The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Reis Roland Garros
#1
Aangezien ik Sjaak Afhaak ben tijdens Ahoy dit jaar zal ik het voortouw nemen om nu echt eens Roland Garros te bezoeken.
Ik ben op vrijdag vrij en ben van plan op donderdagavond af te reizen naar Parijs om daar op vrijdag en zaterdag de 3e ronde partijen te bezoeken. De terugreis zal dan zondagochtend plaatsvinden. Dit jaar zitten mijn verjaardag/voetbalverplichtingen niet in de weg dus ik zie geen redenen om niet te gaan. Uiteraard ga ik het liefst met een leuk groepje van het forum. Ik wil zelf wel rijden en de kaarten zijn absoluut niet duur. Voor de buitenbanen 20 euro per dag. Voor Court1+buitenbanen 35 euro per dag. Neem dus allemaal vrijdag 27 mei vast vrij en het wordt een mooie trip. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#2
Een trip zonder trip is geen trip. In dus... :razz:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#3
ABN Amro kwam/komt niet echt gelegen kwa zowel datum en financieel. Maar heb financieel alles bijna weer op een rijtje, en tegen die tijd zeker. Bovendien heb ik mijn laatste examen op 24 mei! En heb ik dus vanaf 25 zomervakantie. Hier wil ik wel serieus werk van maken!
Blue White Army!
Reply
#4
Dat moet lukken. I'm in.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
Ik vind het ook wel leuk om mee te gaan :Big Grin .
Ik zal vanavond even kijken of het goed uitkomt. (ben nu niet thuis)
Reply
#6
Ik vind het ook leuk om te gaan maar alleen op vrijdag heb je bijna geen singles op de buitenbanen. Op vrijdag worden er 8 x 3e ronde gespeeld waarvan er normaal gesproken 6 in de 3 stadions en 2 op baan 2. Moet effe kijken naar mijn dagen, eind mei is altijd klote op de zaak. De kans dat ik naar Wimbledon kan gaan is ook aanwezig. Eind feb weet ik dat hopelijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Als er een mooie groep gaat, ga ik ook zeker de mogelijkheden bekijken!
Reply
#8
Ik vind het wel een zeer mooi initiatief, maar weet ook nog niet of ik erbij kan zijn. Heb rond die tijd mijn jaarlijkse Oost-Europa trips gepland staan dus moet even kijken in hoeverre het past.

Ben het wel met Stille eens dat je niet veel singles ziet (tenzij het natuurlijk veel regent de eerste week), dus ik zou dan wel voor een Court1 kaart opteren.
Reply
#9
Mij maakt het niet uit hoor. Ik wil ook best een kaart kopen voor PC(cc), SL(cc2) of Court1. Maar dan zie je toch ook maar max. 2 herensingles per dag per stadion?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Yep, maar wel R3 potten. Als je het niet doet zie je wellicht ook 2 singles op de buitenbanen, maar dat zal verre van aansprekend zijn.
Reply
#11
Nou ja, dat zijn natuurlijk opties die we gaan bekijken als het zover is. Dat komt helemaal goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Nog niet gekeken of ik kan, maar klinkt zeer goed. En voor dit soort dingen ben ik natuurlijk altijd in. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#13
Morgen op het werk allemaal maar eens het jaarrooster/agenda bekijken of vrijdag 27 mei als vrije dag opgenomen kan worden. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Court 1 is makkelijk en in grote aantallen te regelen. PC en SL kun je volgens mij als niet-lid maar 1 of 2 kaarten tegelijk bestellen. De kans dat je bij elkaar zit is dan dus klein, of je moet het even goed coordineren.
Reply
#15
We moeten idd eerst maar eens overleggen wat de mogelijkheden zijn en welke voorkeuren iedereen heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Vrijdag en zaterdag zijn natuurlijk waardeloze dagen voor court 1 en de buitenbanen.

Maandag en dinsdag zijn buitenbanen super.

Vanaf vrijdag en zaterdag worden er nog 8 partijen per dag gespeeld.

Dus ik denk 2 partijen CC, 2 partijen SL, 2 partijen court 1 en 2 prutpotten op de buitenbanen.

En om daarvoor nou naar Parijs te gaan :-k

Alleen als jullie maandag of dinsdag gaan, ga ik mee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Ah kijk, buurs gaat niet, dat biedt perspectief.

Ik weet ook niet hoe ik in m'n vrije dagen zit, aangezien ik een lange zomervakantie gepland heb, dus ik denk er even over na.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Als jij gaat Ad, dan ga ik natuurlijk ook :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik ga ook voor de gezelligheid en om er een keer bij geweest te zijn. Dus ik hoef echt geen toppartij op papier te zien en dan 5 uur op een stoel te zitten. Zoals in Rosmalen vind ik ook altijd leuk om bij de bijbanen te zijn en dan kijk ik maar naar Sela of Phau. Als er maar gelachen wordt en een biertje gedronken gaat worden.

Ik had dit jaar ook in de planning om naar Alpe d'Huez te gaan, maar daar kwam wat tussen. Jammer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#20
Gezellig wordt het sowieso wel, maar als ik naar RG ga dan wel ik toch wel een paar grote namen zien.
Of keuze uit veel wedstrijden op de buitenbanen (daar zitten altijd leuke potten bij).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
kuiper Wrote:Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik ga ook voor de gezelligheid en om er een keer bij geweest te zijn. Dus ik hoef echt geen toppartij op papier te zien en dan 5 uur op een stoel te zitten. Zoals in Rosmalen vind ik ook altijd leuk om bij de bijbanen te zijn en dan kijk ik maar naar Sela of Phau. Als er maar gelachen wordt en een biertje gedronken gaat worden.

Ik had dit jaar ook in de planning om naar Alpe d'Huez te gaan, maar daar kwam wat tussen. Jammer.

Hag en ik gaan naar Alpe D'Huez en de Galibier dit jaar!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Ben het eigenlijk wel met Kuip eens, biertje en gezelligheid vind ik bij nader inzien ook belangrijker dan een derde ronde met een grotere naam.
Reply
#23
Ik ook. Die grote namen zien we elk jaar al in Rotterdam. En ik geniet net zoveel van een marathon Andujar-Riba als van Nadal-Lacko dat binnen een uur klaar is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
buurs Wrote:Gezellig wordt het sowieso wel, maar als ik naar RG ga dan wel ik toch wel een paar grote namen zien.
Of keuze uit veel wedstrijden op de buitenbanen (daar zitten altijd leuke potten bij).

Zeikerd!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#25
Die grote namen zie ik met ES en Sport1 wekelijkse 3 partijen spelen, ik ben niet zo idolaat van ze dat ik ze perse een keer in 't echt gezien wil hebben. Gaat mij ook om de gezelligheid, 't pilsje 's avonds en de sfeer daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
IN!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#27
Wat is de status hiervan?
Komt wel steeds dichterbij.... Hakkuh
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#28
IN!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
Ik ga niet mee. Excelsior Play off data zijn 26 en 29 mei
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
Door een wat onverwachte wending zou ik nu ook wel mee kunnen, ik denk er nog even over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: