The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Managerzone - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Managerzone (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- EB Sports - 01-02-2005

pjoigwejgsddsgdsgsdgdsgdsgdsg


- Ronnie D. - 02-02-2005

EB Sports Wrote:nlknjilbonhijobn

Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens hoor.
Volgens mij moet het eerder hggljka8ys88das zijn. :roll:


- El Parasito - 02-02-2005

wat een hoogstaand forumgeweld hier


- EB Sports - 02-02-2005

Daar vraagt Matador uiteindelijk om.


- Forever - 02-02-2005

EB Sports Wrote:Daar vraagt Matador uiteindelijk om.

Dat jij wat willekeurige letters op je toetsenbord aanslaat?


- Matador! - 02-02-2005

EB, zou je nog eens een paar willekeurige toetsen in willen typen? Daar kan ik namelijk je toekomstige opstelling uit aflezen… :wink:


- Kezmania - 03-02-2005

Is er iemand die eens kritisch naar mijn team zou kunnen kijken?

Ik heb de afgelopen maand met de analyzer mijn wedstrijden bestudeert, en het zag er wel redelijk uit. Maar nu is mijn vorm ineens gekelderd, heb 3x flink verloren (competitie, new year cup, spordreamzz cup). Ik snap er niets van.

Volgens mij moet mijn opstelling wel redelijk in elkaar zitten.


- Adder - 03-02-2005

Ik heb nog geen wedstrijd gekeken van je( geen tijd), maar je opstelling ziet er "Gentle"uit. De vorm, je weet dat:

need to play: 10 wedstrijden + comp.
satisfied : 5 wedstrijden + comp.
rest : 0 wedstrijden, evt wel comp.

Als je dat doet, zullen ze allemaal op vorm 9 komen. In 1e instantie, die rest jongens niet, want die worden eerst satisfied.


- Kezmania - 03-02-2005

Ja ik ben al begonnen met ze 2x per dag te laten spelen!


- EB Sports - 03-02-2005

Adder Wrote:Ik heb nog geen wedstrijd gekeken van je( geen tijd), maar je opstelling ziet er "Gentle"uit. De vorm, je weet dat:

need to play: 10 wedstrijden + comp.
satisfied : 5 wedstrijden + comp.
rest : 0 wedstrijden, evt wel comp.

Als je dat doet, zullen ze allemaal op vorm 9 komen. In 1e instantie, die rest jongens niet, want die worden eerst satisfied.

Eigenlijk:
need to play: 7+ wedstrijden
satisfied: 4-6 wedstrijden
rest: 0-3 wedstrijden


- EB Sports - 04-02-2005

Dit kan nooit: FC Blue Boys wint vandaag uit tegen Staalmeesters United met 1-2 met op dit moment 2 reserveverdedigers in de basis maar toch wel leuk, aangezien dit ook nog zijn eerste nederlaag is.


- Ronnie D. - 06-02-2005

Raak een beetje frustie van al die gelijke spelen Icon_twisted
Baal nog het meeste van het feit dat de keren dat ik verlies, of gelijk speel, dat het komt omdat geen enkele van mijn spelers het in de competitie voor elkaar krijgt om een penalty te benutten.









Denk dat ik Clarence maar ga ontslaan als penalty trainer :roll:


- Adder - 06-02-2005

Goede week voor de SD-ers.......
FC Adder heeft verloren van hotello met 4-2. Het aloude probleem; tegengoals in blessuretijd, dus ik heb nog steeds een stamina probleem.
Sta weer met beide benen in de degradatiestrijd, maar dat was ook wel een beetje te verwachten, aangezien ik 2 oude lullen heb verkocht en 2 jonkies van 21 heb gehaald in de afgelopen weken. Voorlopig ga ik weer een aantal weken sparen en dan, denk ik, ga ik volgend seizoen weer op zoek naar 2 goede spelers van 21. Zo wil ik over een x aantal seizoenen een natuurlijk verloop hebben in mijn selectie.
Het is trouwens nu officieel:EB is de 1e SD-er die degradeert bij MZ.
Dredevils staat op het punt om nr.2 te worden en ondergetekende maakt ook een goede kans om het niet te redden.


- Matador! - 07-02-2005

Adder Wrote:Goede week voor de SD-ers.......
FC Adder heeft verloren van hotello met 4-2. Het aloude probleem; tegengoals in blessuretijd, dus ik heb nog steeds een stamina probleem.
Sta weer met beide benen in de degradatiestrijd, maar dat was ook wel een beetje te verwachten, aangezien ik 2 oude lullen heb verkocht en 2 jonkies van 21 heb gehaald in de afgelopen weken. Voorlopig ga ik weer een aantal weken sparen en dan, denk ik, ga ik volgend seizoen weer op zoek naar 2 goede spelers van 21. Zo wil ik over een x aantal seizoenen een natuurlijk verloop hebben in mijn selectie.
Het is trouwens nu officieel:EB is de 1e SD-er die degradeert bij MZ.
Dredevils staat op het punt om nr.2 te worden en ondergetekende maakt ook een goede kans om het niet te redden.

Het moest er natuurlijk een keer van komen, SD’ers die degraderen. Het is jammer, want je gunt het niemand, maar soms moet je reëel zijn en dan spelen sommige teams iets te hoog voor zijn kunnen. Je kunt idd het beste gewoon jonge spelers halen en daar voor gaan sparen. Ik ga nu ook geen oudere spelers meer halen. Stel dat je met een jonge speler nog ergens ‘gunstige’ balletjes bij kan trainen, dan kun je nog een klapper qua transfersom maken met die spelers…


- Guest - 07-02-2005

Ik denk idd. dat degradatie een feit is. Maar ja wilde perse alleen maar jongeren in mijn team. Volgend seizoen kom ik wel weer terug. Voorlopig maar de spelers goed blijven trainen.


- EB Sports - 08-02-2005

Matador! Wrote:
Adder Wrote:Goede week voor de SD-ers.......
FC Adder heeft verloren van hotello met 4-2. Het aloude probleem; tegengoals in blessuretijd, dus ik heb nog steeds een stamina probleem.
Sta weer met beide benen in de degradatiestrijd, maar dat was ook wel een beetje te verwachten, aangezien ik 2 oude lullen heb verkocht en 2 jonkies van 21 heb gehaald in de afgelopen weken. Voorlopig ga ik weer een aantal weken sparen en dan, denk ik, ga ik volgend seizoen weer op zoek naar 2 goede spelers van 21. Zo wil ik over een x aantal seizoenen een natuurlijk verloop hebben in mijn selectie.
Het is trouwens nu officieel:EB is de 1e SD-er die degradeert bij MZ.
Dredevils staat op het punt om nr.2 te worden en ondergetekende maakt ook een goede kans om het niet te redden.

Het moest er natuurlijk een keer van komen, SD’ers die degraderen. Het is jammer, want je gunt het niemand, maar soms moet je reëel zijn en dan spelen sommige teams iets te hoog voor zijn kunnen. Je kunt idd het beste gewoon jonge spelers halen en daar voor gaan sparen. Ik ga nu ook geen oudere spelers meer halen. Stel dat je met een jonge speler nog ergens ‘gunstige’ balletjes bij kan trainen, dan kun je nog een klapper qua transfersom maken met die spelers…
Over jongeren gesproken: over 2 seizoenen heb ik jeugdspelers die goed zijn getraind door mijn verschillende coaches.


- Ronnie D. - 08-02-2005

Matador! Wrote:Stel dat je met een jonge speler nog ergens ‘gunstige’ balletjes bij kan trainen, dan kun je nog een klapper qua transfersom maken met die spelers…

Ik denk dat die klappers ook tegen gaan vallen straks met die aangepaste salarissen.
En ondanks dat ik dat best een verbetering vind baal ik er wel een beetje van omdat juist op een moment dat mijn spelers goed genoeg zijn om er vette winst op te maken worden de regels aangepast.


- Adder - 10-02-2005

Jongens, ik heb 3 spelers tekoop staan. Deadline is zaterdag iets voor 14.00

Teunis Maurits (5319693)
Jehannes Hoving (4930458)
Andy Holt (11898611)

Deze 3 zijn het. Alleen als je ze wilt hebben, ik wil niet dat jullie de prijs opdrijven, want ik wil geen gezeik met de A's.
Ze staan ook op het Nederlandse forum onder transfers met de kop "Uitverkoop bij FC Adder2".
Wat daar niet staat( en ook niet komt te staan), maar wat jullie nu wel weten:
Maurits is gemaxed bij Stamina.


- Matador! - 10-02-2005

Quote:AJAX 9 8 1 0 49 7 42 25

FC Adder 8 6 1 1 32 8 24 19
Cheetah Strikeforce 9 6 0 3 36 17 19 18
Seitaart 9 3 2 4 11 32 -21 11
FC Blue Boys 8 1 3 4 11 21 -10 6
Messina Spartans 9 0 4 5 7 31 -24 4
Dredevils 8 0 1 7 8 38 -30 1


Volgende ronde

FC Adder - Cheetah Strikeforce Nog niet gespeeld
Dredevils - Messina Spartans Nog niet gespeeld
FC Blue Boys - Seitaart Nog niet gespeeld

Dit betekent dat wanneer ik mocht gelijk spelen of winnen tegen Eppie, dat ik op een totaal onverwachte 4e plaats ga eindigen :Big Grin


- Matador! - 10-02-2005

Adder Wrote:Jongens, ik heb 3 spelers tekoop staan. Deadline is zaterdag iets voor 14.00

Teunis Maurits (5319693)
Jehannes Hoving (4930458)
Andy Holt (11898611)

Deze 3 zijn het. Alleen als je ze wilt hebben, ik wil niet dat jullie de prijs opdrijven, want ik wil geen gezeik met de A's.
Ze staan ook op het Nederlandse forum onder transfers met de kop "Uitverkoop bij FC Adder2".
Wat daar niet staat( en ook niet komt te staan), maar wat jullie nu wel weten:
Maurits is gemaxed bij Stamina.

Is Jehannes Hoving (4930458) ergens gemaxed en heeft hij verder nog halve balletjes (heeft hij dus al ergens trainingsdagen)?


- Adder - 10-02-2005

Hoving is (voor zover ik weet ) nergens in gemaxed. Hij traint nu al 38 dagen intelligence en hij heeft nog partials bij Ball Control, shooting, set plays,cross en keepen.
Hij is begonnen bij mij als jeugdspeler en ik heb 'm eigenlijk alleen getraind op speed,stamina, passing (god weet waarom) en tackling


- EB Sports - 13-02-2005

Eindelijk mijn eerste winstpartij: 1-2 tegen Meister SV.


- Ronnie D. - 13-02-2005

Ronnie D. Wrote:Denk dat ik Clarence maar ga ontslaan als penalty trainer :roll:


Het heeft geholpen :8: , 2-3 gewonnen van HVC Mirundi dankzij 2 penalties.
Theoretisch nog kans op promotie in div 1.3, maar realistisch gezien denk ik niet dat ik dat ga redden.


- Matador! - 13-02-2005

0-9 gewonnen en het lijkt nu definitief, ik word 2e in de competitie.


- Kezmania - 14-02-2005

hopen dat je promoveert

Mijn vorm is hopeloos, dus momenteel verlies ik alles.


- Matador! - 15-02-2005

Heb gister 2 nieuwe spelers gekocht. Het zijn:

Quote:Leeftijd: 23 Rechts

Waarde: 294 860 EUR Lengte: 197 cm
Salaris: 3 465 EUR Gewicht: 95 kg
Nationaliteit: Nederland

Snelheid 0000
Uithoudingsvermogen 00
Spelintelligentie 0000
Passen 00000
Schieten 00
Koppen 00
Keepen
Balcontrole 00000
Tackelen 0000
Lange passen 000
Spelhervattingen 00000
Ervaring 00
Vorm 0000000

En:

Quote:Leeftijd: 22 Rechts

Waarde: 259 008 EUR Lengte: 199 cm
Salaris: 3 698 EUR Gewicht: 95 kg
Nationaliteit: Nederland

Snelheid
Uithoudingsvermogen 00000
Spelintelligentie 00000
Passen 000
Schieten 00000
Koppen 00
Keepen
Balcontrole 00000
Tackelen 000
Lange passen
Spelhervattingen 0000
Ervaring 00
Vorm 000000000


2 jonge nederlandse spelers dus. Voor speler 1 heb ik bijna 5 ton betaald en voor speler 2 4 ton. Speler 2 moet iig eerst op snelheid trainen, dat weet ik, maar het zijn beide spelers met een mooie toekomst hoop ik :Big Grin .

Verder speelde ik (onverdiend, ik geef het toe) 0-0 tegen Eppie. Hierdoor blijf ik 5 punten op hem voor en kan de 4e plaats mij bijna niet meer ontgaan. Onverwachte prestatie :razz:


- Guest - 15-02-2005

Zo bofkont Wink

Mijn seizoen is dramatisch. Degradatie is nu een feit. Volgend seizoen zullen ze er allemaal voor klaar zijn. Voorlopig is het alleen maar trainen, trainen en nogmaals trainen.


- Vietjes - 17-02-2005

Heren, vanaf welke divisie wordt dit spel een beetje competatief?
Nu dol ik iedere week met de "Firewall" opstelling m'n tegenstander met gemiddeld een nulletje of 6 van de mat. Ik zit nu in de 5e en ben al lang en breed kampioen. M'n spits heeft er al 30 inliggen.

Kan iemand me vertellen hoeveel ik voor volgend seizoen in m'n stadion moet investeren. M.a.w. hoeveel restaurants, kroegen, snackbarretjes e.d. moet ik neerzetten met een 7500, 2300, 200 toeschouwersverhouding?


- Adder - 17-02-2005

Vietjes, bij 75, 23 ,2.

12 rest.
25 hot dog
16 fast f
12 pub
12 souv
4 hotel

Qua competetief, denk ik, dat je het in div.3 wat lastiger gaat krijgen.
De (sub)top wordt elk seizoen steeds groter, dus ik denk dat t/m div. 2 (op enkele inactieve teams na)iedereen wel serieus met MZ bezig is.
Wat me wel opvalt (ik heb dat zelf aan den lijf ondervonden en nog steeds), is dat het niveau verschil tussen ere- en div. 1 best wel groot is.


- Vietjes - 17-02-2005

Adder Wrote:Vietjes, bij 75, 23 ,2.

12 rest.
25 hot dog
16 fast f
12 pub
12 souv
4 hotel

Qua competetief, denk ik, dat je het in div.3 wat lastiger gaat krijgen.
De (sub)top wordt elk seizoen steeds groter, dus ik denk dat t/m div. 2 (op enkele inactieve teams na)iedereen wel serieus met MZ bezig is.
Wat me wel opvalt (ik heb dat zelf aan den lijf ondervonden en nog steeds), is dat het niveau verschil tussen ere- en div. 1 best wel groot is.

Poeh, dat wordt een dure grap. Ik heb m'n betere spelers al te koop gezet (15668976 en 15668978) omdat ik anders maar in geldproblemen blíjf zitten. Dat is m'n grootste probleem. Dan maar wat mindere goden op de mat.