11-03-2011, 08:25 PM
Haggie Wrote:Wie spelen er eigenlijk in Ronde 25?
Hahhahahha. Daar heb je helemaal gelijk in Haggie!
Ik heb een droom.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Ronde 25
|
11-03-2011, 08:25 PM
Haggie Wrote:Wie spelen er eigenlijk in Ronde 25? Hahhahahha. Daar heb je helemaal gelijk in Haggie!
Ik heb een droom.
12-03-2011, 12:38 AM
Vandaag speelden FC Utrecht tegen FC Groningen. Eindelijk gaat het iets beter met mijn team door de 2 spelers van FC Utrecht, maar dat zijn er ook maar 2. Als de overige 9 spelers het maar ook goed doen.
12-03-2011, 02:23 AM
EB Sports Wrote:Vandaag speelden FC Utrecht tegen FC Groningen. Eindelijk gaat het iets beter met mijn team door de 2 spelers van FC Utrecht, maar dat zijn er ook maar 2. Als de overige 9 spelers het maar ook goed doen. Hehe gelukkig voor je, nu hopen dat de rest ook punten voor je haalt. Spannend he?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
12-03-2011, 04:47 PM
Had al weken slechte scores.
13-03-2011, 12:24 PM
Geen Overtoom
![]() Wel Overtoom :razz: Geen Overtoom :letitallout:
Ik heb een droom.
13-03-2011, 03:36 PM
Hey Waf, ouwe kontenruiker,
"je hele redenering slaat dus eigenlijk als kut op dirk. Beste Waf, Als ik nou denk dat Graafschap wint van Ado dan denk ik dat toch. Jij kan het er niet mee eens zijn maar ik verwacht dat gewoon. Gegroet." Graag een reactie waarom de Graafschap heeft gewonnen van Ado. Natuurlijk wel in perfect geformuleerde volzinnen met wat beeldspraak op zijn tijd.Probeer zeker niet je eigen gedachtenspinsels met kutredenen te etaleren. Je moet je eigen argumenten wel kunnen weerlegen en zeker niet je eigen waarheid proberen te creeeren. Mwaoahahhahahhaha
Ik heb een droom.
13-03-2011, 04:22 PM
Sjaak natuurlijk kan het gebeuren dat zo'n gehavend De Graafschap met wat geluk van ADO wint, maar als je het vooraf voorspelt heb je er geen verstand van. Bovendien had die goal niet mogen tellen, vies (of slim?) van Poepon.
13-03-2011, 06:46 PM
Peter Wrote:Sjaak natuurlijk kan het gebeuren dat zo'n gehavend De Graafschap met wat geluk van ADO wint, maar als je het vooraf voorspelt heb je er geen verstand van. Bovendien had die goal niet mogen tellen, vies (of slim?) van Poepon. Mag ik als eerste zeggen dat het mij te doen is op de reactie van de Dalai Lama, Jezus Christus en toch ook Johan Derksen van ons voetbalforum Waf. Voetbal wordt niet altijd beslist door de selectie op papier of door uitslagen uit het verleden. De bal is rond en dat blijkt. En als je dat vooraf voorspelt dan heb je er wel degelijk kijk op. ADO krijgt ook een wat arrogante air over zich, van 'dat doen we wel even'. En daar moet je nou net niet mee aankomen bij die superboertjes. En vaak is het dan OOK nog zo dat een gehavend elftal juist beter is dan de vaste orde. Doelpunt was wel er vies (en slim) van Poepon, eerlijk is eerlijk.
Ik heb een droom.
13-03-2011, 07:22 PM
Sjaak Wrote:Peter Wrote:Sjaak natuurlijk kan het gebeuren dat zo'n gehavend De Graafschap met wat geluk van ADO wint, maar als je het vooraf voorspelt heb je er geen verstand van. Bovendien had die goal niet mogen tellen, vies (of slim?) van Poepon. haha Sjakie heeft ook een keer een uitslagje goed gegokt.
13-03-2011, 07:28 PM
Sjaak Wrote:Hey Waf, ouwe kontenruiker, nou, hier dan mijn reactie ontzettend dom wezen: je redenering slaat nog steeds als kut op dirk. als je nu werkelijk denkt dat ik geschreven heb dat grafschaap niet zou winnen van ado, dan ben je echt een ongelooflijk blind paard. maar ik hoor graag waar dat staat. jezus, wat ben jij dom...
13-03-2011, 08:48 PM
#-o Die Sjaak heeft inderdaad zacht gezegd het buskruit niet uitgevonden!
13-03-2011, 09:24 PM
waf Wrote:Sjaak Wrote:Hey Waf, ouwe kontenruiker, XXX Cesar Millan
Ik heb een droom.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|