The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2009 (/showthread.php?tid=4607)



Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 21-06-2009

ik snap dat de week openstond, maar ik kon mijn gekozen spelers niet zien. Ik zag nog steeds andreev en dat irriteerde me een beetje :wink:

Maar dank je wel Smile


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 21-06-2009

Hehe ik snap het, deze week geen Andreev? Lijken mij 90 zekere punten =P~


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 21-06-2009

Let iedereen er ajb even op dat het Daniel Evans is, die niet te kiezen is trouwens, ipv Brendan Evans die per abuis wel in de loting stond. Dit is inmiddels veranderd.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 21-06-2009

Ad Wim Wrote:Let iedereen er ajb even op dat het Daniel Evans is, die niet te kiezen is trouwens, ipv Brendan Evans die per abuis wel in de loting stond. Dit is inmiddels veranderd.

Jaja, het heeft 1,5 uur verkeerd gestaan, denk niet dat in die periode heel veel mensen deze Evans hebben gekozen Wink


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 21-06-2009

Ik wist niet dat het maar 1,5 uur verkeerd had gestaan. Ik ging er vanuit dat het de hele tijd al verkeerd had gestaan. Ik zag het toevallig en ik kan me goed voorstellen dat mensen Brendan Evans zouden nemen tegen Davydenko. Daarom deze post...


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 21-06-2009

Ohh het is ook niet erg ofzo, maar uit het andere topic waarin je dit postte had je dit op kunnen maken. Maargoed dat er vandaag iemand scherp was, anders had het idd wel mis gegaan.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 21-06-2009

Haha sorry, dat zie ik nu pas. Ik had het snel gepost en niet de opmerkingen daarboven gelezen.


Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 21-06-2009

Lastig...Kom er nog niet uit...Al 20 opties gehad geloof ik


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 21-06-2009

Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 21-06-2009

Canas...


Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 21-06-2009

Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.


Re: Wimbledon 2009 - Tripplexxx - 21-06-2009

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.

Lapentti 4e ronde Wimbledon? :crazy:


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 21-06-2009

Ik ga voor het eerst dit jaar een team opstellen die niet de meeste punten gaan halen in mijn vooringevulde schema.
Het wordt dus een echte gok-week. Ik ben er ook nog niet echt gelukkig mee, maar ik moet wat (vind ik zelf).

Musse is het er absoluut niet mee eens en distantieert zich deze 2 weken van "mijn" team. :roll:


Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 21-06-2009

Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.

Lapentti 4e ronde Wimbledon? :crazy:
Klopt...Alves,Pavel,Devilder, Navarro zijn zeker geen toppers. En ook de seeded playrs Hanescu en Simon zijn geen zekerheijes...


Re: Wimbledon 2009 - Tripplexxx - 21-06-2009

kuiper Wrote:Ik ga voor het eerst dit jaar een team opstellen die niet de meeste punten gaan halen in mijn vooringevulde schema.
Het wordt dus een echte gok-week. Ik ben er ook nog niet echt gelukkig mee, maar ik moet wat (vind ik zelf).

Musse is het er absoluut niet mee eens en distantieert zich deze 2 weken van "mijn" team. :roll:

Ga je nu al op de goktour Kuiper?

Ik maak ook een team en ga voor het grootst mogelijk team van winnende eerste ronde-spelers (imo).


Re: Wimbledon 2009 - Tripplexxx - 21-06-2009

kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.

Lapentti 4e ronde Wimbledon? :crazy:
Klopt...Alves,Pavel,Devilder, Navarro zijn zeker geen toppers. En ook de seeded playrs Hanescu en Simon zijn geen zekerheijes...

Oke, denk het zelf niet maar is inderdaad geen sterk blokje. Simon zal wel doorgaan van deze 8 verwacht ik.


Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 21-06-2009

Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.

Lapentti 4e ronde Wimbledon? :crazy:
Klopt...Alves,Pavel,Devilder, Navarro zijn zeker geen toppers. En ook de seeded playrs Hanescu en Simon zijn geen zekerheijes...

Oke, denk het zelf niet maar is inderdaad geen sterk blokje. Simon zal wel doorgaan van deze 8 verwacht ik.
Ik denk het ook niet maar de kans is aanwezig.
En jij maakt me belachelijk over een vierde ronde maar hij heeft hier zelfs al een keer in de kwart gestaan! :-$


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 21-06-2009

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zit vooral te twijfelen over mijn opvulling. Heb nog iets van 700 over, wie gaat er stunten?

Levine, Dancevic, Llodra, Mahut, Lapentti...
Verwacht van Levine en Llodra weinig...Die andere drie kunnen zomaar de vierde ronde bereiken.
Ik verwacht ook van Levine Llodra het minst, maar Llodra haalt wel vrij zeker 45 punten en Levine heeft er al 35. En Dancevic en Mahut zijn op papier de beste grasspelers, maar die hebben weer lastige 2e rondes. Lapentti heeft de makkelijkste loting, maar heeft weer geen enkele warm-up gespeeld en is oud.
Maar goed, het gaat (hopelijk) maar om een paar puntjes verschil...


Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 21-06-2009

Even de OOP aan het doornemen...Geen enkele Nederlandse deelname toch wel dramatisch.
Mis wel de wedstrijden zoals Sluiter die speelde vorige week...En dat was nog maar op Rosmalen.


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 21-06-2009

Tripplexxx Wrote:
kuiper Wrote:Ik ga voor het eerst dit jaar een team opstellen die niet de meeste punten gaan halen in mijn vooringevulde schema.
Het wordt dus een echte gok-week. Ik ben er ook nog niet echt gelukkig mee, maar ik moet wat (vind ik zelf).

Musse is het er absoluut niet mee eens en distantieert zich deze 2 weken van "mijn" team. :roll:

Ga je nu al op de goktour Kuiper?

Ik maak ook een team en ga voor het grootst mogelijk team van winnende eerste ronde-spelers (imo).

Ik heb niet eens een groot team, maar ga voor de subtoppers die het moeten doen als de echte toppers het laten afweten.
Ik ga er wel vanuit dat Roddick fit is, ik had hem eerst niet in mijn team maar als hij wel fit is staat hij er natuurlijk als Federer en Murray verstek laten gaan.
Er is natuurlijk nog iemand op de tour die iets goed te maken heeft met mij. Hij krijgt nog één kans.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 21-06-2009

Nalbandian doet niet mee Kuiper :8:


Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 21-06-2009

=D> Djokovic...Mooie keus Kuiper


Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 21-06-2009

Team staat...1 onzekere eerste ronde en dus belangrijk...


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 21-06-2009

kooltje Wrote:Team staat...1 onzekere keuze en dus belangrijk...



Re: Wimbledon 2009 - kooltje - 21-06-2009

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Team staat...1 onzekere keuze en dus belangrijk...
Klopt...Ik zal de enige zijn met die speler denk ik.
Maar niet al teveel waarde dus geen mega belang.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 21-06-2009

Ik bedoelde eigenlijk dat mijn team ook staat, maar dat ik nog 1 onzekere keuze heb...


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 21-06-2009

mindlight Wrote:Nalbandian doet niet mee Kuiper :8:

:lol: :lol:
Inderdaad, die heeft mij al te vaak een oor aangenaaid.

Maar er is er inderdaad nog één op de tour die wat goed te maken heeft bij mij (Hup Novak =D> =D> ).
Ik weet dat het wellicht nog iets te vroeg voor een gok is, maar ik neem geen genoegen met een 13e of 14e plaats. Allreen de 1e plaats telt voor mij.

Ik voel mij net een wielrenner in de Tour de France die een zwakke dag in de bergen heeft gehad en die toch moet aanvallen.
Of zie het in pokertermen dat je short komt te zitten terwijl de blinden omhoog gaan.

We zullen zien. Ik ben vanaf woensdag een paar dagen vrij en kan op Sport1 6 banen live volgen. Dat is ook wat leuker met meer spelers die je kunt aanmoedigen.
Ik heb nog gedacht aan een team met allemaal kleine spelers, maar dat wordt natuurlijk sowieso geen succes.

Op naar een finale met Roddick - Djokovic. [-o< [-o< [-o< [-o<


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 22-06-2009

Eens kijken wie we moeten aanmoedigen en wie er uit moeten vandaag:

Hup:

Federer
Mahut
Goodall
Seppi
Peya
Junquiera
Darcis
Lacko


Boe:

Hun tegenstanders


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 22-06-2009

Hup:
Mannarino
Blake
Federer
S. Gonzalez
Soderling
Malisse
Korolev
Mahut
Benneteau
Canas
Lacko
Llodra
Ljubicic
Dancevic
Haas

Wat een belangen vandaag al, ik zie het nu pas :eeeek:


Re: Wimbledon 2009 - Chiel-Montagne - 22-06-2009

Nou, vooruit dan maar:

Hup!
Blake
Sela
Tipsarevic
Bolelli
Korolev
Mahut
Cilic
Canas
Karlovic

De helft van mijn team komt dus vandaag in actie. Gezellig.