The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Bekerfinale Ajax - AZ - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Bekerfinale Ajax - AZ (/showthread.php?tid=2233)

Pages: 1 2 3 4 5


Bekerfinale Ajax - AZ - Peter - 01-05-2007

Wie gaat er nog meer heerlijk zitten genieten van deze ontmoeting?! :negerwaf: :oops:


- de nieuwe - 01-05-2007

Ik verheug me al op het gezicht met bijbehorend commentaar van van Gaal als ook deze prijs aan z'n neus voorbij gaat. Icon_twisted


- joep - 01-05-2007

de nieuwe Wrote:Ik verheug me al op het gezicht met bijbehorend commentaar van van Gaal als ook deze prijs aan z'n neus voorbij gaat. Icon_twisted

Ja ik ook, ik heb namelijk nog nooit een prijs zien slalommen


- Balthazar - 01-05-2007

ik ben er ook wee bij :Big Grin


- waf - 01-05-2007

waterman geschorst.

voor die gast is het helemaal poepzuur zeg. :| het kampioenschap verprutsen en dan ook nog de bekerfinale moeten missen.....

ik heb het niet gezien, maar ik begreep dat het nog een discutabele kaart was ook. is dat zo?

Quote:Dick van Egmond moet zondag de finale om de KNVB-beker tot een goede einde brengen....Van Egmond heeft dit seizoen Ajax drie keer gefloten, die allemaal eindigden in ene overwinning voor de Amsterdammers. ....

tuurlijk. was jeugdspeler haverkort verhinderd? :razz:


- Bumme - 01-05-2007

waf Wrote:waterman geschorst.

voor die gast is het helemaal poepzuur zeg. :| het kampioenschap verprutsen en dan ook nog de bekerfinale moeten missen.....

ik heb het niet gezien, maar ik begreep dat het nog een discutabele kaart was ook. is dat zo?

had gewoon geel moeten zijn, net zoals lehmann in de cl finale van vorig jaar ook geel had moeten krijgne ipv rood.


- Ekslem - 01-05-2007

Het was een hele domme overtreding iig, maar het zal wel een reactie van hem geweest zijn. Had hem gewoon moeten laten lopen. Vaak wordt er ook geel voor gegeven, maar Bossen komt toch uit de ajaxopleiding? Of was dat iemand anders?


- gittermaster - 01-05-2007

Ik vond t terecht rood.
Is lullig, maar hij haalt gewoon een speler neer die anders gescoord had, dus rood imo


- gittermaster - 01-05-2007

Quote:Bossen komt toch uit de ajaxopleiding
Dat is Haverkort. De man die Ajax geen starfschop gaf voor een vermeende handsbal Wink
Bossen is Feyenoorder


- Peter - 01-05-2007

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment? Het kost AZ wel de titel en ik kan me een even discutabel moment tijden AZ-Ajax herinneren waarna we er in de media nog dagenlang elk uur over moesten horen. Nu kwam het Ajax wel lekker uit en praten de media liever over de pingel die Benson had kunnen krijgen. :roll:


- gittermaster - 01-05-2007

Quote:Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment?
waarschijnlijk omdat dit een schoolvoorbeeld van een rode kaart was.


- Peter - 01-05-2007

gittermaster Wrote:
Quote:Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment?
waarschijnlijk omdat dit een schoolvoorbeeld van een rode kaart was.

[-X 100% scoringskans uit die hoek? Dacht het niet.


- Treesong - 01-05-2007

Peter Wrote:100% scoringskans uit die hoek? Dacht het niet.

Nu ben ik al vijf minuten aan het nadenken wat een 30% scoringskans is. Of een 50% scoringskans. Ik kom er niet uit. Ik gaat bier drinken Hakkuh


- Peter - 01-05-2007

Treesong Wrote:
Peter Wrote:100% scoringskans uit die hoek? Dacht het niet.

Nu ben ik al vijf minuten aan het nadenken wat een 30% scoringskans is. Of een 50% scoringskans. Ik kom er niet uit. Ik gaat bier drinken Hakkuh

Die vrije trap van Ajax vanaf 10 meter, das een 100% kans. Een 30% scoringskans was het doelpunt van Afellay. :razz:


- Fabian - 01-05-2007

Ik zit er, € 54 lichter....


- Depor - 01-05-2007

Peter Wrote:Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment? Het kost AZ wel de titel en ik kan me een even discutabel moment tijden AZ-Ajax herinneren waarna we er in de media nog dagenlang elk uur over moesten horen. Nu kwam het Ajax wel lekker uit en praten de media liever over de pingel die Benson had kunnen krijgen. :roll:

Ga je nu nog lopen Calimeroën na het kampioenschap?

Media sprak inderdaad over of dat geen penalty had moeten zijn...maar OOK over een onterecht afgekeurde goal en dat het niet zoveel uitmaakte.
Was gewoon rood, Slory was erlangs geen verdediger op de doellijn en zelfs Kone had die er nog in geschoten...


- Gerben Zonderland - 01-05-2007

Depor Wrote:
Peter Wrote:Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment? Het kost AZ wel de titel en ik kan me een even discutabel moment tijden AZ-Ajax herinneren waarna we er in de media nog dagenlang elk uur over moesten horen. Nu kwam het Ajax wel lekker uit en praten de media liever over de pingel die Benson had kunnen krijgen. :roll:

Ga je nu nog lopen Calimeroën na het kampioenschap?

Media sprak inderdaad over of dat geen penalty had moeten zijn...maar OOK over een onterecht afgekeurde goal en dat het niet zoveel uitmaakte.
Was gewoon rood, Slory was erlangs geen verdediger op de doellijn en zelfs Kone had die er nog in geschoten...

Je kunt hem er voor geven. Echter, het is de keeper, het was in het strafschopgebied (dus er wordt al een penalty gegeven), er liepen nog zeker twee verdedigers achter zijn rug langs naar de goal en in een andere wedstrijd (geloof dat het Twente was of anders Groningen) werd voor een vergelijkbare actie door een verdediger niet eens een gele kaart getrokken. Die liep alleen op de keeper af en werd half van de zijkant gevloerd. Erg consequent gefloten wordt er in ieder geval niet...

Ik zou voor deze actie een penalty geven en geel omdat het echt een overtreding was. Rood vond ik overdreven.


- Jansoe - 01-05-2007

Rood overdreven? Weet ik niet. Vind zelf eerlijk gezegd dat het gewoon volledig terecht een rode kaart was.. Hij onthield een doorgebroken speler een scoringskans...

En ja, dat was een 100% scoringskans. Was geen enkele verdediger meer op de doellijn en die Slory (want die was het volgens mij) stond zelf al in het doelgebied...

Snap dus de gehele discussie niet. Gewoon een goede beslissing van de scheids.


- gittermaster - 01-05-2007

Quote:En ja, dat was een 100% scoringskans
dat bestaat niet of t is een goal


- Jansoe - 01-05-2007

Dat was het toch ook echt wel geweest als waterman hem niet had neergehaald.

Later dankzij die tackle van Waterman alsnog een goal... :razz:


- Treesong - 01-05-2007

gittermaster Wrote:
Quote:En ja, dat was een 100% scoringskans
dat bestaat niet of t is een goal

Ik denk, laat ik het licht uit Best eerst nog een voorzetje geven. Maar bedankt dat je em even inkopt :wink:


- Peter - 03-05-2007

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26414">http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26414</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ad.nl/sport/article1340309.ece">http://www.ad.nl/sport/article1340309.ece</a><!-- m -->

-
Bij AZ hebben ze meer verstand dan bij Ajax als je t mij vraagt. Net als vorig seizoen een huldiging voor de bekerwinst, 2 dagen voor de veel belangrijkere uitwedstrijd tegen Heerenveen waarin een resultaat moet worden gehaald om evt. CL te spelen komend seizoen. :roll:


- Treesong - 03-05-2007

Peter Wrote:Bij AZ hebben ze meer verstand dan bij Ajax als je t mij vraagt.

Gelukkig vraagt niemand je hier wat, dus kan ook deze post gefiled worden in de map onbegrepen stukken


- Marshall - 03-05-2007

[Image: archief.jpg]


- Hoef - 06-05-2007

Zo, ben er klaar voor! We mikken op trein 4 zodat we nog een mooie plek kunnen veroveren en toch nog even vooraf op het terras bij de kleine Arena kunnen zitten. Als jullie kijken: ik ben degene die achter het doel met een Ajaxshirt aan zit.


- Balthazar - 06-05-2007

Hoef Wrote:Zo, ben er klaar voor! We mikken op trein 4 zodat we nog een mooie plek kunnen veroveren en toch nog even vooraf op het terras bij de kleine Arena kunnen zitten. Als jullie kijken: ik ben degene die achter het doel met een Ajaxshirt aan zit.


Ik zit op de hoofd tribune, met mn Twente shirt en N'Kufo petje


- Peter - 06-05-2007

En ik zag net een groepje in PSV-shirts vertrekken. Benieuwd of ze binnenkomen en zo ja, of ze een prettige middag tegemoet gaan. :p


- Berend Botje - 06-05-2007

Het is gelukt, nadat ze hun shirtjes uitgetrokken hadden.

[Image: oerwoudgeluiden.jpg]


- Mukkus - 06-05-2007

Die linker, is dat Kone?


- Dre - 06-05-2007

Volgens mij is dat Farfan. Kone is die aan de rechterkant. En kluivert zit op plaats 252.