The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Managerzone - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Managerzone (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Kezmania - 24-04-2005

En EB wat was je antwoord?

Overigens met 1-4 gewonnen in de uitwedstrijd tegen de nummer 1na laatst Big Grin
Ik blijf 4 punten los staan.


- EB Sports - 24-04-2005

Kwestie van vorm in mijn team, mijn taktiek aanpassen aan de attributen van mijn spelers en uiteraard de snelheid en conditie van mijn spelers. Veel succes in de volgende wedstrijd die volgende week plaatsvindt.


- Adder - 24-04-2005

Ik heb weer eens verloren van Gentle. Ik ben nu precies 2 jaar bezig en ik heb nog nooit tegen die klojo gelijk gespeeld, laat staan gewonnen.
Ben daar behoorlijk gepissed over.
Degradatiestrijd blijft wel spannend met weer een verrassing. Vorig seizoen speelde ik Gelsenkirchen een divisie lager, misschien lukt het dit jaar met Soerendonk.


- Matador! - 24-04-2005

0-9 gewonnen. En dat moest ook wel. Het gaat echt ongelovelijk slecht met mijn team en ik heb ook nog geen geld om me te versterken.


- Adder - 25-04-2005

Zo, ff lopen etteren tegen Tiger op het MZ forum. Wie nieuwsgierig is, onder MZ talk, div.1 wat tiger begonnen is.


- Kezmania - 25-04-2005

Adder Wrote:Zo, ff lopen etteren tegen Tiger op het MZ forum. Wie nieuwsgierig is, onder MZ talk, div.1 wat tiger begonnen is.

Maar een saai topic. Die tiger is dat familie van Eppie??


- Matador! - 25-04-2005

Kezmania Wrote:
Adder Wrote:Zo, ff lopen etteren tegen Tiger op het MZ forum. Wie nieuwsgierig is, onder MZ talk, div.1 wat tiger begonnen is.

Maar een saai topic. Die tiger is dat familie van Eppie??

Dat lijkt me wel. Hij opent alleen topics over onderwerpen waar hij over zijn eigen team kan praten.


- Kezmania - 25-04-2005

Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:
Adder Wrote:Zo, ff lopen etteren tegen Tiger op het MZ forum. Wie nieuwsgierig is, onder MZ talk, div.1 wat tiger begonnen is.

Maar een saai topic. Die tiger is dat familie van Eppie??

Dat lijkt me wel. Hij opent alleen topics over onderwerpen waar hij over zijn eigen team kan praten.

en je hoort hem alleen wanneer hij gewonnen heeft!


- Kezmania - 28-04-2005

Weer verloren voor de cup...het is nu een vrij kansloze missie geworden Icon_evil


- Adder - 28-04-2005

Ik heb gelijk gespeeld. Het was hetzelfde liedje als tegen Varsel, FC Adder was vele malen beter, maar wint niet. Icon_evil


- Matador! - 28-04-2005

Kezmania Wrote:Weer verloren voor de cup...het is nu een vrij kansloze missie geworden Icon_evil

Sta 2e op 5 punten, aangezien ik dom gelijk heb gespeeld tegen de nummer 4 lijkt het me een kansloze missie geworden...


- EB Sports - 28-04-2005

Ben allang uitgeschakeld met maar 0 punten uit 4 wedstrijden. Misschien kan ik nog thuis van Pothoek FC winnen met aanstaande zondag een voorproefje.


- EB Sports - 01-05-2005

Vandaag de wedstrijd tegen Pothoek FC gelijk gespeeld met 1-1. Voor morgen verschuif ik mijn aanvaller een beetje zodat hij wat makkelijker kan scoren.


- Adder - 01-05-2005

Volledig weg gespeeld door Gentle, 6-0. Ik begin echt een hekel aan die gozer te krijgen. Mijn keeper had een day off en van de andere resultaten word ik ook niet blij. Het blijft heen en weer gaan en op dit moment wordt het weer erg lastig om er in te blijven.


- Kezmania - 01-05-2005

4-1 gewonnen, ik blijf eerste met 4 punten voorsprong.


- Matador! - 02-05-2005

8-0 gewonnen, sta op plaats 4 met 4 punten achterstand op de nummer 1, die ik komende zondag in eigen huis ontvang.


- Ronnie D. - 02-05-2005

eerste winst dit seizoen
1-6 tegen HVC Mirundi.
Blijf nog steeds in degradatiegevaar.


- Kezmania - 02-05-2005

Matador! Wrote:8-0 gewonnen, sta op plaats 4 met 4 punten achterstand op de nummer 1, die ik komende zondag in eigen huis ontvang.

Hmm staat dus lekker dicht bij elkaar..
Ik heb nog 2 achtervolgers, die beide 4 punten achter staan.
Ik kom ze allebei nog tegen, en ze komen elkaar ook nog tegen.


- Ronnie D. - 08-05-2005

Ronnie D. Wrote:eerste winst dit seizoen
1-6 tegen HVC Mirundi.
Blijf nog steeds in degradatiegevaar.

en met 1-5 tegen Vorstenbosch is ook de tweede overwinning een feit.
ben benieuwd of ik met een wanhoopsoffensief nog net boven de streep kan eindigen.


- Fabian - 08-05-2005

Gewonnen! Eindelijk...


- EB Sports - 08-05-2005

Een spannende wedstrijd van vandaag gewonnen met 2-3 van vv De Bataven en haal hiermee Pothoek FC in en kom op de 3e plaats met 2 punten achterstand op de nummer 2 (Oranje 1988). Volgende week tegen de nummer 2, bij winst kan ik dus de 2e plaats overnemen.


- Matador! - 08-05-2005

1-2 verloren. Hiermee ben ik kansloos voor promotie.


- Kezmania - 09-05-2005

3-0 gewonnen..ik blijf 1e staan. Nog steeds is de voorsprong 4 punten. Volgens mij speel ik dit weekend tegen 1 van mijn belagers. Win ik die dan heb ik nog 1 concurrent over.


- Ronnie D. - 09-05-2005

Moest er een keer van komen als je niet veel op het MZ forum komt.
Mijn FA super powers zijn afgenomen :wink:

Maar ja, heb ook gewoon ook al tijden geen tijd meer om de fora uit te pluizen of iemand een dubbelpost heeft gemaakt of foei :Big Grin heeft gezegd tegen iemand anders waardoor je de topic moest sluiten.


- Adder - 09-05-2005

Vorige week vroeg Anton of ik FA wou worden. Ik heb nee gezegd omdat ik ook niet zoveel meer online ben. Ik heb hem wel gezegd dat misschien ene Remko interesse heeft. Ik weet alleen niet of hij 'm benaderd heeft.


- Matador! - 10-05-2005

Adder Wrote:Vorige week vroeg Anton of ik FA wou worden. Ik heb nee gezegd omdat ik ook niet zoveel meer online ben. Ik heb hem wel gezegd dat misschien ene Remko interesse heeft. Ik weet alleen niet of hij 'm benaderd heeft.

Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat hij niet benaderd is, maar dat hij er ook geen interesse in heeft (vooralsnog). :wink:


- Ronnie D. - 10-05-2005

zat voorheen vaak op het engelse forum toen ik nog weinig van het spelletje snapte.
heb er nu gewoon geen tijd meer voor en de personen waar veel contact mee was spelen niet meer.
En daarbij is dat forum gewoon niks meer aan met overwegend pubers.

Enige voordeeltje van het FA schap was het gratis Live pakket


- Matador! - 12-05-2005

Die nieuwe lay-out is echt drama zeg, alles is 20x trager geworden. Dat wordt nog wat als je straks nieuwe spelers moet kopen... :roll:


- Kezmania - 12-05-2005

Huh mijn ranking.. :eeeek: :eeeek: :eeeek:

728 totaal

24e van Nederland
en 7e van Divisie 3


- Guest - 12-05-2005

tering wat is dit voor een klote lay out!! Erg handig die witte letters in een witte blok :eeeek: Ziet er echt niet uit! En dan heb nog al die foutmeldingen!