The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Roland Garros 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2008 (/showthread.php?tid=3639)



Re: Roland Garros 2008 - mindlight - 04-06-2008

Of de volgorde omdraaien. 1 baan eerst vrouw dan man, en andere baan eerst man dan vrouw. Dat zou ik iig gedaan hebben als organisatie.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 04-06-2008

Ze hadden beter de partijen om kunnen draaien...


Re: Roland Garros 2008 - Tripplexxx - 04-06-2008

Undecided Stelletje wijven....

14 uur beginnen red je makkelijk.


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 04-06-2008

Het kutte is wel dat ik niet thuis ben dan en dat ik op m'n streampje Monfils-Ferrer moet gaan kijken :|


Re: Roland Garros 2008 - andre - 04-06-2008

kooltje Wrote:...de dag daarna Nadal Djokovic als waarschijnlijk spannendste wedstrijd van Roland garros dit jaar
Dat wordt gewoon 6-3 6-3 6-2 of zo. De enige kans voor Federer de komende jaren is een blessure voor Nadal en Djokovic die wat minder in vorm is.


Re: Roland Garros 2008 - kooltje - 04-06-2008

haha dus als Federer wint ligt het aan de zwakte van Nadal... Undecided


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 04-06-2008

andre Wrote:
kooltje Wrote:...de dag daarna Nadal Djokovic als waarschijnlijk spannendste wedstrijd van Roland garros dit jaar
Dat wordt gewoon 6-3 6-3 6-2 of zo. De enige kans voor Federer de komende jaren is een blessure voor Nadal en Djokovic die wat minder in vorm is.
Maar je haalt de quote over Djoko-Nadal aan en begint vervolgens over Federer... :roll:

En zeg je nou echt dat Federer in principe gewoon verliest van Djokovic op gravel?!


Re: Roland Garros 2008 - kooltje - 04-06-2008

Ik hoop dat Monfils het kan waarmaken voor eigen publiek....Ferrer kent toch een moeizaam toernooi maar heeft genoeg rust gehad.
Federer moet er gewoon even 11-1 van maken...laatste pot op de masters ging naar Gonzalez.

Las in de krant dat Gulbis het tennis sinds kort pas weer serieus neemt...jaar hiervoor ging hij veel stappen en dergelijke...


Re: Roland Garros 2008 - andre - 04-06-2008

Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
kooltje Wrote:...de dag daarna Nadal Djokovic als waarschijnlijk spannendste wedstrijd van Roland garros dit jaar
Dat wordt gewoon 6-3 6-3 6-2 of zo. De enige kans voor Federer de komende jaren is een blessure voor Nadal en Djokovic die wat minder in vorm is.
Maar je haalt de quote over Djoko-Nadal aan en begint vervolgens over Federer... :roll:

En zeg je nou echt dat Federer in principe gewoon verliest van Djokovic op gravel?!
Die 6-3 6-3 6-2 gaat over Nadal-Djokovic. Dat komt doordat Nadal erg goed is en daardoor zal Federer RG niet winnen.
Federer-Djoko hangt van de vorm van de dag af, maar als ze allebei in vorm zijn denk ik dat Djoko (zeker vanaf volgend jaar) sterker is. Met de huidige vorm van Djoko zou ik Federer echter wel een goede kans geven (maar als het normaal gaat is dat niet relevant).


Re: Roland Garros 2008 - Haggie - 04-06-2008

Nog geen breaks voorsprong zover bij de damespartijen. Nu maar hopen dat het geen 3-setters worden [-o<


Re: Roland Garros 2008 - kooltje - 04-06-2008

rus door naar de kwartfinales...6-3 6-1...


Re: Roland Garros 2008 - kooltje - 04-06-2008

Haggie Wrote:Nog geen breaks voorsprong zover bij de damespartijen. Nu maar hopen dat het geen 3-setters worden [-o<
Safina en kuznetsova zullen dit toch wel winnen in twee denk ik


Re: Roland Garros 2008 - Bocaloca - 04-06-2008

WTF is Kanepi anyway :S


Re: Roland Garros 2008 - kooltje - 04-06-2008

nee hoor...safina verliest de eerste van Dementieva


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 04-06-2008

Ik baal nog steeds dat ik waarschijnlijk geen punt van Federer-Gonzo kan zien :|

Ik neem aan dat ze op een van de zenders wel zo slim zullen zijn die partij te laten zien ipv Ferrer-Monfils...
Opvallend trouwens dat de NOS kiest voor Lenglen nu, terwijl daar Kanepi staat...


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 04-06-2008

kooltje Wrote:rus door naar de kwartfinales...6-3 6-1...
Rus is heel goed bezig de laatste tijd. Als ze haar plaatsing waarmaakt (en waarom niet gezien het gemak in de eerste rondes), loopt ze door naar de finale. Zou heel knap zijn.

Hogenkamp helaas wel uitgeschakeld...


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 04-06-2008

Ad Wim Wrote:Ik baal nog steeds dat ik waarschijnlijk geen punt van Federer-Gonzo kan zien :|

Ik neem aan dat ze op een van de zenders wel zo slim zullen zijn die partij te laten zien ipv Ferrer-Monfils...
Opvallend trouwens dat de NOS kiest voor Lenglen nu, terwijl daar Kanepi staat...

dat zou wel eens kunnen betekenen dat ze vandaag alles van lenglen laten zien [-o<

vamos Gonzo!!!


Re: Roland Garros 2008 - kooltje - 04-06-2008

De echte Kraai wint in de dubbel samen met Emilio Sanchez...

moet je werken Ad?


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 04-06-2008

Nee, ben aan het studeren. Kan wel een streampje op de achtergrond zetten, maar op de NOS zenden ze alleen Chatrier uit en volgens mij is er niet 1-2-3 een stream van Lenglen te vinden...


Re: Roland Garros 2008 - Haggie - 04-06-2008

Kuznetsova gaat nu lekker snel =D>

Dementieva ook de break weer te pakken (hoe is dat mogelijk? :roll: ) =D>


Re: Roland Garros 2008 - Haggie - 04-06-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik baal nog steeds dat ik waarschijnlijk geen punt van Federer-Gonzo kan zien :|

Ik neem aan dat ze op een van de zenders wel zo slim zullen zijn die partij te laten zien ipv Ferrer-Monfils...
Opvallend trouwens dat de NOS kiest voor Lenglen nu, terwijl daar Kanepi staat...

dat zou wel eens kunnen betekenen dat ze vandaag alles van lenglen laten zien [-o<

vamos Gonzo!!!
Come On, Gonzo \Big Grin/


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 04-06-2008

ik neem aan dat de belgen en anders eurosport wel naar lenglen gaan


Re: Roland Garros 2008 - Haggie - 04-06-2008

Op baan 7 hebben we een Nederlandse aan het werk. Hup Sharon!


Re: Roland Garros 2008 - Haggie - 04-06-2008

Oh, en op baan 9 een mannelijke versie! Hup Maikel!


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 04-06-2008

Haggie Wrote:Kuznetsova gaat nu lekker snel =D>

Dementieva ook de break weer te pakken (hoe is dat mogelijk? :roll: ) =D>
Hoezo zou dat niet kunnen?


Re: Roland Garros 2008 - Ad Wim - 04-06-2008

Come on Gonzo voor 1 setje, en dan come on Federer!


Re: Roland Garros 2008 - kooltje - 04-06-2008

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Kuznetsova gaat nu lekker snel =D>

Dementieva ook de break weer te pakken (hoe is dat mogelijk? :roll: ) =D>
Hoezo zou dat niet kunnen?
tuurlijk kan het...maar ik vind het ook ontzettend verrassend...


Re: Roland Garros 2008 - Haggie - 04-06-2008

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Kuznetsova gaat nu lekker snel =D>

Dementieva ook de break weer te pakken (hoe is dat mogelijk? :roll: ) =D>
Hoezo zou dat niet kunnen?

Omdat zij normaal gesproken elke service gebroken wordt met die ontieglijke laffe service van d'r en ik Safina erg goed vond spelen van Sjarapova (gezien die pot).


Re: Roland Garros 2008 - Haggie - 04-06-2008

2x *5-2 om de wedstrijd uit te serveren! :Big Grin


Re: Roland Garros 2008 - buurs - 04-06-2008

Ad Wim Wrote:Come on Gonzo voor 1 setje, en dan come on Federer!

:8: