The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Managerzone - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Managerzone (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Ronnie D. - 16-01-2005

3-3 tegen dezelfde tegenstander die ik vorige week nog met 6-0 oprolde...
rode kaart in de eerste minuut en later een aanvaller geblesseerd het veld af.

Hoop dat ie tegen Adder weer beschikbaar is. (heb de speeldatum nog niet bekeken)

Quote:SD cup, 1 wedstrijd deze week , uit tegen Doorzon United (blijf ik toch mooier vinden dan Cheetah, sorry...),
En dat terwijl die naam maar 1 seizoen ofzo heeft bestaan. Had hem aangepast omdat iedereen destijds iets had met United erin en deze was origineler.
Wie weet pas ik hem ooit nog eens terug aan.
Of ik noem mijn team FC Zulthoven :wink:


- EB Sports - 18-01-2005

Mijn jonge spits, die ik onlangs gekocht heb, blijkt niet gemaxed te zijn.


- Matador! - 18-01-2005

En je keeper wel...


- Kezmania - 18-01-2005

Ik heb vandaag een punt gepakt tegen het grote Blue Boys :lol: :lol: :lol:


- Matador! - 18-01-2005

Kezmania Wrote:Ik heb vandaag een punt gepakt tegen het grote Blue Boys :lol: :lol: :lol:

Ik 3 tegen Dredevils, vantevoren door EB boven mij voorspeld :lol: . Heb nu al 4 uit 3 :eeeek:


- Adder - 19-01-2005

Ik heb voor de nationale beker in een ware thriller gewonnen van Genius TT. Van te voren was hij blij dat hij mij had geloot, ik denk nu niet meer :wink:
Het werd 5-4, na penalties, waarbij mijn keeper ook nog eens de winnende er in trapte. Wat me wel tegenviel, was dat mijn 2 beste penaltynemers allebei miste. Maar ja, ik ben door en volgens het schema van de Spenkelinks moet ik nu tegen Montana United.
Maar eerst morgen 2 belangrijke potjes tegen Gentle (die er verrassend uit legt bij de beker) en Doorzon (die ook door is)


- Ronnie D. - 20-01-2005

Yep ben ook door, maar moet nu tegen Nieuwkerk en dat is de nummer 1 in mijn eigen divisie en de enige waar ik tot nu toe van verloren heb in de competitie.

*edit*
Moet tegen Rotterdam United....verkeerd gekeken :8:
*/edit*

Gefeliciteerd trouwens met de overwinning op tiger.
En nog een upset want steelman heeft Gentle DS uit de cup geknikkerd.


- Matador! - 20-01-2005

Ik heb in de SD-cup mijn 5e puntje binnengesprokkeld tegen EB (2-2). Ben erg teleurgesteld hierover want had 'm moeten winnen. Eppie scoorde 2x in de laatste minuten...


- EB Sports - 20-01-2005

Jij weet nog niet eens uit van mij te winnen terwijl mijn team een beetje in vormcrisis zit (2 spelers).


- Matador! - 21-01-2005

EB Sports Wrote:Jij weet nog niet eens uit van mij te winnen terwijl mijn team een beetje in vormcrisis zit (2 spelers).

Ik speelde thuis, dus dat klopt idd.. :lol:


- Adder - 21-01-2005

Dit keer verloren na penalties in de beker. Volkomen onterecht, natuurlijk :wink:
Wat ik alleen niet snap, is dat mijn vedette in penalties, de nr.7, 2x heeft gemist in de serie. En dat terwijl hij 9 experience, 8 set play, 7 shooting, 5 intelligence en 5 stamina heeft. Wat moet hij in godsnaam nog meer hebben, zodat hij er is eentje inschiet?


- Ronnie D. - 22-01-2005

Tja, af en toe is het toch onbegrijpelijk.
Heb zelf ook verloren tegen een div3 team door een golden goal.


- Adder - 22-01-2005

FC Adder gaat beginnen met de boel te verjongen. Ik ben het zat om alleen maar degradatievoetbal te spelen in de eredivisie. Dan maar een paar stappen terug.

Eisenga (3409296), 30 (net geworden) de nr 3 van mijn team:7 Ta,6 int, 6 BC,5 pas,5 sta,4sp,4head,3set,2sh.

Vraagprijs 499.000, deadline dinsdag om 10.50


Weinands (3409298),29 (ik weet eerlijk gezegd niet of hij dit seizoen nog ouder wordt) de nr.10 van mijn team:6 int,6 sh,6 BC,6 set,5 sta,5 pas,4 sp, 4 head,4 cross, 1 Ta

Vraagprijs 499.000,deadline dinsdag om 10.28

Beide hebben 9 vorm en experience. Eisenga is al 34 dagen bezig met cross en heeft nog een partial bij shooting.
Weinands is al 25 dagen bezig met speed en heeft nog een partial bij set plays.


- Matador! - 22-01-2005

Helaas heb ik op dit moment geen geld voor versterkingen... :wink:


- Adder - 23-01-2005

2-0 gewonnen. Hotello heeft weer verloren dus ik sta nu 4 punten boven de streep. Het ziet er weer redelijk uit om FC Adder te handhaven. Maar ik ben nog steeds van plan om te verjongen.


- Matador! - 24-01-2005

1-1 gelijk vandaag tegen de nummer 3. Hierdoor is het onmogelijk om de nummer 1 in te halen. Speel volgende week thuis tegen hem, kan dan op 2 punten komen. Maar ja, dit seizoen ga ik denk ik niet meer promoveren... Dus Eppie, je moet nog een seizoen op me wachten!


- Ronnie D. - 24-01-2005

Vandaag een gelukkige overwinning op Vorstenbosch en weer tweede in de divisie.
Volgende twee wedstrijden gaan bepalen of het handhaving of promotie word dit seizoen aangezien ik tegen mijn grootste concurenten Nieuwkerk en Immortals moet.
Thuis weliswaar, maar ben beiden al regelmatig in FL tegengekomen en vooral tegen Nieuwkerk nog enkel maar "ik wil me onder het gras verstoppen" momenten meegemaakt.


- Ronnie D. - 24-01-2005

*edit*
dubbele post door trage verbinding forum
*edit*


- Matador! - 24-01-2005

Ik speelde net in De Bedstee Cup 2, met 2-2 gelijk tegen lbh fc. Die staat 3e in dezelfde competitie als waar Eppie voor spek en bonen aan meedoet. Een mooie uitslag die zeker perspectief voor de toekomst biedt!


- EB Sports - 24-01-2005

Zo bijzonder vind ik het op dit moment niet, omdat lbh fc de laatste tijd wat meer wedstrijden verliest (dipje).


- Adder - 24-01-2005

Dat is zeker netjes, Matador. Dat is 1 van de betere in Nederland. 1 van die "ouwe lullen" die ik te koop heb gezet gaat zeker weg. 1e bod is binnen :Big Grin . Heb de komende dagen al een boel spelers "gemonitort". Kijken of ik wat kan binnen hengelen voor een zacht prijsje


- Kezmania - 25-01-2005

Matador! Wrote:Ik speelde net in De Bedstee Cup 2, met 2-2 gelijk tegen lbh fc. Die staat 3e in dezelfde competitie als waar Eppie voor spek en bonen aan meedoet. Een mooie uitslag die zeker perspectief voor de toekomst biedt!

Goed team...ik heb er afgelopen seizoen 2x van verloren...


- Matador! - 25-01-2005

EB Sports Wrote:Zo bijzonder vind ik het op dit moment niet, omdat lbh fc de laatste tijd wat meer wedstrijden verliest (dipje).

Hij heeft evenveel gelijke spelen als jij Eppie. Het verschil zit hem in het aantal winstpartijen, 7 om 0.... :lol:

Ga je volgend seizoen weer een heel nieuw elftal bij elkaar kopen? :roll:


- Kezmania - 25-01-2005

Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Zo bijzonder vind ik het op dit moment niet, omdat lbh fc de laatste tijd wat meer wedstrijden verliest (dipje).

Hij heeft evenveel gelijke spelen als jij Eppie. Het verschil zit hem in het aantal winstpartijen, 7 om 0.... :lol:

Ga je volgend seizoen weer een heel nieuw elftal bij elkaar kopen? :roll:

Notworthy Notworthy


- Adder - 25-01-2005

Ik heb nog niets kunnen binnenhalen, wat een a-sociale prijzen!
Eisenga is niet verkocht, morgenmiddag of - avond gaat hij weer op de transferlijst. Ik weet nog niet of ik 'm voor 399k of 449k er op zet.
Ik heb wel weer een nieuwe er op gezet:
Andy Holt (11898611) 21 jaar, nog nergens gemaxed in. vraagprijs 149k.


- EB Sports - 26-01-2005

Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Zo bijzonder vind ik het op dit moment niet, omdat lbh fc de laatste tijd wat meer wedstrijden verliest (dipje).

Hij heeft evenveel gelijke spelen als jij Eppie. Het verschil zit hem in het aantal winstpartijen, 7 om 0.... :lol:

Ga je volgend seizoen weer een heel nieuw elftal bij elkaar kopen? :roll:
Waar heb jij last van? Waanideeën? Hij heeft wel een tijdje goed gedraaid, maar nu lijdt hij vormverlies.


- EB Sports - 26-01-2005

'k Heb naar mijn idee een goedkope aanvaller gekocht. Hier is zijn statistieken:

Salvis Samburs (4228556)

Age: 29 Right/Left

Value: 343 799 EUR Height: 169 cm
Salary: 5 612 EUR Weight: 66 kg

Nationality: Latvia

Speed OOOO
Stamina OOOOO
Play intelligence OOOO
Passing OOO
Shooting OOOOOOOO
Header OOOOOO
Keeping
Ball control OOOO
Tackling O
Cross balls OOOO
Set plays
Experience OOOOOOO
Form OOOOOOOOO

Hij kostte me maar 350.000 euro. 'k Hoef alleen zijn snelheid wat te verbeteren.


- Kezmania - 26-01-2005

EB Sports Wrote:'k Heb naar mijn idee een goedkope aanvaller gekocht. Hier is zijn statistieken:

Salvis Samburs (4228556)

Age: 29 Right/Left

Value: 343 799 EUR Height: 169 cm
Salary: 5 612 EUR Weight: 66 kg

Nationality: Latvia

Speed OOOO
Stamina OOOOO
Play intelligence OOOO
Passing OOO
Shooting OOOOOOOO
Header OOOOOO
Keeping
Ball control OOOO
Tackling O
Cross balls OOOO
Set plays
Experience OOOOOOO
Form OOOOOOOOO

Hij kostte me maar 350.000 euro. 'k Hoef alleen zijn snelheid wat te verbeteren.

Hij zal in elk geval wel een gigantische sprongkracht hebben!


- EB Sports - 26-01-2005

Das te hopen op zijn zachtst gezegd.


- Adder - 26-01-2005

EB, nette prijs, aardige speler. Maar dat zijn niet het soort spelers waar je de top mee gaat halen. Wat ik te koop zet trouwens ook niet, maar ja ik moet er ook van af :wink:
Eisenga staat er weer op, nu voor 399.000
Ik heb de transfermarkt weer afgestruind en ik heb er 1 gevonden......
Morgen loopt de deadline af, dus ik hoop jullie morgen meer te kunnen vertellen.