De aanpak van deze supporters gaat als voorbeeld dienen voor de diverse supportersgroeperingen binnen RKC Waalwijk. Al jaren zijn de supporters van RKC Waalwijk verdeeld in groepjes. Zo zijn er de jongeren uit Cafe De Mop, de leden van de supportersvereniging en de jeugd uit Elshout en Drunen. Elke groep heeft zijn eigen liederen, spandoeken en ideeen over hoe er het beste sfeer gemaakt kan worden in het stadion. Jammer genoeg werkten de groepen nooit samen, maar tijdens de laatste wedstrijden van het seizoen moet alles wijken voor lijfsbehoud van RKC. Samen met RKC is er een plan gemaakt en nu roepen alle supporters elkaar op om komende wedstrijden tegen Ajax en Willem II de gehele wedstrijd sfeer te maken.

De wedstrijd tegen Ajax zal in het teken staan van de Geel-Blauwe supportersartikelen. Iedereen wordt opgeroepen om geheel in het Geel-Blauw naar het stadion te komen. Voor de supporters die thuis in de kast niets kunnen vinden worden er rondom het stadion supportersartikelen tegen spotprijzen verkocht. Ook de officiele wedstrijdshirts zullen door RKC tegen dumpprijzen verkocht gaan worden. Iedereen wordt opgeroepen om al voor de warming up in het stadion aanwezig te zijn. De supportersgroepen van De Mop en de andere supporters op EE zullen allemaal bij elkaar komen staan in het midden van het vak. Voor de wedstrijd zullen De Deurzakkers en een DJ de warming-up begeleiden. Op de tribune zullen Geel Blauwe linten liggen, welke tijdens de opkomst van de spelers omhoog gehouden gaan worden. Tijdens de wedstrijd zullen de fans begeleid gaan worden door een professionele Braziliaanse drumband. Alle fans mogen hun eigen trommels uiteraard ook gewoon weer meenemen. Tevens worden alle supporters opgeroepen om met spandoeken en alle andere creatieve steunbetuigingen het stadion Geel Blauw te laten kleuren met het beroemde stadion La Bombonera als voorbeeld.

De volgende wedstrijd tegen Willem II moet vervolgens de overtreffende trap worden van deze aktie, waarvoor RKC en enkele creatieve supporters al druk in overleg zijn. RKC Waalwijk heeft alle hulp toegezegt om alle wensen te kunnen vervullen. Nu aan de meeste wensen voldaan zijn roept RKC alle bezoekers op om mee te werken aan deze geweldige sfeeraktie.

---
La Bombonera nabootsen in het immense Mandemakers Stadion in Waalwijk door de altijd fanatiek RKC aanhang dus. En ook nog een optreden van de Deurzakkers. Dan zal Ajax wel onder de indruk zijn! Snel Sneijder en Huntelaar uit mn team halen. :roll: En in het midden van vak EE wordt het ook lekker druk. De mop ( :roll: ) en alle andere supporters uit dat vak zullen daar samen in het midden gaan staan. :razz:


- Ekslem - 04-04-2007

RKC heeft het mufste publiek dat ik ooit meegemaakt heb! Nog muffer dan dat daar in Friesland :8:


- gittermaster - 04-04-2007

Quote:Hier werdt Maradona de
zelf gechreven Peter??


- Ekslem - 06-04-2007

Au!

Quote:Duitse bijt in penis op dansvloer

De 23-jarige Duitse discotheekbezoekster Natascha Mueller heeft een opdringerige man hard in zijn penis gebeten om duidelijk te maken dat ze niets van hem moest hebben. Volgens Natascha wilde ze gewoon dansen maar bleef het slachtoffer, de 39-jarige Andreas Baum, haar maar lastig vallen.

Baum vertelde aan de politie dat de vrouw op een gegeven moment voor hem knielde en zijn gulp opende. Hij dacht dat het bingo was, maar de vrouw beet hem keihard in zijn roede. ''De pijn was ondraaglijk, ze beet hem er bijna af!''

Ambulancepersoneel trof de man in de discotheek aan met zijn bebloede lid in de hand. Natascha werd gearresteerd, en bleek behoorlijk onder invloed van alcohol.



- Depor - 10-04-2007

Vanavond word een kameraad van Tree in Opgelicht! ontmaskerd...corrupte SPer met kiezersbedrog etc... Big Grin Big Grin


- Fred Naaigaren - 10-04-2007

Ekslem Wrote:RKC heeft het mufste publiek dat ik ooit meegemaakt heb! Nog muffer dan dat daar in Friesland :8:

Sinds ik er niet meer kom is het er inderdaad erg muf geworden.
Vroeger was het er nog maf.


- Frits - 10-04-2007

Scout PSV maakt overstap naar Ajax
Geplaatst op 10-04-2007 20:42 door Marnis Mastenbroek - Bron: Telegraaf


Image: uploads/logo ajaxHans van der Zee zal niet langer meer werkzaam zijn voor PSV als scout. De speurder naar nieuw talent maakt de overstap naar Ajax om diverse nog onbekende redenen. Van der Zee heeft zijn resterende werkdagen bij de Eindhovense club accuraat cadeau gekregen om op vakantie te kunnen gaan.

De directie van PSV was enigsinds verrast door de keuze van zijn scout. ''Hij heeft een aantal redenen aangegeven waarom hij niet verder wilde,'' aldus Stan Valckx.

De technisch manager van de Eindhovenaren verklaarde hem nu buiten te sluiten van vergaderingen etc. ''En het is natuurlijk wel naar de directe concurrent'', geeft Valckx het belangrijkste pijnpunt aan. ''We waren met hem in gesprek over een nieuwe verbintenis, maar hij wilde bij Ajax aan de slag. Het is duidelijk dat hij dan niet meer bij vergaderingen en dergelijke is. Ik heb hem verteld dat hij nu vakantie heeft.''


- Bumme - 11-04-2007

AZ-doelman Sinouh bedreigt journalist

Khalid Sinouh heeft vandaag een journalist van een landelijk dagblad bedreigd. De doelman van AZ was woedend over een artikel in de krant over de wedstrijd Jong AZ - Jong Vitesse (0-1). De doelman ging gisteren in de fout bij de enige treffer, zo stelde de journalist in het dagblad.

Sinouh haalde vandaag na de ochtendtraining verhaal. Hij nam een intimiderende houding aan door in de persruimte minutenlang met zijn hoofd tegen het hoofd van de journalist te gaan staan. "Als ik je op straat tegenkom, heb je een probleem", was één van de dingen die Sinouh zei. Clubmensen en medespelers haalden de keeper uiteindelijk weg.

"Sinouh heeft te emotioneel gereageerd op een manier die niet past bij de normen en waarden van een speler van AZ", liet de club in een officiële reactie weten. "AZ betreurt dit ten zeerste en heeft inmiddels haar excuses aangeboden aan de verslaggever. Hij heeft de excuses van de club geaccepteerd. De AZ-leiding zal dit voorval verder intern met Sinouh afhandelen."


- Dugarry - 11-04-2007

Sinoeh, toedeloe!


- Gerben Zonderland - 11-04-2007

Quote:Albayrak wil Turk trouwen
AMSTERDAM - Staatssecetaris Albayrak laat de aanvraag voor een verblijfsvergunning voor haar verloofde door een andere minister beoordelen.

Nebahat Albayrak (PvdA, vreemdelingenzaken) wil op korte termijn trouwen met haar Turkse vriend die in Engeland woont. Om schijn van belangenverstrengeling te voorkomen, loopt de aanvraag via minister Ernst Hirsch Ballin (CDA), zo schrijft NRC Handelsblad. De verloofde zou via deze route een machtiging tot voorlopig verblijf moeten krijgen.


Uit de Televaag en dan zijn de lezersreacties natuurlijk heerlijk ongenuanceerd:

Als de regering wakker schrikt is het te laat, dan kunnen we niet meer terug naar de normen en waarde die onze voorouders hebben gesteld.En ja, dat is soms met grof geweld gegaan, en als je nu om je heen kijkt terecht. Wanneer gaan wij "autochtonen" nu eens paal en perk stellen aan de verloedering? ongelofelijk, de grootste overlast hebben we van vluchtelingen en migranten, de meeste dijken en toch: nederland verzuipt.. ik ga vast een hoofddoek kopen voor mijn vrouw.
Henk, Amsterdam wo 11/4, 16:09


:lol:


- Treesong - 11-04-2007

Mooiste opmerking in de krant vandaag:

"Het proces Holleeder is net een programma van John de Mol. Met veel bombarie aangekondigd, kost klauwen met geld en na drie dagen al van de buis gehaald." =D>


- de nieuwe - 11-04-2007

Treesong Wrote:Mooiste opmerking in de krant vandaag:

"Het proces Holleeder is net een programma van John de Mol. Met veel bombarie aangekondigd, kost klauwen met geld en na drie dagen al van de buis gehaald." =D>
:lol: :lol: :lol:


- Gerben Zonderland - 11-04-2007

Treesong Wrote:Mooiste opmerking in de krant vandaag:

"Het proces Holleeder is net een programma van John de Mol. Met veel bombarie aangekondigd, kost klauwen met geld en na drie dagen al van de buis gehaald." =D>

Ik hoor de ouderjaarsconference van L&J al: "Die zien we noooooit meeeeer trug...." :8:


- Treesong - 11-04-2007

Gerben Zonderland Wrote:ouderjaarsconference van L&J

Over armoe gesproken


- Gerben Zonderland - 11-04-2007

Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:ouderjaarsconference van L&J

Over armoe gesproken

Ja, ze doen het dit jaar niet, begreep ik en in hun plaats komt JJvdW. Die zag ik gisteren op tv in een vol theater in Brabant tegen de ongewenste camera van Omroep Brabant zeggen dat Brabanders geen humor hebben. Hij heeft in ieder geval lef. :Big Grin


- Treesong - 11-04-2007

Oudejaarsconference moet op z'n minst een beetje geangasjeerd zijn en da's die hazelip niet. Ofschoon ik em wel geestig vind.


- Gerben Zonderland - 12-04-2007

Quote:Presentatrice wil van blootsite af
AMSTERDAM - Voormalig tv-presentatrice Urmia Jensen wil op internet niet langer in verband gebracht worden met seks en blootreportages. Het schaadt haar goede naam en ze wil niet dat haar zoontje ermee wordt geconfronteerd.

Jensen (35) spant daarom morgen een kort geding aan tegen internetzoekmachine Google. Inzet is de onmiddellijke verwijdering van de naam Urmia Jensen uit seksgerelateerde zoekresultaten die Google presenteert als deze naam wordt ingevoerd.

De suggestie wordt gewekt dat de voormalige presentatrice van modeprogramma's bij de regionale zender RTV Noord naakt op internet te zien zou zijn, aan webcamseks doet en erotisch zou chatten. Maar daar is helemaal geen sprake van.

"Ik heb een voor Nederland unieke naam en wil niet dat die op zo'n manier misbruikt wordt", zegt de gepikeerde vrouw in een toelichting. Jensen heeft onlangs een eigen bedrijfje opgestart en wordt nu geconfronteerd met klanten die vragen stellen over haar vermeende activiteiten op internet.

Google zegt in een reactie dat het inmiddels geen enkele sekssite meer verbindt aan de naam Jensen. Volgens advocate Nienke de Vos varieert echter het aantal verwijzingen op Google per dag. "Ik beschik over een lange uitdraai met alle vermeldingen als bewijs", aldus De Vos.

Ze kondigt namens haar cliënte ook juridische procedures aan tegen de diverse sekswebsites die de naam Urmia Jensen misbruiken.

"Ik lijd daar aantoonbaar schade door", zegt Jensen. "Bovendien is mijn zoontje af en toe ook aan het zoeken op internet. Ik wil niet dat hij hiermee geconfronteerd wordt."

Jensen vermoedt dat haar naam is overgenomen van de website TV Babes, waar haar foto en die van andere tv-persoonlijkheden staan gepubliceerd. "Een aantal van die meiden, zoals Katja Schuurman, heeft inderdaad geposeerd voor Playboy, dus daar zullen op internet wel foto's van circuleren. Maar waarom zou ík daar onder moeten lijden?"

Quote:Urmia Jensen: ex-RTVN babe
Urmia Jensen heeft een modeprogramma gepresenteerd bij Regionet RTVN. Urmia is beschikbaar voor freelance tvwerk: tvbabes.com zal serieuze reacties aan Urmia sturen. U kunt reageren via <!-- e --><a href="mailto:info@tvbabes.com">info@tvbabes.com</a><!-- e -->

Urmia werd op 2 maart 1973 geboren in Paramaribo. Na de mavo en een MBO-opleiding heeft ze zes jaar ervaring opgedaan in het jongerenwerk in Hoorn.
Urmia heeft 3 jaar in de entertainmentbiz gezeten. Zo werkte zij voor een organisatiebureau van evenementen, een modellenbureau, een artiestenbemiddelingsbureau en een castingbureau.

Urmia's hobby's zijn dansen, fitness, concepten schrijven voor nieuwe programma's en zingen..

[Image: urmiajensen.jpg]

Er staan nauwelijks negerinnen in de Playboy, dus waar maakt dat wijf zich druk om? :roll: Ga aan het werk!!!!


- Ricochan - 12-04-2007

Ga in de gouden kooi zitten oid


- Treesong - 12-04-2007

Quote:Urmia's hobby's: concepten schrijven voor nieuwe programma's

:lol: