The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Managerzone - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Managerzone (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Gerben Zonderland - 11-01-2005

EB Sports Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik zou echt serieus zeggen dat EB 12 jaar is. :lol:
En ik zou zeggen dat jij 6 jaar jong bent.

Heeft je moeder je niet genoeg voorgeschoteld? Dan zou ik nog maar snel even een Snickers uit de trommel snaaien!

Wat onze vriend Matador bedoelt is dat een kliniek zeker wel helpt bij het versnellen van het herstel, maar alleen als die kliniek af is wanneer die speler een blessure krijgt, niet als hij halverwege het herstel af is. Pas bij nieuwe blessures is die kliniek effectief. Snap je het nu?


- Matador! - 11-01-2005

EB Sports Wrote:
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Matador liegt, want ik heb op het MZ forum gelezen dat een kliniek ervoor zorgt dat een speler sneller kan genezen.

Wat was die beroemde uitspraak van dhr. Louis van Gaal ook alweer? #-o
Jij bent zeker nooit op het MZ-forum geweest.

Ik ben wel op het MZ-forum geweest. Maar blijkbaar wordt daar in grote-mensentaal gesproken, aangezien jij het niet snapt.


- Ronnie D. - 11-01-2005

EB Sports Wrote:Matador liegt, want ik heb op het MZ forum gelezen dat een kliniek ervoor zorgt dat een speler sneller kan genezen.

Uit de faq <!-- m --><a class="postlink" href="http://mz-faq.goholland.nl">http://mz-faq.goholland.nl</a><!-- m -->

Wat is het nu van de kliniek?

De kliniek zorgt ervoor dat geblesseerde spelers sneller genezen, maar levert geen inkomsten op.

Een kliniek die pas na de blessure gebouwd is helpt niet mee aan het herstel.


@kezmania.
Wij spelen de volgende ronde in de Nationale cup tegen elkaar.


- Matador! - 11-01-2005

EB, ik hoop dat het nu ook in Sesamstraattaal duidelijk geworden is voor je. Nu wil ik de discussie hierover stoppen.


- Kezmania - 12-01-2005

Ronnie D. Wrote:@kezmania.
Wij spelen de volgende ronde in de Nationale cup tegen elkaar.

Ik kan me niet herinneren dat ik daar aan mee doe Big Grin

Messina Spartans is mijn team.


- EB Sports - 12-01-2005

Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Matador liegt, want ik heb op het MZ forum gelezen dat een kliniek ervoor zorgt dat een speler sneller kan genezen.

Wat was die beroemde uitspraak van dhr. Louis van Gaal ook alweer? #-o
Jij bent zeker nooit op het MZ-forum geweest.

Ik ben wel op het MZ-forum geweest. Maar blijkbaar wordt daar in grote-mensentaal gesproken, aangezien jij het niet snapt.
Dan neem ik aan dat jij nog een kind bent.


- EB Sports - 12-01-2005

Ronnie D. Wrote:
EB Sports Wrote:Matador liegt, want ik heb op het MZ forum gelezen dat een kliniek ervoor zorgt dat een speler sneller kan genezen.

Uit de faq <!-- m --><a class="postlink" href="http://mz-faq.goholland.nl">http://mz-faq.goholland.nl</a><!-- m -->

Wat is het nu van de kliniek?

De kliniek zorgt ervoor dat geblesseerde spelers sneller genezen, maar levert geen inkomsten op.

Een kliniek die pas na de blessure gebouwd is helpt niet mee aan het herstel.
Wat voor rare regel is dat? Die ben ik nog nooit op het MZ-forum tegengekomen.


- Ronnie D. - 12-01-2005

EB dat is geen regel dat is een feit.
En de faq heb ik samen met een Engelse manager opgezet aan de hand van info van crew en de managers die het spel spelen.
En het heeft vroeger vaak zat op het Engelse forum gestaan, het Nederlandse forum bestond nog niet


@ kezmania LOL
Kwam door de naam van mijn tegenstander denk ik "Kezmania Devils"


- Matador! - 12-01-2005

EB Sports Wrote:
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Matador liegt, want ik heb op het MZ forum gelezen dat een kliniek ervoor zorgt dat een speler sneller kan genezen.

Wat was die beroemde uitspraak van dhr. Louis van Gaal ook alweer? #-o
Jij bent zeker nooit op het MZ-forum geweest.

Ik ben wel op het MZ-forum geweest. Maar blijkbaar wordt daar in grote-mensentaal gesproken, aangezien jij het niet snapt.
Dan neem ik aan dat jij nog een kind bent.

Dan neem ik aan dat jij degradeert dit seizoen :roll:


- EB Sports - 13-01-2005

Jij gaat niet eens promoveren, laat staan ooit in divisie 2 komen. Waar praat jij dan over? Tegen de tijd dat dit seizoen afgelopen is heb ik weer 2 goede aanvallers.


- Matador! - 13-01-2005

EB Sports Wrote:Jij gaat niet eens promoveren, laat staan ooit in divisie 2 komen. Waar praat jij dan over? Tegen de tijd dat dit seizoen afgelopen is heb ik weer 2 goede aanvallers.

En dan ben je nog gedegradeerd :lol: .

Vanochtend met 0-6 van AJAX verloren. Maakt niet uit verder, ik moet in de SD-competitie mijn punten tegen de mindere ploegen halen, zoals FC Blue Boys.


- EB Sports - 13-01-2005

Slecht nieuws voor Matador: Mijn nieuwe en jonge buitenlandse aanvaller is morgen binnen bij FC Blue Boys. (5 ballen in snelheid en schieten en 21 jaar voor maar 126k Euro) Bovendien krijg ik een nieuwe keeper binnen met 5 ballen in keepen die 19 jaar jong is en mij bijna 90k Euro kostte. Hierdoor kan ik de geblesseerde aanvaller houden totdat hij niet meer geblesseerd is, zodat ik hem kan verkopen voor de volle prijs en dus geen waarschuwing krijg voor 3 weken negatief staan.


- Ronnie D. - 13-01-2005

5 ball keeper van 19 is waarschijnlijk maxed op 5, anders verkopen ze hem niet voordat hij er minstens 7 heeft.
Ik zeg niet dat het zo is, maar gezien het lage aanschafbedrag vermoed ik van wel.


- Matador! - 13-01-2005

Ronnie D. Wrote:5 ball keeper van 19 is waarschijnlijk maxed op 5, anders verkopen ze hem niet voordat hij er minstens 7 heeft.
Ik zeg niet dat het zo is, maar gezien het lage aanschafbedrag vermoed ik van wel.

Dan zullen we er wel niks van horen en zie je zondag bij Eppies transfergeschiedenis staan dat die keeper met stille trom weer vertrokken is :lol:


- EB Sports - 13-01-2005

Ronnie D. Wrote:5 ball keeper van 19 is waarschijnlijk maxed op 5, anders verkopen ze hem niet voordat hij er minstens 7 heeft.
Ik zeg niet dat het zo is, maar gezien het lage aanschafbedrag vermoed ik van wel.
Had al gevraagd of hij gemaxed is en kreeg als antwoord dat hij er al 3 keepers had en er eentje wou verkopen.


- Ronnie D. - 13-01-2005

Ik hoop voor je dat dat de enige reden is.
Maar al had ik 16 jeugdspelers als keeper had ik ze nog steeds doorgetraint tot ze meer waard zijn.

Mijn eigen tweede keeper is ook maxed op 5. Maar boeit me niet echt omdat hij toch niet of nauwelijks kans heeft om in te vallen.
Maar heb hem wel met een hoop andere skills getraint waardoor hij nu ruim 3 ton waard is.


- Kezmania - 14-01-2005

EB Sports Wrote:Slecht nieuws voor Matador: Mijn nieuwe en jonge buitenlandse aanvaller is morgen binnen bij FC Blue Boys. (5 ballen in snelheid en schieten en 21 jaar voor maar 126k Euro) Bovendien krijg ik een nieuwe keeper binnen met 5 ballen in keepen die 19 jaar jong is en mij bijna 90k Euro kostte. Hierdoor kan ik de geblesseerde aanvaller houden totdat hij niet meer geblesseerd is, zodat ik hem kan verkopen voor de volle prijs en dus geen waarschuwing krijg voor 3 weken negatief staan.

Allebei zijn het weer toppertjes Eppie. Dream on jongen je gaat het niet redden met een spits van 126K in de 1e divisie. Dat is misschien een goede spits voor iemand uit de 4e divisie. En een keeper met 5 ballen in keepen is ook niet zo moeilijk te vinden. Er staan er elke dag meerdere op de transferlijst.


- Adder - 14-01-2005

FC Adder is weer terug. Midweekje in Limburg gedaan met gezin, waardoor er deze week niets aan MZ is gedaan. Aan de discussie te zien heb ik niets gemist. Zit nog in alle bekerrondes dus ik heb weer zat om te analyseren en ook in de SD cup heb ik alles nog in eigen hand.


- Matador! - 15-01-2005

Hoe doen jullie het in de cups die op dit moment lopen? In de nationale cup werd ik 2e in de poule, de Charity Cup zit ik nog steeds in na 2 overwinningen en een bye en de New Year Cup sta ik 2e na een nederlaag gister tegen de nummer 1. Nog klein kansje om 1e te worden maar daar zie ik het somber in...


- Ronnie D. - 15-01-2005

Charity Cup - 1 bye en 2 wedstrijden gewonnen. ik wacht nu op de loting van de volgende ronde

2005 New Year Cup - 1ste in de groep met 18 punten uit 6 wedstrijden

National Cup Netherlands Edition 1 - zit bij de laatste 64

Grand Mountain Cup - uitgeschakeld in de 8ste ronde


- EB Sports - 16-01-2005

Charity Cup - 2 wedstrijden gewonnen en de 3e verloren

2005 New Year Cup - 3e in de groep met 10 punten uit 6 wedstrijden

National Cup Netherlands Edition 1 - uitgeschakeld als 2e in de groep

Grand Mountain Cup - uitgeschakeld in de 2e ronde


- EB Sports - 16-01-2005

Hoe kan het nou? Mijn aanvaller was gisteren nog 4 dagen geblesseerd, nu 2 dagen. Dit bevalt me wel.


- Matador! - 16-01-2005

EB Sports Wrote:Hoe kan het nou? Mijn aanvaller was gisteren nog 4 dagen geblesseerd, nu 2 dagen. Dit bevalt me wel.

Degradatie is nu onafwendbaar, 3-1 tegen een op zich mededegradatiekandidaat en forummer AJAX. Helaas EB, ik zal mijn best doen volgend seizoen bij je in de competitie te komen :lol:


- EB Sports - 16-01-2005

Maar dat lukt je toch niet, zo slecht speel je. Je kan niet eens promoveren vanaf divisie 3.


- Matador! - 16-01-2005

EB Sports Wrote:Maar dat lukt je toch niet, zo slecht speel je. Je kan niet eens promoveren vanaf divisie 3.

:lol: :lol: :lol:

Het maakt me niet uit of ik dit seizoen promoveer. Ga rustig bouwen en kijken of ik dit of volgend seizoen een stapje hoger kan komen. Dat is iets anders dan het paniekbeleid dat jij voert Eppie. Elk seizoen een karrenvracht aan nieuwe spelers helpt je helemaal niets. Bovendien is je selectie ook nog eens niks waard :wink:


- EB Sports - 16-01-2005

Maar wist wel van jou te winnen. Hoe kan dat nou? :lol::lol:


- JAZZ - 16-01-2005

EB Sports Wrote:Slecht nieuws voor Matador: Mijn nieuwe en jonge buitenlandse aanvaller is morgen binnen bij FC Blue Boys. (5 ballen in snelheid en schieten en 21 jaar voor maar 126k Euro) Bovendien krijg ik een nieuwe keeper binnen met 5 ballen in keepen die 19 jaar jong is en mij bijna 90k Euro kostte. Hierdoor kan ik de geblesseerde aanvaller houden totdat hij niet meer geblesseerd is, zodat ik hem kan verkopen voor de volle prijs en dus geen waarschuwing krijg voor 3 weken negatief staan.

5 ballen is idd heeel weinig, ik train alleen maar met MZ en heb de volgende spitsen in huis.

21 jaar:
- 9@ is al tijdje voor z'n 10e aan het trainen
- 7@ traint al tijdje voor 8e

20jaar:
- 8@ --> 9

17 jaar:
6@ --> 7

16jaar:
6@ --> 7
6@ --> 7

Verkoop af en toe een speler om steeds groeiende selectie en vaste lasten te bekosigen. Voor de rest training. Daag me gerust een keer uit mijn vorm is alleen bagger. Big Grin Besteed geen aandacht aan tactiek en opstelling dus lekker makkelijk. Big Grin


- Guest - 16-01-2005

Gaat erg slecht met mijn team. Denk dat degradatie wel erg dichtbij is nu, gelukkig heb ik nog wat leuke talenten zoals een 16 jarige met al 8 ballen tackling Smile


- Adder - 16-01-2005

Wedstrijd met 3-1 gewonnen. Hij 2 pingels gemist, ik 2x raak. Sta nu weer aan de goede kant van de streep, maar volgende week tegen Wings, dus zal ik weer iets speciaals moeten doen.
Nationale beker, zware loting tegen Genius TT.
New year, heb van die Zweed gewonnen en sta 5 punten los.
SD cup, 1 wedstrijd deze week , uit tegen Doorzon United (blijf ik toch mooier vinden dan Cheetah, sorry...), dus wordt ook een zware dobber. In de ZONE heb ik onder het stukje eredivisie ook wat verteld hoe ik het doe in de SD cup.
En als toetje...voor de Hazes cup moet ik uit tegen....Gentle. Erg jammer, ik had graag die beker willen hebben (jeugdsentiment)


- Matador! - 16-01-2005

Heb met 1-4 gewonnen. Sta nu 3 punten van de nummer 1 af, krijg 'm nog thuis en hoewel ik niet veel hoop heb op een goed resultaat tegen hem, heb ik dus nog een kansje...