The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Managerzone - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Managerzone (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Matador! - 27-01-2005

EB Sports Wrote:Nee. Dan zal ik het toch zeggen: jij wordt laatste, zo duidelijk als wat.

*kuch* :lol:


- EB Sports - 27-01-2005

Nogmaals: waar heb jij last van?


- EB Sports - 27-01-2005

Gentle Ds wist vandaag niet eens meer dan 3 doelpunten te scoren in mijn uitwedstrijd, het werd 3-1.


- Matador! - 27-01-2005

EB Sports Wrote:Nogmaals: waar heb jij last van?

Hahahahaha, je kan het gewoon niet hebben Eppie?


- EB Sports - 27-01-2005

Wacht maar tot jij je wedstrijd verliest, idioot.


- EB Sports - 27-01-2005

Matodor, de irritantste forummer aller tijden.


- Matador! - 27-01-2005

:roll: Nu heb je me gekwetst Eppie


- Adder - 27-01-2005

Ik was dus bezig met een Portugees van 21 binnen te hengelen, maar uiteindelijk liep het op tot bijna 1.3 mil. Dat heb ik dus niet, dus we kijken verder.
In de SD cup een domme nederlaag op gelopen. Ik experimenteerde wat, wat dus helemaal verkeerd uitpakte. Uithuilen en opnieuw beginnen.


- Kezmania - 28-01-2005

EB Sports Wrote:Matodor, de irritantste forummer aller tijden.

Ik blijf me elke keer over je verbazen EPPIE. Volgens mij heb je echt een bord voor je kop.


- EB Sports - 29-01-2005

Volgens mij heb jij een blad voor je kop, dat je dat niet ziet verbaasd mij heel erg!


- Matador! - 29-01-2005

EB Sports Wrote:Volgens mij heb jij een blad voor je kop, dat je dat niet ziet verbaasd mij heel erg!

Eppie, je betaalt dit seizoen de tol voor waar wij je elk seizoen weer voor waarschuwen. Je gooit elk seizoen vrijwel al je spelers op de transferlijst en koopt maar en koopt maar. Met dit spel is het heel erg belangrijk dat je je geduld bewaard. Balletjes bijtrainen is bij MZ van essentieel belang, alleen dan kun je namelijk winst maken. Zoals jij het nu speelt is het gewoon paniek-management...


- Guest - 29-01-2005

Eppie...wat laat je je weer kennen. [-X

Trouwens mijn braziliaanse talentje heeft gisteren zijn 9 tackling bal gehaald Smile Ben benieuwd of hij zijn 10de kan behalen. Conditie training mag ie later wel doen Wink


- Adder - 30-01-2005

Krijgen jullie ook steeds foutmeldingen als je naar MZ wilt? Ik heb daar sinds gisterenavond last van, nadat ik een programma heb geïnstalleerd. Bij andere sites( deze, hattrick) heb ik nergens last van.


- EB Sports - 30-01-2005

Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Volgens mij heb jij een blad voor je kop, dat je dat niet ziet verbaasd mij heel erg!

Eppie, je betaalt dit seizoen de tol voor waar wij je elk seizoen weer voor waarschuwen. Je gooit elk seizoen vrijwel al je spelers op de transferlijst en koopt maar en koopt maar. Met dit spel is het heel erg belangrijk dat je je geduld bewaard. Balletjes bijtrainen is bij MZ van essentieel belang, alleen dan kun je namelijk winst maken. Zoals jij het nu speelt is het gewoon paniek-management...
Geduld? Ik sta op de laatste plaats. En hou jij je kop eens. Weet je wat? Ik negeer je gewoon verder helemaal met ignore.


- Ronnie D. - 30-01-2005

Adder Wrote:Krijgen jullie ook steeds foutmeldingen als je naar MZ wilt? Ik heb daar sinds gisterenavond last van, nadat ik een programma heb geïnstalleerd. Bij andere sites( deze, hattrick) heb ik nergens last van.

Ik was net op de site om mijn wedstrijd te bekijken en werd na 10 minuten er af geknald. Site is nu helemaal down.
Zag nog wel een nieuwsberichtje dat ze problemen hadden.

Enne EB, hij zegt het misschien een beetje cru, maar matador heeft wel gelijk.
Door je onnavolgbare transferbeleid trek je telkens spelers aan die het in de huidige divisie 3 al moeilijk zouden hebben of spelers die al ontiegelijk oud zijn.
Als je slim inkoopt en de spelers traint word je elftal veel sterker.
Ik speel zelf al met een elftal waarvan het grootste deel al 12 maanden of langer in mijn team speelt en probeer dat steeds uit te bouwen.
En zelfs mijn team is niet sterk genoeg voor de topteams die tegenwoordig uit de lagere divisies komen.


- EB Sports - 30-01-2005

Matador heeft helemaal niet gelijk, want mijn vorige spelers hadden geen of weinig ballen in passen of crossings, dus heb ik spelers aangetrokken die ze wel hebben. En nog iets: binnen 3 seizoenen heb ik toch betere spelers nodig voordat mijn jeugdspelers zelf heel erg goed zijn.


- Adder - 30-01-2005

Je bent echt uniek in zijn soort.


- Gerben Zonderland - 30-01-2005

Adder Wrote:Je bent echt uniek in zijn soort.

Hij is uniek in zijn EIGEN soort. :lol: Er is niemand die ook maar in de verste verte lijkt op EB Sports!

Hee EB, kom je ook op de forumdag?


- Matador! - 30-01-2005

EB Sports Wrote:Matador heeft helemaal niet gelijk, want mijn vorige spelers hadden geen of weinig ballen in passen of crossings, dus heb ik spelers aangetrokken die ze wel hebben. En nog iets: binnen 3 seizoenen heb ik toch betere spelers nodig voordat mijn jeugdspelers zelf heel erg goed zijn.

Je bedoeld die jeugdspelers die je allemaal op de transferlijst hebt geplaatst zoals ik hier lees:

EB Sports Wrote:Ik kom niet meer in divisie 2, omdat ik in het volgende seizoen maar liefst 13 oud-jeugdspelers ga verkopen wat mij ruim anderhalf miljoen zal opbrengen. Daarmee ga ik veel betere spelers kopen wat mij in het daaropvolgende seizoen naar de eredivisie zal brengen. Ga jij maar fijn terug naar divisie 5.

En nog 1 uit de oude doos, van voor dit seizoen :lol: :lol: :lol: :

EB Sports Wrote:Heb mijn divisiegenoten nader bestudeerd en kom tot de voorspelling van de top 8:

1. FC Blue Boys
2. The Generals
3. FC UTREG
4. Meister SV
5. AJAX
6. lbh fc
7. Leverooi HC
8. VV MILDAM

Is niet echt uitgekomen he :wink:


- Moker_SD - 30-01-2005

:lol:


- EB Sports - 01-02-2005

Vandaag verrassend gewonnen met 2-1 tegen So What. FC Adder komt vandaag niet verder in zijn thuiswedstrijd dan 2-1.


- Matador! - 01-02-2005

EB Sports Wrote:Vandaag verrassend gewonnen met 2-1 tegen So What. FC Adder komt vandaag niet verder in zijn thuiswedstrijd dan 2-1.

Zou je even willen reageren op bovenstaande post van mij? Dit interesseert niemand... :roll:


- Matador! - 01-02-2005

EB heeft mij zogenaamd geblokkeerd (hij leest het heus wel), wil iemand dus even het bericht dat 3 berichten hierboven staat quoten? =D>


- EB Sports - 01-02-2005

Het verbaasd mij dat je nog leeft. Iemand anders zou jou wel een grote klap voor je kop hebben gegeven. Ik heb toch al gezegd dat je moest ophouden.


- Matador! - 01-02-2005

EB Sports Wrote:Het verbaasd mij dat je nog leeft. Iemand anders zou jou wel een grote klap voor je kop hebben gegeven. Ik heb toch al gezegd dat je moest ophouden.

verbaasd hoort in deze zin met een t gespeld te worden. Bovendien snap ik niet waarom jij zo ontzettend kinderachtig doet. Je voorspelt jezelf op de eerste plaats, ik kom er op terug en ineens moet ik een klap voor mijn kop hebben? :lol: [/b]


- EB Sports - 01-02-2005

nlknjilbonhijobn


- EB Sports - 01-02-2005

klhdsih;lgshdloigsh;lishglsigkjhlsfdihlsdghj


- EB Sports - 01-02-2005

lfyfluihfkjhfjhfjkfjhfjkfhjhfjkfkjhfkjfhkjfhjfhjkhfjkfj


- EB Sports - 01-02-2005

ipuyfgiutgiugilgiugiguigiugiuguig


- EB Sports - 01-02-2005

;llh;jkljkbnlfdsnblbnjlksnblsjkbnfslbnfs