The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
CL-Voorronde - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: CL-Voorronde (/showthread.php?tid=2520)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


- Depor - 16-08-2007

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ongelooflijk om dit te lezen.

Huntelaar speelde een slechte wedstrijd. Hij wordt niet beoordeeld op zijn aanspeelbaarheid en afleggen van de bal, hij moet doelpunten maken in dit soort wedstrijden en niet als een halve middenvelder gaan acteren. Maarja, als er geen creatieve aanvoer komt dan ga je zelf wel die bal halen.
Wel gek dan dat je dit zei in het JC-schaal-topic:

Tripplexxx Wrote:Huntelaar vond ik aardig spelen, goed aanspeelbaar en sterk maar inderdaad weinig kansen. Maar dat had meer te maken met de belabberde aanvoer van de rest van zijn team.

Deze wedstrijd dus precies hetzelfde, maar je zult het nu wel "ongelofelijk vinden om te lezen" omdat ik het zeg :roll:

Je haalt er van alles bij, maar me pakken op m'n woorden zal je in dit geval niet lukken. Dat je beschikt over inzicht blijkt niet uit je post.

Huntelaar speelde tegen PSV dieper en veel meer als spits. Was in die wedstrijd sterk, hield steeds 1 of 2 man bezig, waardoor er ruimte ontstond voor anderen. Er kwamen in die wedstrijd nauwelijks voorzetten vanaf de flanken of opgezette 1/2 tjes met een aanvallende middenvelder.

Tegen Slavia voetbalde Huntelaar uit z'n positie. Misschien had Henk hem die opdracht meegegeven, maar ik vind juist dat hij tegen dit soort tegenstanders diep moet gaan staan. In plaats daarvan ging hij zich terugtrekken naar de nummer 10 en soms wel verder. Daardoor was er geen balans. Dan kan hij dus niet doen waar hij goed in is en dat is scoren.
En dat was mijn punt. In dit soort wedstrijden gaat het niet om goed spelen ( zoals in de JC-Schaal, wat een veredelde oefenwedstrijd is en waar zaken getest worden), nee dan gaat het om effectiviteit en daar wordt je op beoordeeld.

Vind overigens wel dat Huntelaar een bijzonder mooie vrije trap in huis heeft. Dat zag je bij AGOVV en Heerenveen al, maar bij Ajax was Sneijder natuurlijk de man hiervoor.

Ja die voorhoede rammelt al tijden en met de aankopen van dit jaar vrees ik dat het nog wel even blijft rammelen...
Zelfde issue als met vNistelrooy, staat daar maar op een eilandje komt geen donder van de zijkanten of het middenveld, en dan zeiken dat ie geen goals maakt...
Collectieve wanprestatie met als enige lichtpuntje Stam en Suarez


- Ad Wim - 16-08-2007

Tripplexxx Wrote:Je haalt er van alles bij, maar me pakken op m'n woorden zal je in dit geval niet lukken. Dat je beschikt over inzicht blijkt niet uit je post.

Huntelaar speelde tegen PSV dieper en veel meer als spits. Was in die wedstrijd sterk, hield steeds 1 of 2 man bezig, waardoor er ruimte ontstond voor anderen. Er kwamen in die wedstrijd nauwelijks voorzetten vanaf de flanken of opgezette 1/2 tjes met een aanvallende middenvelder.

Tegen Slavia voetbalde Huntelaar uit z'n positie. Misschien had Henk hem die opdracht meegegeven, maar ik vind juist dat hij tegen dit soort tegenstanders diep moet gaan staan. In plaats daarvan ging hij zich terugtrekken naar de nummer 10 en soms wel verder. Daardoor was er geen balans. Dan kan hij dus niet doen waar hij goed in is en dat is scoren.
En dat was mijn punt. In dit soort wedstrijden gaat het niet om goed spelen ( zoals in de JC-Schaal, wat een veredelde oefenwedstrijd is en waar zaken getest worden), nee dan gaat het om effectiviteit en daar wordt je op beoordeeld.

Vind overigens wel dat Huntelaar een bijzonder mooie vrije trap in huis heeft. Dat zag je bij AGOVV en Heerenveen al, maar bij Ajax was Sneijder natuurlijk de man hiervoor.
Ik haal er niet van alles bij, ik zeg alleen maar dat mijns inziens Huntelaar tegen PSV en Slavia ongeveer hetzelfde speelde, maar dat jij hem in die wedstrijden verschillend waardeert. Tegen PSV speelde hij diep en hield veel mensen bezig, tegen Slavia ook in de eerste helft, maar hij kreeg daar geen enkele bal, mede ook omdat Slavia met heel veel mensen in het centrum speelde. In de tweede helft kwam hij inderdaad meer terug en kreeg toen ook meer ballen omdat Jurgen "tikkie breed op Kennedy" Colin hem in de eerste helft niet in durfde te spelen. Maar op deze manier kwam hij niet meer voor de goal en toen Suarez eruit ging voor Urzaiz, was er daar dus niemand gevaarlijk meer. Maar dat had niet direct met zijn spel te maken. Wat hij telkens deed met die ballen was goed. En waar hij bij PSV 1 a 2 mannen had, had hij er gisteren 4 tegen zich omdat Slavia zich behoorlijk ingroef de hele tijd. Dus niet zo gek dat je je dan iets in laat zakken om wat ruimte voor jezelf en anderen te creeren. Dat gebeurde ook want die kans die Suarez in de tweede helft kreeg, kwam mede door zijn inzakken, waardoor er ruimte achter hem ontstond voor Suarez.
Hij wordt voornamelijk (niet alleen maar) afgerekend op goals en die maakte hij in beide wedstrijden niet, zie niet in waarom hij dan tegen PSV redelijk speelde en tegen Slavia slecht, alleen maar omdat hij hier moet scoren. En ik probeer je niet op je woorden te pakken, ik vraag me gewoon af waarom je hem in deze twee wedstrijden zo verschillend waardeert, en ik kan me niet voorstellen dat dat is puur en alleen omdat hij niet scoort in een belangrijkere wedstrijd.
Ik vind het sowieso irritant hoeveel mensen (vaak Ajax-haters) hem onderuit halen zodra hij een paar wedstrijden niet scoort. Die jongen scoort al twee seizoenen aan de lopende band, ook in belangrijke wedstrijden. En nu is ie opeens slecht, nu hij even niet scoort, terwijl hij gewoon prima speelt.


- harry_bierdop - 16-08-2007

Dramatisch natuurlijk gister, kon er natuurlijk wel ff flink om lache. Nu eigelijk nog steeds wel Undecided

Daarnaast denk ik trouwens wel dat er nog een goede kans in zit dat ze het in Praag nog recht breien. Denk een nipte 1-2, minuut of 4 voor tijd.

Daarnaast vind ik Rommedahl absoluut een goeie aankoop. Wordt dit jaar de bestegevaarlijkste man van Ajax in de competitie. Het lijkt er echter op dat hij op europees niveau gewoon heel wat tekort komt..


- El Parasito - 16-08-2007

Wat een drama gister. Ik zat ook in het stadion (vak 414). Elke keer als Colin aan de bal kwam zat ik me op te vreten. Die kerel heeft gewoon totaal geen handelingssnelheid en tempo in z'n spel. Daarnaast kwamen 9 van de 10 passes van hem niet aan. Hij heeft 1 ding goed gedaan, en dat was een sliding waardoor een Slavia-speler niet recht op Stekelenburg af kon.
Urby bracht aanvallend nog wel aardig wat met een aantal scherpe voorzetten, maar dat hij verdedigend tekort komt, dat was weer eens goed te zien gisteravond
Toch heb ik ook wel lichtpuntjes gezien. Stam en vooral Vermaelen speelde een berepartij. Kennedy en Rommedahl vond ik niet eens zo tegen vallen, ging nog best wat dreiging van uit. Huntelaar en Gabri speelden niet geweldig, terwijl dat toch normaal 2 spelers zijn die het kunnen. Suarez was naar mijn mening gewoon nog niet wedstrijdfit. Liet veel ballen van z'n voet springen, en leek conditioneel ook niet optimaal. Hij kreeg desondanks nog best wat kansen, maar benutte ze niet. De wissels en positiewisselingen van ten Cate snapte ik ook niet.

Het is nu hopen op een vroege goal in Praag. ik acht ons zeker niet kansloos, maar moeilijk wordt het zeker. Ik zit er over te denken om naar Praag te rijden over 2 weken.


- de nieuwe - 16-08-2007

Gerben Zonderland Wrote:Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat jullie de Peppi en Kokki/Quick en Flupke/Suske en Wiske/ van het forum zijn. :roll:
:/\


- Ekslem - 17-08-2007

Erg zuur deze nederlaag. Slavia gaat natuurlijk met 11 man voor de goal liggen om maar zo lang mogelijk de 0 te houden en te gokken op een scherpe counter. Ajax moet daar uitkijken om niet vanaf minuut 1 in het mes te lopen. Gedoseerd aanvallen zou Guusje zeggen :wink:

Treurige is natuurlijk wel dat de Sneijder transfersom voor een groot gedeelte alweer wegvalt als Ajax de CL niet haalt. Hierbij ga ik er voor het gamak vanuit dat Ajax het (volgens vele van jullie) met Sneijder wel zeker gehaald zou hebben. Maar niet op de zaken vooruit lopen, Aja heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.


- Depor - 17-08-2007

Ekslem Wrote:Erg zuur deze nederlaag. Slavia gaat natuurlijk met 11 man voor de goal liggen om maar zo lang mogelijk de 0 te houden en te gokken op een scherpe counter. Ajax moet daar uitkijken om niet vanaf minuut 1 in het mes te lopen. Gedoseerd aanvallen zou Guusje zeggen :wink:

Treurige is natuurlijk wel dat de Sneijder transfersom voor een groot gedeelte alweer wegvalt als Ajax de CL niet haalt. Hierbij ga ik er voor het gamak vanuit dat Ajax het (volgens vele van jullie) met Sneijder wel zeker gehaald zou hebben. Maar niet op de zaken vooruit lopen, Aja heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.

27 miljoen voor Sneijder - 9 miljoen CL mislopen (in het scenerio dat we de 2e ronde niet halen geloof ik) is nog steeds 18 miljoen extra.
En die transfer was toch niet tegen te houden.


- Gerben Zonderland - 17-08-2007

Ekslem Wrote:Ajax heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.

Als het heel lastig gaat worden heeft Ajax niet meer alle kans. Dan is de kans dat ze het halen een stuk kleiner geworden (gezien het 0-1 thuisverlies), toch?

Ik schat de kans dat ze het alsnog halen 50-50, maar het balletje is rond en kan raar rollen....yadayadayada... :8:


- Ekslem - 17-08-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Ajax heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.

Als het heel lastig gaat worden heeft Ajax niet meer alle kans. Dan is de kans dat ze het halen een stuk kleiner geworden (gezien het 0-1 thuisverlies), toch?

Ik schat de kans dat ze het alsnog halen 50-50, maar het balletje is rond en kan raar rollen....yadayadayada... :8:

Nee. het is lastig, maar ze hebben nog steeds alle kans om het te halen. Klopt prima

@Depor: Heb je gelijk in, maar ik geef alleen maar aan dat dan al een groot gedeelte van de transfersom wegvalt.


- Gerben Zonderland - 17-08-2007

Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Ajax heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.

Als het heel lastig gaat worden heeft Ajax niet meer alle kans. Dan is de kans dat ze het halen een stuk kleiner geworden (gezien het 0-1 thuisverlies), toch?

Ik schat de kans dat ze het alsnog halen 50-50, maar het balletje is rond en kan raar rollen....yadayadayada... :8:

Nee. het is lastig, maar ze hebben nog steeds alle kans om het te halen. Klopt prima

@Depor: Heb je gelijk in, maar ik geef alleen maar aan dat dan al een groot gedeelte van de transfersom wegvalt.

Hoe groot is die kans dan? 100%?


- Ekslem - 17-08-2007

Dan is het een zekerheidje


- Depor - 17-08-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Ajax heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.

Als het heel lastig gaat worden heeft Ajax niet meer alle kans. Dan is de kans dat ze het halen een stuk kleiner geworden (gezien het 0-1 thuisverlies), toch?

Ik schat de kans dat ze het alsnog halen 50-50, maar het balletje is rond en kan raar rollen....yadayadayada... :8:

Nee. het is lastig, maar ze hebben nog steeds alle kans om het te halen. Klopt prima

@Depor: Heb je gelijk in, maar ik geef alleen maar aan dat dan al een groot gedeelte van de transfersom wegvalt.

Hoe groot is die kans dan? 100%?

Deze kans is volgens mij lastig in cijfers uit te drukken aangezien het 100% kan zijn maar ook 1%


- Gerben Zonderland - 17-08-2007

Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Ajax heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.

Als het heel lastig gaat worden heeft Ajax niet meer alle kans. Dan is de kans dat ze het halen een stuk kleiner geworden (gezien het 0-1 thuisverlies), toch?

Ik schat de kans dat ze het alsnog halen 50-50, maar het balletje is rond en kan raar rollen....yadayadayada... :8:

Nee. het is lastig, maar ze hebben nog steeds alle kans om het te halen. Klopt prima

@Depor: Heb je gelijk in, maar ik geef alleen maar aan dat dan al een groot gedeelte van de transfersom wegvalt.

Hoe groot is die kans dan? 100%?

Deze kans is volgens mij lastig in cijfers uit te drukken aangezien het 100% kan zijn maar ook 1%

Nee hoor, dat is heel makkelijk. 2 keer 45 minuten (en eventueel blessuretijd en verlenging) hebben ze nog DE kans om de poule-fase van CL te halen. :wink:


- Depor - 17-08-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Ajax heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.

Als het heel lastig gaat worden heeft Ajax niet meer alle kans. Dan is de kans dat ze het halen een stuk kleiner geworden (gezien het 0-1 thuisverlies), toch?

Ik schat de kans dat ze het alsnog halen 50-50, maar het balletje is rond en kan raar rollen....yadayadayada... :8:

Nee. het is lastig, maar ze hebben nog steeds alle kans om het te halen. Klopt prima

@Depor: Heb je gelijk in, maar ik geef alleen maar aan dat dan al een groot gedeelte van de transfersom wegvalt.

Hoe groot is die kans dan? 100%?

Deze kans is volgens mij lastig in cijfers uit te drukken aangezien het 100% kan zijn maar ook 1%

Nee hoor, dat is heel makkelijk. 2 keer 45 minuten (en eventueel blessuretijd en verlenging) hebben ze nog DE kans om de poule-fase van CL te halen. :wink:

Maar wat is het percentage dan in die 2x 45 min?


- Gerben Zonderland - 17-08-2007

Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Depor Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Ajax heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.

Als het heel lastig gaat worden heeft Ajax niet meer alle kans. Dan is de kans dat ze het halen een stuk kleiner geworden (gezien het 0-1 thuisverlies), toch?

Ik schat de kans dat ze het alsnog halen 50-50, maar het balletje is rond en kan raar rollen....yadayadayada... :8:

Nee. het is lastig, maar ze hebben nog steeds alle kans om het te halen. Klopt prima

@Depor: Heb je gelijk in, maar ik geef alleen maar aan dat dan al een groot gedeelte van de transfersom wegvalt.

Hoe groot is die kans dan? 100%?

Deze kans is volgens mij lastig in cijfers uit te drukken aangezien het 100% kan zijn maar ook 1%

Nee hoor, dat is heel makkelijk. 2 keer 45 minuten (en eventueel blessuretijd en verlenging) hebben ze nog DE kans om de poule-fase van CL te halen. :wink:

Maar wat is het percentage dan in die 2x 45 min?

Geen idee. Dat vroeg ik Ekslem, want die zei alle kans....


- EJR - 17-08-2007

Depor Wrote:
Ekslem Wrote:Erg zuur deze nederlaag. Slavia gaat natuurlijk met 11 man voor de goal liggen om maar zo lang mogelijk de 0 te houden en te gokken op een scherpe counter. Ajax moet daar uitkijken om niet vanaf minuut 1 in het mes te lopen. Gedoseerd aanvallen zou Guusje zeggen :wink:

Treurige is natuurlijk wel dat de Sneijder transfersom voor een groot gedeelte alweer wegvalt als Ajax de CL niet haalt. Hierbij ga ik er voor het gamak vanuit dat Ajax het (volgens vele van jullie) met Sneijder wel zeker gehaald zou hebben. Maar niet op de zaken vooruit lopen, Aja heeft nog alle kans alhoewel het heel lastig gaat worden, denk ik.

27 miljoen voor Sneijder - 9 miljoen CL mislopen (in het scenerio dat we de 2e ronde niet halen geloof ik) is nog steeds 18 miljoen extra.
En die transfer was toch niet tegen te houden.


Die 9 miljoen zijn UEFA premies.

Tel daarbij op:

TV gelden: 7 miljoen
- 270 miljoen voor alle deelnemers.
- Ajax en PSV delen de NL gelden (PSV als kampioen 55% en Ajax 45%).
- Mocht Ajax sneuvelen dan krijgt PSV 100% uit de pot.
- Laten we zeggen dat de NL pot TV gelden ongeveer 5% is.

Recettes van 3 uitverkochte thuiswedstrijden: 5 miljoen

Dat is ook weer 12 miljoen.

Verder tel ik nog niet eens mee:
- Gemiste inkomsten aan merchandising
- Gemiste waardestijging van selectiespelers, ervan uitgaande dat ze een bal raken in de groepsfase.
- Gemiste inkomsten bij behalen 2e ronde, 1/4 finale, 1/2 finale, finale
- Gemiste exposure op de europese voetbalkaart

Alles bij elkaar speelt Ajax net quite denk ik. Maar goed dan nog is het een goede zet om Babel en Sneijder te verkopen. Want met name die eerste is gevonden geld. En 27 miljoen voor Sneijder is ook het maximale.


- Ad Wim - 17-08-2007

Vorig jaar had Ajax uitgerekend dat ze in totaal 9 miljoen misliepen door het niet halen van de CL. Kan me niet voorstellen dat het nu zoveel meer is.


- EJR - 17-08-2007

Ad Wim Wrote:Vorig jaar had Ajax uitgerekend dat ze in totaal 9 miljoen misliepen door het niet halen van de CL. Kan me niet voorstellen dat het nu zoveel meer is.

Als er iets tegenzit worden cijfers altijd zo
positief mogelijk uitgelegd, zeker als er aandeelhouders in het spel zijn.

Die 9 miljoen waren misschien alleen de UEFA premies.

UEFA premies + TV gelden + recettes is zeker meer dan 9 miljoen.


- Berend Botje - 17-08-2007

Laten we realistisch zijn, Ajax is kansloos.


- Fabian - 17-08-2007

Niet geheel BB, maar dan moeten ze wel een stuk beter gaan voetballen als dat drama-voetbal van afgelopen week...


- EJR - 18-08-2007

beter dan...


- Fabian - 18-08-2007

EJR Wrote:beter dan...

ADO ? :wink:


- Berend Botje - 18-08-2007

Dat doen ze al jaren...


- Bocaloca - 27-08-2007

26/8/2007 - Ten Cate: Slavia Praag geen wonderploeg
(Gepost door RvN)



Ten Cate liet weten alle vertrouwen te hebben in een goede afloop aanstaande woensdag. Op de twee wedstrijden tegen Slavia Praag is de laatste weken alles gericht en dat had ook zijn weerslag op het duel tegen Heerenveen. Toch liep de ploeg de afgelopen weken diverse blessures op. "Maar we hebben alle vertrouwen in de spelers die we nog wel hebben. Slavia Praag is zeker geen wonderploeg. Ik vind ons veel beter. Qua kwaliteiten is de ploeg denk ik te vergelijken met Heerenveen. We moeten de kansen gaan benutten die we ongetwijfeld gaan krijgen. We hebben daarom alle vertrouwen dat we het gaan hale


- de nieuwe - 27-08-2007

Bocaloca Wrote:26/8/2007 - Ten Cate: Slavia Praag geen wonderploeg
(Gepost door RvN)



Ten Cate liet weten alle vertrouwen te hebben in een goede afloop aanstaande woensdag. Op de twee wedstrijden tegen Slavia Praag is de laatste weken alles gericht en dat had ook zijn weerslag op het duel tegen Heerenveen. Toch liep de ploeg de afgelopen weken diverse blessures op. "Maar we hebben alle vertrouwen in de spelers die we nog wel hebben. Slavia Praag is zeker geen wonderploeg. Ik vind ons veel beter. Qua kwaliteiten is de ploeg denk ik te vergelijken met Heerenveen. We moeten de kansen gaan benutten die we ongetwijfeld gaan krijgen. We hebben daarom alle vertrouwen dat we het gaan hale
Gezien de resultaten van die wedstrijden van de afgelopen pakweg 10 jaar weet ik niet of Ajax wel zo positief moet zijn:
28/10/2006 SC Heerenveen Ajax 0-2
30/12/2005 SC Heerenveen Ajax 4-2
2/4/2005 SC Heerenveen Ajax 2-1
25/2/2004 SC Heerenveen Ajax 4-1
23/11/2002 SC Heerenveen Ajax 0-3
24/10/2001 SC Heerenveen Ajax 5-1
2/10/2000 SC Heerenveen Ajax 2-2
2/2/2000 SC Heerenveen Ajax 1-1
17/2/1999 SC Heerenveen Ajax 2-2
27/9/1997 SC Heerenveen Ajax 0-1
24/8/1996 SC Heerenveen Ajax 2-0
:lol:


- Depor - 27-08-2007

Ook 4 seizoenen op rij niet gewonnen van H'veen

Edit::
In eigen huis


- waf - 28-08-2007

de wedstrijd wordt gefloten door larsen.

larsen = denemarken.

denemarken = kopenhagen.

kopenhagen + ajakkes = uitschakeling.

iedereen die het beste voor heeft met het nederlands voetbal moet daar toch op hopen? Hakkuh

cmon slavia!


- Lamme Lennie - 28-08-2007

#-o


- Peter - 28-08-2007

Bocaloca Wrote:26/8/2007 - Ten Cate: Slavia Praag geen wonderploeg
(Gepost door RvN)



Ten Cate liet weten alle vertrouwen te hebben in een goede afloop aanstaande woensdag. Op de twee wedstrijden tegen Slavia Praag is de laatste weken alles gericht en dat had ook zijn weerslag op het duel tegen Heerenveen. Toch liep de ploeg de afgelopen weken diverse blessures op. "Maar we hebben alle vertrouwen in de spelers die we nog wel hebben. Slavia Praag is zeker geen wonderploeg. Ik vind ons veel beter. Qua kwaliteiten is de ploeg denk ik te vergelijken met Heerenveen. We moeten de kansen gaan benutten die we ongetwijfeld gaan krijgen. We hebben daarom alle vertrouwen dat we het gaan hale

Mooi bericht.. precies waar alles 2 weken geleden ook mee begon. Zware onderschatting.

Smicer! Smicer! Smicer! :eten:


- waf - 28-08-2007

Lamme Lennie Wrote:#-o

denk jij dat ajakkes in de cl punten gaat halen voor ons coefficient? we hebben het al zo zwaar met twente, grun en heerenveen die enorm veel kwaliteit hebben ingeleverd.

als ik het goed heb is een voordeel dat utrecht tijdig is uitgeschakeld, omdat dan alles door 6 gedeeld wordt. maar ik denk dat het best eens een rampseizoen kan worden.

psveejers moeten sowieso hopen dat ajakkes wordt uitgeschakeld, dan kunnen ze alleen vreten uit de enorme (disproportionele) cl-ruif.