The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker seizoen 26
#1
Heren, we gaan er weer voor! Gaat iedereen er vanuit dat vanavond appeltje, eitje wordt of zijn er mensen voor wie het na vanavond over is?

Moet zelf tegen een VIII'er, ga eens experimenteren met 4-3-3. Uiteraard PIC, want ik gok erop dat er niets geks gebeurt. Maar zeg nooit nooit... :-"
Reply
#2
Ik mag helaas nog geen beker spelen, dacht dat dat altijd mocht in de VIIIe.. Succes allen!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#3
vanavond appeltje eitje, train nog een week korte pass, dus treed niet met sterkste elf op, daarnaast in verdediging de toekomstig coach voor ervaring.
Met Pic, reken ik op een 0-5 ofzo
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Voyou Wrote:Ik mag helaas nog geen beker spelen, dacht dat dat altijd mocht in de VIIIe.. Succes allen!

Ik speel wel voor de beker :-k
Tegen een VIIe klasser....we zullen zien
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#5
Appeltje eitje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Voor het eerst officieel in de 3-4-3 opstelling
3 jonkies van onder de 17 jaar en 20 dagen in de opstelling

WE ZIEN HET WEL!!!!


maar succes voor de rest

Enne mukkie nu wel wat leuks SMSen he Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
Speel vandaag met de sterkste opstelling, aangevuld met een aantal B-trainees op het middenveld.

Vergeten we niet de penalties in te stellen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
gittermaster Wrote:vanavond appeltje eitje, train nog een week korte pass, dus treed niet met sterkste elf op
Zit ik ook aan te denken, aangezien ik ook korte pass ga trainen, maar gaat dat niet ten koste van de vorm van je sterkste spelers?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ik denk t niet, dta is nooit echt bewezen, maar heb er zelf niet echt last van. Is ook maar 1 weekje en i niveau daling kan ik nog wel handlen denk ik
The great old Ludwig von...
Reply
#10
bot uit IX.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#11
Mazzelaar Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:vanavond appeltje eitje, train nog een week korte pass, dus treed niet met sterkste elf op
Zit ik ook aan te denken, aangezien ik ook korte pass ga trainen, maar gaat dat niet ten koste van de vorm van je sterkste spelers?

Ik train ook nog een weekje korte pass, maar zet juist wel de sterkste elf namen neer. Van hen wil je toch graag dat ze verbeteren qua vaardigheid?
Reply
#13
Ik zet mn trainees neer en train scoren, volgend seizoen wel op korte pass.
Ze zijn nog jong dus dat korte pass kan later ook nog we. Eerst volle bak op scoren

Hpelijk 1 a 2 popjes vrijdag
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#14
Bakke Wrote:
Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:vanavond appeltje eitje, train nog een week korte pass, dus treed niet met sterkste elf op
Zit ik ook aan te denken, aangezien ik ook korte pass ga trainen, maar gaat dat niet ten koste van de vorm van je sterkste spelers?

Ik train ook nog een weekje korte pass, maar zet juist wel de sterkste elf namen neer. Van hen wil je toch graag dat ze verbeteren qua vaardigheid?
Ja, maar mijn sterkste elf zijn niet mijn jongste elf. En die jonge gasten stijgen natuurlijk sneller. En bovendien hebben niet al mijn middenvelders acceptabele passingskwaliteiten. Ik heb net een 17-jarige met uitstekend PM en redelijk passen aageschaft. Die laat ik dan liever spelen dan mijn normale basisspeler, een 20 jarige briljant PM met zwak passen. Nu kan het nl nog, tegen zo'n zwakke tegenstander.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Lol, sta gewoon 1-0 achter bij rust Undecided

4 man uit vorm en twee jonge trainees erin zetten was dus toch niet zo'n goed idee met PIC in een uitwedstrijd; we hadden nu evenveel balbezit in de 1e helft :|
Hopelijk heeft ie een overall matige conditie en klap ik er nog overheen aan het eind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
ik zette straks HT aan en stond ook 1-0 achter. Gelukkig binenn 6 minuten 1-3 voor, maar ik schrok wel :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#17
Ik inmiddels weer 1-1, maar het is nog niet binnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
2-1 winst, na 0-1 achter gestaan te hebben! :lol:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#19
En gewoon verliezen met 3-2 Undecided :oops:

Maar goed, normaliter strand ik in de 3e ronde, beetje lullig alleen dat ik nu 2x PIC mis...
Hopelijk was het het wel een beetje waard en stijgt de vorm iig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Na een hele lange wedstrijd, heeft mijn team gewonnen van de promovendus vanaf in divisie 7 met 3-4 na penalties.

Edit: mijn tegenstander had zijn middenveld hoger staan dan voorheen (matig (hoog)).
Reply
#21
Pfff, in alle stats beter. Snap sowieso niet dat mijn aanvallers niet meer gescoord hebben, redelijk (heel laag) tegen slecht (hoog)... :|


Selection Grunn FC MHOKDH
Middenveld matig (heel laag) matig (heel laag)
Rechterverdediging waardeloos (zeer hoog) slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging slecht (hoog) zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (heel laag) slecht (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (zeer hoog) slecht (laag)
Centrale aanval slecht (zeer hoog) redelijk (heel laag)
Linkeraanval slecht (laag) slecht (zeer hoog)

Indirecte vrije trappen
Verdediging slecht (hoog) zwak (zeer hoog)
Aanval slecht (hoog) matig (laag)

Teammotivatie (Verborgen) Speel het Rustig
Tactiek centrumaanval centrumaanval
Tactiekvaardigheid goed formidabel
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
3-2 verloren na verlenging... qua stats terecht overigens Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#23
Ad Wim Wrote:Pfff, in alle stats beter. Snap sowieso niet dat mijn aanvallers niet meer gescoord hebben, redelijk (heel laag) tegen slecht (hoog)... :|

De magische driehoek: PIC, uitwedstrijd en beker.
Waak dan voor onderschatting.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
0-3 gewonnen, de stand was bij de rust al bereikt, geen blessures en Pic. prima ronde
The great old Ludwig von...
Reply
#25
0-3 met PIC

3 keer briljantje van der Heyden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#26
2-3 met PIC, klinkt benauwder dan het werkelijk was. Al was mijn middenveld wel een tikkie laag Smile. Volgende ronde ook nog PIC, hopelijk zonder kleerscheuren verder.
Reply
#27
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Pfff, in alle stats beter. Snap sowieso niet dat mijn aanvallers niet meer gescoord hebben, redelijk (heel laag) tegen slecht (hoog)... :|

De magische driehoek: PIC, uitwedstrijd en beker.
Waak dan voor onderschatting.

waar ken ik die bvan Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#28
Een seizoen geleden? :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Jah, gelukkig bracht je dit keer wel goed nieuws Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#30
Anti, krijgen we weer statistiekjes van je?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: