The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José (/showthread.php?tid=4073)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Stille - 12-02-2009

Die Dimitrov speelt echt sterk!


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

Hup Dimitrov!


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - mindlight - 12-02-2009

Idd

En hup Schwank en Robredo uiteraard


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - mindlight - 12-02-2009

5-3 Acasuso, kansen zat deze game Sad


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

5-3 Chucho =D>

Martin gaat er als verwacht hard af. En Isner eigenlijk ook...


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - mindlight - 12-02-2009

Die Dimitrov :eeeek: =D>


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

Isner wel 2 bps gemist deze set Icon_evil


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - kooltje - 12-02-2009

SChwank laat het wel liggen zeg...niet te geloven...
Nadal gewoon 3-2 voor toch?


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - mindlight - 12-02-2009

Acasuso mist 2 mp. Doe nog maar een keer zo'n Houdini-act Schwank =D>


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - mindlight - 12-02-2009

GSM Acasuso, feli Ad, deze H2H is voor jou.


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

Chuchooooooooooooooo =D>

Pfff, wat een last valt er hier van me af, en hoe relaxed en verdiend is het dat SChwank eruit ligt!
Sowieso al 3 halve finalisten in Costa!

En nu hup Bellucci!


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - mindlight - 12-02-2009

En wat baal ik hier als een stekker van, dit was cruciaal voor deze week #-o


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

Nadal maakt het af, dat is jammer. Maar als hij een keer echte tegenstand krijgt, zal hij toch wel verliezen?


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Stille - 12-02-2009

Hup Nadal, jij moet Jo/Dimitri en Gael tegen houden ! Yes break !


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Elikian - 12-02-2009

Zonde, zonde Grigor. Dit had je doorbraak kunnen zijn bij het grote publiek en de weg naar meer WC's.


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - andre - 12-02-2009

Tja, als er iets een zekerheidje was, dan was het Acasuso-Schwank.
Zo onwijs belangrijk was Machado-Schwank dus ook weer niet, het ging slechts om 25 punten (of 50 als je het t.o.v. Buurs bekijkt).
Ik ben wel een onwijs slechte manager als het zo'n beetje wel conform mijn verwachtingen gaat en dan zo slecht scoren. Al maakte de loting het wel erg lastig. Acasuso-Monaco in de 1e ronde, daar ben ik niet zo'n voorstander van.


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Musse - 12-02-2009

Ferrero moet echt winnen om deze week nog een beetje goed af te laten lopen...
Hup Juan Carlos!!


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

Tja, dat heb ik wel vaker gedacht, dat iets een zekerheid was. Davy-Benneteau leek me ook een zekerheid...

En ik vind het ook wel opvallend dat Chucho zo weinig gekozen is, net als Ancic, aangezien veel van onze managers vaak opportunistisch zijn en kijken naar de afgelopen week.
Ik vind het sowieso apart dat mensen wel een groot deel van hun budget in San Jose stoppen, maar dan weer heel weinig in Costa, terwijl daar toch duidelijk mindere goden meedoen...


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

Lol, wat is die Nadal slecht zeg :lol:


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Haggie - 12-02-2009

Ad Wim Wrote:Tja, dat heb ik wel vaker gedacht, dat iets een zekerheid was. Davy-Benneteau leek me ook een zekerheid...

En ik vind het ook wel opvallend dat Chucho zo weinig gekozen is, net als Ancic, aangezien veel van onze managers vaak opportunistisch zijn en kijken naar de afgelopen week.
Ik vind het sowieso apart dat mensen wel een groot deel van hun budget in San Jose stoppen, maar dan weer heel weinig in Costa, terwijl daar toch duidelijk mindere goden meedoen...

Natuurlijk Ad ' netbal' Wim


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

Aan de andere kant ook wel weer respect dat Nadal er voor blijft vechten en er niet met de pet naar gooit...


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - mindlight - 12-02-2009

Ad Wim Wrote:Tja, dat heb ik wel vaker gedacht, dat iets een zekerheid was. Davy-Benneteau leek me ook een zekerheid...

En ik vind het ook wel opvallend dat Chucho zo weinig gekozen is, net als Ancic, aangezien veel van onze managers vaak opportunistisch zijn en kijken naar de afgelopen week.
Ik vind het sowieso apart dat mensen wel een groot deel van hun budget in San Jose stoppen, maar dan weer heel weinig in Costa, terwijl daar toch duidelijk mindere goden meedoen...

Maar met veel mindere goden neemt de onzekerheid weer toe natuurlijk. Daar waren Robredo en Almagro natuurlijk zekerheidjes, en Bellucci en Schwank (iig in mijn geval) de "gokjes".
Maar vaak zie je dat als een speler de ene week heel goed is, terwijl normaal wisselvallig, het de volgende week weer helemaal niets is. Dat had ik echt verwacht bij Acasuso.


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - kuiper - 12-02-2009

Goed Robredo, toch ook maar 14 x gekozen. Valt me mee. Daar almagro, ferrero en robredo maar in de halve finale.


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dat heb ik wel vaker gedacht, dat iets een zekerheid was. Davy-Benneteau leek me ook een zekerheid...

En ik vind het ook wel opvallend dat Chucho zo weinig gekozen is, net als Ancic, aangezien veel van onze managers vaak opportunistisch zijn en kijken naar de afgelopen week.
Ik vind het sowieso apart dat mensen wel een groot deel van hun budget in San Jose stoppen, maar dan weer heel weinig in Costa, terwijl daar toch duidelijk mindere goden meedoen...

Natuurlijk Ad ' netbal' Wim
:lol:


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Haggie - 12-02-2009

De uitslagen buiten Rotterdam om zijn prima!

Robredo =D>
De aces bij Fish-Isner =D>


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - mindlight - 12-02-2009

De uitslagen, niet betreffende Schwank zijn prima Wink


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

Haha, zagen jullie dat vuistje van Dimitrov na zijn verlies? :eeeek:

Die had dus ook wat gewed op zijn eigen wedstrijd...


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Haggie - 12-02-2009

Buurs heeft net op tijd bij Nadal de broek weer uit de kont getrokken. Undecided


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - mindlight - 12-02-2009

Ad Wim Wrote:Haha, zagen jullie dat vuistje van Dimitrov na zijn verlies? :eeeek:

Die had dus ook wat gewed op zijn eigen wedstrijd...

Dat kan ik me echt niet voorstellen, gezien zijn spel.
Hooguit dat hij een set zou winnen ofzo.


Re: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José - Ad Wim - 12-02-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dat heb ik wel vaker gedacht, dat iets een zekerheid was. Davy-Benneteau leek me ook een zekerheid...

En ik vind het ook wel opvallend dat Chucho zo weinig gekozen is, net als Ancic, aangezien veel van onze managers vaak opportunistisch zijn en kijken naar de afgelopen week.
Ik vind het sowieso apart dat mensen wel een groot deel van hun budget in San Jose stoppen, maar dan weer heel weinig in Costa, terwijl daar toch duidelijk mindere goden meedoen...

Maar met veel mindere goden neemt de onzekerheid weer toe natuurlijk. Daar waren Robredo en Almagro natuurlijk zekerheidjes, en Bellucci en Schwank (iig in mijn geval) de "gokjes".
Maar vaak zie je dat als een speler de ene week heel goed is, terwijl normaal wisselvallig, het de volgende week weer helemaal niets is. Dat had ik echt verwacht bij Acasuso.
In dat eerste zit wel iets ja, maar ik vind, en vond want ik heb het al van het begin af aan gezegg, het apart dat mensen wel heel veel stoppen in een eveneens lastig te voorspellen San Jose, en niet voor de goedkopere opties is Costa gaan. Die opties in CdS waren ook niet 1-2-3 te voorspellen, maar wel heel goedkoop...