The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Beker seizoen 26 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Beker seizoen 26 (/showthread.php?tid=4212)

Pages: 1 2 3 4 5


Beker seizoen 26 - Bakke - 28-01-2009

Heren, we gaan er weer voor! Gaat iedereen er vanuit dat vanavond appeltje, eitje wordt of zijn er mensen voor wie het na vanavond over is?

Moet zelf tegen een VIII'er, ga eens experimenteren met 4-3-3. Uiteraard PIC, want ik gok erop dat er niets geks gebeurt. Maar zeg nooit nooit... :-"


Re: Beker seizoen 26 - Voyou - 28-01-2009

Ik mag helaas nog geen beker spelen, dacht dat dat altijd mocht in de VIIIe.. Succes allen!


Re: Beker seizoen 26 - gittermaster - 28-01-2009

vanavond appeltje eitje, train nog een week korte pass, dus treed niet met sterkste elf op, daarnaast in verdediging de toekomstig coach voor ervaring.
Met Pic, reken ik op een 0-5 ofzo


Re: Beker seizoen 26 - Lib - 28-01-2009

Voyou Wrote:Ik mag helaas nog geen beker spelen, dacht dat dat altijd mocht in de VIIIe.. Succes allen!

Ik speel wel voor de beker :-k
Tegen een VIIe klasser....we zullen zien


Re: Beker seizoen 26 - Ad Wim - 28-01-2009

Appeltje eitje.


Re: Beker seizoen 26 - Bocaloca - 28-01-2009

Voor het eerst officieel in de 3-4-3 opstelling
3 jonkies van onder de 17 jaar en 20 dagen in de opstelling

WE ZIEN HET WEL!!!!


maar succes voor de rest

Enne mukkie nu wel wat leuks SMSen he Wink


Re: Beker seizoen 26 - Mukkus - 28-01-2009

Speel vandaag met de sterkste opstelling, aangevuld met een aantal B-trainees op het middenveld.

Vergeten we niet de penalties in te stellen?


Re: Beker seizoen 26 - Ad Wim - 28-01-2009

gittermaster Wrote:vanavond appeltje eitje, train nog een week korte pass, dus treed niet met sterkste elf op
Zit ik ook aan te denken, aangezien ik ook korte pass ga trainen, maar gaat dat niet ten koste van de vorm van je sterkste spelers?


Re: Beker seizoen 26 - gittermaster - 28-01-2009

Ik denk t niet, dta is nooit echt bewezen, maar heb er zelf niet echt last van. Is ook maar 1 weekje en i niveau daling kan ik nog wel handlen denk ik


Re: Beker seizoen 26 - Antidote - 28-01-2009

bot uit IX.


Re: Beker seizoen 26 - Bocaloca - 28-01-2009

Mazzelaar Tongue


Re: Beker seizoen 26 - Bakke - 28-01-2009

Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:vanavond appeltje eitje, train nog een week korte pass, dus treed niet met sterkste elf op
Zit ik ook aan te denken, aangezien ik ook korte pass ga trainen, maar gaat dat niet ten koste van de vorm van je sterkste spelers?

Ik train ook nog een weekje korte pass, maar zet juist wel de sterkste elf namen neer. Van hen wil je toch graag dat ze verbeteren qua vaardigheid?


Re: Beker seizoen 26 - Bocaloca - 28-01-2009

Ik zet mn trainees neer en train scoren, volgend seizoen wel op korte pass.
Ze zijn nog jong dus dat korte pass kan later ook nog we. Eerst volle bak op scoren

Hpelijk 1 a 2 popjes vrijdag


Re: Beker seizoen 26 - Ad Wim - 28-01-2009

Bakke Wrote:
Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:vanavond appeltje eitje, train nog een week korte pass, dus treed niet met sterkste elf op
Zit ik ook aan te denken, aangezien ik ook korte pass ga trainen, maar gaat dat niet ten koste van de vorm van je sterkste spelers?

Ik train ook nog een weekje korte pass, maar zet juist wel de sterkste elf namen neer. Van hen wil je toch graag dat ze verbeteren qua vaardigheid?
Ja, maar mijn sterkste elf zijn niet mijn jongste elf. En die jonge gasten stijgen natuurlijk sneller. En bovendien hebben niet al mijn middenvelders acceptabele passingskwaliteiten. Ik heb net een 17-jarige met uitstekend PM en redelijk passen aageschaft. Die laat ik dan liever spelen dan mijn normale basisspeler, een 20 jarige briljant PM met zwak passen. Nu kan het nl nog, tegen zo'n zwakke tegenstander.


Re: Beker seizoen 26 - Ad Wim - 28-01-2009

Lol, sta gewoon 1-0 achter bij rust Undecided

4 man uit vorm en twee jonge trainees erin zetten was dus toch niet zo'n goed idee met PIC in een uitwedstrijd; we hadden nu evenveel balbezit in de 1e helft :|
Hopelijk heeft ie een overall matige conditie en klap ik er nog overheen aan het eind.


Re: Beker seizoen 26 - Jansoe - 28-01-2009

ik zette straks HT aan en stond ook 1-0 achter. Gelukkig binenn 6 minuten 1-3 voor, maar ik schrok wel :wink:


Re: Beker seizoen 26 - Ad Wim - 28-01-2009

Ik inmiddels weer 1-1, maar het is nog niet binnen...


Re: Beker seizoen 26 - Lib - 28-01-2009

2-1 winst, na 0-1 achter gestaan te hebben! :lol:


Re: Beker seizoen 26 - Ad Wim - 28-01-2009

En gewoon verliezen met 3-2 Undecided :oops:

Maar goed, normaliter strand ik in de 3e ronde, beetje lullig alleen dat ik nu 2x PIC mis...
Hopelijk was het het wel een beetje waard en stijgt de vorm iig.


Re: Beker seizoen 26 - EB Sports - 28-01-2009

Na een hele lange wedstrijd, heeft mijn team gewonnen van de promovendus vanaf in divisie 7 met 3-4 na penalties.

Edit: mijn tegenstander had zijn middenveld hoger staan dan voorheen (matig (hoog)).


Re: Beker seizoen 26 - Ad Wim - 28-01-2009

Pfff, in alle stats beter. Snap sowieso niet dat mijn aanvallers niet meer gescoord hebben, redelijk (heel laag) tegen slecht (hoog)... :|


Selection Grunn FC MHOKDH
Middenveld matig (heel laag) matig (heel laag)
Rechterverdediging waardeloos (zeer hoog) slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging slecht (hoog) zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (heel laag) slecht (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (zeer hoog) slecht (laag)
Centrale aanval slecht (zeer hoog) redelijk (heel laag)
Linkeraanval slecht (laag) slecht (zeer hoog)

Indirecte vrije trappen
Verdediging slecht (hoog) zwak (zeer hoog)
Aanval slecht (hoog) matig (laag)

Teammotivatie (Verborgen) Speel het Rustig
Tactiek centrumaanval centrumaanval
Tactiekvaardigheid goed formidabel


Re: Beker seizoen 26 - Box Brother - 28-01-2009

3-2 verloren na verlenging... qua stats terecht overigens Sad


Re: Beker seizoen 26 - Mukkus - 28-01-2009

Ad Wim Wrote:Pfff, in alle stats beter. Snap sowieso niet dat mijn aanvallers niet meer gescoord hebben, redelijk (heel laag) tegen slecht (hoog)... :|

De magische driehoek: PIC, uitwedstrijd en beker.
Waak dan voor onderschatting.


Re: Beker seizoen 26 - gittermaster - 29-01-2009

0-3 gewonnen, de stand was bij de rust al bereikt, geen blessures en Pic. prima ronde


Re: Beker seizoen 26 - Bocaloca - 29-01-2009

0-3 met PIC

3 keer briljantje van der Heyden


Re: Beker seizoen 26 - Bakke - 29-01-2009

2-3 met PIC, klinkt benauwder dan het werkelijk was. Al was mijn middenveld wel een tikkie laag Smile. Volgende ronde ook nog PIC, hopelijk zonder kleerscheuren verder.


Re: Beker seizoen 26 - Bocaloca - 29-01-2009

Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Pfff, in alle stats beter. Snap sowieso niet dat mijn aanvallers niet meer gescoord hebben, redelijk (heel laag) tegen slecht (hoog)... :|

De magische driehoek: PIC, uitwedstrijd en beker.
Waak dan voor onderschatting.

waar ken ik die bvan Tongue


Re: Beker seizoen 26 - Mukkus - 29-01-2009

Een seizoen geleden? :Big Grin


Re: Beker seizoen 26 - Bocaloca - 29-01-2009

Jah, gelukkig bracht je dit keer wel goed nieuws Smile


Re: Beker seizoen 26 - Bocaloca - 29-01-2009

Anti, krijgen we weer statistiekjes van je?