The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Excelsior-Ajax
#61
waf Wrote:
Adder Wrote:Hele discussie wat er nu gevoerd wordt, interesseert me eigenlijk geen ene tering, maar dit is toch wel een beetje te( ja ook van zo'n fanatieke Feyenoorder), vind ik.( ook een beetje jammer dat je om je eigen "grappen" moet lachen)
Dus o.a Gitter, Bumme en Hoef zijn ook honden?

ah, daar is nummer 3 die niet reageert op het eigenlijke probleem, maar die louter gaat huilen als iemand zich druk maakt vanwege triest gedrag.
:roll: triest he ben ik, goh, ik ga wel ver zeg!!!! :eeeek:

hetzelfde als wat jij (jullie) nu doet (doen) gebeurde overigens ook toen ajakkessieden heel laf het veld bestormden bij jong ajakkes jong feyenoord, toen een groep van weet ik hoe veel ajakkessieden het ado honk bestormden, en ik kan nog tig voorbeelden van triest gedrag noemen van die kutclub van je. ook dat werd weggewuifd en treurmuisjes zoals fabian gingen meer in op de heftige reacties op dat gedrag ipv zich er diep voor te schamen (en gewoon nederig hun grote pleurisbek houden).

dat geldt overigens nimmer voor bumme en gitter, hoewel dat uiteraard ook honden zijn, maar leuke honden.

ga je je ook zo druk maken als bepaalde supporters kakkerlakken genoemd worden? oh nee, dat is niet 'te'... :roll:

Over oude koeien gesproken! Komt waf weer aanzetten zeg, wow!
Kan je nog meer voorbeelden aanhalen ? Of moet ik het doodslaan van 1 man, die al op de grond ligt noemen ? Waren dat niet 6 man die op 1 man aan het inbeuken waren ?
Onzin om zulke dingen erbij te halen waf, elke club heeft zo z'n schorem rondlopen, ik heb, bij beide gevallen, gezegd dat het te triest voor woorden is dat mensen zulk soort dingen uithalen, maar goed, daar lees jij vaak over heen.

Blijf jij maar lekker generaliseren en trieste opmerkingen maken, dat zijn we immers toch wel van je gewend.
Wat mensen er ook tegenin brengen, je gaat feiten uit 1900 erbij halen, of ineens totaal irrelevante dingen aanhalen, maar die zijn in jouw ogen geheel relevant, maar ook zo kennen we je, altijd het laatste woord en zo blijven lullen dat alles wat krom is, volgens jou toch wel weer recht is.....
Reply
#62
Beste honden, kakkerlakken, neuzen, havenslaven, kuthagenezen, lampies en kutboeren,

Laten we nou een beetje lief doen tegen elkaar. Het is Kerstmis!! Picornie ligt al een tijdje 6 feet under, de overvallers van het ADO honk hebben aanzienlijke celstraffen gehad en jong-Ajax ligt al lang uit de beker, dus laten we geen ouwe hon... eeeh koeien uit de sloot gaan halen. Vrede op het forum!

Ik zal vanavond iig samen met Treesong een glaasje op jullie allemaal drinken.

Liefs uit Den Haag


P.s. Na een AfbeeldingsGoogle op "havenslaaf" twijfel ik trouwens aan de juistheid om deze term toe te passen op onze forumvriend uit Rotterdam. :razz:

http://images.google.nl/images?sourceid=...a=N&tab=wi
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#63
EJR Wrote:Beste honden, kakkerlakken, neuzen, havenslaven, kuthagenezen, lampies en kutboeren,

Laten we nou een beetje lief doen tegen elkaar. Het is Kerstmis!! Picornie ligt al een tijdje 6 feet under, de overvallers van het ADO honk hebben aanzienlijke celstraffen gehad en jong-Ajax ligt al lang uit de beker, dus laten we geen ouwe hon... eeeh koeien uit de sloot gaan halen. Vrede op het forum!

Ik zal vanavond iig samen met Treesong een glaasje op jullie allemaal drinken.

Liefs uit Den Haag


P.s. Na een AfbeeldingsGoogle op "havenslaaf" twijfel ik trouwens aan de juistheid om deze term toe te passen op onze forumvriend uit Rotterdam. :razz:

http://images.google.nl/images?sourceid=...a=N&tab=wi

he, verdraaid, die derde van rechtsboven, dat is mijn broer!

het is overigens allang geen kerstmis meer, vuile geelgroene befnar! :razz:

waar ga je burrelen met treesong, kom ik nog ff partycrashen...
Reply
#64
We zullen ongetwijfeld de L&B even aandoen voor een lekkere schotse versnapering... :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#65
Fabian Wrote:Of moet ik het doodslaan van 1 man, die al op de grond ligt noemen ?

toen zat ik nog niet op het forum, maar toen heb ik mij nederig geschaamd in een stil klein hoekje.

dat gedrag van die neuzen is zeer recent, maar belangrijker is dat jij dat telkenmale trachtte te bagatelliseren. kun je nu wel anders lullen, maar je gedrag in deze draad is exact hetzelfde. :razz:
Reply
#66
EJR Wrote:We zullen ongetwijfeld de L&B even aandoen voor een lekkere schotse versnapering... :razz:

oh, het is in amsterdom. dan kan ik niet. :wink:
Reply
#67
waf Wrote:
EJR Wrote:We zullen ongetwijfeld de L&B even aandoen voor een lekkere schotse versnapering... :razz:

oh, het is in amsterdom. dan kan ik niet. :wink:

Dacht jij dat die hond naar Den Haag kwam dan? Die ligt bij Schiphol al KO. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#68
Fabian Wrote:Waren dat niet 6 man die op 1 man aan het inbeuken waren ?

Tsja dat krijg je als je "vrienden" je in de steek laten.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#69
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:Waren dat niet 6 man die op 1 man aan het inbeuken waren ?

Tsja dat krijg je als je "vrienden" je in de steek laten.

Undecided

ik was er trouwens niet bij, dus ik weet niet hoe en door wie het kwam dat picornie neergesabeld werd.
Reply
#70
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:Waren dat niet 6 man die op 1 man aan het inbeuken waren ?

Tsja dat krijg je als je "vrienden" je in de steek laten.

Undecided

ik was er trouwens niet bij, dus ik weet niet hoe en door wie het kwam dat picornie neergesabeld werd.

Neergesabeld? Die kwam de man met de hamer tegen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#71
Ik was helemaal vergeten hier nog even te komen gloryhunten....

Wat was het mooi zondag \Big Grin/
Reply
#72
*HOP*

Leuk om dit nog even na te lezen...........

Prettig weekend dames !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#73
Bumme Wrote:*HOP*

Leuk om dit nog even na te lezen...........

Prettig weekend dames !

typische neuzenopmerking weer. niet dat het me verbaast overigens.
Reply
#74
waf Wrote:
Bumme Wrote:*HOP*

Leuk om dit nog even na te lezen...........

Prettig weekend dames !

typische neuzenopmerking weer. niet dat het me verbaast overigens.

Ben blij dat ik aan je verwachtingen voldaan heb dan!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#75
Ghehe.. jah kan me nog goed herinneren dat ik bij NEC-Feyenoord zat en het uitvak de laatste minuten helemaal los ging omdat ze hoorden dat Excelsior Ajax had verslagen. "Excelsior! jalalalalalala" en dergelijke, en nu doen ze zelf hetzelfde. :razz:
Reply
#76
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:*HOP*

Leuk om dit nog even na te lezen...........

Prettig weekend dames !

typische neuzenopmerking weer. niet dat het me verbaast overigens.

Ben blij dat ik aan je verwachtingen voldaan heb dan!

valt me van jou wel tegen, ik had je hoger zitten. ik voelde me overigens niet aangesproken, ik was alleen maar blij voor excelsior, niet zozeer vanwege het verlies van ajakkes.
Reply
#77
Peter Wrote:Ghehe.. jah kan me nog goed herinneren dat ik bij NEC-Feyenoord zat en het uitvak de laatste minuten helemaal los ging omdat ze hoorden dat Excelsior Ajax had verslagen. "Excelsior! jalalalalalala" en dergelijke, en nu doen ze zelf hetzelfde. :razz:

toen jullie er 0-0 speelden was ik ook blij voor excelsior. :razz:
Reply


Forum Jump: