09-05-2010, 06:29 PM
Wat een finale, echt genieten.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Belgrado/Estoril/München
|
09-05-2010, 06:29 PM
Wat een finale, echt genieten.
09-05-2010, 06:40 PM
Gil
![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
09-05-2010, 06:41 PM
Montanes bij het "bedanken" van het publiek
![]()
09-05-2010, 06:42 PM
Laat Isner die andere finale maar winnen, dan vind ik het allemaal mooi vandaag.
09-05-2010, 07:14 PM
Behoorlijk nationalistisch dat toernooi in Sarajevo. 2 Amerikanen in de finale, en als volkslied het Servische volkslied.
![]() Djoko die als toernooidirecteur de beker uit mocht reiken is ook wat over the top imo.
09-05-2010, 08:40 PM
Toch nog een kutweek zo door die Montanes.
![]()
09-05-2010, 08:45 PM
Mac doet niet mee voor de medailles volgens mij (toch Mac?), dus feli CC met de weekwinst en Haggie en Omyaca met zilver en brons! =D>
09-05-2010, 09:11 PM
Ook gefeliciteerd! Mooi team Centre Court.
10-05-2010, 01:22 AM
andre Wrote:Ook gefeliciteerd! Mooi team Centre Court. Dankje. Zeker Gil heeft me veel opgeleverd. Laatst nog een discussie gehad dat de managers die hoog staan vaak laffe teams nemen. Nou... gewoon een gouden plak erbij als nr.2. Doe in dat klassement ook nog helemaal mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
10-05-2010, 08:32 AM
Overdune Wrote:Mac doet niet mee voor de medailles volgens mij (toch Mac?), dus feli CC met de weekwinst en Haggie en Omyaca met zilver en brons! =D> nopes, maar felicitaties mogen altijd natuurlijk ![]()
10-05-2010, 10:25 AM
centre court Wrote:Ik snap deze uitspraak (en vooral die 'nou...') niet zo goed. Ten eerste is ie gewoon nog steeds waar en ten tweede lijkt het wel alsof je nu jezelf probeert te rechtvaardigen.andre Wrote:Ook gefeliciteerd! Mooi team Centre Court.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-05-2010, 11:30 AM
En wie zegt dat je met een laf team geen gouden medaille kan pakken?
10-05-2010, 11:46 AM
Er werd gezegd dat teams van managers die bovenaan staan vaak laf of risicoloos zijn. Ad zei vorige week bijv. nog vroeg in de week dat ik niet voor de medailles ging. Toen zei ik dat ik altijd ga voor 't team dat zoveel mogelijk punten haalt, dat heb ik vorig week bewezen met de gouden plak denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
10-05-2010, 11:50 AM
Ik snap niet zo goed hoe je hiermee ergens op je gelijk wilt halen.
10-05-2010, 12:01 PM
Ik denk dat meestal het team dat op voorhand de meeste punten lijkt te gaan halen aan het einde van de week niet met een gouden plak wordt beloond, maar over een heel jaar wel met een hoge klassering.
Net zoals een team dat bestaat uit de meestgekozen spelers (kun je zien als het team waarvan we met zijn allen denken dat daarmee de meeste punten te behalen zijn) zelden een gouden plak zal halen, maar over een heel jaar wel een hoge klassering zal behalen in het algemeen klassement. Om goud te pakken moet je naast een aantal voorgekozen spelers (ze zijn natuurlijk niet voor niets veelgekozen) ook een paar goede gokjes hebben. Kan je in dit geval wel Gil voor invullen.
10-05-2010, 12:05 PM
Exact Tampie.
10-05-2010, 12:08 PM
Precies, dat is dus ongeveer wat ik altijd roep, en daarom snapte ik CC's gloryhunt ook niet.
10-05-2010, 12:18 PM
Gil was niet veel gekozen en daarmee risicovoller dan anderen. Ik denk dat CC dat wil aangeven.
10-05-2010, 12:20 PM
Dit was inderdaad geen vorm van gloryhunten. Gil heeft voor CC het verschil gemaakt en dat is hem gegund. Al had Machado natuurlijk van hem moeten winnen
![]()
10-05-2010, 12:23 PM
mindlight Wrote:Gil was niet veel gekozen en daarmee risicovoller dan anderen. Ik denk dat CC dat wil aangeven.Dat klopt wel, maar hij probeert ergens gelijk te halen mbt een eerdere discussie, wat mijns inziens gewoon niet terecht is. En wat hij daarna zegt, is volgens mij wel gloryhunten. Boeit verder niet, maar het is het wel.
10-05-2010, 12:23 PM
Scholten! Wrote:Dit was inderdaad geen vorm van gloryhunten. Gil heeft voor CC het verschil gemaakt en dat is hem gegund. Al had Machado natuurlijk van hem moeten winnen Gil in een finale is natuurlijk lachwekkend ![]()
He i’m back, koploper FTM 2018!
10-05-2010, 10:13 PM
Ik vind het weinig risicovol om Gil in je team te nemen, voor die 400 kun je je geen buil vallen.
Wat dat betreft is de keus van Buurs om deze week geen Verdasco te kiezen veel gedurfder, dat kan je met een beetje pech zomaar 600 punten kosten.
10-05-2010, 10:16 PM
Nja, vergeet niet dat die 400 punten ook anders besteed hadden kunnen worden (meer mainstream) en dus is het in die zin wel risicovol. Maar gezien het bedrag snap ik waar je heen wilt.
Het niet nemen van Verdasco kost natuurlijk geen 600 punten. Dan ga je ervan uit dat hij Nadal verslaat en vervolgens de finale verliest? Mijn inschatting is dat Verdasco maximaal 360 punten haalt deze week, een aantal dat met de alternatieven voor hem ook te realiseren moet zijn.
10-05-2010, 10:20 PM
O, dat is waar. Ik had het schema niet scherp, dacht dat hij in de andere helft stond.
10-05-2010, 11:02 PM
andre Wrote:Ik vind het weinig risicovol om Gil in je team te nemen, voor die 400 kun je je geen buil vallen.Dat eerste ben ik met je eens, Gil was nou niet echt moedig. Youzhny dan wat meer. Dat tweede is juist laf, Karlovic nemen en dan geen Verdasco.
10-05-2010, 11:06 PM
Tsja moedig, een gok, we vervallen zo weer in een definitiekwesie. Vooraf was de kans natuurlijk best groot dat Gil in R1 gewoon eraf zou gaan en was het een verkeerde gok geweest. Nu is het een mooie gok.
10-05-2010, 11:08 PM
Maar het is iig een gok, goed of niet, goedkoop of niet, en dat is wat anders dan altijd maar voor zekere keuzes gaan.
11-05-2010, 11:09 AM
Ik vind de keuze voor Karlovic en geen Verdasco gewoon laf. Verdasco wint vanmiddag met 6-3 6-4 ofzo, want Ivo gaat natuurlijk geen enkele rally winnen. Gelukkig is Buurs er nu niet, anders zou hij uitgebreid verslag gaan doen van de missers die Ivo zou maken. Het wordt ook deze week een klein verschil bovenin of Verdasco moet Nadal pakken. Nadal mag zich ook wel terug trekken trouwens. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|