The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Opmerkelijke (voetbal)berichten - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Opmerkelijke (voetbal)berichten (/showthread.php?tid=201)



- Frits - 12-04-2007

Treesong Wrote:Oudejaarsconference moet op z'n minst een beetje geangasjeerd zijn en da's die hazelip niet. Ofschoon ik em wel geestig vind.

al een keer naar een show van hem geweest?

10 keer beter dan die KUT LenJ!!!


- Dugarry - 12-04-2007

Lebbis en Jansen zijn linkse pleuris honden.

Die Jansen begint iedere week 10x over Geert Wilders en/of Rita Verdonk tijdens zn slechts 2 uur durende radioshow. Leuk is anders....


- Bakke - 12-04-2007

Quote:De Jong wacht met beslissing over Oranje

Marcel de Jong beslist in oktober of hij zich beschikbaar stelt voor het Nederlands elftal of voor de Canadese nationale ploeg. De linkspoot bezit zowel een Nederlands als een Canadees paspoort.
Volgens het Algemeen Dagblad wil De Jong zijn keuze uitstellen tot vlak voor zijn 21ste verjaardag op 15 oktober. Op die datum moet hij een beslissing hebben genomen. De Jong verdedigde in het verleden al eens de kleuren van zowel Canadese jeugdploegen als van Jong Oranje.

Dacht eerst dat het Nigel de Jong betrof... waar gaat 't weer over. Marcel de Jong, die wereldster uit Kerkrade :roll:.


- Treesong - 12-04-2007

Frits Wrote:
Treesong Wrote:Oudejaarsconference moet op z'n minst een beetje geangasjeerd zijn en da's die hazelip niet. Ofschoon ik em wel geestig vind.

al een keer naar een show van hem geweest?

10 keer beter dan die KUT LenJ!!!

Jazeker... en het leek me al duidelijk dat ik absoluut geen fan ben van die twee overschatte zenuwenlijers


- Ricochan - 12-04-2007

Treesong Wrote:
Frits Wrote:
Treesong Wrote:Oudejaarsconference moet op z'n minst een beetje geangasjeerd zijn en da's die hazelip niet. Ofschoon ik em wel geestig vind.

al een keer naar een show van hem geweest?

10 keer beter dan die KUT LenJ!!!

Jazeker... en het leek me al duidelijk dat ik absoluut geen fan ben van die twee overschatte zenuwenlijers


die 2 moeten op een plein in een schavot worden gezet en dan bekogeld worden met rot fruit en evt stenen Idea


- Treesong - 12-04-2007

Ricochan Wrote:die 2 moeten op een plein in een schavot worden gezet en dan bekogeld worden met rot fruit en evt stenen Idea

Icon_question

[Image: A-150-309836-1151456059.jpeg]


- Dugarry - 12-04-2007

Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:die 2 moeten op een plein in een schavot worden gezet en dan bekogeld worden met rot fruit en evt stenen Idea

Icon_question

[Image: A-150-309836-1151456059.jpeg]

Een wit kruisje.....


I prefer tomatos!


- Mukkus - 14-04-2007

Quote:Victoria Beckham krijgt vibrator van 1,3 miljoen euro van haar David

Het is hot in Hollywood en dus kan het ook niet ontbreken op het nachtkastje van meneer en (vooral) mevrouw Beckham: een met diamanten bezette vibrator. De kans dat u er eentje in de seksshop om de hoek op de kop kunt tikken, is overigens vrij klein.

Er zijn er namelijk maar tien van gemaakt door de Londense nachtclubeigenaar Peter Stringfellow en de eerste klant was volgens de tabloidpers Mick Jagger. Voor wie houdt van technische details: de vibrator - genaamd Het Juweel - is volledig gemaakt uit platina en op de top bevindt zich een diamant van 10 karaat.

Ook het handvat is volledig gemaakt uit diamanten, waaronder één exemplaar van 16 karaat. De winkelwaarde is 1,8 miljoen dollar (1,3 miljoen euro). Maar dat is batterijen inbegrepen.



- Gerben Zonderland - 14-04-2007

Waarom op batterijen? Aan haar huidskleur te zien kan dat ook wel op zonnecellen.


- Mukkus - 14-04-2007

Ze moet uitkijken dat ze niet in zee die vibrator in haar flamoes duwt, dan vinden ze haar 3 weken later terug op de Fuji eilanden.


- Gerben Zonderland - 14-04-2007

Mukkus Wrote:Ze moet uitkijken dat ze niet in zee die vibrator in haar flamoes duwt, dan vinden ze haar 3 weken later terug op de Fuji eilanden.

Dan moeten ze er maar even pulserende noodverlichting in bouwen. Of dat aan de boven- of onderkant zit maakt niet uit. Het schijnt toch wel door haar heen...


- de nieuwe - 16-04-2007

Alsof ie al niet blessuregevoelig genoeg is:
Quote:Litmanen geveld door val van trap.

Opnieuw zal Jari Litmanen door een merkwaardig ongeluk de komende weken aan de kant moeten blijven. Volgens verschillende Zweedse televisiezenders viel de 36-jarige middenvelder van Malmö FF bij werkzaamheden op de boerderij van zijn ouders van de trap.

Hij lette niet goed op omdat hij een glas melk in zijn hand had en hield vervolgens aan de val nek- en rugletsel over. Vorig seizoen was hij enkele maanden uitgeschakeld doordat een losschietende kurk zijn netvlies beschadigde.
:roll:


- Gerben Zonderland - 17-04-2007

Quote:Jongeren breken in met nieuwe methode
Uitgegeven: 17 april 2007 10:42
Laatst gewijzigd: 17 april 2007 11:02

UTRECHT - Jongeren hebben een nieuwe methode ontdekt om snel en efficiënt in te breken. Platte televisies, laptops en navigatiesystemen zijn favoriet bij de jongeren, die een steen door een ruit gooien en hun buit weggrissen.

Dat bevestigt een woordvoerster van de politie Utrecht dinsdag naar aanleiding van de AD misdaadmeter.

In Utrecht zijn ongeveer honderd jongeren die op deze manier werken. Volgens de woordvoerster kampen ook andere korpsen met deze problematiek. De inbrekers laten weinig sporen na, waardoor het moeilijk is de daders te traceren.

Heling
"We struinen daarom digitale marktplaatsen af op zoek naar gestolen spullen. Dan kun je iemand arresteren voor heling", aldus de woordvoerster.

Volgens de woordvoerster is de pakkans klein omdat veel jongeren in hun eigen wijk 'werken'. Daarnaast bekennen de jongeren niet.

Oplossen
"Vroeger sprak oom bromsnor de jongeren toe en dan vertelden ze wat ze gedaan hadden. Tegenwoordig zeggen ze niets. Veel zaken kun je daardoor niet oplossen."

Naast de nieuwe methode heeft de politie te maken met de 'klassieke' inbreker en de drugsverslaafden. "Die zijn makkelijker te traceren, omdat ze meer sporen achterlaten", aldus de woordvoerster.

Nieuwe methode? Weinig sporen? Pakkans kleiner omdat ze in hun eigen wijk werken? Kan iemand even uitleggen wat er precies zo revolutionair is aan deze manier van inbreken, behalve dan dat inbrekers blijkbaar luier (geworden) zijn? En als ze al weten dat ze vooral in hun eigen buurt werken, dan lijkt het me toch verdomde simpel om in ieder geval de dader te vinden.

En voor/tegen het niet bekennen is natuurlijk een hele goed oplossing bedacht: De Zaanse Verhoormethode. :wink:


- Dugarry - 17-04-2007

Die gasten moeten gewoon in naar de martelkamer van het Muiderslot, dan zullen we wel eens zien wie er hier wel of niet gaat bekennen.


- Mukkus - 17-04-2007

[Image: dirkbouts.jpg]


- Bumme - 17-04-2007

Dugarry Wrote:Die gasten moeten gewoon in naar de martelkamer van het Muiderslot, dan zullen we wel eens zien wie er hier wel of niet gaat bekennen.

Laat ze dan nog twee maanden wachten dan kan ik het vanuit mijn keukenraam aanschouwen.


- Peter - 18-04-2007

Doodmoeë Donk al om negen uur in bed

18/4/2007 9 :35

Ryan Donk staat symbool voor de Amerikaanse droom van AZ. In Alkmaar worden dubbeltjes kwartjes. Na een handvol duels in Zeeburgia 1 en zeven wedstrijden in het eerste elftal van RKC Waalwijk strijdt hij in Alkmaar om titel en beker. In Bremen krijgt hij tussendoor de tikken die een speler met groeistuipen onvermijdelijk ontvangt.
Donk vertelt in de nieuwe Voetbal International dat hij diep moet gaan om zelfs op de training aan te kunnen haken, met alle gevolgen van dien. 'Man, ik was zo moe en nog steeds eigenlijk. Ik lig vaak al om negen uur op bed', aldus de 21-jarige verdediger.

'Ik rijd elke dag met Jeremain Lens naar Amsterdam. Als hij achter het stuur zit, slaap ik al voordat we de poort uit zijn. Sterker, leg me hier op de massagebank en ik ben binnen tien seconden helemaal weg', verwoordt de Amsterdamse revelatie van AZ.

Niet zo gek lang geleden leek het er nog op dat Donk een heel ander beroep zou krijgen. 'Ik heb een opleiding tot brood- en banketbakker afgerond. Als je op je achttiende nog bij de amateurs speelt, weet je dat het waarschijnlijker is dat je bakker wordt dan voetballer. Ook niks mis mee.'

In VI nummer 42, die vanaf woensdag in de winkel ligt, lees je het hele verhaal over de razendsnelle doorbraak van de jongeling met de uitschuifbenen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.


-
Ik wilde m opstellen, maar als ie echt zo moe is doen we dat maar niet. #-o Is dat doodmoeë trouwens goed gespeld zo? :p


- Gerben Zonderland - 18-04-2007

Peter Wrote:Ik wilde m opstellen, maar als ie echt zo moe is doen we dat maar niet. #-o Is dat doodmoeë trouwens goed gespeld zo? :p

Ik zou dood- of oververmoeide zeggen...


- waf - 18-04-2007

waarom is het bericht dat een neger snel moe is opmerkelijk?


- Gerben Zonderland - 18-04-2007

waf Wrote:waarom is het bericht dat een neger snel moe is opmerkelijk?

Als ie echt brood- of banketbakker was geworden, dan had ie ook elke avond om 9 uur op bed gemoeten, dus ook daar is de nieuwswaarde nihil.


- Gerben Zonderland - 18-04-2007

Quote:Koude handen Waterreus
door onze Telesportredactie
new york - Ronald Waterreus beleefde in de Amerikaanse voetbalcompetitie een nimmer voor mogelijk gehouden ervaring. De Nederlandse doelman werd in de rust van het duel tussen zijn New York Red Bulls en FC Dallas in het Giants Stadium gewisseld. Niet omdat hij zo slecht speelde, maar vanwege koude handen. Bij Waterreus deden zich verschijnselen van onderkoeling voor in het stadion waar het drie graden Celsius was.

Koude handen, warme ballen. Tis toch wat allemaal in het voetbal...
Misschien de volgende keer wollen voering in die handschoenen?


- Peter - 18-04-2007

:lol:
Laatst stond in het ED ook al een stukje over een wedstrijd die hij speelde daar. De pot begon bij 30 graden en in de zon en eindigde met een tempratuur onder 0 en sneeuw. Leek mij een erg sterk bericht (in 1,5 uur meer dan 30 graden temperatuurdaling) maar scheen toch echt zo te zijn. :eeeek:


- Mukkus - 18-04-2007

Quote:Nieuwe dug-outs in Abe Lenstra Stadion
18 april 2007
Het Abe Lenstra Stadion krijgt na afloop van het seizoen nieuwe dug-outs. De wisselspelers, trainers en begeleiders van de thuisploeg, officials en de gasten krijgen nieuwe zitplaatsen. De dug-outs van de thuisploeg en de wedstrijdofficials worden voorzien van stoelverwarming. De nieuwe voorziening wordt tijdens het EK onder 21, dat in juni in Heerenveen wordt gespeeld, officieel in gebruik genomen.

En de spelers van de uitspelende ploeg moeten een 10 minuten langere warming-up doen om warm te worden.


- Mukkus - 18-04-2007

Waf! Wil je even lachen?


Quote:Erwin Koeman:
,,Het belangrijkste is dat de grip op de groep er nog steeds is. Daarin ben ik na zondag door diverse spelers onafhankelijk van elkaar bevestigd. Natuurlijk kijk ik ook naar mijn eigen rol in de slechte reeks na de winterstop. In hoeverre heb ik beslissende fouten gemaakt? Alles overziend denk ik niet dat er tactische missers zijn geweest waardoor we wedstrijden hebben verloren.

Hele verhaal: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fr4ever.nl/index.php?subaction=showfull&id=1176886669&archive=&start_from=&ucat=2">http://www.fr4ever.nl/index.php?subacti ... om=&ucat=2</a><!-- m -->


- Mukkus - 18-04-2007

VI:

Quote:POLL
Wie spreekt volgens jou de waarheid?

11% Marco van Basten

70% Mark van Bommel

18% Geen van beiden

32736 antwoorden

Toch best wel opmerkelijk.


- Berend Botje - 18-04-2007

En die andere 327?


- Mukkus - 18-04-2007

Berend Botje Wrote:En die andere 327?

328 stemmen door Peter telt maar als 1 stem.


- Peter - 18-04-2007

Nederlandse brouwers krijgen boete van 274 miljoen euro
Uitgegeven: 18 april 2007 11:14
Laatst gewijzigd: 18 april 2007 16:38

BRUSSEL - Bierbrouwer Heineken heeft een boete gekregen van 219 miljoen euro van de Europese Commissie voor verboden prijsafspraken. De totale boete voor het kartel van Heineken, Grolsch en Bavaria komt op bijna 274 miljoen euro.

Bekijk video: Bierbrouwers krijgen boete
Bekijk video: Grolsch tekent beroep aan

Dat heeft de Europese Commissie in Brussel woensdag besloten op voorstel van eurocommissaris Neelie Kroes (mededinging).


De boete voor Heineken komt op 219 miljoen, voor Grolsch op bijna 32 miljoen, en Bavaria moet bijna 23 miljoen euro betalen. De boete voor Heineken is hoger, omdat het het grootste marktaandeel in Nederland heeft.

Hardcore-kartel

Het Belgisch-Braziliaanse Inbev (onder meer Jupiler, Stella Artois en Hertog Jan) krijgt een beoogde boete van 84 miljoen euro kwijtgescholden omdat het zo goed meewerkte met de onderzoekers van Kroes.
De bedrijven hebben volgens Kroes minstens tussen 1996 en 1999 de markt verdeeld en de prijzen kunstmatig hoog gehouden in Nederland. De commissaris sprak over een 'hardcore-kartel', wegens de lange duur en ernst van de illegale samenwerking.

Illegaal

"Ik ben erg teleurgesteld dat hoge functionarissen van de bedrijven deelnamen, ondanks dat ze wisten dat het illegaal was. Ze probeerden hun sporen te wissen door gebruik te maken van codenamen", aldus Kroes.

Al in 2000 deden onderzoekers de eerste invallen bij de bierbrouwers. In 2005 liet Kroes weten dat ze bewijzen had waaruit de onderlinge prijsafspraken in het bierkartel blijken.

Beroep

De vier bedrijven hebben de beschuldigingen altijd hard ontkend. Bavaria kondigde dinsdag al aan naar de rechter te stappen om in beroep te gaan tegen het besluit van de commissie, het dagelijks bestuur van de Europese Unie. Ook Grolsch is van plan hoger beroep aan te tekenen.

Bierbrouwer Heineken gaat mogelijk ook in beroep tegen de boete. De brouwer zegt zo'n stap te overwegen. Heineken noemde woensdag de beschuldigingen overdreven en onrechtvaardig.

De brouwer kreeg een boete van 219 miljoen euro. Voor dit bedrag neemt Heineken een voorziening op in het resultaat. De boete heeft geen effect op de eerder afgegeven prognose.

Record

Kroes is dit jaar erg actief in het geven van boetes aan kartels. Alleen al in de eerste vier maanden van dit jaar heeft ze meer dan 2 miljard euro aan boetes opgelegd, een absoluut record.

Liftkartel

In februari beboette Kroes een liftkartel voor totaal 992 miljoen euro, de hoogste ooit in de EU. Het vorige record stond 1,7 miljard euro voor heel 2006. Het geld gaat via de EU-landen terug naar de belastingbetalers in de Europese Unie.

Kroes zei onlangs dat ze hoopt dit jaar in totaal negen of tien kartels op te rollen en te beboeten. Met het bierkartel erbij zit Kroes voor dit jaar nu op een score van drie.

--
84 miljoen kwijtgescholden omdat je zo lekker meewerkt. :8: Ruikt wel naar discriminatie.. de Belgen gaan vrijuit en de Hollandse brouwers moeten flink betalen. :razz:


- Ekslem - 18-04-2007

Zou de bierconsument gecompenseerd worden? Vast niet!


- Peter - 18-04-2007

Hoorde wel dat wat kroegbazen een gingen uittellen voor hoeveel ze dan al die jaren geflest zijn, om vervolgens een schadeclaim in te willen gaan dienen. Dat kan die brouwers nog veel meer poet kosten.