The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bekerfinale Ajax - AZ
#1
Wie gaat er nog meer heerlijk zitten genieten van deze ontmoeting?! :negerwaf: :oops:
Reply
#2
Ik verheug me al op het gezicht met bijbehorend commentaar van van Gaal als ook deze prijs aan z'n neus voorbij gaat. Icon_twisted
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#3
de nieuwe Wrote:Ik verheug me al op het gezicht met bijbehorend commentaar van van Gaal als ook deze prijs aan z'n neus voorbij gaat. Icon_twisted

Ja ik ook, ik heb namelijk nog nooit een prijs zien slalommen
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#4
ik ben er ook wee bij :Big Grin
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#5
waterman geschorst.

voor die gast is het helemaal poepzuur zeg. :| het kampioenschap verprutsen en dan ook nog de bekerfinale moeten missen.....

ik heb het niet gezien, maar ik begreep dat het nog een discutabele kaart was ook. is dat zo?

Quote:Dick van Egmond moet zondag de finale om de KNVB-beker tot een goede einde brengen....Van Egmond heeft dit seizoen Ajax drie keer gefloten, die allemaal eindigden in ene overwinning voor de Amsterdammers. ....

tuurlijk. was jeugdspeler haverkort verhinderd? :razz:
Reply
#6
waf Wrote:waterman geschorst.

voor die gast is het helemaal poepzuur zeg. :| het kampioenschap verprutsen en dan ook nog de bekerfinale moeten missen.....

ik heb het niet gezien, maar ik begreep dat het nog een discutabele kaart was ook. is dat zo?

had gewoon geel moeten zijn, net zoals lehmann in de cl finale van vorig jaar ook geel had moeten krijgne ipv rood.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
Het was een hele domme overtreding iig, maar het zal wel een reactie van hem geweest zijn. Had hem gewoon moeten laten lopen. Vaak wordt er ook geel voor gegeven, maar Bossen komt toch uit de ajaxopleiding? Of was dat iemand anders?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Ik vond t terecht rood.
Is lullig, maar hij haalt gewoon een speler neer die anders gescoord had, dus rood imo
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Quote:Bossen komt toch uit de ajaxopleiding
Dat is Haverkort. De man die Ajax geen starfschop gaf voor een vermeende handsbal Wink
Bossen is Feyenoorder
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment? Het kost AZ wel de titel en ik kan me een even discutabel moment tijden AZ-Ajax herinneren waarna we er in de media nog dagenlang elk uur over moesten horen. Nu kwam het Ajax wel lekker uit en praten de media liever over de pingel die Benson had kunnen krijgen. :roll:
Reply
#11
Quote:Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment?
waarschijnlijk omdat dit een schoolvoorbeeld van een rode kaart was.
The great old Ludwig von...
Reply
#12
gittermaster Wrote:
Quote:Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment?
waarschijnlijk omdat dit een schoolvoorbeeld van een rode kaart was.

[-X 100% scoringskans uit die hoek? Dacht het niet.
Reply
#13
Peter Wrote:100% scoringskans uit die hoek? Dacht het niet.

Nu ben ik al vijf minuten aan het nadenken wat een 30% scoringskans is. Of een 50% scoringskans. Ik kom er niet uit. Ik gaat bier drinken Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Treesong Wrote:
Peter Wrote:100% scoringskans uit die hoek? Dacht het niet.

Nu ben ik al vijf minuten aan het nadenken wat een 30% scoringskans is. Of een 50% scoringskans. Ik kom er niet uit. Ik gaat bier drinken Hakkuh

Die vrije trap van Ajax vanaf 10 meter, das een 100% kans. Een 30% scoringskans was het doelpunt van Afellay. :razz:
Reply
#15
Ik zit er, € 54 lichter....
Reply
#16
Peter Wrote:Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment? Het kost AZ wel de titel en ik kan me een even discutabel moment tijden AZ-Ajax herinneren waarna we er in de media nog dagenlang elk uur over moesten horen. Nu kwam het Ajax wel lekker uit en praten de media liever over de pingel die Benson had kunnen krijgen. :roll:

Ga je nu nog lopen Calimeroën na het kampioenschap?

Media sprak inderdaad over of dat geen penalty had moeten zijn...maar OOK over een onterecht afgekeurde goal en dat het niet zoveel uitmaakte.
Was gewoon rood, Slory was erlangs geen verdediger op de doellijn en zelfs Kone had die er nog in geschoten...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#17
Depor Wrote:
Peter Wrote:Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er vandaag en gisteren in geen enkele media nog iets te horen was over dat moment? Het kost AZ wel de titel en ik kan me een even discutabel moment tijden AZ-Ajax herinneren waarna we er in de media nog dagenlang elk uur over moesten horen. Nu kwam het Ajax wel lekker uit en praten de media liever over de pingel die Benson had kunnen krijgen. :roll:

Ga je nu nog lopen Calimeroën na het kampioenschap?

Media sprak inderdaad over of dat geen penalty had moeten zijn...maar OOK over een onterecht afgekeurde goal en dat het niet zoveel uitmaakte.
Was gewoon rood, Slory was erlangs geen verdediger op de doellijn en zelfs Kone had die er nog in geschoten...

Je kunt hem er voor geven. Echter, het is de keeper, het was in het strafschopgebied (dus er wordt al een penalty gegeven), er liepen nog zeker twee verdedigers achter zijn rug langs naar de goal en in een andere wedstrijd (geloof dat het Twente was of anders Groningen) werd voor een vergelijkbare actie door een verdediger niet eens een gele kaart getrokken. Die liep alleen op de keeper af en werd half van de zijkant gevloerd. Erg consequent gefloten wordt er in ieder geval niet...

Ik zou voor deze actie een penalty geven en geel omdat het echt een overtreding was. Rood vond ik overdreven.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
Rood overdreven? Weet ik niet. Vind zelf eerlijk gezegd dat het gewoon volledig terecht een rode kaart was.. Hij onthield een doorgebroken speler een scoringskans...

En ja, dat was een 100% scoringskans. Was geen enkele verdediger meer op de doellijn en die Slory (want die was het volgens mij) stond zelf al in het doelgebied...

Snap dus de gehele discussie niet. Gewoon een goede beslissing van de scheids.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#19
Quote:En ja, dat was een 100% scoringskans
dat bestaat niet of t is een goal
The great old Ludwig von...
Reply
#20
Dat was het toch ook echt wel geweest als waterman hem niet had neergehaald.

Later dankzij die tackle van Waterman alsnog een goal... :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#21
gittermaster Wrote:
Quote:En ja, dat was een 100% scoringskans
dat bestaat niet of t is een goal

Ik denk, laat ik het licht uit Best eerst nog een voorzetje geven. Maar bedankt dat je em even inkopt :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#22
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26414">http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=26414</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ad.nl/sport/article1340309.ece">http://www.ad.nl/sport/article1340309.ece</a><!-- m -->

-
Bij AZ hebben ze meer verstand dan bij Ajax als je t mij vraagt. Net als vorig seizoen een huldiging voor de bekerwinst, 2 dagen voor de veel belangrijkere uitwedstrijd tegen Heerenveen waarin een resultaat moet worden gehaald om evt. CL te spelen komend seizoen. :roll:
Reply
#23
Peter Wrote:Bij AZ hebben ze meer verstand dan bij Ajax als je t mij vraagt.

Gelukkig vraagt niemand je hier wat, dus kan ook deze post gefiled worden in de map onbegrepen stukken
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#24
[Image: archief.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#25
Zo, ben er klaar voor! We mikken op trein 4 zodat we nog een mooie plek kunnen veroveren en toch nog even vooraf op het terras bij de kleine Arena kunnen zitten. Als jullie kijken: ik ben degene die achter het doel met een Ajaxshirt aan zit.
Reply
#26
Hoef Wrote:Zo, ben er klaar voor! We mikken op trein 4 zodat we nog een mooie plek kunnen veroveren en toch nog even vooraf op het terras bij de kleine Arena kunnen zitten. Als jullie kijken: ik ben degene die achter het doel met een Ajaxshirt aan zit.


Ik zit op de hoofd tribune, met mn Twente shirt en N'Kufo petje
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#27
En ik zag net een groepje in PSV-shirts vertrekken. Benieuwd of ze binnenkomen en zo ja, of ze een prettige middag tegemoet gaan. :p
Reply
#28
Het is gelukt, nadat ze hun shirtjes uitgetrokken hadden.

[Image: oerwoudgeluiden.jpg]
Reply
#29
Die linker, is dat Kone?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
Volgens mij is dat Farfan. Kone is die aan de rechterkant. En kluivert zit op plaats 252.
Insane life.
Reply


Forum Jump: