FTM Forum
(OT) Tickets voetbalwedstrijden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: (OT) Tickets voetbalwedstrijden (/showthread.php?tid=4759)

(OT) Tickets voetbalwedstrijden - Jappiesevic - 03-09-2009

Ik heb een vraagje over het bestellen van kaarten voor buitenlandse wedstrijden. Aangezien ik begin november een weekje naar Milan etc ga, wilde ik op 1 november naar Milan-Parma. Op de site van acmilan staat dat dat rond de 30/40 euro kost. Maar op die site kan ik verder niet echt vinden waar ik moet bestellen, en op de andere sites kosten die kaartjes al zo'n 80 euro of meer. Hebben jullie hier ervaring mee of waar bestellen jullie?

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - mindlight - 03-09-2009

Stille, kom d'r maar in :8:

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - Scholten! - 03-09-2009

Idd echt iets voor Stille :8:

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - buurs - 03-09-2009

Waarschijnlijk krijgt Stille wel korting :Big Grin

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - Stille - 03-09-2009

Ik kan alleen pakketten verkopen (dus incl vlucht, hotel en kaartje) maar bij Milan is het heel simpel. Thuiswedstrijden zijn op Inter en Juve na nooit uitverkocht. Aan de kassa's bij San Siro kun je voor diverse tribunes kaarten kopen. Forza Parma, Forza Gialloblu !

Ik kan ook alleen hotel (min 2 nachten) en kaartje aanbieden. Prijs heb ik aangevraagd. Je hoort het zsm

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - Jappiesevic - 03-09-2009

oke bedankt alvast, vlucht is al geboekt maar hotel nog niet, dus dat is wel een goede optie

Het kost 290 euro pp bij 2 nachten 3-sterren hotel. Incl kaartje cat 2

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - buurs - 03-09-2009

Vrij prijzig zeg maar.

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - Mitch - 03-09-2009

Stille Wrote:Het kost 290 euro pp bij 2 nachten 3-sterren hotel. Incl kaartje cat 2
Kaartje 30/40 euro, hotel dus 250 euro.. da's 125 euro per nacht.
Dat kan vast wel goedkoper.

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - Bocaloca - 03-09-2009

ja ik zit nu toevallig in omgeving milaan.
Hotel kost hier inclusief ontbijt 80 euro per nacht
En half uurtje van milaan, 20 minuten van Malpensa

Vergeet niet dat er tussen malpensa en milaan zelf nog 60 kilometer zit

Klopt zeker duur, maar dat komt omdat er 2 agenten tussen zitten die allemaal wat moeten verdienen. Maar dat is de enige manier dat ik van tevoren kaarten kan verkrijgen. Ik zou lekker hotel via booking.com boeken en het kaartje bij het stadion halen. Succes !

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - Tripplexxx - 03-09-2009

Als je je vlucht hebt geboekt is het toch goed. Gewoon lekker Milaan in gaan en ter plekke een hotelletje zoeken. Kaartjes daar kopen lukt altijd bij dergelijke wedstrijden.

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - Jappiesevic - 03-09-2009

oke, bedankt voor de tips. ik ga het hotel dan boeken en dan daar in milan de kaarten kopen. kan hier wel een slotje op?

Re: (OT) Tickets voetbalwedstrijden - Ad Wim - 04-09-2009

Misschien een beetje laat, maar San Siro / Guiseppe Meazza is idd nooit uitverkocht en kaartjes kun je gewoon daar aan de kassa halen. Ik heb twee jaar geleden zelfs op de Curva Nord gezeten (fantastisch, zeker aan te raden) voor zo'n 16 euro per kaartje. Je moet je alleen niet over laten halen om van mannetjes zwart een kaartje te kopen voor 3x zoveel. En zorg dat je er op tijd bent.

En een hotel zou ik idd ook via booking.com oid boeken, heb je al voor 40/50 euro per nacht.

Veel plezier iig!