The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Managerzone - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Managerzone (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Adder - 12-05-2005

Dré, al je cookies verwijderen, dan komt het goed. Het is ff wennen (ik heb een bloedhekel aan veranderingen, dus stel je maar voor hoe ik me voel), transfer is een drama. De lay out valt me mee en over een half jaar ben ik wel gewend hier aan.


- Guest - 12-05-2005

Adder Wrote:Dré, al je cookies verwijderen, dan komt het goed. Het is ff wennen (ik heb een bloedhekel aan veranderingen, dus stel je maar voor hoe ik me voel), transfer is een drama. De lay out valt me mee en over een half jaar ben ik wel gewend hier aan.

aha tx...ziet er al een stuk beter uit Smile


- Kezmania - 12-05-2005

Het ziet er wel beter uit, maar functioneel is het niet..


- Ronnie D. - 13-05-2005

De looks zijn bovengesteld aan de functionaliteit.......
Had van mij bij het oude mogen blijven.


- EB Sports - 15-05-2005

Vandaag heb ik in mijn competitiewedstrijd met 2-1 gewonnen van ORANJE 1988 en heb hem hiermee ingehaald. De nummer 1 (Matena HC) heeft vandaag verloren van de nieuwe nummer 3 (AFC Freelancer). Ik sta nu nog 3 punten achter de nummer 1 en gelijk met de nummer 3. Volgende week heb ik een thuiswedstrijd tegen de nummer 3. Het verschil met de vorige keer is dat ik nu geen geschorste spelers heb. Aan mijn wedstrijdschema te zien heb ik nog maar 1 moeilijke tegenstander te gaan: Matena HC thuis.


- Matador! - 15-05-2005

Wederom verloren, ditmaal met 3-2 van de (gedeelde) koploper. Volgend seizoen moet het dan maar gebeuren.


- Adder - 15-05-2005

Hier ook een verlies met 2-0 van de koploper. Word nu wel heel lastig om er in te blijven. Moet 4 finales spelen.


- Guest - 15-05-2005

0-1 gewonnen. Voorsprong op de nr 2 blijft 4 punten. Grote kans op promotie terug naar de 3de divisie.


- Ronnie D. - 15-05-2005

gelijkspel tegen (1-1) tegen de koploper in mijn poule.
nog een klein kansje om uit de degradatiezone te komen met mijn 11 puntjes tegenover de 14 puntjes van degene die net boven de lijn staat.


- Guest - 18-05-2005

tjonge jonge zit ik het wedstrijd verslag van mijn eerste wedstrijd in defenders cup te lezen te bekijken, krijg ik dit te zien.

De scheidsrechter had zich in de rust laten vervangen, omdat hij naar zijn vrouw moest die op het punt stond te bevallen. Met de vierde official als arbiter ging de tweede helft van start

Wel een aparte actie.

De wedstrijd eindigde in 4-4. In ieder geval mijn eerste punt binnen.


- EB Sports - 19-05-2005

Had het gemakkelijk in de Defenders Cup met een 4-0 overwinning tegen een div8 Zweeds team.


- Matador! - 21-05-2005

Heb nu in de defenders cup 2x gewonnen, 5-0 en 1-6. Probleem is echter dat er 2 hele sterke teams in de poule zitten, die wss een ronde verdergaan.


- EB Sports - 21-05-2005

Heb ongeveer hetzelfde verhaal als jou.


- Matador! - 22-05-2005

Ein-de-lijk win ik weer eens een competitiewedstrijd van een actief team. Het werd 2-1.


- Adder - 22-05-2005

1 finale gespeeld, nog 3 te gaan . Met 1-0 gewonnen van Varsel in een spannende pot. De andere potten waren (helaas)verrassende uitslagen, waardoor het retespannend blijft in de eredivisie.


- EB Sports - 22-05-2005

Verrassend met 2-3 verloren.


- Guest - 22-05-2005

ja 0-13 gewonnen. Saaie competitie Wink


- Matador! - 24-05-2005

Adder, de Spenkelinks hebben aangegeven de volgende periode niet meer bondscoach te willen zijn. Is het iets voor jou?


- EB Sports - 24-05-2005

Mijn eerste cup vandaag gewonnen, wel een private cup.


- Adder - 25-05-2005

Nee, voorlopig niet. Ik ga binnenkort verhuizen en ik zal begin Juli een aantal weken zonder internet komen te zitten.


- Matador! - 26-05-2005

Heb een nieuwe speler gekocht. Het is een 21-jarige Braziliaan van een nieuw team. Hoop dat-ie niet te snel gemaxed is zodat ik 'm straks met een flinke winst kan verkopen!

Dit zijn de stats:

Quote:Snelheid @@@@@@
Uithoudingsvermogen @@@@
Spelintelligentie @@@
Passen @@
Schieten @@@
Koppen @@@@@
Keepen @
Balcontrole @@@@@
Tackelen @@@@
Lange passen @@@@
Spelhervattingen @@@
Ervaring @@



- Kezmania - 29-05-2005

hmm sta nu met 3-1 voor...aangezien ik 4 punten voor sta op de nr 2
en er na vandaag nog 2 wedstrijden te spelen zijn ben ik waarschijnlijk kampioen, omdat ik de laatste wedstrijd regelementair win.

Quote:Wedstrijdverslag

had niet voldoende spelers, dus ze waren gedwongen een regelementaire nederlaag te incasseren



- EB Sports - 29-05-2005

Vandaag heb ik mijn wedstrijd met 0-1 gewonnen van Gizmo Zero en sta nog steeds 5e met 0 punten achter Matana HC (4e) waartegen ik volgende week in mijn thuiswedstrijd moet spelen.


- Adder - 29-05-2005

Vandaag de 2e finale gewonnen. Zeer onverdiend scoorde FC Adder in de 89e minuut de 1-0 tegen Nieuwkerk. Door het verlies van Wings staat FC Adder nu 5 punten boven de streep :Big Grin
Het ziet er erg goed uit, maar ik ben er nog niet.


- Matador! - 29-05-2005

EB Sports Wrote:Vandaag heb ik mijn wedstrijd met 0-1 gewonnen van Gizmo Zero en sta nog steeds 5e met 0 punten achter Matana HC (4e) waartegen ik volgende week in mijn thuiswedstrijd moet spelen.


:lol: :lol:

Feli Adder, het is echt ongekend wat je blijft presteren. Overigens is dat bondscoachschap pas ergens in februari ofzo...


- Guest - 29-05-2005

9-0 gewonnen. Ben blij als ik weer wat tegenstand krijg. In de Defenderscup overigens ontercht verloren tegen een erg zwakke tegenstander, maar ja die dingen gebueren helaas ook.

Adder wat een geluk heb jij..whats your secret Wink


- Adder - 29-05-2005

Mijn geheim is eigenlijk heel simpel. Veel speed, veel stamina en heel vaak een andere opstelling hanteren. Proberen in te spelen waar de gaten liggen bij de tegenstander.
En elke Zondagochtend naar de kerk om een kaarsje aan te steken :wink:


- EB Sports - 05-06-2005

Vandaag mijn wedstrijd tegen Matena HC gewonnen met 3-2 en ben hem voorbijgegaan. Aangezien ik nog de laatste plaats te gaan heb, mag ik hieruit concluderen dat ik beter ben geëindigd dan Matena HC. Hoogstwaarschijnlijk eindig ik op de tweede plaats achter AFC Freelancer of Pothoek FC.


- Matador! - 05-06-2005

5-0 gewonnen en veilig... :roll:

Adder blijft weer een jaartje in de eredivisie dankzij nederlagen van de concurrentie! :wink:


- Adder - 05-06-2005

ja, lekker hoor. Ik heb bij MZ een oude topic omhoog gehaald en jij (Matador) kan alle plaatsen goed hebben voorspeld. Wat zijn de lotto getallen voor volgende week? :lol: