The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EK poule FTM's
#1
Jongens,

Ik vind dat wij onderling ook een EK poule moeten doen. Ik ben er niet zo kapot van, om dit voor 15euro met het voetbalforum te doen.
Liever met 20 FTM's! Ben benieuwd of hier animo voor is?

Ik heb een subleague aangemaakt!

Wat moet je doen?

ga naar <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.kampioenspool.com">www.kampioenspool.com</a><!-- w --> en meld jezelf aan!
Hierna "word lid van een competitie"

Gebruikersnaam: FTM
ww: FTM

Zetten we er een prijzenpotje op of is het voor eer? Of willen jullie niet doen?

Jullie mening graag.....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
ik vind t altijd zo jammer dat er zo'n onderscheid wordt gemaakt tussen het voetbalforum en het tennisforum. Voor mij is het het forum. maar goed het ligt er een beetje aan als dit van de grond komt doe ik ook wel mee waarschijnlijk Smile
Reply
#3
Ik ben voorstander, prijzenpotje wel zo leuk, maar niet noodzakelijk! Maar met het tennisforum iets doen vind ik idd ook wel zo leuk. En dat is wmb niet om onderscheid te maken Mac, maar ik ken die anderen al helemaal niet, terwijl ik op t tennisforum heel de dag zit te ouwehoeren.
Reply
#4
5 euro inleg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Ik doe mee :Big Grin
Reply
#6
mindlight Wrote:Ik ben voorstander, prijzenpotje wel zo leuk, maar niet noodzakelijk! Maar met het tennisforum iets doen vind ik idd ook wel zo leuk. En dat is wmb niet om onderscheid te maken Mac, maar ik ken die anderen al helemaal niet, terwijl ik op t tennisforum heel de dag zit te ouwehoeren.

Precies. Dat vind ik nou ook. En nu helemaal als het grootste gedeelte binnenkort in A'foort is geweest wordt het helemaal mooi natuurlijk.

5 euro inleg is prima!
Schrijf jullie maar in..

bij kampioenspool kun je tot 30min voor aanvang van de wedstrijd de uitslag invullen. Wel een mooi extra tintje vind ik :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#7
klopt deze site wel?

ik vul in dat Frankrijk en Italie doorgaan in de poule...spelen ze halve finale al weer tegen elkaar...klopt dit wel?
Reply
#8
jazeker!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Dus al die deskundigen die voorspellen dat Frankrijk-Italië de finale wordt, kunnen nog niet eens een speelschema lezen.
Reply
#10
1a-2b
.......................winnaars tegen elkaar
1b-2a


................................................................finale



1c-2d
.......................winnaars tegen elkaar
1d-2c
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#11
wat een dom schema
Reply
#12
Volkomen mee eens!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#13
Doe ook mee natuurlijk.....
Reply
#14
heb em ingevuld
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
15man moet kunnen die meedoet! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
Heb 'm ook ingevuld
Reply
#17
hoe is het met de prijzenpot?
zie maar 5 deelnemers...tegenvallend...
1 Dennis Buurs
2 Tom Haggeman
3 Ramon Kool
4 Rien Strootman
5 Jeffry Verhulst
Reply
#18
Het is pas woensdag. Zaterdag of op zijn vroegst vrijdagavond ga ik voor de EK-pools zitten.
Reply
#19
Rien Strootman ben ik voor alle duidelijkheid Wink
Reply
#20
kooltje Wrote:hoe is het met de prijzenpot?
zie maar 5 deelnemers...tegenvallend...
1 Dennis Buurs
2 Tom Haggeman
3 Ramon Kool
4 Rien Strootman
5 Jeffry Verhulst

Waar moet de 5 euro heen eigenlijk?
Reply
#21
denk dat de winnaar zijn rekening nummer na het ek maar eten moet pmen. Goed idee?Het worden nog wel meer man. Scholten en cc ook sowieso nog.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#22
Haggie Wrote:denk dat de winnaar zijn rekening nummer na het ek maar eten moet pmen. Goed idee?Het worden nog wel meer man. Scholten en cc ook sowieso nog.
vind ik prima...ik vertrouw iedereen hier en anders krijgt diegene vaak genoeg te horen dat ik €5 hele euroos van hem krijg.
Ik vind wel als er mensen mee willen doen dat ze zaterdag om 18uur in de subpoule aanwezig moten zijn. Niet eerst even kijken hoe het gaat en dan pas bij de subpoule komen.
Reply
#23
Prima.
Reply
#24
Ja ben ik het mee eens Kooltje, harde deadline.

En idd, na het EK overmaken is wmb prima, ik ben toch ontvangende partij :8: :-({|=
Reply
#25
Kampioenspool bestaat uit twee onderdelen:

1. Voorspellingen die vóór aanvang van het toernooi ingevuld moeten zijn; deze dienen uiterlijk een half uur voor aanvang van de openingswedstrijd ingevuld te zijn (7 juni, 17.30);
2. De uitslagen; deze kun je tijdens (en voor) het toernooi invoeren en aanpassen. Ook hiervoor is een deadline: voor iedere wedstrijd geldt dat de uitslag tot een half uur voor de aftrap kan worden ingevuld of aangepast.

Mijn vraag is of wij van beide gebruik maken of dat alleen onderdeel 1 telt?
Reply
#26
Ik vind onderdeel 1 het leukst eerlijk gezegd...
Reply
#27
dat is wel het simpelste...als je een dag vergeet(kan natuurlijk ook gewoon van te voen invullen) bij dat andere heb je veel achterstand.

Ad doe jij niet mee?
Reply
#28
andre Wrote:Het is pas donderdag. Zaterdag op zijn vroegst ga ik voor de EK-pools zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
ik heb er zoveel dat trek ik niet alleen op zaterdag....
Reply
#30
Ik ook, maar gewoon overal hetzelfde invullen, komt wel goed.

Ben alleen nog overuit wie nou de, verrassende, winnaar wordt, Rusland of Tsjechië :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: