The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#1
Peter Wessels wint in de 1e kwalificatieronde van Tomas Cakl en moet in de 2e ronde tegen Galvani.
Dat moet ook zeker te doen zijn.

Tamaela weet zich weer eens niet te plaatsen voor de volgende ronde. :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Agassi niet geplaatst. Ik weet niet wat hij nog kost, maar hij lijkt mij wel een zekerheidje.

Murray net 17e geplaatst, lullig voor 'm. Maar hij blijft een dark horse natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Ad Wim Wrote:Agassi niet geplaatst. Ik weet niet wat hij nog kost, maar hij lijkt mij wel een zekerheidje.

Murray net 17e geplaatst, lullig voor 'm. Maar hij blijft een dark horse natuurlijk.

Ik heb geen 1405 Euro over voor de oude man die de laatste weken al nergens meer kwam opdagen.
Sorry Vegas Kid, but the show is over. Thanks for all the good tennis for many years.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#4
Dat is me iets te voorbarig, postbode. :wink:

Ook wil ik eerst zijn loting graag zien.
Roofmagic
Reply
#5
hoe moet dat nou volgende week? Zelfs zekerheidje Federer was de laatste 2 weken niet in vorm(veel setverlies en verlies tegen murray). De subtop met nadal, nalbi, ljubo, blake, roddick, hewitt kan ook zomaar in 2e of 3e ronde verliezen. eerder kon je dan gewoon voor 7000 euri 200 punten noteren maar dat zit er nu even niet in. dit gaat een heel raar toernooi worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Er is maar 1 zekerheid, en dat is dat Federer wint. Ik zeg het nog maar een keer Wink
Reply
#7
Ik denk dat ik er dit keer ook maar een keertje voor ga. Zul je zien dat hij dan vroegtijdig verliest :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
ja, daar is inderdaad geen glazen bol voor nodig. Optie is dus om 7000 euro in de top half en de andere helft van het budget in de bottom half te verspijkeren. Dat moet een acceptabele eindscore kunnen opleveren.
Roofmagic
Reply
#9
Elikian Wrote:Er is maar 1 zekerheid, en dat is dat Federer wint. Ik zeg het nog maar een keer Wink

en vorige week dan? :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Federer wint wanneer hij wil winnen. M.u.v. Roland Garros.
Roofmagic
Reply
#11
centre court Wrote:
Elikian Wrote:Er is maar 1 zekerheid, en dat is dat Federer wint. Ik zeg het nog maar een keer Wink

en vorige week dan? :wink:
Toen wilde hij eigenlijk helemaal niet komen en dan zie je meteen dat niks lukt. Hij speelde dramatisch tegen Murray en verloor zelfs nog nipt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
En het speelschema is nu al bekend :eeeek:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/msdraw.pdf">http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/msdraw.pdf</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
federer komt in de achtste JCF tegen, daarvoor heeft hij geen tegenstand..voor hem dan. nadal tegen scud..leuke eerste ronde. sluiter opent in de eerste ronde tegen nummer 181 daarna waarschijnlijk tegen haas.
Reply
#14
Mooi dat de loting al bekend is, kan ik dit weekend op het strand in Griekenland mooi al even wat voorwerk doen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
kooltje Wrote:federer komt in de achtste JCF tegen, daarvoor heeft hij geen tegenstand..voor hem dan. nadal tegen scud..leuke eerste ronde. sluiter opent in de eerste ronde tegen nummer 181 daarna waarschijnlijk tegen haas.
Ferrero is voor Federer ook geen tegenstand. Blake of Berdych zal een stuk lastiger worden. En Nalbi, Haas, Davy, Murray of Gonzalez zal nog lastiger worden. Sterk kwart trouwens, dat tweede.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Stukje Robredo t/m Ferrer is het moeilijkst te voorspellen.
Daarna is Hewitt t/m Ljubicic ook niet eenvoudig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Federer gaat gewoon weer minimaal de halve finale halen, al is dat voor dat geld niet genoeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Krajicek treft Sharapova op US Open

Uitgegeven: 23 augustus 2006 21:27
Laatst gewijzigd: 23 augustus 2006 21:28

NEW YORK - Michaëlla Krajicek heeft het bij de loting voor de US Open niet getroffen. De 17-jarige Nederlandse moet in de eerste ronde aantreden tegen de als derde geplaatste Russische Maria Sharapova. Raemon Sluiter had minder reden tot klagen. Hij speelt in de openingsronde van het laatste Grand Slam-toernooi van het jaar tegen de Amerikaan Wayne Odesnik.

Krajicek en Sluiter zijn de enige Nederlanders die rechtstreeks zijn toegelaten tot het hoofdtoernooi van de US Open, dat maandag begint. Peter Wessels probeert zich te plaatsen via het kwalificatietoernooi.


De nummer één van de wereld, de Zwitser Roger Federer, speelt in de eerste ronde tegen de Taiwanees Yeu-Tzuoo Wang. In het vrouwentoernooi is Amélie Mauresmo de hoogst geplaatste speelster. Zij speelt in de openingsronde tegen een qualifier.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
Supersnel boca!
Reply
#20
Elikian Wrote:Supersnel boca!

Als hij net zo snel op de tennisbaan is, dan geloof ik die praatjes van hem niet :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Wessels leidt met 4*-0 tegen Galvani =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
keurige winst 6-1 6-4
Reply
#23
Even het schema voor mezelf ingevuld en kom tot de volgende kwartfinales:

Federer - Berdych
Haas - Murray
Roddick - Gasquet
Soderling :!: - Nadal
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#24
kuiper Wrote:Even het schema voor mezelf ingevuld en kom tot de volgende kwartfinales:

Federer - Berdych
Haas - Murray
Roddick - Gasquet
Soderling :!: - Nadal

Bedankt!!!
Mijn team staat bij deze :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Dat maakt het allemaal wat gemakkelijker voor iedereen. Hoef je er niet zoveel tijd in te stoppen. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#26
Ik mis davydenko. :wink:
Roofmagic
Reply
#27
Wel of geen Federer?

Thats the question?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#28
Is it?
Reply
#29
Zijn prestaties de laatste 2 masters zullen vele managers zand in de ogen hebben gestrooid. was ie echt niet goed? of is hij gewoon top als hij zelf wil en liet ie dit een beetje lopen? hij moet wel echt winnen wanneer ie rendabel wil zijn. in topvorm pakt hij die 200 punten ook gewoon, dan gaat 't erom of je voor dat geld 200 punten of meer pakt met zijn vervangers. nu is de vraag of hij 't toernooi wel gaat winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Als jullie nou gewoon allemaal Federer nemen (hij is toch ook zo goed), dan valt er voor mij wat te winnen :Big Grin
Reply


Forum Jump: