The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
EK poule FTM's - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: EK poule FTM's (/showthread.php?tid=3638)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


EK poule FTM's - Haggie - 19-05-2008

Jongens,

Ik vind dat wij onderling ook een EK poule moeten doen. Ik ben er niet zo kapot van, om dit voor 15euro met het voetbalforum te doen.
Liever met 20 FTM's! Ben benieuwd of hier animo voor is?

Ik heb een subleague aangemaakt!

Wat moet je doen?

ga naar <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.kampioenspool.com">www.kampioenspool.com</a><!-- w --> en meld jezelf aan!
Hierna "word lid van een competitie"

Gebruikersnaam: FTM
ww: FTM

Zetten we er een prijzenpotje op of is het voor eer? Of willen jullie niet doen?

Jullie mening graag.....


Re: EK poule FTM's - Mac - 19-05-2008

ik vind t altijd zo jammer dat er zo'n onderscheid wordt gemaakt tussen het voetbalforum en het tennisforum. Voor mij is het het forum. maar goed het ligt er een beetje aan als dit van de grond komt doe ik ook wel mee waarschijnlijk Smile


Re: EK poule FTM's - mindlight - 19-05-2008

Ik ben voorstander, prijzenpotje wel zo leuk, maar niet noodzakelijk! Maar met het tennisforum iets doen vind ik idd ook wel zo leuk. En dat is wmb niet om onderscheid te maken Mac, maar ik ken die anderen al helemaal niet, terwijl ik op t tennisforum heel de dag zit te ouwehoeren.


Re: EK poule FTM's - buurs - 19-05-2008

5 euro inleg


Re: EK poule FTM's - Kraai - 19-05-2008

Ik doe mee :Big Grin


Re: EK poule FTM's - Haggie - 19-05-2008

mindlight Wrote:Ik ben voorstander, prijzenpotje wel zo leuk, maar niet noodzakelijk! Maar met het tennisforum iets doen vind ik idd ook wel zo leuk. En dat is wmb niet om onderscheid te maken Mac, maar ik ken die anderen al helemaal niet, terwijl ik op t tennisforum heel de dag zit te ouwehoeren.

Precies. Dat vind ik nou ook. En nu helemaal als het grootste gedeelte binnenkort in A'foort is geweest wordt het helemaal mooi natuurlijk.

5 euro inleg is prima!
Schrijf jullie maar in..

bij kampioenspool kun je tot 30min voor aanvang van de wedstrijd de uitslag invullen. Wel een mooi extra tintje vind ik :Big Grin


Re: EK poule FTM's - kooltje - 21-05-2008

klopt deze site wel?

ik vul in dat Frankrijk en Italie doorgaan in de poule...spelen ze halve finale al weer tegen elkaar...klopt dit wel?


Re: EK poule FTM's - Haggie - 21-05-2008

jazeker!


Re: EK poule FTM's - andre - 21-05-2008

Dus al die deskundigen die voorspellen dat Frankrijk-Italië de finale wordt, kunnen nog niet eens een speelschema lezen.


Re: EK poule FTM's - Haggie - 21-05-2008

1a-2b
.......................winnaars tegen elkaar
1b-2a


................................................................finale



1c-2d
.......................winnaars tegen elkaar
1d-2c


Re: EK poule FTM's - kooltje - 21-05-2008

wat een dom schema


Re: EK poule FTM's - Haggie - 21-05-2008

Volkomen mee eens!


Re: EK poule FTM's - cruijff - 21-05-2008

Doe ook mee natuurlijk.....


Re: EK poule FTM's - buurs - 21-05-2008

heb em ingevuld


Re: EK poule FTM's - Haggie - 21-05-2008

15man moet kunnen die meedoet! :Big Grin


Re: EK poule FTM's - cruijff - 21-05-2008

Heb 'm ook ingevuld


Re: EK poule FTM's - kooltje - 05-06-2008

hoe is het met de prijzenpot?
zie maar 5 deelnemers...tegenvallend...
1 Dennis Buurs
2 Tom Haggeman
3 Ramon Kool
4 Rien Strootman
5 Jeffry Verhulst


Re: EK poule FTM's - andre - 05-06-2008

Het is pas woensdag. Zaterdag of op zijn vroegst vrijdagavond ga ik voor de EK-pools zitten.


Re: EK poule FTM's - mindlight - 05-06-2008

Rien Strootman ben ik voor alle duidelijkheid Wink


Re: EK poule FTM's - cruijff - 05-06-2008

kooltje Wrote:hoe is het met de prijzenpot?
zie maar 5 deelnemers...tegenvallend...
1 Dennis Buurs
2 Tom Haggeman
3 Ramon Kool
4 Rien Strootman
5 Jeffry Verhulst

Waar moet de 5 euro heen eigenlijk?


Re: EK poule FTM's - Haggie - 05-06-2008

denk dat de winnaar zijn rekening nummer na het ek maar eten moet pmen. Goed idee?Het worden nog wel meer man. Scholten en cc ook sowieso nog.


Re: EK poule FTM's - kooltje - 05-06-2008

Haggie Wrote:denk dat de winnaar zijn rekening nummer na het ek maar eten moet pmen. Goed idee?Het worden nog wel meer man. Scholten en cc ook sowieso nog.
vind ik prima...ik vertrouw iedereen hier en anders krijgt diegene vaak genoeg te horen dat ik €5 hele euroos van hem krijg.
Ik vind wel als er mensen mee willen doen dat ze zaterdag om 18uur in de subpoule aanwezig moten zijn. Niet eerst even kijken hoe het gaat en dan pas bij de subpoule komen.


Re: EK poule FTM's - cruijff - 05-06-2008

Prima.


Re: EK poule FTM's - mindlight - 05-06-2008

Ja ben ik het mee eens Kooltje, harde deadline.

En idd, na het EK overmaken is wmb prima, ik ben toch ontvangende partij :8: :-({|=


Re: EK poule FTM's - kooltje - 05-06-2008

Kampioenspool bestaat uit twee onderdelen:

1. Voorspellingen die vóór aanvang van het toernooi ingevuld moeten zijn; deze dienen uiterlijk een half uur voor aanvang van de openingswedstrijd ingevuld te zijn (7 juni, 17.30);
2. De uitslagen; deze kun je tijdens (en voor) het toernooi invoeren en aanpassen. Ook hiervoor is een deadline: voor iedere wedstrijd geldt dat de uitslag tot een half uur voor de aftrap kan worden ingevuld of aangepast.

Mijn vraag is of wij van beide gebruik maken of dat alleen onderdeel 1 telt?


Re: EK poule FTM's - mindlight - 05-06-2008

Ik vind onderdeel 1 het leukst eerlijk gezegd...


Re: EK poule FTM's - kooltje - 05-06-2008

dat is wel het simpelste...als je een dag vergeet(kan natuurlijk ook gewoon van te voen invullen) bij dat andere heb je veel achterstand.

Ad doe jij niet mee?


Re: EK poule FTM's - Ad Wim - 05-06-2008

andre Wrote:Het is pas donderdag. Zaterdag op zijn vroegst ga ik voor de EK-pools zitten.



Re: EK poule FTM's - kooltje - 05-06-2008

ik heb er zoveel dat trek ik niet alleen op zaterdag....


Re: EK poule FTM's - Ad Wim - 05-06-2008

Ik ook, maar gewoon overal hetzelfde invullen, komt wel goed.

Ben alleen nog overuit wie nou de, verrassende, winnaar wordt, Rusland of Tsjechië :-k