The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
US Open - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: US Open (/showthread.php?tid=897)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


US Open - buurs - 23-08-2006

Peter Wessels wint in de 1e kwalificatieronde van Tomas Cakl en moet in de 2e ronde tegen Galvani.
Dat moet ook zeker te doen zijn.

Tamaela weet zich weer eens niet te plaatsen voor de volgende ronde. :roll:


- Ad Wim - 23-08-2006

Agassi niet geplaatst. Ik weet niet wat hij nog kost, maar hij lijkt mij wel een zekerheidje.

Murray net 17e geplaatst, lullig voor 'm. Maar hij blijft een dark horse natuurlijk.


- THE MAILMAN - 23-08-2006

Ad Wim Wrote:Agassi niet geplaatst. Ik weet niet wat hij nog kost, maar hij lijkt mij wel een zekerheidje.

Murray net 17e geplaatst, lullig voor 'm. Maar hij blijft een dark horse natuurlijk.

Ik heb geen 1405 Euro over voor de oude man die de laatste weken al nergens meer kwam opdagen.
Sorry Vegas Kid, but the show is over. Thanks for all the good tennis for many years.


- merijn s aalbers - 23-08-2006

Dat is me iets te voorbarig, postbode. :wink:

Ook wil ik eerst zijn loting graag zien.


- centre court - 23-08-2006

hoe moet dat nou volgende week? Zelfs zekerheidje Federer was de laatste 2 weken niet in vorm(veel setverlies en verlies tegen murray). De subtop met nadal, nalbi, ljubo, blake, roddick, hewitt kan ook zomaar in 2e of 3e ronde verliezen. eerder kon je dan gewoon voor 7000 euri 200 punten noteren maar dat zit er nu even niet in. dit gaat een heel raar toernooi worden.


- Elikian - 23-08-2006

Er is maar 1 zekerheid, en dat is dat Federer wint. Ik zeg het nog maar een keer Wink


- Ad Wim - 23-08-2006

Ik denk dat ik er dit keer ook maar een keertje voor ga. Zul je zien dat hij dan vroegtijdig verliest :|


- merijn s aalbers - 23-08-2006

ja, daar is inderdaad geen glazen bol voor nodig. Optie is dus om 7000 euro in de top half en de andere helft van het budget in de bottom half te verspijkeren. Dat moet een acceptabele eindscore kunnen opleveren.


- centre court - 23-08-2006

Elikian Wrote:Er is maar 1 zekerheid, en dat is dat Federer wint. Ik zeg het nog maar een keer Wink

en vorige week dan? :wink:


- merijn s aalbers - 23-08-2006

Federer wint wanneer hij wil winnen. M.u.v. Roland Garros.


- Ad Wim - 23-08-2006

centre court Wrote:
Elikian Wrote:Er is maar 1 zekerheid, en dat is dat Federer wint. Ik zeg het nog maar een keer Wink

en vorige week dan? :wink:
Toen wilde hij eigenlijk helemaal niet komen en dan zie je meteen dat niks lukt. Hij speelde dramatisch tegen Murray en verloor zelfs nog nipt.


- buurs - 23-08-2006

En het speelschema is nu al bekend :eeeek:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/msdraw.pdf">http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/msdraw.pdf</a><!-- m -->


- kooltje - 23-08-2006

federer komt in de achtste JCF tegen, daarvoor heeft hij geen tegenstand..voor hem dan. nadal tegen scud..leuke eerste ronde. sluiter opent in de eerste ronde tegen nummer 181 daarna waarschijnlijk tegen haas.


- Ad Wim - 24-08-2006

Mooi dat de loting al bekend is, kan ik dit weekend op het strand in Griekenland mooi al even wat voorwerk doen :razz:


- Ad Wim - 24-08-2006

kooltje Wrote:federer komt in de achtste JCF tegen, daarvoor heeft hij geen tegenstand..voor hem dan. nadal tegen scud..leuke eerste ronde. sluiter opent in de eerste ronde tegen nummer 181 daarna waarschijnlijk tegen haas.
Ferrero is voor Federer ook geen tegenstand. Blake of Berdych zal een stuk lastiger worden. En Nalbi, Haas, Davy, Murray of Gonzalez zal nog lastiger worden. Sterk kwart trouwens, dat tweede.


- Ad Wim - 24-08-2006

Stukje Robredo t/m Ferrer is het moeilijkst te voorspellen.
Daarna is Hewitt t/m Ljubicic ook niet eenvoudig.


- centre court - 24-08-2006

Federer gaat gewoon weer minimaal de halve finale halen, al is dat voor dat geld niet genoeg.


- Bocaloca - 24-08-2006

Krajicek treft Sharapova op US Open

Uitgegeven: 23 augustus 2006 21:27
Laatst gewijzigd: 23 augustus 2006 21:28

NEW YORK - Michaëlla Krajicek heeft het bij de loting voor de US Open niet getroffen. De 17-jarige Nederlandse moet in de eerste ronde aantreden tegen de als derde geplaatste Russische Maria Sharapova. Raemon Sluiter had minder reden tot klagen. Hij speelt in de openingsronde van het laatste Grand Slam-toernooi van het jaar tegen de Amerikaan Wayne Odesnik.

Krajicek en Sluiter zijn de enige Nederlanders die rechtstreeks zijn toegelaten tot het hoofdtoernooi van de US Open, dat maandag begint. Peter Wessels probeert zich te plaatsen via het kwalificatietoernooi.


De nummer één van de wereld, de Zwitser Roger Federer, speelt in de eerste ronde tegen de Taiwanees Yeu-Tzuoo Wang. In het vrouwentoernooi is Amélie Mauresmo de hoogst geplaatste speelster. Zij speelt in de openingsronde tegen een qualifier.


- Elikian - 24-08-2006

Supersnel boca!


- buurs - 24-08-2006

Elikian Wrote:Supersnel boca!

Als hij net zo snel op de tennisbaan is, dan geloof ik die praatjes van hem niet :8:


- buurs - 24-08-2006

Wessels leidt met 4*-0 tegen Galvani =D>


- kooltje - 24-08-2006

keurige winst 6-1 6-4


- kuiper - 26-08-2006

Even het schema voor mezelf ingevuld en kom tot de volgende kwartfinales:

Federer - Berdych
Haas - Murray
Roddick - Gasquet
Soderling :!: - Nadal


- buurs - 26-08-2006

kuiper Wrote:Even het schema voor mezelf ingevuld en kom tot de volgende kwartfinales:

Federer - Berdych
Haas - Murray
Roddick - Gasquet
Soderling :!: - Nadal

Bedankt!!!
Mijn team staat bij deze :8:


- kuiper - 26-08-2006

Dat maakt het allemaal wat gemakkelijker voor iedereen. Hoef je er niet zoveel tijd in te stoppen. :wink:


- merijn s aalbers - 26-08-2006

Ik mis davydenko. :wink:


- kuiper - 28-08-2006

Wel of geen Federer?

Thats the question?


- Elikian - 28-08-2006

Is it?


- centre court - 28-08-2006

Zijn prestaties de laatste 2 masters zullen vele managers zand in de ogen hebben gestrooid. was ie echt niet goed? of is hij gewoon top als hij zelf wil en liet ie dit een beetje lopen? hij moet wel echt winnen wanneer ie rendabel wil zijn. in topvorm pakt hij die 200 punten ook gewoon, dan gaat 't erom of je voor dat geld 200 punten of meer pakt met zijn vervangers. nu is de vraag of hij 't toernooi wel gaat winnen.


- Genomico - 28-08-2006

Als jullie nou gewoon allemaal Federer nemen (hij is toch ook zo goed), dan valt er voor mij wat te winnen :Big Grin