The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2009 (/showthread.php?tid=4607)



Re: Wimbledon 2009 - Stille - 29-06-2009

COME ON!!!


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

Bah, misselijke Murray Puke


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

Yessssssssss! daar is de ommekeer en dik en dik verdiend.


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 29-06-2009

5-3 =D>

come on, Andy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

Ik zie nu weer even die Murray, en wat is het weer oerlelijk zeg. Ik ben blij dat Roddick tegelijkertijd bezig is, zodat ik niet naar die irritante blaag hoef te kijken Puke


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

aaii. Niet eens verdiend en nog lang niet gelopen deze wedstrijd


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

Stille Wrote:COME ON!!!

Puke


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 29-06-2009

eindelijk gaat hij goed spelen en dan is waw kansloos Hakkuh


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 29-06-2009

Jan het het over wereldtennis en hier lees ik oerlelijk, niet verdiend :razz:


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

Wawrinka is geblesseerd geraakt en pas dan is Murray kansrijk :|


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

Ad vindt ''t oerlelijk maar theo en jan noemen 't tennis van de bovenste plank en een werelds niveau. Mss moet adje 't DC-team maar gaan coachen.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

Stille Wrote:Jan het het over wereldtennis en hier lees ik oerlelijk, niet verdiend :razz:

Waar lees jij oerlelijk? Verdiend is het inderdaad niet.


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

Stille Wrote:Jan het het over wereldtennis en hier lees ik oerlelijk, niet verdiend :razz:

Ai je was me voor.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

Laat maar, Ad had het neergezet. Nee lelijk is deze pot niet, lelijk is het wel dat Murray deze set cadeau heeft gekregen.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

De hele tenniswereld noemt het lelijk, en zelfs Murray zelf, maar jullie geloven Theo en Jan Undecided


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

En zo spelen we 2 setjes, staat 't 1-1 en heeft Wawje zijn kruid al verschoten. Icon_twisted


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 29-06-2009

centre court Wrote:Ad vindt ''t oerlelijk maar theo en jan noemen 't tennis van de bovenste plank en een werelds niveau. Mss moet adje 't DC-team maar gaan coachen.

Maar als er eentje geen verstand van tennis heeft, dan is het Adje wel Undecided


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

Ad Wim Wrote:De hele tenniswereld noemt het lelijk, en zelfs Murray zelf, maar jullie geloven Theo en Jan Undecided

Wij kijken ad, wij kijken.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

centre court Wrote:En zo spelen we 2 setjes, staat 't 1-1 en heeft Wawje zijn kruid al verschoten. Icon_twisted

Zolang Waw zijn kruid heeft verschoten vind ik dat geen probleem, de komende twee sets mag hij het dan met kruit proberen =D> Wink


Re: Wimbledon 2009 - Tripplexxx - 29-06-2009

Iets lelijk vinden is subjectief boys. Ik vind het ook niet mooi om naar te kijken. Zelfde geldt voor Nadal.

Niveau van Murray is momenteel prima, maar hij zal echt meer nodig hebben en vooral beter moeten serveren tegen de grotere jongens.

Waw is echt een leuke speler om naar te kijken. Mooie technicus.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

Tripplexxx Wrote:Iets lelijk vinden is subjectief boys. Ik vind het ook niet mooi om naar te kijken. Zelfde geldt voor Nadal.

Niveau van Murray is momenteel prima, maar hij zal echt meer nodig hebben en vooral beter moeten serveren tegen de grotere jongens.

Waw is echt een leuke speler om naar te kijken. Mooie technicus.

Notworthy

Maar qua partij is het wel aangenaam om te zien, alleen spel van Murray niet.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

mindlight Wrote:Laat maar, Ad had het neergezet. Nee lelijk is deze pot niet, lelijk is het wel dat Murray deze set cadeau heeft gekregen.
Ah oke, van jou weet ik dat je een objectieve blik hebt. Ik kijk af en toe wat punten tussen Roddick door en ik heb Murray nog geen bal door zien slaan :lol:


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

mindlight Wrote:
centre court Wrote:En zo spelen we 2 setjes, staat 't 1-1 en heeft Wawje zijn kruid al verschoten. Icon_twisted

Zolang Waw zijn kruid heeft verschoten vind ik dat geen probleem, de komende twee sets mag hij het dan met kruit proberen =D> Wink

Snel typen he :wink:


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 29-06-2009

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De hele tenniswereld noemt het lelijk, en zelfs Murray zelf, maar jullie geloven Theo en Jan Undecided

Wij kijken ad, wij kijken.
En jullie zijn objectief zeker? :lol:


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Laat maar, Ad had het neergezet. Nee lelijk is deze pot niet, lelijk is het wel dat Murray deze set cadeau heeft gekregen.
Ah oke, van jou weet ik dat je een objectieve blik hebt. Ik kijk af en toe wat punten tussen Roddick door en ik heb Murray nog geen bal door zien slaan :lol:

Nee precies, maar doordat Waw er vaak een goed antwoord op heeft is het qua amusement nog wel leuk om te zien. Waw straft het geslice regelmatig af. Het spel van Murray is nog net zo laf als de eerste rondes, hoewel hij er absoluut erg knappe punten tussen heeft zitten. Maar dat zijn punten in de categorie Nadal, knap gehaald, en nog knapper weggeslagen.


Re: Wimbledon 2009 - Haggie - 29-06-2009

klasse waw! Belangrijk dat je deze game pakt. Nu breaken!! Hop hop!!


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 29-06-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Laat maar, Ad had het neergezet. Nee lelijk is deze pot niet, lelijk is het wel dat Murray deze set cadeau heeft gekregen.
Ah oke, van jou weet ik dat je een objectieve blik hebt. Ik kijk af en toe wat punten tussen Roddick door en ik heb Murray nog geen bal door zien slaan :lol:

En toch heeft Murray bijna net zoveel winners geslagen als wawrinka Undecided


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 29-06-2009

En weer een simpele game voor Murray =D>


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 29-06-2009

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De hele tenniswereld noemt het lelijk, en zelfs Murray zelf, maar jullie geloven Theo en Jan Undecided

Wij kijken ad, wij kijken.
En jullie zijn objectief zeker? :lol:

Ik ga af op wat ik zie en blijkbaar zien jan en theo 't ook. Jij ziet er niets van en gaat af op de ''tenniswereld''. Hulde. =D>


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 29-06-2009

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Laat maar, Ad had het neergezet. Nee lelijk is deze pot niet, lelijk is het wel dat Murray deze set cadeau heeft gekregen.
Ah oke, van jou weet ik dat je een objectieve blik hebt. Ik kijk af en toe wat punten tussen Roddick door en ik heb Murray nog geen bal door zien slaan :lol:

En toch heeft Murray bijna net zoveel winners geslagen als wawrinka Undecided

Volgens mij ben je intelligent genoeg om te begrijpen wat Ad hier bedoelt Buurs.