The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Managerzone - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Managerzone (/showthread.php?tid=5)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Matador! - 28-11-2004

EB Sports Wrote:Vandaag mijn wedstrijd verloren met 1-2 van VV Mildam, Ajax (eerder Ajax Rules) verliest met 1-4 van lbh fc. Aangezien ik mijn team kan verbeteren met minstens 1,2 miljoen euro en Ajax met veel minder reken ik Ajax nu al tot de ongelukkige degradant.

EB, ik zie je denk ik in div.2 want ik heb met 8-0 gewonnen in de eerste wedstrijd! :Big Grin

Nee ik ben benieuwd wanneer het een keer stopt, blijf maar winnen maar heb nog niet de illusie dat ik kampioen ga worden.


- EB Sports - 28-11-2004

Ben te goed om te degraderen, zit al voor de 4e keer in divisie 1.


- Ronnie D. - 28-11-2004

Ben het seizoen begonnen met een 4-0 overwinning of FC Oberon.
Maakte me het vorig seizoen telkens lastig maar stelde deze wedstrijd weinig voor.


- Ronnie D. - 28-11-2004

EB Sports Wrote:Ben te goed om te degraderen, zit al voor de 4e keer in divisie 1.

Als ik naar de waarde van je spelers kijk is handhaving al een prestatie op zich. :8:
Wel knap dat je het elk seizoen voor elkaar krijgt om boven de streep te eindigen.


- EB Sports - 29-11-2004

Het gaat al goed met de verkopen. Na 8 spelers krijg ik morgen al rond de 1.150.000 euro beschikbaar om betere spelers te kopen. Nu nog 7 a 8 spelers te koop.


- Adder - 30-11-2004

Ik heb gisterenavond een oud jeugdspeler van mij verkocht voor 422.000 :eeeek:
Zijn waarde is 207.000 :lol: . Hij gaat voetballen on de 8e divisie in Argentinië


- Kezmania - 30-11-2004

Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Had vannacht gedroomd dat Uebels, de jeugdspeler die gisteren nog 17 jaar was, vandaag naar 18 jaar is gegaan en dus alsnog senior is geworden. Die droom is uitgekomen. Big Grin

Haha, een klassieker!! =D>

Ga zo denk ik ff 1 of 2 wedstrijdjes tegen topteams oefenen om te kijken hoe ik het beste kan spelen.

Adder heb je trouwens zin om te oefenen deze week? Of EB,doorzon (komt hier niet meer zo vaak) of een andere SD'er die het tegen mij durft op te nemen?

Ik neem het graag tegen je op...

mijn team heet Messina Spartans, ik speel in divisie 2.nogwat


- Guest - 30-11-2004

Adder Wrote:Ik heb gisterenavond een oud jeugdspeler van mij verkocht voor 422.000 :eeeek:
Zijn waarde is 207.000 :lol: . Hij gaat voetballen on de 8e divisie in Argentinië

Zo lekker..zo wil ik ook wel mijn spelers kwijtraken Wink


- EB Sports - 30-11-2004

Vandaag op een aanvaller geboden en krijg hem morgen binnen. Het is Endel Nilbe uit Estland met de volgende attributen:

Speed OOOOOOO
Stamina OOOOOO
Play Intelligence OO
Passing OOOOO
Shooting OOOOO
Header OO
Keeping
Ball Control OOOO
Tackling OOOO
Cross Balls OOO
Set Plays OOO
Experience OOOOO
Form OO

Hij kostte me 653.058 euro.


- Matador! - 30-11-2004

Ooooooow, Endel Nilbe! Zei dat dan meteen... :roll:

Leuke speler Eppie, zul je veel plezier van hebben..

Hoe oud is ie?


- Ronnie D. - 30-11-2004

Matador! Wrote:Ooooooow, Endel Nilbe! Zei dat dan meteen... :roll:

Leuke speler Eppie, zul je veel plezier van hebben..

Hoe oud is ie?

Vraag ik me ook af, want erg imponerend vind ik zijn skills nou ook weer niet.
Wel goeie speed en stamina, dus als ie jong is kan het nog wat worden.


- EB Sports - 30-11-2004

Hij is 25 jaar.


- Adder - 30-11-2004

Niet duur EB. Nu maar hopen dat hij niet gemaxt is bij shooting.


- Matador! - 01-12-2004

Weggespeeld door Eppie, 0-4.. 0-15 kansen!

Als excuus kan ik aanmerken dat ik speelde zonder 2 vaste krachten (waaronder de nieuwe Roemeen) wegens blessures.


- EB Sports - 01-12-2004

Ik speelde met 1 slechte verdediger en mijn nieuwe aanwinst was er nog niet gekomen. Hierbij blijk ik dus toch een maat te groot voor hem te zijn, zeker nu mijn nieuwe aanwinst is binnengekomen.


- Matador! - 01-12-2004

EB Sports Wrote:Ik speelde met 1 slechte verdediger en mijn nieuwe aanwinst was er nog niet gekomen. Hierbij blijk ik dus toch een maat te groot voor hem te zijn, zeker nu mijn nieuwe aanwinst is binnengekomen.

Je blijkt idd op dit moment een maat te groot te zijn, maar ja je bent 3/4 jaar eerder begonnen met je team. Ik heb de wedstrijd live gezien, je spitsen schieten erg snel, hoge spelintelligentie ofzo?


- EB Sports - 01-12-2004

Hoge snelheid en conditie.


- EB Sports - 01-12-2004

Mijn tweede wedstrijd trouwens gewonnen met 6-0 waarin mijn nieuwe aanwinst speelde, 4 goals heeft hij gemaakt.


- EB Sports - 01-12-2004

Vandaag had een of andere gek onder mijn account ingelogd en mijn nieuwe aanwinst weer op de transferlijst gezet, zielig. Heb gelijk daarna mijn wachtwoord veranderd en een e-mail naar de supportadres gestuurd.


- Matador! - 01-12-2004

EB Sports Wrote:Mijn tweede wedstrijd trouwens gewonnen met 6-0 waarin mijn nieuwe aanwinst speelde, 4 goals heeft hij gemaakt.

Ik speelde met 11 jeugdspelers, waaronder 3 keepers. Die opstelling klopt van geen kant en is alleen om iedereen in vorm te houden.


- EB Sports - 01-12-2004

Dat dacht ik al, maar 4 goals van 1 persoon is toch wel goed van die speler.


- EB Sports - 03-12-2004

Morgen heb ik weer een nieuwe aanwinst binnen, deze keer een keeper. Hier zijn de attributen van die speler:

Mathias Goppel

Speed OO
Stamina OOO
Play intelligence OO
Passing OO
Shooting OO
Header OO
Keeping OOOOOOOO
Ball control OOO
Tackling OO
Cross balls OOO
Set plays O
Experience OOOOOOOO
Form OOO

Ik had daar 600.000 euro op geboden.


- Matador! - 03-12-2004

EB Sports Wrote:Morgen heb ik weer een nieuwe aanwinst binnen, deze keer een keeper. Hier zijn de attributen van die speler:

Mathias Goppel

Speed OO
Stamina OOO
Play intelligence OO
Passing OO
Shooting OO
Header OO
Keeping OOOOOOOO
Ball control OOO
Tackling OO
Cross balls OOO
Set plays O
Experience OOOOOOOO
Form OOO

Ik had daar 600.000 euro op geboden.

Leeftijd?


- EB Sports - 03-12-2004

28 jaar.


- Adder - 04-12-2004

Als hij midden 20 of jonger was dan had het een mooi bedrag geweest, maar 28 dan vind ik het een hoop geld.


- EB Sports - 04-12-2004

Tegen de tijd dat hij gepensioneerd is, heb ik veel meer geld om te besteden aan een nieuwe keeper.


- EB Sports - 05-12-2004

EB Sports Wrote:Vandaag had een of andere gek onder mijn account ingelogd en mijn nieuwe aanwinst weer op de transferlijst gezet, zielig. Heb gelijk daarna mijn wachtwoord veranderd en een e-mail naar de supportadres gestuurd.
Gisteren had ik e-mail van de Nederlandse support gehad waarin stond dat een probleem met de server die ongeplande transfer veroorzaakte. Door deze voorval kan ik weer nee schudden tegen het kampioenschap. Nu maar hopen dat ik die speler binnen een week terug krijg.


- Adder - 05-12-2004

Het is idd. vervelend voor je EB dat het zo loopt met die speler. Ik denk als ik zo die teams bij jouw zie, dat Matador wel 'ns gelijk kan krijgen....


- EB Sports - 05-12-2004

Nee, nog lang niet.


- Adder - 05-12-2004

Wederom verloren, nu met 3-2 in blessuretijd. Zit er nu toch maar eens aan te denken om zo'n Analyzer aan te schaffen.
Matador, jij hebt er 1, kan jij eens kijken bij mijn wedstrijd waar ik fout zit?
Ik speel short passing, defensive en aggresive.
Bvd.

P.S. Zo te zien, gaan Ronnie en ik van plaats wisselen.