14-10-2015, 04:59 PM
Prima.
Nou López die 5-2 nog even binnen harken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Shanghai (TMS)
|
14-10-2015, 04:59 PM
Prima.
14-10-2015, 05:01 PM
Ivo nu 7 of 8 3e set tbs achter elkaar verloren. Auw.
14-10-2015, 05:08 PM
Phoe, op Nishi na, bijna iedere pot in mijn nadeel close verloren...
dan jij maar doorstomen, cc
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-10-2015, 07:50 AM
Ik denk dat isner murray pakt. Tsonga mag best dat hele stuk oprollen.
15-10-2015, 09:19 AM
Murray oogt gedreven en Tsonga moet aardig aan de bak tegen een uitstekende Ramos (ondanks blessure behandeling)
Kei Nishikori
15-10-2015, 10:17 AM
Prima, Andy heeft er iig zin in.
Hij is de enige die Djoko nog kan pakken, vrees ik. Hij heeft hier ook al 2x gewonnen en nog een keer finale gehaald, dus wie weet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-10-2015, 10:31 AM
Toen was er 1 nog speler over. Zal ik volgende weken nog invullen
![]()
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
15-10-2015, 10:42 AM
1 voordeel : hoef het deze week niet meer te volgen
![]()
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
15-10-2015, 11:02 AM
(15-10-2015, 10:42 AM)Stille Wrote: 1 voordeel : hoef het deze week niet meer te volgen Rafa finale en je hebt een topweek gok ik.
15-10-2015, 12:08 PM
Djoko is een machine.
Eentje nog Kevin!
15-10-2015, 01:26 PM
Nishi mist een reeks sp zeg....
Ook op eigen service Hier houdt het op
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Prima Anderson, in de tweede set niet meer in de problemen geweest.
Waarom dan niet vorige week, denk ik dan, maar dit is oké. Nu partij van de dag, hup Cilic! 40-60 pot maar de winnaar hiervan wel de grootste favoriet voor de finale, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ook weer een break voor gestaan, maar toch weer setverlies.
Gebeurt zo vaak, maar zou nu toch wel fijn zijn als het even mee zit. Ook meteen 2 bps gemist in de 2e, kom op eens!
15-10-2015, 03:05 PM
En weer! Van 4-2 naar 4-5. Man man.
15-10-2015, 03:30 PM
Vamos! Nu verdomme ook doordrukken, zo belangrijk.
15-10-2015, 03:39 PM
Waw mist nog even mp. 2e keer van cilic deze week dat ie mp wegwerkt.
15-10-2015, 03:43 PM
Als het ook maar weer zo eindigt...
Maar die drol wordt meteen alweer gebroken.
15-10-2015, 04:00 PM
2 bps missen voor de rebreak, bijna drie uur bezig. Wat een pot is dit joh, en zo belangrijk in de strijd tussen CC en mij.
15-10-2015, 04:15 PM
Hop. Alle gevaarlijke alternatieven eruit. Djokovic mag gaan bepalen hoe goed deze week wordt.
Godtyfus, weer zo'n zure. Verlies dan gewoon 6-2 6-2. Het is wel met de odds, maar de belangrijkste potjes vallen op de kutste manier fout.
Waarschijnlijk mijn slechtste week van het jaar, slechte timing voor gekozen. Zou heel goed 700 punten verlies op CC kunnen worden, meer dan de helft van m'n voorsprong. Dan wordt het nog onwijs spannend in de laatste 4 weken. Moet nodig mijn vorm weer gaan pakken, want heb het hele jaar nog niet zulke slechte keuzes gemaakt als in de laatste weken. Ik zou eigenlijk gewoon elke week zo'n buurs-team moeten nemen, zonder jongens duurder dan 4000. Dus deze week geen Federer. Maar dat is niet echt mijn stijl en is op de lange termijn ook niet de winnende tactiek.
15-10-2015, 07:09 PM
Mijn eerste ingeving moeten volgen... 4 kwartfinalisten. Maar goed. Slecht team gewoon, met de massa mee en juist hier moet dat niet.
15-10-2015, 07:10 PM
Overigens: Tsonga, Nadal, Murray, Tomic.
16-10-2015, 09:39 AM
Hup Djoko, Waw en Berdych. In die volgorde van importantie.
16-10-2015, 10:27 AM
Ik zie wel een toernooi waar volop gestreden wordt...Dat heb ik weleens anders gezien in Azie...
Kei Nishikori
16-10-2015, 03:47 PM
Djoko morgen een 640 punten potje tegen murray. De finale wint ie wel.
18-10-2015, 03:23 PM
Feli cc, goede keuze achteraf. Game on vanaf morgen.
18-10-2015, 05:34 PM
Dank Ad. Vond Djoko een no brainer. Is in dit veld niemand die hem kan kloppen. 1000 punten was ook genoeg. Vroege exit van Federer was kers op de taart. Dat maakt het verschil zo groot. 400 punten achterstand nog. Komende week, met weinig verschillen vermoed ik, maar weer wat inlopen.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|