The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Reis Roland Garros - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Reis Roland Garros (/showthread.php?tid=5841)

Pages: 1 2


Reis Roland Garros - centre court - 26-01-2011

Aangezien ik Sjaak Afhaak ben tijdens Ahoy dit jaar zal ik het voortouw nemen om nu echt eens Roland Garros te bezoeken.
Ik ben op vrijdag vrij en ben van plan op donderdagavond af te reizen naar Parijs om daar op vrijdag en zaterdag de 3e ronde partijen te bezoeken. De terugreis zal dan zondagochtend plaatsvinden. Dit jaar zitten mijn verjaardag/voetbalverplichtingen niet in de weg dus ik zie geen redenen om niet te gaan. Uiteraard ga ik het liefst met een leuk groepje van het forum. Ik wil zelf wel rijden en de kaarten zijn absoluut niet duur. Voor de buitenbanen 20 euro per dag. Voor Court1+buitenbanen 35 euro per dag. Neem dus allemaal vrijdag 27 mei vast vrij en het wordt een mooie trip. :8:


Re: Reis Roland Garros - Tripplexxx - 26-01-2011

Een trip zonder trip is geen trip. In dus... :razz:


Re: Reis Roland Garros - The Player - 26-01-2011

ABN Amro kwam/komt niet echt gelegen kwa zowel datum en financieel. Maar heb financieel alles bijna weer op een rijtje, en tegen die tijd zeker. Bovendien heb ik mijn laatste examen op 24 mei! En heb ik dus vanaf 25 zomervakantie. Hier wil ik wel serieus werk van maken!


Re: Reis Roland Garros - Haggie - 26-01-2011

Dat moet lukken. I'm in.


Re: Reis Roland Garros - tennisgido - 26-01-2011

Ik vind het ook wel leuk om mee te gaan :Big Grin .
Ik zal vanavond even kijken of het goed uitkomt. (ben nu niet thuis)


Re: Reis Roland Garros - Stille - 26-01-2011

Ik vind het ook leuk om te gaan maar alleen op vrijdag heb je bijna geen singles op de buitenbanen. Op vrijdag worden er 8 x 3e ronde gespeeld waarvan er normaal gesproken 6 in de 3 stadions en 2 op baan 2. Moet effe kijken naar mijn dagen, eind mei is altijd klote op de zaak. De kans dat ik naar Wimbledon kan gaan is ook aanwezig. Eind feb weet ik dat hopelijk


Re: Reis Roland Garros - Scholten! - 26-01-2011

Als er een mooie groep gaat, ga ik ook zeker de mogelijkheden bekijken!


Re: Reis Roland Garros - mindlight - 26-01-2011

Ik vind het wel een zeer mooi initiatief, maar weet ook nog niet of ik erbij kan zijn. Heb rond die tijd mijn jaarlijkse Oost-Europa trips gepland staan dus moet even kijken in hoeverre het past.

Ben het wel met Stille eens dat je niet veel singles ziet (tenzij het natuurlijk veel regent de eerste week), dus ik zou dan wel voor een Court1 kaart opteren.


Re: Reis Roland Garros - centre court - 26-01-2011

Mij maakt het niet uit hoor. Ik wil ook best een kaart kopen voor PC(cc), SL(cc2) of Court1. Maar dan zie je toch ook maar max. 2 herensingles per dag per stadion?


Re: Reis Roland Garros - mindlight - 26-01-2011

Yep, maar wel R3 potten. Als je het niet doet zie je wellicht ook 2 singles op de buitenbanen, maar dat zal verre van aansprekend zijn.


Re: Reis Roland Garros - centre court - 26-01-2011

Nou ja, dat zijn natuurlijk opties die we gaan bekijken als het zover is. Dat komt helemaal goed.


Re: Reis Roland Garros - kuiper - 26-01-2011

Nog niet gekeken of ik kan, maar klinkt zeer goed. En voor dit soort dingen ben ik natuurlijk altijd in. :wink:


Re: Reis Roland Garros - centre court - 26-01-2011

Morgen op het werk allemaal maar eens het jaarrooster/agenda bekijken of vrijdag 27 mei als vrije dag opgenomen kan worden. :8:


Re: Reis Roland Garros - _Tampie - 26-01-2011

Court 1 is makkelijk en in grote aantallen te regelen. PC en SL kun je volgens mij als niet-lid maar 1 of 2 kaarten tegelijk bestellen. De kans dat je bij elkaar zit is dan dus klein, of je moet het even goed coordineren.


Re: Reis Roland Garros - centre court - 26-01-2011

We moeten idd eerst maar eens overleggen wat de mogelijkheden zijn en welke voorkeuren iedereen heeft.


Re: Reis Roland Garros - buurs - 26-01-2011

Vrijdag en zaterdag zijn natuurlijk waardeloze dagen voor court 1 en de buitenbanen.

Maandag en dinsdag zijn buitenbanen super.

Vanaf vrijdag en zaterdag worden er nog 8 partijen per dag gespeeld.

Dus ik denk 2 partijen CC, 2 partijen SL, 2 partijen court 1 en 2 prutpotten op de buitenbanen.

En om daarvoor nou naar Parijs te gaan :-k

Alleen als jullie maandag of dinsdag gaan, ga ik mee.


Re: Reis Roland Garros - Ad Wim - 26-01-2011

Ah kijk, buurs gaat niet, dat biedt perspectief.

Ik weet ook niet hoe ik in m'n vrije dagen zit, aangezien ik een lange zomervakantie gepland heb, dus ik denk er even over na.


Re: Reis Roland Garros - buurs - 26-01-2011

Als jij gaat Ad, dan ga ik natuurlijk ook :8:


Re: Reis Roland Garros - kuiper - 26-01-2011

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik ga ook voor de gezelligheid en om er een keer bij geweest te zijn. Dus ik hoef echt geen toppartij op papier te zien en dan 5 uur op een stoel te zitten. Zoals in Rosmalen vind ik ook altijd leuk om bij de bijbanen te zijn en dan kijk ik maar naar Sela of Phau. Als er maar gelachen wordt en een biertje gedronken gaat worden.

Ik had dit jaar ook in de planning om naar Alpe d'Huez te gaan, maar daar kwam wat tussen. Jammer.


Re: Reis Roland Garros - buurs - 26-01-2011

Gezellig wordt het sowieso wel, maar als ik naar RG ga dan wel ik toch wel een paar grote namen zien.
Of keuze uit veel wedstrijden op de buitenbanen (daar zitten altijd leuke potten bij).


Re: Reis Roland Garros - centre court - 26-01-2011

kuiper Wrote:Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik ga ook voor de gezelligheid en om er een keer bij geweest te zijn. Dus ik hoef echt geen toppartij op papier te zien en dan 5 uur op een stoel te zitten. Zoals in Rosmalen vind ik ook altijd leuk om bij de bijbanen te zijn en dan kijk ik maar naar Sela of Phau. Als er maar gelachen wordt en een biertje gedronken gaat worden.

Ik had dit jaar ook in de planning om naar Alpe d'Huez te gaan, maar daar kwam wat tussen. Jammer.

Hag en ik gaan naar Alpe D'Huez en de Galibier dit jaar!


Re: Reis Roland Garros - mindlight - 26-01-2011

Ben het eigenlijk wel met Kuip eens, biertje en gezelligheid vind ik bij nader inzien ook belangrijker dan een derde ronde met een grotere naam.


Re: Reis Roland Garros - Ad Wim - 26-01-2011

Ik ook. Die grote namen zien we elk jaar al in Rotterdam. En ik geniet net zoveel van een marathon Andujar-Riba als van Nadal-Lacko dat binnen een uur klaar is.


Re: Reis Roland Garros - Tripplexxx - 27-01-2011

buurs Wrote:Gezellig wordt het sowieso wel, maar als ik naar RG ga dan wel ik toch wel een paar grote namen zien.
Of keuze uit veel wedstrijden op de buitenbanen (daar zitten altijd leuke potten bij).

Zeikerd!


Re: Reis Roland Garros - centre court - 27-01-2011

Die grote namen zie ik met ES en Sport1 wekelijkse 3 partijen spelen, ik ben niet zo idolaat van ze dat ik ze perse een keer in 't echt gezien wil hebben. Gaat mij ook om de gezelligheid, 't pilsje 's avonds en de sfeer daar.


Re: Reis Roland Garros - Bocaloca - 27-01-2011

IN!


Re: Reis Roland Garros - kuiper - 08-04-2011

Wat is de status hiervan?
Komt wel steeds dichterbij.... Hakkuh


Re: Reis Roland Garros - Haggie - 08-04-2011

IN!


Re: Reis Roland Garros - Stille - 08-04-2011

Ik ga niet mee. Excelsior Play off data zijn 26 en 29 mei


Re: Reis Roland Garros - Ad Wim - 08-04-2011

Door een wat onverwachte wending zou ik nu ook wel mee kunnen, ik denk er nog even over.