The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Tickets voetbalwedstrijden
#1
Ik heb een vraagje over het bestellen van kaarten voor buitenlandse wedstrijden. Aangezien ik begin november een weekje naar Milan etc ga, wilde ik op 1 november naar Milan-Parma. Op de site van acmilan staat dat dat rond de 30/40 euro kost. Maar op die site kan ik verder niet echt vinden waar ik moet bestellen, en op de andere sites kosten die kaartjes al zo'n 80 euro of meer. Hebben jullie hier ervaring mee of waar bestellen jullie?
Reply
#2
Stille, kom d'r maar in :8:
Reply
#3
Idd echt iets voor Stille :8:
Reply
#4
Waarschijnlijk krijgt Stille wel korting :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Ik kan alleen pakketten verkopen (dus incl vlucht, hotel en kaartje) maar bij Milan is het heel simpel. Thuiswedstrijden zijn op Inter en Juve na nooit uitverkocht. Aan de kassa's bij San Siro kun je voor diverse tribunes kaarten kopen. Forza Parma, Forza Gialloblu !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Ik kan ook alleen hotel (min 2 nachten) en kaartje aanbieden. Prijs heb ik aangevraagd. Je hoort het zsm
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
oke bedankt alvast, vlucht is al geboekt maar hotel nog niet, dus dat is wel een goede optie
Reply
#8
Het kost 290 euro pp bij 2 nachten 3-sterren hotel. Incl kaartje cat 2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Vrij prijzig zeg maar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Stille Wrote:Het kost 290 euro pp bij 2 nachten 3-sterren hotel. Incl kaartje cat 2
Kaartje 30/40 euro, hotel dus 250 euro.. da's 125 euro per nacht.
Dat kan vast wel goedkoper.
Reply
#11
ja ik zit nu toevallig in omgeving milaan.
Hotel kost hier inclusief ontbijt 80 euro per nacht
En half uurtje van milaan, 20 minuten van Malpensa

Vergeet niet dat er tussen malpensa en milaan zelf nog 60 kilometer zit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Klopt zeker duur, maar dat komt omdat er 2 agenten tussen zitten die allemaal wat moeten verdienen. Maar dat is de enige manier dat ik van tevoren kaarten kan verkrijgen. Ik zou lekker hotel via booking.com boeken en het kaartje bij het stadion halen. Succes !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Als je je vlucht hebt geboekt is het toch goed. Gewoon lekker Milaan in gaan en ter plekke een hotelletje zoeken. Kaartjes daar kopen lukt altijd bij dergelijke wedstrijden.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
oke, bedankt voor de tips. ik ga het hotel dan boeken en dan daar in milan de kaarten kopen. kan hier wel een slotje op?
Reply
#15
Misschien een beetje laat, maar San Siro / Guiseppe Meazza is idd nooit uitverkocht en kaartjes kun je gewoon daar aan de kassa halen. Ik heb twee jaar geleden zelfs op de Curva Nord gezeten (fantastisch, zeker aan te raden) voor zo'n 16 euro per kaartje. Je moet je alleen niet over laten halen om van mannetjes zwart een kaartje te kopen voor 3x zoveel. En zorg dat je er op tijd bent.

En een hotel zou ik idd ook via booking.com oid boeken, heb je al voor 40/50 euro per nacht.

Veel plezier iig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: