The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax vs AZ
#61
Hoezo gaan de topwedstrijden goed? Ajax heeft er daarvan op nationaal niveau nog maar 1 gespeeld dit jaar en die eindigde in een gelijkspel. Over de internationale topduels hoeven we al helemaal niet te praten. En Ajax heeft sowieso nog maar 10 potjes gewonnen dit seizoen. Of tel je nr. 11 AZ nog steeds als topploeg?
Reply
#62
Peter Wrote:Hoezo gaan de topwedstrijden goed? Ajax heeft er daarvan op nationaal niveau nog maar 1 gespeeld dit jaar en die eindigde in een gelijkspel. Over de internationale topduels hoeven we al helemaal niet te praten. En Ajax heeft sowieso nog maar 10 potjes gewonnen dit seizoen. Of tel je nr. 11 AZ nog steeds als topploeg?

Wat een gezever in de breedte zeg... Ajax heeft gewoon de sterkste selectie, alleen speelden ze niet zo en was het niet echt een 'team'. Nu dit beter, lijkt, gaat lopen, voorzie ik een kampioensschap, puur gezien de sterkte van de selecties.
Uit hebben we het afgelopen jaar, anderhalf jaar, bij de 'sterkere' tegenstanders JUIST goed gepresteerd. Zul je zien dat we zondag weer op de kloten krijgen van NEC, zoals ook afgelopen anderhalf jaar 'gewoonlijk' is....
Reply
#63
Peter Wrote:Hoezo gaan de topwedstrijden goed? Ajax heeft er daarvan op nationaal niveau nog maar 1 gespeeld dit jaar en die eindigde in een gelijkspel. Over de internationale topduels hoeven we al helemaal niet te praten. En Ajax heeft sowieso nog maar 10 potjes gewonnen dit seizoen. Of tel je nr. 11 AZ nog steeds als topploeg?
Ik heb het toch niet alleen maar over dit seizoen? In de laatste 1,5 jaar gaat het nationaal goed in de wedstrijden waarin het moet gebeuren en verkloten ze het in de wedstrijden waar de druk lager ligt. Voor zulk soort wedstrijden is iemand als Davids van levensbelang.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Ad Wim Wrote:Ik heb het toch niet alleen maar over dit seizoen? In de laatste 1,5 jaar gaat het nationaal goed in de wedstrijden waarin het moet gebeuren en verkloten ze het in de wedstrijden waar de druk lager ligt. Voor zulk soort wedstrijden is iemand als Davids van levensbelang.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#65
In de beker moet het gebeuren? Dat is een troostprijs man, voor clubs als NAC, Heerenveen, Twente en Utrecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb het toch niet alleen maar over dit seizoen? In de laatste 1,5 jaar gaat het nationaal goed in de wedstrijden waarin het moet gebeuren en verkloten ze het in de wedstrijden waar de druk lager ligt. Voor zulk soort wedstrijden is iemand als Davids van levensbelang.

Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#67
Ad Wim Wrote:In de beker moet het gebeuren? Dat is een troostprijs man, voor clubs als NAC, Heerenveen, Twente en Utrecht.

Undecided Undecided Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#68
Nou nou nou, wat een topwedstrijd is dit zeg, wat staat er ontzettend veel op het spel... #-o
Wat lul je nou toch weer man?! Het is toch gewoon zo? Dit heb ik altijd al gezegd, ook toen ze hem wonnen. Zoek het maar op, daar ben je zo goed in. In onthouden klaarblijkelijk niet.
Voor de top 3 vind ik dit slechts een troostprijs, die leuk meegenomen is en pas echt van belang wordt in de halve en finale.

En ben jij eigenlijk wel Ajax-supporter? Ik begin het me steeds meer af te vragen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
wat een opportunistisch gelul! :lol: :lol:
Dolgraag willen ze de beker winnen... stuk voor stuk... feyenoord ajax psv az enz enz.

Heerlijk om er nog in te zitten terwijl de rest van het linkerrijtje er al zo goed als uit ligt!

En nu GEEN uitwedstrijd naar Roda of Nac!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
natuurlijk jammer dat we eruit liggen, maar eerlijk waar, ik win liever van het weekend bij Nec dan dat ik vandaag had gewonnen...
The great old Ludwig von...
Reply
#71
centre court Wrote:wat een opportunistisch gelul! :lol: :lol:
Dolgraag willen ze de beker winnen... stuk voor stuk... feyenoord ajax psv az enz enz.

Heerlijk om er nog in te zitten terwijl de rest van het linkerrijtje er al zo goed als uit ligt!

En nu GEEN uitwedstrijd naar Roda of Nac!
Nogmaals, ik heb het ook gezegd toen we vorig jaar de beker wonnen, dus opportunisme is het niet echt. Het was mooi dat het op een spannende manier ging toen, maar het deed me echt niet zo heel veel na die klote laatste competitieronde. Het was echt een troostprijs, maar het is wel een prijs die je moet willen winnen. Maar de competitie is voor mij veel en veel belangrijker. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
gaat niet eens om de prijs zelf. ajax had nu quick boys uit geloot. de kans op een bekerfinale Feyenoord-Ajax op een mooie lentedag in mei in een bommevolle Kuip met 20000 ajacieden en 20000 feyenoord was dan levensgroot geweest. alleen voor dat affiche moet je hier al stuk van zitten. waar hebben we 't ook over... ik zou er een week niet van kunnen slapen als je zo'n kans op een prijs verneukt. komt mss ook omdat wij er niet zoveel winnen. Icon_twisted
Uiteraard is 't kampioenschap belangrijker. Wat ik ook typerend vind is dat de spelers en trainer van ajax eigenlijk hetzelfde als jou reageren. want waarom protesteerde er geen enkele speler toen blom affloot terwijl er op de klok 91:08 minuten(2min blessuretijd) staat en ajax gewoon een 200% strafschop moet hebben. in die laatste minuut krijg je zeker die bal nog 1x voor de goal. vond koster ook erg laconiek na de wedstrijd. hij had als mario been moeten reageren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
centre court Wrote:wat een opportunistisch gelul! :lol: :lol:
Dolgraag willen ze de beker winnen... stuk voor stuk... feyenoord ajax psv az enz enz.

Heerlijk om er nog in te zitten terwijl de rest van het linkerrijtje er al zo goed als uit ligt!

En nu GEEN uitwedstrijd naar Roda of Nac!

Ach, maken ze in Rotterdam ook eens kans op een prijs!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#74
Wat is de JC-schaal dan voor jou?>???? Undecided Undecided Undecided Undecided
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#75
vraag je het aan mij?
weinig meer dan een leuke opening van het seizoen... Undecided Undecided Undecided Undecided
The great old Ludwig von...
Reply
#76
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Wat een gezever in de breedte zeg... Ajax heeft gewoon de sterkste selectie, alleen speelden ze niet zo en was het niet echt een 'team'. Nu dit beter, lijkt, gaat lopen, voorzie ik een kampioensschap, puur gezien de sterkte van de selecties.

nou, ze waren idd indrukwekkend gister. als het geen gelul in de breedte is, is het wel gelul in de lengte. ik weet werkelijk niet waar je zonder twijfel op durft te baseren dat gajakkes de sterkste selectie heeft.
Reply
#77
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Wat een gezever in de breedte zeg... Ajax heeft gewoon de sterkste selectie, alleen speelden ze niet zo en was het niet echt een 'team'. Nu dit beter, lijkt, gaat lopen, voorzie ik een kampioensschap, puur gezien de sterkte van de selecties.

nou, ze waren idd indrukwekkend gister. als het geen gelul in de breedte is, is het wel gelul in de lengte. ik weet werkelijk niet waar je zonder twijfel op durft te baseren dat gajakkes de sterkste selectie heeft.


Met een volledig fitte selectie vind ik Ajax ook de sterkste selectie hebben. Alleen de backs is een terugkomend probleem in de top. Vind dat Feyenoord nog de beste backs heeft en dat het bij Ajax en PSV om het even is.
Waar de kracht van Ajax ligt is het middenveld, ik vind Edgar Davids beter dan Simons en Gio, Perez beter dan Hofs (niet beter dan Affelay maar die is altijd geblesseerd) En Ajax heeft in Huntelaar de beste spits van de competitie.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#78
Depor Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Wat een gezever in de breedte zeg... Ajax heeft gewoon de sterkste selectie, alleen speelden ze niet zo en was het niet echt een 'team'. Nu dit beter, lijkt, gaat lopen, voorzie ik een kampioensschap, puur gezien de sterkte van de selecties.

nou, ze waren idd indrukwekkend gister. als het geen gelul in de breedte is, is het wel gelul in de lengte. ik weet werkelijk niet waar je zonder twijfel op durft te baseren dat gajakkes de sterkste selectie heeft.


Met een volledig fitte selectie vind ik Ajax ook de sterkste selectie hebben. Alleen de backs is een terugkomend probleem in de top. Vind dat Feyenoord nog de beste backs heeft en dat het bij Ajax en PSV om het even is.
Waar de kracht van Ajax ligt is het middenveld, ik vind Edgar Davids beter dan Simons en Gio, Perez beter dan Hofs (niet beter dan Affelay maar die is altijd geblesseerd) En Ajax heeft in Huntelaar de beste spits van de competitie.

hofs speelt niet als guzman speelt.

makaay vind ik beter dan huntelaars.

het verschil tussen davids gio en simons is helemaal niet zo groot.
Reply
#79
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Wat een gezever in de breedte zeg... Ajax heeft gewoon de sterkste selectie, alleen speelden ze niet zo en was het niet echt een 'team'. Nu dit beter, lijkt, gaat lopen, voorzie ik een kampioensschap, puur gezien de sterkte van de selecties.

nou, ze waren idd indrukwekkend gister. als het geen gelul in de breedte is, is het wel gelul in de lengte. ik weet werkelijk niet waar je zonder twijfel op durft te baseren dat gajakkes de sterkste selectie heeft.

Ik geef mijn mening, en ik heb geen interesse om die ten opzichte van jou te onderbouwen, want dan krijg je weer jou oeverloze geouwehoer over die bejaarde tyfusspits die nog lelijker dan de gemiddelde havenslaaf is, of die Nikki H die nog 2 wedstrijden achtereen een 6je kan spelen, of de Klutsman die in de 'top'wedstrijden steevast verzuipt....
Reply
#80
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Wat een gezever in de breedte zeg... Ajax heeft gewoon de sterkste selectie, alleen speelden ze niet zo en was het niet echt een 'team'. Nu dit beter, lijkt, gaat lopen, voorzie ik een kampioensschap, puur gezien de sterkte van de selecties.

nou, ze waren idd indrukwekkend gister. als het geen gelul in de breedte is, is het wel gelul in de lengte. ik weet werkelijk niet waar je zonder twijfel op durft te baseren dat gajakkes de sterkste selectie heeft.

Ik geef mijn mening, en ik heb geen interesse om die ten opzichte van jou te onderbouwen, want dan krijg je weer jou oeverloze geouwehoer over die bejaarde tyfusspits die nog lelijker dan de gemiddelde havenslaaf is, of die Nikki H die nog 2 wedstrijden achtereen een 6je kan spelen, of de Klutsman die in de 'top'wedstrijden steevast verzuipt....


Ik snapte eerlijk gezegd ook niet waarop jij baseerde dat Ajax de beste selectie heeft. Ik vind het namelijk een ongebalanceerde selectie met veel spelers die niet Ajax-waardig zijn.

Verdediging:

Twee goede keepers, maar vind Timmer en Gomez betere keepers.
Ogararu en Emanuelson vind ik dramatische backs in verdedigend opzicht. Urby had 1,5 jaar geleden veel opbouwende impulsen, maar ik zie hem nu voornamelijk slordig en onrustig spelen.
Colin vind ik nog erger. Heitinga is Ajax-waardig maar speelt laatste jaar gewoon niet sterk. Vermaelen vind ik sterk, Vertonghen opbouwend prima/prima trap/ maar is te bleek als verdediger/te licht voor de basis. Van der Wiel moet eerst paar jaar rijpen bij een club als NEC.

Middenveld:

Maduro heeft een redelijk jaar maar ben geen fan van hem. Vind hem te soft. Davids is een geweldenaar maar hoe fit is hij en hij wordt oud. Perez vind ik geweldige voetballer, maar heeft laatste jaar ook veel mindere momenten. Siem de Jong vind ik veel te licht voor Ajax evenals Anita, Sarpong en Delorge. Kennedy vind ik een aanwinst. Vond hem sterk bij Twente, maar komt er niet altijd uit bij Ajax. Schilder moet terug naar een club als Heracles. Van der Heijden is (nog) te licht. Gabri vind ik echt een hele goede speler.

Aanval:

Huntelaar onomstreden. Suarez leuke impulsieve voetballer maar past niet in een systeem-elftal als Ajax vind ik. Luque voegt weinig toe. Leonardo kan een sensatie worden als hij fit blijft. Urzaiz is lachtertje. Rommedahl leuke speler voor de counter, maar niet Ajax-waardig. Mitea vind ik redelijke speler maar te blessuregevoelig. Krohn-D en Manucharyan niet Ajax-waardig.

Grootste probleem van dit Ajax is dus dat de selectie niet in balans is en er geen duidelijk systeem is. Teveel mooiweer/momenten voetballers.

Stekelenburg, Heitinga, Davids, Perez, Gabri, Huntelaar, Suarez, Leonardo, Kennedy en Vermaelen zijn Ajax-waardig.

Vertonghen, De Jong en Van der Wiel talentvol, maar nog niet daar waar ze moeten zijn. De rest is bittere middelmaat.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#81
Mensen willen jullie wel goed quoten? Nu lijkt het net of die kolder uit mijn mond komt. :eeeek:

En over Ajax: als iedereen fit is kunnen ze een hele leuke basiself neerzetten, maar bij elke blessure of schorsing komt er meteen een zwakke schakel als vervanger in de ploeg. Beste basiself van Nederland misschien, beste selectie zeker niet. PSV heeft zeker meer op de bank zitten dan Ajax.
Reply
#82
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met Tripple eens ben.
Toch vind ik Rommedahl ook wel een puike voetballer, altijd gevaarlijk, altijd dreiging.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#83
Vret Mien Gras Wrote:Toch vind ik Rommedahl ook wel een puike voetballer, altijd gevaarlijk, altijd dreiging.

Elke keer als ik Rommedahl zie voetballen dit seizoen moet ik terugdenken aan Beasley.. snel en zoals je zei oogt het daardoor wel gevaarlijk en dreigend, maar veel goede voorzetten of goals levert het niet op.
Reply
#84
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Toch vind ik Rommedahl ook wel een puike voetballer, altijd gevaarlijk, altijd dreiging.

Elke keer als ik Rommedahl zie voetballen dit seizoen moet ik terugdenken aan Beasley.. snel en zoals je zei oogt het daardoor wel gevaarlijk en dreigend, maar veel goede voorzetten of goals levert het niet op.

Beasley kan niet tippen aan frommelbal :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
Jeetje, ik ben het gewoon (in grote lijnen) met Tripplexxx eens :eeeek:
Opvallender nog, hij is het met mij eens want dit zeg ik ook al tijden.

Ik vind alleen Heitinga het laatste jaar zeker wel sterk spelen, altijd een voldoende. Zijn probleem is echter wel dat hij geen verdediging neer kan zetten, daar moet een ervaren kracht komen (Hansson?).

En hier ben ik het ook mee eens:

Quote:Stekelenburg, Heitinga, Davids, Perez, Gabri, Huntelaar, Suarez, Leonardo, Kennedy en Vermaelen zijn Ajax-waardig.

En je ziet meteen waar het misgaat, er staat geen back tussen.
Dus twee backs/verdedigers erbij halen en je hebt een prima selectie die mee kan doen om het kampioenschap.

Selecties onderling met elkaar vergelijken heeft niet zoveel zin volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: