The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2009 (/showthread.php?tid=4607)



Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 24-06-2009

Ad Wim Wrote:"En toen ging ik op de computer typen, en toen ging ik koffie halen, en toen ging ik cijfertjes uitrekenen, en toen ging ik de halve dag stiekem tennis kijken en op een forum hangen. En toen zag ik Karlovic serveren. Het waren kanonskogels.
En toen ging ik Murray aanmoedigen, want die staat deze week in m'n team dus is deze week mijn held. Volgende week is ie weer niks, want dan heb ik hem waarschijnlijk niet. Maar Murray is goed zeg, omdat ik hem heb. Hij slaat winners van overal. Alles gaat om Murray, er zijn ook veel Britten op Wimbledon."


:lol: :lol:


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 24-06-2009

mindlight Wrote:Nja zo'n Bogdanovic kan natuurlijk van iedereen winnen, maar heeft de pech Berdych te loten.

Ik moet vanmiddag nog naar een klant, heb morgen geen vrij, en heb vrijdag de formele opening van ons kantoorpand. :|
En als ik naar die weersverwachting kijk is het tot en met vrijdag mooi, zaterdag en zondag bagger, en dan vanaf maandag weer mooi, beetje jammer.


Berdych Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 24-06-2009

Ad Wim Wrote:"En toen ging ik op de computer typen, en toen ging ik koffie halen, en toen ging ik cijfertjes uitrekenen, en toen ging ik de halve dag stiekem tennis kijken en op een forum hangen. En toen zag ik Karlovic serveren. Het waren kanonskogels.
En toen ging ik Murray aanmoedigen, want die staat deze week in m'n team dus is deze week mijn held. Volgende week is ie weer niks, want dan heb ik hem waarschijnlijk niet. Maar Murray is goed zeg, omdat ik hem heb. Hij slaat winners van overal. Alles gaat om Murray, er zijn ook veel Britten op Wimbledon."

:lol:


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 24-06-2009

Ad Wim Wrote:"En toen ging ik op de computer typen, en toen ging ik koffie halen, en toen ging ik cijfertjes uitrekenen, en toen ging ik de halve dag stiekem tennis kijken en op een forum hangen. En toen zag ik Karlovic serveren. Het waren kanonskogels.
En toen ging ik Murray aanmoedigen, want die staat deze week in m'n team dus is deze week mijn held. Volgende week is ie weer niks, want dan heb ik hem waarschijnlijk niet. Maar Murray is goed zeg, omdat ik hem heb. Hij slaat winners van overal. Alles gaat om Murray, er zijn ook veel Britten op Wimbledon."

geniaal Ad =D>

Wil jij niet een opzetje voor mij maken?


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 24-06-2009

mindlight Wrote:Nja zo'n Bogdanovic kan natuurlijk van iedereen winnen, maar heeft de pech Berdych te loten.

Ik moet vanmiddag nog naar een klant, heb morgen geen vrij, en heb vrijdag de formele opening van ons kantoorpand. :|
En als ik naar die weersverwachting kijk is het tot en met vrijdag mooi, zaterdag en zondag bagger, en dan vanaf maandag weer mooi, beetje jammer.
Zaterdag en zondag is het perfect weer, jammer alleen dat ze zondag niet spelen Wink
Vrijdag wordt het juist minder.


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 24-06-2009

Ik wacht wel even op de voorspelling van Stille :-({|=


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 24-06-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nja zo'n Bogdanovic kan natuurlijk van iedereen winnen, maar heeft de pech Berdych te loten.

Ik moet vanmiddag nog naar een klant, heb morgen geen vrij, en heb vrijdag de formele opening van ons kantoorpand. :|
En als ik naar die weersverwachting kijk is het tot en met vrijdag mooi, zaterdag en zondag bagger, en dan vanaf maandag weer mooi, beetje jammer.
Zaterdag en zondag is het perfect weer, jammer alleen dat ze zondag niet spelen Wink
Vrijdag wordt het juist minder.

Uhh ik heb het over de voorspellingen voor NL, jij wellicht over Londen?


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 24-06-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nja zo'n Bogdanovic kan natuurlijk van iedereen winnen, maar heeft de pech Berdych te loten.

Ik moet vanmiddag nog naar een klant, heb morgen geen vrij, en heb vrijdag de formele opening van ons kantoorpand. :|
En als ik naar die weersverwachting kijk is het tot en met vrijdag mooi, zaterdag en zondag bagger, en dan vanaf maandag weer mooi, beetje jammer.
Zaterdag en zondag is het perfect weer, jammer alleen dat ze zondag niet spelen Wink
Vrijdag wordt het juist minder.

Uhh ik heb het over de voorspellingen voor NL, jij wellicht over Londen?

Tegen Ad moet je natuurlijk wel volledig zijn, want anders begrijpt hij je niet :wink:


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 24-06-2009

Uiteraard heb ik het over Londen.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 24-06-2009

Ja precies, daar zit dan het verschil. En nee Buurs, ik was niet duidelijk in deze.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 24-06-2009

Conclusie: je kunt zaterdag mooi tennis kijken terwijl het regent buiten.


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 24-06-2009

mindlight Wrote:Ja precies, daar zit dan het verschil. En nee Buurs, ik was niet duidelijk in deze.

Ik zeg toch dat je volledig moet zijn tegen Ad...


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 24-06-2009

Ad Wim Wrote:Conclusie: je kunt zaterdag mooi tennis kijken terwijl het regent buiten.

Exact terwijl ik graag gezegd zou hebben, ik kan zaterdag lekker in het zonnetje buiten zitten terwijl het regent in Londen.


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 24-06-2009

buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ja precies, daar zit dan het verschil. En nee Buurs, ik was niet duidelijk in deze.

Ik zeg toch dat je volledig moet zijn tegen Ad...

Nee, dit heeft waarschijnlijk iedereen verkeerd geïnterpreteerd. Dat heeft niets met volledigheid t.o.v. Ad te maken, alswel met gewoon duidelijk zijn.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 24-06-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Conclusie: je kunt zaterdag mooi tennis kijken terwijl het regent buiten.

Exact terwijl ik graag gezegd zou hebben, ik kan zaterdag lekker in het zonnetje buiten zitten terwijl het regent in Londen.
Hehe, dat is ook een mooie ja. Maar wellicht dat dat zondag komt, dan hoef je je iig geen zorgen te maken om tennis op Wimbledon...


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 24-06-2009

Als weerman kan ik natuurlijk de weersvoorspellingen niet onthouden:

Woensdag
Helder. Hoog 24 °C . Wind NO 21 km/u .

Donderdag
Kans op regen. Licht bewolkt. Hoog 25 °C . Wind NO 25 km/u . Chance of precipitation 20% (trace amounts).

Vrijdag
Kans op regen. Licht bewolkt. Hoog 25 °C . Wind OnO 14 km/u . Chance of precipitation 30% (water equivalent of 0.41 mm).

Zaterdag
Kans op regen. Half bewolkt. Hoog 25 °C . Wind NW 14 km/u . Chance of precipitation 20% (trace amounts).

Maandag
Kans op regen. Licht bewolkt. Hoog 25 °C . Wind WnW 14 km/u . Chance of precipitation 20% (trace amounts).

Dinsdag
Kans op regen. Licht bewolkt. Hoog 27 °C . Wind OnO 10 km/u . Chance of precipitation 20% (trace amounts). Warmte Index: 26 °C .

Het ziet er dus allemaal prima uit. Die 20/30 % regenkans neem ik maar op de koop toe


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 24-06-2009

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:"En toen ging ik op de computer typen, en toen ging ik koffie halen, en toen ging ik cijfertjes uitrekenen, en toen ging ik de halve dag stiekem tennis kijken en op een forum hangen. En toen zag ik Karlovic serveren. Het waren kanonskogels.
En toen ging ik Murray aanmoedigen, want die staat deze week in m'n team dus is deze week mijn held. Volgende week is ie weer niks, want dan heb ik hem waarschijnlijk niet. Maar Murray is goed zeg, omdat ik hem heb. Hij slaat winners van overal. Alles gaat om Murray, er zijn ook veel Britten op Wimbledon."

Deze post beschouw ik als de leukste van de hele week :-({|=


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 24-06-2009

Vandaag gaat mijn steun uit naar Llodra, Greul(mustpick), Karlovic en Federer uit mijn team en schreeuw ik ook voor Montanes. Hij moet Canas pakken.


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 24-06-2009

Ik ben Ad Wim en ben hel goedd in taaal. Zoo af en toe een typfoutje, maar dat kann gebeuren en is ook niet waar trouwens. :-({|=
Vanuit mijn torentje vollg ik het tennis op de voet. Ik heb er heeel veel verstand van, maar heb vaak pech. Daarom sta ik altijd tussen de 10e en 15e plek.
Met de poll ben ik de laatste tijd onwijs in vorm. Heb al een paar keer de poule overleeft, ondanks dat ik ik in een zware poule van 4 zat...
Ik zit eigenlijk altijd in de poule met jongens die onwijs in vorm zijn. Kijk maar naar de CR.
Verder heb ik veel helden. Vooral Phau en Ljubicic. Het zijn vooral mijn helden, omdat andere managers het ook helden vinden.
En natuurlijk is Federer een koning. Vooraf heb ik trouwens met FTM alle spelers overwogen en in mijn team gehad. Ik moet dan ook vaak kiezen tussen 100 spelers over wie ik twijfel.
Ik maak dan ook eigenlijk altijd de verkeerde keuze. Ik moet wel zeggen, dat het eigenlijk altijd met pech te maken heeft.
Die eeuwige nr. 2 heeft altijd geluk met het kiezen van de juiste spelers, want zijn spelers winnen vaak wel.
Verder post ik heel af en toe op het forum. Ik heb helaas niet zoveel vrije tijd, aangezien ik veel vrienden heb.


Re: Wimbledon 2009 - Stille - 24-06-2009

Ook deze is vermakelijk om te lezen! Maar die van Ad vond ik toch iets sterker :Big Grin


Re: Wimbledon 2009 - kuiper - 24-06-2009

Voor mij vandaag in het strijdperk: Djokovic en Karlovic.

En hoe pijnlijk het ook is om te zeggen ben ik vandaag op FTM gronden ook voor Garcia Lopez (sorry Roger).
En natuurlijk tegen die akelige Schuettler, hup SELA!


Re: Wimbledon 2009 - centre court - 24-06-2009

Ik vind beide stukjes van onze kemphanen vrij goed overeenkomen met de realiteit. =D>


Re: Wimbledon 2009 - Scholten! - 24-06-2009

Best een aardige poging Buurs! Adje heeft echter net wat meer schrijftalent en ook beschrijft hij de typerende 'buursdingetjes' op een komische manier. Maar doe nog eens een poging, mooi om te lezen =D>

Come on Dudi!


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 24-06-2009

Kinderachtiger dan dit kan ik niet schrijven :8:


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 24-06-2009

En toch is het leuker en volwassener dan de rest dat je schrijft Undecided

Toch ook weer typisch dat je wederom een grap van mij kopieert. Je zou zelf eens een keer wat verzinnen :lol:


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 24-06-2009

buurs Wrote:Die eeuwige nr. 2 heeft altijd geluk met het kiezen van de juiste spelers, want zijn spelers winnen vaak wel.
En zelfs in zo'n post nog zo zelfingenomen zijn, wat ben je toch vreselijk Puke


Re: Wimbledon 2009 - mindlight - 24-06-2009

Ik vind er inhoudelijk nog wel aardige dingen inzitten Buurs, maar die spelfouten erin snap ik niet zo, dat verzwakt je boodschap nogal.


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 24-06-2009

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Die eeuwige nr. 2 heeft altijd geluk met het kiezen van de juiste spelers, want zijn spelers winnen vaak wel.
En zelfs in zo'n post nog zo zelfingenomen zijn, wat ben je toch vreselijk Puke

Dit zijn allemaal teksten van jou....

Beetje zelfreflectie graag!


Re: Wimbledon 2009 - buurs - 24-06-2009

mindlight Wrote:Ik vind er inhoudelijk nog wel aardige dingen inzitten Buurs, maar die spelfouten erin snap ik niet zo, dat verzwakt je boodschap nogal.

het zijn typfouten en die maakt hij met de regelmaat van de klok.


Re: Wimbledon 2009 - Ad Wim - 24-06-2009

Hahaha, die Buurs!